dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het, maar ach lekker toch zo bij je jongensen als ze ouder zijn kan je weer een baan zoeken als je dat wilt.
en wil je dat niet gewoon lekker genieten
Nog een paar jaar en je kunt een crèche beginnenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.
Doe 't dan ook gewoon niet.quote:
agent: u bent aangehouden voor diefstalquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PVV-ert had er zin in, hij was lekker fel en zowel Pechtold als Cohen konden er niet zo heel veel tegenin brengen.
Allez mannekequote:
Ja dat zegt DK ook altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn werkster vind het leuk, er ligt dan ook een hele stapel klaar![]()
daarom dat zie je wel tegen die tijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eens iets zeggen he!
Mwah, honden en kattenpolitie is van hetzelfde laken een pak vind ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Disana het volgende:
Die PVV'er een goed debater? Ik vind juist van niet. Om je punt te maken schoffeer je niet met woorden als 'roeptoeteren'.
laten we je vooral niet tegenhouden en maak van je hart geen moordkuil, gooi het in de groep en schreeuw het uitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eens iets zeggen he!
Helaas geen pauze genomen vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.
Die zijn er niet (gekomen).quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, honden en kattenpolitie is van hetzelfde laken een pak vind ik.
Leuk voor die mensen die serieus met dat vak bezig zijn
Volgens mij, maar weet het niet zeker, is dat een redelijk standaard uitspraak die Belgen doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.
het is allemaal de schuld van leoniquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Leuke droom Fann....Ik zie het zo voor me hoe je op die buurjongen af stampt
Ik hou wel daar wel van. Dat valse handen schudden en doen alsof je vrienden bent terwijl je elkaars bloed kunt drinken, daar heb ik het nog veel minder op.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn er niet (gekomen).
Overigens vond ik Cohen tegenover De Graaf tenenkrommend slecht. Maar De Graaf wou hem weer geen hand geven, dat was grof.
Dat is een van de opties, alleen wil ik dan niet zelf op een groep staan. Vind werken met andermans kinderen niks aan.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en je kunt een crèche beginnen
Nee Heks ik snap het ook nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
FANN
snap jij het of snap ik het niet hahha de tranen stromen hier op me laptop hoe ik ook me best doe snap er niks van sorry
![]()
Nah... ik was goed pissig hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Leuke droom Fann....Ik zie het zo voor me hoe je op die buurjongen af stampt
ik ram ook regelmatig mensen in elkaar in mn dromenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Heks ik snap het ook niet
[..]
Nah... ik was goed pissig hooren dat klotekapstokje ging maar niet
kapot![]()
Nah... wel lekker dat je zo je dromen kwijt kunt is het gelijk uit je systeem
als je er eentje goed onthoudt moet je hem daar neerpennen, is een leuk topicquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ram ook regelmatig mensen in elkaar in mn dromen
Dan kan ik daar elke dag wel postenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je er eentje goed onthoudt moet je hem daar neerpennen, is een leuk topic
je bent een blijft een schatje al kan ik je soms zo moeilijk volgen maar echt de tranen drupte op me laptop je liet me echt even hardop lachenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Heks ik snap het ook niet
[..]
Nah... ik was goed pissig hooren dat klotekapstokje ging maar niet
kapot![]()
Nah... wel lekker dat je zo je dromen kwijt kunt is het gelijk uit je systeem
ga je trouwen, krijgen we een feestje heeft Juud JA ik wil gezegtquote:
Ik onthoud ze niet altijd zo goed als dit keer, anders zou ik ook vaker kunnenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan kan ik daar elke dag wel posten
Lantarenpaal. en een verkeersbord.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van glassex vaak krijg je blauwe aanslag, maar gebruik het ook wel hoor. Voor pietje laysa en D-K voor de glazen tafel leeg spuitflesje water en drup amoniak en wrijven maar.
nou genoeg tips nu weer over naar het serieuse werk.
wat ga je fotograveren Soury??
Ze zijn al samen geregistreerdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je trouwen, krijgen we een feestje heeft Juud JA ik wil gezegt
We hadden het over slaapwandelen en praten in je slaap en toen bleek dat jij net zo gezellig in je slaap babbelt als ikquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden het over slaapwandelen en praten in je slaap en toen bleek dat jij net zo gezellig in je slaap babbelt als ik
oh oke waarom dan een bruidspaartje??? Dementor waarom poste je dezequote:
Om jou zo lekker nieuwsgierig te maken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke waarom dan een bruidspaartje??? Dementor waarom poste je deze
van de week had ik het over de visjes op de muur...En toen DK het niet begreep werd ik boos....en toen moest hij van mij weer gaan slapenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Om jou zo lekker nieuwsgierig te maken.
Het waren eendjes! Geen visjes!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
van de week had ik het over de visjes op de muur...En toen DK het niet begreep werd ik boos....en toen moest hij van mij weer gaan slapen![]()
ik geloof niet dat ik mijn droom praat, misschien maar beter ook,quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
van de week had ik het over de visjes op de muur...En toen DK het niet begreep werd ik boos....en toen moest hij van mij weer gaan slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |