Ach, daar vind ik hem dan weer te beschaafd en zachtaardig voor. Ik vind het ook niet vermakelijk, ik vind het sneu.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een rode pvda-neus en doe er een grote strik om en je hebt Cohen Clown!
Jeutje wat een voorrecht.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoezo ik hoef niet mn mond te houden hoor...ik mag nl gewoon antwoorden als ik dat wil
Ik ben een hele geėmancipeerde man! Niet verwarren met een mietje die zelf het huishouden moet doen en baas is over eigen keuken.quote:
jij gaat echt schrikken als het ooit tot een meet komtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De Kardinaal een beetje inschattend zal dat niet lang meer duren
Dat heb je al zovaak geroepen dat iedereen op alles voorbereid is.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij gaat echt schrikken als het ooit tot een meet komt
Of je bent een watje die niet voor zichzelf kan zorgen, dat kan ook nog. Je kwam toch ook zwaar ondervoed bij Layssa aankakken?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een hele geėmancipeerde man! Niet verwarren met een mietje die zelf het huishouden moet doen en baas is over eigen keuken.
Ja, want ik heb in die bijna 49 jaar geen mensen gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij gaat echt schrikken als het ooit tot een meet komt
Hier kan je je niet op voorbereidenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heb je al zovaak geroepen dat iedereen op alles voorbereid is.
Dat vraag je aan iemand die aan de morfine zit? Ik weet na 3 dagen niet eens meer wie mijn ouders ook alweer zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of je bent een watje die niet voor zichzelf kan zorgen, dat kan ook nog. Je kwam toch ook zwaar ondervoed bij Layssa aankakken?
Ik vind je toch wel liefquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier kan je je niet op voorbereiden
Dat is mij een té gemakkelijk excuusquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die aan de morfine zit? Ik weet na 3 dagen niet eens meer wie mijn ouders ook alweer zijn!
Dus Dementor is echt een arrogante zak en jij echt naļef en inhalig?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat zo raar, alsof iemand hier op Fok! zich voordoet als een totaal ander persoon dan hij/zij in werkelijkheid is.... Wrom in godsnaam?
Ik vind het een forum niet waard om echt op alles in te gaan...het raakt me vaak niet...Maar in het echt kan het natuurlijk wel persoonlijk worden en dan meng ik me gewoon wel in discussies in tegen stelling tot hier....quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind dat zo raar, alsof iemand hier op Fok! zich voordoet als een totaal ander persoon dan hij/zij in werkelijkheid is.... Wrom in godsnaam?
Liegebeestquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want ik heb in die bijna 49 jaar geen mensen gezien
Jaloers figuur.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus Dementor is echt een arrogante zak en jij echt naļef en inhalig?
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.quote:
Een ware discussie, dan kun je eindelijk je ei kwijt voor vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.
jongejongequote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een ware discussie, dan kun je eindelijk je ei kwijt voor vandaag.
Ik begin niet te schelden.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jongejonge, wat laat jij je kennen zeg.
Valsspelen! Ik had het nog minstens 30 posts kunnen rekken!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jongejonge, wat laat jij je kennen zeg.
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het een forum niet waard om echt op alles in te gaan...het raakt me vaak niet...Maar in het echt kan het natuurlijk wel persoonlijk worden en dan meng ik me gewoon wel in discussies in tegen stelling tot hier....
Weer een note voor Teun.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Valsspelen! Ik had het nog minstens 30 posts kunnen rekken!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.
Ik heb dat nooit gedaan, Dementor is capabel genoeg om zelf zijn boontjes te doppen.
Buiten dat hebben we ieder onze eigen mening en opvattingen.
En wat doe je nu zelf dan eigenlijk? Pot of ketel, nigga?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.
Ik heb dat nooit gedaan, Dementor is capabel genoeg om zelf zijn boontjes te doppen.
Buiten dat hebben we ieder onze eigen mening en opvattingen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Dementor het volgende:
En dan kom je hier voor de gezelligheid.
Kijk lieverd een paar wilde drama-lama's in het draadje!quote:
Wie is er boos?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet boos gaan doen mensen, doe 't voor Teun.
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.quote:
Hey dat telt niet! Als je gaat vissen zonder aas verwacht men immers dat ze niet happen. Als je dan toch wat vangt dan is dat puur mazzeltov!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet boos gaan doen mensen, doe 't voor Teun.
Muts? Ben je een beetje boos Pietje? Dan toch maar een note voor Teun!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.
Ow dan is het ook niet bedoelt voor mij...ik word niet boosquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.
Zou ie nog steeds boos worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muts? Ben je een beetje boos Pietje? Dan toch maar een note voor Teun!
Nee joh....hij gebruikt dat account niet eens nuquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds boos worden?
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus geef Teun maar een extra note!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds boos worden?
8 van de 10 keer is het natuurlijk wel zo dat ik hier goed ben voor een topic vol discussie. Dat ik dan natuurlijk zelf het halve topic vul doet daar niks aan afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.
Goed zo, je zal het nodig hebben met al die nachtelijke onderbrekingen door allerhande figuren die over het behang kruipenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prima! Geef jezelf eens een flinke discussie! Ik ga slapen!
Story of my lifequote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, die is uiteindelijk altijd de lul.
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Toverheks het volgende:
wat een gladde prater is die Rutte, echt een gladjakker
Hij doet het goed, nu ook. Al had had hij het wel wat moeilijk met een bijstandsmoeder die bij een werkende zoon haar uitkering kwijt raakt. Daar kwam hij niet goed uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.
Remlof geloof me hij heeft enge ideeen en er is wat uitgelekt waar Cohen helemaal nog niet over mocht praten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.
vind ik helemaal eng, en ja zelf hans zien ze bij de belasting al als mijn fiscale patner, die jongen werkt zich de kolere, ik heb geen bijstand maar stel je voor dat hij me moet onderhouden kan je als jongere nooit wat opbouwen, geen uitzet geen rijbewijs helemaal niks omdat je je moeder moet onderhoudenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet het goed, nu ook. Al had had hij het wel wat moeilijk met een bijstandsmoeder die bij een werkende zoon haar uitkering kwijt raakt. Daar kwam hij niet goed uit.
Rutte bepaalt waar Cohen over mag praten?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof geloof me hij heeft enge ideeen en er is wat uitgelekt waar Cohen helemaal nog niet over mocht praten.
haha, las het net terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nu niet meer stelletjes die elkaar in de haren kunnen vliegen?
ja als je straks terug kijkt hoor je het, ging over een amtelijk stuk wat uitgelekt was en cohen legt dat verkeerd uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte bepaalt waar Cohen over mag praten?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dk (zwanger van zichzelf; onbevlekt).
oke doeiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hoi en ik tief 'm ook meteen weer
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik helemaal eng, en ja zelf hans zien ze bij de belasting al als mijn fiscale patner, die jongen werkt zich de kolere, ik heb geen bijstand maar stel je voor dat hij me moet onderhouden kan je als jongere nooit wat opbouwen, geen uitzet geen rijbewijs helemaal niks omdat je je moeder moet onderhouden
trustenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
moet ik was flyers in elkaar flansen en een megafoon aanschaffen als we in optocht naar het binnenhof gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij mag het, wat rumoer kan geen kwaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komen
ik zat te denken denken aan fok! als platfor(u)m en remlof als oppositieleiderquote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik was flyers in elkaar flansen en een megafoon aanschaffen als we in optocht naar het binnenhof gaan?
Heb je geen rol voor Coos?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zat te denken denken aan fok! als platfor(u)m en remlof als oppositieleider
Riep je schat??quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen rol voor Coos?
alles okee, ouwe?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey WJ, jij ook een goeie avond
quote:Help bejaarden pinnen!
ZEEWOLDE - De Flevolandse politie roept bejaarden op hulp van winkelpersoneel te vragen om afgeschermd met een pinpas te kunnen betalen. Nu komt het vaak voor dat andere ‘klanten’ zo dichtbij staan dat de pincode makkelijk afgekeken kan worden.
ja, tekstschrijver van remlofquote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen rol voor Coos?
Ik wilde vragen waar ik het kon kopen, maar zie het in de url, Kalbo dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alles okee, ouwe?
dit is btw het beste spul om -zonder schade- je troep schoon te maken. enorm goed spul, maakt alles schoon (ook hardnekkig vuil en schilderwerk whtever). mengt 1 op 100
[ afbeelding ]
plaat poetsen die wijven voorlopig..:{wquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wilde vragen waar ik het kon kopen, maar zie het in de url, Kalbo dus
Thnx man, heb je er een leuk poetswijf bij?
De handkar staat altijd standby, vooral toen ik nog getrouwd was. Arme mannenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
plaat poetsen die wijven voorlopig..:{w
effe een tijdje an de handkar
haha, hij kan zich er niet in verplaatsen.. lag vorige week nog in de armen van jortquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
Ja, ook Rutte zitten kijken.![]()
Die bijstandmoeder met haar werkende zoon. Hoe kan die zoon in godsnaam, als hij al z'n geld in het huishouden van moeders noet steken, nog uitgaan, sparen voor ooit op eigen benen te gaan staan, of ergens in een openbare gelegenheid een meisje opdoen. O nee, dat telt niet bij Rutte want die doet niet aan meisjes.
De perfecte maatregelen om arm arm te houden en rijk rijker te maken Coos.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
Die bijstandmoeder met haar werkende zoon. Hoe kan die zoon in godsnaam, als hij al z'n geld in het huishouden van moeders noet steken, nog uitgaan, sparen voor ooit op eigen benen te gaan staan, of ergens in een openbare gelegenheid een meisje opdoen. O nee, dat telt niet bij Rutte want die doet niet aan meisjes.
vind ik ook goed, heb wel beetje zin aan bloed aan de muur en herrie in de tentquote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zat te denken denken aan fok! als platfor(u)m en remlof als oppositieleider
Let dan toch eens opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik schaam me diep, hans kwam net thuis ( had vanmiddag smsje gestuurd) en ja zijn telefoon was leeg en hij had me zondagmiddag al smsje gestuurd zei die, ik kijk net en ja hoor....... ma kom niet thuis slapen je lievelingszoon
ik zei dat dus ook in een andere strekking maar komt op het zelfde neer, ik zie al dat ik tegen hans zeg, nou loonzakje op tafel, denk dat ie me vierkant uitlacht en me te koop zet op de poolse marktplaats, als ik dan maar heel ver weg emigreerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:03 schreef Coos het volgende:
heeft ie zeker net pas gestuurd omdat ie op fok meeleestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik schaam me diep, hans kwam net thuis ( had vanmiddag smsje gestuurd) en ja zijn telefoon was leeg en hij had me zondagmiddag al smsje gestuurd zei die, ik kijk net en ja hoor....... ma kom niet thuis slapen je lievelingszoon
ik had laatst nog bloed aan m'n tentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook goed, heb wel beetje zin aan bloed aan de muur en herrie in de tent
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik had laatst nog bloed aan m'n tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |