Iedere post zal wel een uniek nummertje meekrijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouwquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
VI is echt een heerlijk programma om een beetje je huis op te ruimen, was op te vouwen, etc. Die koppen hoef je toch niet te zien en 't duurt lang genoeg.
Maar die willen VI niet zienquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouw
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
Juud wil dat ik liever BZV kijk dan VI.![]()
en mijn volgende pizza krijg ik pas in september![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.
En voor mij is dat een goed excuus om af en toe het huis te ontvluchten.
Dat volg ik niet.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zodat je af en toe ook eens rustig kunt slapen.
Ik besteed sommige werkzaamheden uit!quote:
Ik kan soms best oprecht romantisch zijn hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
PB ziet een klein schichter weerloos meiske.. en aangezien PB het inlevingsvermogen en het gevoel van romantiek van een autistische bouwvakker met latourette heeft, ziet ze een kans!
Ja, je kunt nu wel concluderen dat het er niet beter op wordt. Lieve en integere man, maar geen spreekwonder.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Dementor het volgende:
Arme Cohen, hij zou de eer aan zichzelf moeten houden.
Kan er iemand even een kat op de chat gooien?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ranzige mokkel vind elke doos lekker
Moet je die andere SC niet hebben?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan er iemand even een kat op de chat gooien?
Geef hem een rode pvda-neus en doe er een grote strik om en je hebt Cohen Clown!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je kunt nu wel concluderen dat het er niet beter op wordt. Lieve en integere man, maar geen spreekwonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |