Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?quote:
maak je nu een geintje, want vind het wel wat hebben als we met zijn alle een staatslot kopen of meer en dat gewoon elke maand vind het geen gek idee hoor, vroeger bij me moeder op het werk hadden ze elk maand een straatje en is wel eens wat op gevallenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, PM ik het staatslotnummer zodra ik het heb, vergezeld van mijn bankrekening nr.
Test gelukt!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef hondjes het volgende:
Als het goed is moet hij nu goed werken.
Rode Rechtsen vallen binnen! Kameraad waar is mijn karabijn?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dat zo ongeveer elke nacht...Arme jongen![]()
Je mag dan hopen dat er geen prijs op valt, want het is dan gelijk een schenking die volgens mij voor de helft belast wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak je nu een geintje, want vind het wel wat hebben als we met zijn alle een staatslot kopen of meer en dat gewoon elke maand vind het geen gek idee hoor, vroeger bij me moeder op het werk hadden ze elk maand een straatje en is wel eens wat op gevallen
huh daar heb ik geen verstand van hoor allemaal, wat wel of geen schenking is, maar het idee vind ik zo gek nog niet, bv iedereen die mee wilt doen 5 euro bv naar jou overmaken of naar iemand die ook te vertrouwen is, ja zo gek idee is het eigenlijk niet, straks valt er een paar miljoen in de SCquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag dan hopen dat er geen prijs op valt, want het is dan gelijk een schenking die volgens mij voor de helft belast wordt
ja het is dat Disana het poste was het alweer vergeten gisteren werd het wel gezegt dus Disanaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Zo effe naar die speciale uitzending van Nieuwsuur kijken op Ned2, over de revoluties in het Midden-Oosten.
Ik zie het wel aan de prijs van een vat ruwe olie hoe het gaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Zo effe naar die speciale uitzending van Nieuwsuur kijken op Ned2, over de revoluties in het Midden-Oosten.
Het staat niet in de gids, althans niet in de mijne, dus ik dacht ik zeg het maar even.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het is dat Disana het poste was het alweer vergeten gisteren werd het wel gezegt dus Disana
ik heb het overwogen, maar ik kan het niet opbrengenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
quote:Cohen de Hakkelaar
AMSTERDAM - PvdA-leider Job Cohen heeft tijdens een verkiezingsdebat rechtstreeks op televisie opnieuw een onzekere indruk achtergelaten. De voorman van de sociaal democraten hakkelde tijdens een debat met PVV- Eerste Kamer lijsttrekker Machiel de Graaf een minuut lang.
Wie is ze? En waar is hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Roemenië noemen ze hier altijd Balkan
Iedere post zal wel een uniek nummertje meekrijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouwquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
VI is echt een heerlijk programma om een beetje je huis op te ruimen, was op te vouwen, etc. Die koppen hoef je toch niet te zien en 't duurt lang genoeg.
Maar die willen VI niet zienquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouw
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |