Goed zo, je zal het nodig hebben met al die nachtelijke onderbrekingen door allerhande figuren die over het behang kruipenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Prima! Geef jezelf eens een flinke discussie! Ik ga slapen!
Story of my lifequote:Op maandag 28 februari 2011 22:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, die is uiteindelijk altijd de lul.
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Toverheks het volgende:
wat een gladde prater is die Rutte, echt een gladjakker
Hij doet het goed, nu ook. Al had had hij het wel wat moeilijk met een bijstandsmoeder die bij een werkende zoon haar uitkering kwijt raakt. Daar kwam hij niet goed uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.
Remlof geloof me hij heeft enge ideeen en er is wat uitgelekt waar Cohen helemaal nog niet over mocht praten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga 'm zo nog even bekijken. Vond hem tot nu toe nog steeds wel sympathiek, al ben ik het totaal niet met hem eens.
vind ik helemaal eng, en ja zelf hans zien ze bij de belasting al als mijn fiscale patner, die jongen werkt zich de kolere, ik heb geen bijstand maar stel je voor dat hij me moet onderhouden kan je als jongere nooit wat opbouwen, geen uitzet geen rijbewijs helemaal niks omdat je je moeder moet onderhoudenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij doet het goed, nu ook. Al had had hij het wel wat moeilijk met een bijstandsmoeder die bij een werkende zoon haar uitkering kwijt raakt. Daar kwam hij niet goed uit.
Rutte bepaalt waar Cohen over mag praten?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Remlof geloof me hij heeft enge ideeen en er is wat uitgelekt waar Cohen helemaal nog niet over mocht praten.
haha, las het net terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nu niet meer stelletjes die elkaar in de haren kunnen vliegen?
ja als je straks terug kijkt hoor je het, ging over een amtelijk stuk wat uitgelekt was en cohen legt dat verkeerd uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Rutte bepaalt waar Cohen over mag praten?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dk (zwanger van zichzelf; onbevlekt).
oke doeiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hoi en ik tief 'm ook meteen weer
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik helemaal eng, en ja zelf hans zien ze bij de belasting al als mijn fiscale patner, die jongen werkt zich de kolere, ik heb geen bijstand maar stel je voor dat hij me moet onderhouden kan je als jongere nooit wat opbouwen, geen uitzet geen rijbewijs helemaal niks omdat je je moeder moet onderhouden
trustenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, hoi en ik tief 'm ook meteen weer
moet ik was flyers in elkaar flansen en een megafoon aanschaffen als we in optocht naar het binnenhof gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wil niet stoken, maar ik denk dat we binnenkort en masse in opstand moeten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |