Een ware discussie, dan kun je eindelijk je ei kwijt voor vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.
jongejongequote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een ware discussie, dan kun je eindelijk je ei kwijt voor vandaag.
Ik begin niet te schelden.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jongejonge, wat laat jij je kennen zeg.
Valsspelen! Ik had het nog minstens 30 posts kunnen rekken!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jongejonge, wat laat jij je kennen zeg.
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind het een forum niet waard om echt op alles in te gaan...het raakt me vaak niet...Maar in het echt kan het natuurlijk wel persoonlijk worden en dan meng ik me gewoon wel in discussies in tegen stelling tot hier....
Weer een note voor Teun.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Valsspelen! Ik had het nog minstens 30 posts kunnen rekken!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.
Ik heb dat nooit gedaan, Dementor is capabel genoeg om zelf zijn boontjes te doppen.
Buiten dat hebben we ieder onze eigen mening en opvattingen.
En wat doe je nu zelf dan eigenlijk? Pot of ketel, nigga?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor (want ik heb geen hekel aan jou), maar ik begrijp niet zo goed waarom je het altijd voor D_K moet opnemen, alsof ie het zelf niet kan ofzo. En jullie een eenheid zijn die voor elkaar opkomen.
Ik heb dat nooit gedaan, Dementor is capabel genoeg om zelf zijn boontjes te doppen.
Buiten dat hebben we ieder onze eigen mening en opvattingen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Dementor het volgende:
En dan kom je hier voor de gezelligheid.
Kijk lieverd een paar wilde drama-lama's in het draadje!quote:
Wie is er boos?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet boos gaan doen mensen, doe 't voor Teun.
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.quote:
Hey dat telt niet! Als je gaat vissen zonder aas verwacht men immers dat ze niet happen. Als je dan toch wat vangt dan is dat puur mazzeltov!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet boos gaan doen mensen, doe 't voor Teun.
Muts? Ben je een beetje boos Pietje? Dan toch maar een note voor Teun!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.
Ow dan is het ook niet bedoelt voor mij...ik word niet boosquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaan doen, dat is toekomstige tijd muts.
Zou ie nog steeds boos worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Muts? Ben je een beetje boos Pietje? Dan toch maar een note voor Teun!
Nee joh....hij gebruikt dat account niet eens nuquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds boos worden?
Ik heb geen idee wat je bedoelt dus geef Teun maar een extra note!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds boos worden?
8 van de 10 keer is het natuurlijk wel zo dat ik hier goed ben voor een topic vol discussie. Dat ik dan natuurlijk zelf het halve topic vul doet daar niks aan afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beetje stoken, want het is hier maar saai! En straks zwengelt Teun nog een discussie aan! Dat is nog erger dan uitgemaakt worden voor laffe zak patat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |