Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
water met amoniak, lekker met een natte lap/spons en goed nadrogen met oude theedoek of kussensloop
je kan ook gewoon een sopje maken met cillet bang is ook goed spul, en anders schilder je gewoon je deuren een ander kleurtje.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?
Ik zal er eentje laten doen met ammonia, eerst maar eens zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een sopje maken met cillet bang is ook goed spul, en anders schilder je gewoon je deuren een ander kleurtje.
maar gebruik je amoniak heel klein beetje hoor maar doe dan maar cillet bang die paarse fles.
idd, wat staat die man te hakkelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ongelooflijk hoe die PVVgast kneiterhard getraind is als debater, zonder enige ervaring. Kunnen ze bij de PvdA nog wat van leren.
Micro vezel doekjes na het schoonmaken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met ammoniak, dat deden die grieten vorig jaar ook, toen kon ik alle deuren opnieuw schilderen vanwege de strepen. Weet je zeker dat dat goed gaat?
Maar wel twee zwembadenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
Opleiding voor kids opvoeden ook niet.
Schoonmaken doe ik nooit.
Politiek, mag niet stemmen in buitenland.
Kutleven heb jij hondjes!!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
Wel 't publiek meequote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denigrerend hoor van Pechtold, honden en kattenpolitie
ik kwam het tegen in me keukenkastjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwam ik op i-net al tegen Heks
En in mijn badkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kwam het tegen in me keukenkastje
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kwam ik op i-net al tegen Heks
Oh shitquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.
oh dat wist ik niet, nou Teun wordt dus overschilderen of nieuwe deurenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Is een ontvetter die je vóór het schilderen gebruikt. Niet teveel Teun anders laat ook het bovenlaagje verf los.
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel-quote:
Het is volgend mij jaaaaaaaaaaren geleden gekocht voor het ontvetten voor het schilderen, maar ik heb het in de wasmachine gemikt toen ik de hoezen van de banken ging wassen.quote:
Krijgt zij dan op d'r lazerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doen
Heb geen zin om weer alle deuren langs te gaan met de kwast.
En gewoon een drupje chloor in wat water? Als het trouwens echt aanslag van jaren is gaat het niet meer weg, als het echt vergeeld is. Gewone rookaanslag gaat ook wel weg met glassex, spuit op je deur en je ziet het naar beneden druipen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klein scheutje en ik laat haar eerst één deur doen
Heb geen zin om weer alle deuren langs te gaan met de kwast.
ja en nu dan maar de andere tip, je hebt bij de wibra die gele ontvetter, vlekken ergens in, spuit erop en dan in de wasmachine topspulquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is volgend mij jaaaaaaaaaaren geleden gekocht voor het ontvetten voor het schilderen, maar ik heb het in de wasmachine gemikt toen ik de hoezen van de banken ging wassen.
daarom doe eens gek en maak het weer mooi met een likje verf.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alhoewel, 't zijn ook maar vijf deuren, die heb ik ook binnen drie uur weer spik en span
Ik heb vorige jaar wel wat zitten mopperen, dat klopt. En ik heb haar verteld dat ze een appeltaart moest bakkenquote:
Vorig jaar alle deuren opnieuw moeten schilderen vanwege strepen door ammoniak.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En gewoon een drupje chloor in wat water? Als het trouwens echt aanslag van jaren is gaat het niet meer weg, als het echt vergeeld is. Gewone rookaanslag gaat ook wel weg met glassex, spuit op je deur en je ziet het naar beneden druipen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef hondjes het volgende:
Salaris heb ik niet.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef hondjes het volgende:
Ik spuit met glassex en dan met wonderdoekje erover heen.
van glassex vaak krijg je blauwe aanslag, maar gebruik het ook wel hoor. Voor pietje laysa en D-K voor de glazen tafel leeg spuitflesje water en drup amoniak en wrijven maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:14 schreef hondjes het volgende:
Ik spuit met glassex en dan met wonderdoekje erover heen.
ik was en ben ook altijd thuisquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Marrije het volgende:
En ik ben de enige die thuiszit en daar wel zelf voor heeft gekozen?
denk het, maar ach lekker toch zo bij je jongensquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Marrije het volgende:
En ik ben de enige die thuiszit en daar wel zelf voor heeft gekozen?
SPquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PVV en de SP hebben het debat gewonnen
Daar kun je dan alles wel aan ophangenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is niet schoonmaken Teun.
Dat is schade beperken.
oke ben benieuwd !quote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
@Fann morgen ga ik op pad met de camera.
oh die hoeven wij toch niet te lezen FANN, wij weten toch dat je over Donald van Deissy droomtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oke ben benieuwd !
Ik was effe druk in het dromentopic![]()
voordat ik de helft vergeten ben
maar hij staat er![]()
[TRU] Centraal dromentopic: Deel 6
Roemer: de PVV heeft 60 van haar verkiezingsbeloften gebroken.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PVV en de SP hebben het debat gewonnen
nee dit keer ging het over een kapstokjequote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die hoeven wij toch niet te lezen FANN, wij weten toch dat je over Donald van Deissy droomt
huh nu maak je me nieuwschierig zal eens even lezenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee dit keer ging het over een kapstokje
PVV-ert had er zin in, hij was lekker fel en zowel Pechtold als Cohen konden er niet zo heel veel tegenin brengen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Roemer: de PVV heeft 60 van haar verkiezingsbeloften gebroken.
PVV-er: dat is niet waar, we hebben daar anders gestemd dan verwacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |