dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het, maar ach lekker toch zo bij je jongensen als ze ouder zijn kan je weer een baan zoeken als je dat wilt.
en wil je dat niet gewoon lekker genieten
Nog een paar jaar en je kunt een crèche beginnenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.
Doe 't dan ook gewoon niet.quote:
agent: u bent aangehouden voor diefstalquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
PVV-ert had er zin in, hij was lekker fel en zowel Pechtold als Cohen konden er niet zo heel veel tegenin brengen.
Allez mannekequote:
Ja dat zegt DK ook altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn werkster vind het leuk, er ligt dan ook een hele stapel klaar![]()
daarom dat zie je wel tegen die tijd.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil en tegen die tijd ben ik ook weer 'zo oud' dat ik niet zo makkelijk word aangenomen, maar misschien dan iets voor mezelf beginnen. Als ik daar zin in heb.
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eens iets zeggen he!
Mwah, honden en kattenpolitie is van hetzelfde laken een pak vind ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:28 schreef Disana het volgende:
Die PVV'er een goed debater? Ik vind juist van niet. Om je punt te maken schoffeer je niet met woorden als 'roeptoeteren'.
laten we je vooral niet tegenhouden en maak van je hart geen moordkuil, gooi het in de groep en schreeuw het uitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil nu toch eens iets zeggen he!
Helaas geen pauze genomen vandaag.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.
Die zijn er niet (gekomen).quote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, honden en kattenpolitie is van hetzelfde laken een pak vind ik.
Leuk voor die mensen die serieus met dat vak bezig zijn
Volgens mij, maar weet het niet zeker, is dat een redelijk standaard uitspraak die Belgen doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat je een driedubbele vlaamse friet achter je kiezen hebt zitten en Juud je prakkie voor morgen kan bewaren.
het is allemaal de schuld van leoniquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Laysa het volgende:
Leuke droom Fann....Ik zie het zo voor me hoe je op die buurjongen af stampt
Ik hou wel daar wel van. Dat valse handen schudden en doen alsof je vrienden bent terwijl je elkaars bloed kunt drinken, daar heb ik het nog veel minder op.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn er niet (gekomen).
Overigens vond ik Cohen tegenover De Graaf tenenkrommend slecht. Maar De Graaf wou hem weer geen hand geven, dat was grof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |