quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa midden in de nacht! JA DIE EENDJES!
* De_Kardinaal welke eendjes?
JA DIE OP DE MUUR!
* De_Kardinaal Ik zie geen eendjes op de muur!
NOU ZE ZIJN ER WEL EN LAAT ME NOU EENS SLAPEN JE HOUDT ME WAKKER MET JE GEPRAAT!
* De_Kardinaal
Jezus man, daar ga je toch niet mee samenwonen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren eendjes! Geen visjes!
JA DIE OP DE MUUR!
NOU ZE ZIJN ER WEL EN LAAT ME NOU EENS SLAPEN JE HOUDT ME WAKKER MET JE GEPRAAT!
* De_Kardinaal
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren eendjes! Geen visjes!
JA DIE OP DE MUUR!
* De_Kardinaal
Ik zou 'r gelijk op de logeerkamer leggen, beetje mij wakker zitten maken en dan ook nog een grote mond gevenquote:
is toch leuheukquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou 'r gelijk op de logeerkamer leggen, beetje mij wakker zitten maken en dan ook nog een grote mond geven
Moet je mij horen na mijn morfine pil! Dan lul ik overal overheen en doorheen!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus man, daar ga je toch niet mee samenwonen?
Fok is weer aan het spokenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hebben jullie ook zo'n trage verbinding? of ligt dat aan mij?
niet normaal hier
Doei tot zoquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ah... dan ga ik effe iets anders doen want daar ken ik niet tegen![]()
tot later
Volgens mij is er de laatste tijd weinig aan de lay-out verandert. Het komt gewoon door de extra views vanwege SST.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het komt volgens mij door die smerige nieuwe layout die gebruikt maakt dat javascript.
Het is al vanaf de invoer dat het opeens voorkomt. Men heeft de technische puzzel te complex gemaakt waardoor dit soort dingen ontstaan. En alleen maar omdat je die banners moet zien. Voordat die nieuwe layout er was ging het feilloos, week na week, maand na maand.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij is er de laatste tijd weinig aan de lay-out verandert. Het komt gewoon door de extra views vanwege SST.
Dat heb ik ook, voor de rest merk ik eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet ook regelmatig twee keer klikken op quote voordat ie er staat. Of soms staat hij er pas na 5 seconden. Dat is pure vertraging door dat javascript.
Vandaag al twee keer gehad dat Fok! plots een halve minuut onbereikbaar was, zo ook gisteren een keer of vier. Heb jij dat nooit?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, voor de rest merk ik eigenlijk niet zoveel.
Na jarenlang getroffen te zijn door het medeleven dat de Arabische wereld mij getoond heeft ben ik bereid hun lot met hetzelfde medeleven te beantwoorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
Nieuwsuur begint vanavond een uur eerder (dus om 21.00uur) met een special over de onlusten in de Arabische wereld.
Nee, soms duurt het een seconde of twee langer voordat een pagina is geladen, maar dat is nog niet hinderlijk te noemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag al twee keer gehad dat Fok! plots een halve minuut onbereikbaar was, zo ook gisteren een keer of vier. Heb jij dat nooit?
Klopt, zeer irritant.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En wat ik gisteren ook had, was dat wanneer je op een quote van een ander klikt je niet bij de posting van die ander terechtkwam, maar op de eerste post van het draadje. Dat was in de COS van SS
Maar dat was alleen in die ene COS van SS. Ik had geen zin om het allemaal uit te proberen, maar een tien minuten later ging het elders weer normaal. Het kan dus zijn dat alleen dat ene draadje corrupt wasquote:
Ik weet alleen dat Teun homo is!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef hondjes het volgende:
Heb nergens last van.
Wel van mijn toetsenbord..hebben jullie ook ps2
en welk land..NED of VS
Indeling altijd kiezen voor VS international, taal voor NLquote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef hondjes het volgende:
Heb nergens last van.
Wel van mijn toetsenbord..hebben jullie ook ps2
en welk land..NED of VS
Dat dus!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Indeling altijd kiezen voor VS international, taal voor NL
Wat je met PS2 bedoelt weet ik even niet
Zie posting vuige Kardinaal hierboven![]()
Waar tik je op, op een ei, op de ramen, op je voorhoofd?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef hondjes het volgende:
oK, maar als ik tik, springen de woorden midden in mijn zin.
Ik heb 't veel vaker.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar dat was alleen in die ene COS van SS. Ik had geen zin om het allemaal uit te proberen, maar een tien minuten later ging het elders weer normaal. Het kan dus zijn dat alleen dat ene draadje corrupt was
Druk je dan wel eens op insert? Wat ook wel eens wil helpen is alle toetsenbord die ingesteld zijn verwijderen. Als je VS - internationaal hebt dan heb je toch niets aan een Duitse of Belgische indeling.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:34 schreef hondjes het volgende:
oK, maar als ik tik, springen de woorden midden in mijn zin.
Riekt naar database corruptie, komt misschien ook wel door de vertraging vanwege dat javascript. Vind het in ieder geval een plausibele verklaring van mijzelfquote:
Heb ik ook wel eens, Fok reageert dan net zo als een post gedelete is.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Riekt naar database corruptie, komt misschien ook wel door de vertraging vanwege dat javascript. Vind het in ieder geval een plausibele verklaring van mijzelf
Notebook? Ik mis vaak woorden vanwege die mousepad in het midden. Op de één of andere manier selecteer ik die dan met die muis en als je dan gaat typen is dat woord weg.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
Kijk, dit gebeurs ik een lange zin maak akal , lijkt op nederlands maar e zin klopt gewoon niet meer
dus zeg mij maar eens hoe dat
gebruik ik ook, werkt perfect!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:05 schreef Toverheks het volgende:
Teun heb de fles even uit keukenkastje gehaald het heet st marc express ik haal er vetvlekken mee weg uit Hans zijn kokskleding en smeer als ie zijn fiets heeft geplakt je kan er ook je ramen mee lappen is goed spul. lekker sopje van maken en wat ik eerder zei goed nadrogen dan krijg je ook geen strepen, wordt ook voor tuinstoelen schoonmaken gebruikt
http://www.microsoft.com/(...)eit/toetsenbord.aspxquote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
Kijk, dit gebeurs ik een lange zin maak akal , lijkt op nederlands maar e zin klopt gewoon niet meer
dus zeg mij maar eens hoe dat
Hij raakt z'n pointers kwijt (weet niet of ik dat technisch de juiste uitdrukking is)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, Fok reageert dan net zo als een post gedelete is.
Ankers?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij raakt z'n pointers kwijt (weet niet of ik dat technisch de juiste uitdrukking is)
Ankers ken ik niet, maar in die database tabellen moet hij die oorspronkelijke posting kunnen vinden en dat lijntje is corrupt geraakt, dus onvindbaar en dat gaat hij één stap hoger, kom je uit bij de aanvangspost.quote:
ik ben voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zullen we samen een staatslot kopen?
Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?quote:
maak je nu een geintje, want vind het wel wat hebben als we met zijn alle een staatslot kopen of meer en dat gewoon elke maand vind het geen gek idee hoor, vroeger bij me moeder op het werk hadden ze elk maand een straatje en is wel eens wat op gevallenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, PM ik het staatslotnummer zodra ik het heb, vergezeld van mijn bankrekening nr.
Test gelukt!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:50 schreef hondjes het volgende:
Als het goed is moet hij nu goed werken.
Rode Rechtsen vallen binnen! Kameraad waar is mijn karabijn?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dat zo ongeveer elke nacht...Arme jongen![]()
Je mag dan hopen dat er geen prijs op valt, want het is dan gelijk een schenking die volgens mij voor de helft belast wordtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak je nu een geintje, want vind het wel wat hebben als we met zijn alle een staatslot kopen of meer en dat gewoon elke maand vind het geen gek idee hoor, vroeger bij me moeder op het werk hadden ze elk maand een straatje en is wel eens wat op gevallen
huh daar heb ik geen verstand van hoor allemaal, wat wel of geen schenking is, maar het idee vind ik zo gek nog niet, bv iedereen die mee wilt doen 5 euro bv naar jou overmaken of naar iemand die ook te vertrouwen is, ja zo gek idee is het eigenlijk niet, straks valt er een paar miljoen in de SCquote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag dan hopen dat er geen prijs op valt, want het is dan gelijk een schenking die volgens mij voor de helft belast wordt
ja het is dat Disana het poste was het alweer vergeten gisteren werd het wel gezegt dus Disanaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Zo effe naar die speciale uitzending van Nieuwsuur kijken op Ned2, over de revoluties in het Midden-Oosten.
Ik zie het wel aan de prijs van een vat ruwe olie hoe het gaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
Zo effe naar die speciale uitzending van Nieuwsuur kijken op Ned2, over de revoluties in het Midden-Oosten.
Het staat niet in de gids, althans niet in de mijne, dus ik dacht ik zeg het maar even.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het is dat Disana het poste was het alweer vergeten gisteren werd het wel gezegt dus Disana
ik heb het overwogen, maar ik kan het niet opbrengenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef remlof het volgende:
quote:Cohen de Hakkelaar
AMSTERDAM - PvdA-leider Job Cohen heeft tijdens een verkiezingsdebat rechtstreeks op televisie opnieuw een onzekere indruk achtergelaten. De voorman van de sociaal democraten hakkelde tijdens een debat met PVV- Eerste Kamer lijsttrekker Machiel de Graaf een minuut lang.
Wie is ze? En waar is hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Roemenië noemen ze hier altijd Balkan
Iedere post zal wel een uniek nummertje meekrijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zoekt een record in de tabel, maar die pointer vind dat record niet. Dat is toch een pointer, of niet?
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouwquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
VI is echt een heerlijk programma om een beetje je huis op te ruimen, was op te vouwen, etc. Die koppen hoef je toch niet te zien en 't duurt lang genoeg.
Maar die willen VI niet zienquote:Op maandag 28 februari 2011 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dementor en ik heb daar een oplossing voor: vrouw
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar die willen VI niet zien
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
Juud wil dat ik liever BZV kijk dan VI.![]()
en mijn volgende pizza krijg ik pas in september![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een abonnement zodat ze de eredivisie live kan volgen.
En voor mij is dat een goed excuus om af en toe het huis te ontvluchten.
Dat volg ik niet.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zodat je af en toe ook eens rustig kunt slapen.
Ik besteed sommige werkzaamheden uit!quote:
Ik kan soms best oprecht romantisch zijn hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
PB ziet een klein schichter weerloos meiske.. en aangezien PB het inlevingsvermogen en het gevoel van romantiek van een autistische bouwvakker met latourette heeft, ziet ze een kans!
Ja, je kunt nu wel concluderen dat het er niet beter op wordt. Lieve en integere man, maar geen spreekwonder.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Dementor het volgende:
Arme Cohen, hij zou de eer aan zichzelf moeten houden.
Kan er iemand even een kat op de chat gooien?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ranzige mokkel vind elke doos lekker
Moet je die andere SC niet hebben?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan er iemand even een kat op de chat gooien?
Geef hem een rode pvda-neus en doe er een grote strik om en je hebt Cohen Clown!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je kunt nu wel concluderen dat het er niet beter op wordt. Lieve en integere man, maar geen spreekwonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |