abonnement Unibet Coolblue
pi_89973540
Hier alles over dromen: mooie dromen, nachtmerries, droomverklaringen, lucide dromen en nog veel meer!

Vorige delen:
Centraal dromen topic.
Centraal dromen topic : Deel 2
Centraal dromen topic: Deel 3
Centraal dromen topic: Deel 4
[TRU] Centraal dromentopic Deel 5
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
  donderdag 16 december 2010 @ 08:10:22 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89988132
Thanks, ik zet hem meteen sticky met een droom van mij afgelopen nacht :)

Heb wel apart gedroomd, weet alleen nog maar flarden maar ik was een soort spiderman ofzo :D
Ik sprong in mn leven vaak op hoge balken in van die industriegebouwen. En op die manier kon niemand mij zien en ging ik van hal naar hal heel gemakkelijk en snel ging dat. Dat was eigenlijk mijn leven, onzichtbaar bewegen en dingen verrichten waar mensen baat bij hadden. Via onzichtbare manieren loste ik zaken op en vertrok ik weer voordat iemand er aan kwam, dan sprong ik weer het duister in en bewoog mij op die manier door de steden en bij mensen thuis ook.

Op een bepaald moment werd ik opgemerkt door een vrouwtje dat ging zo, het was een jonge meid die een afspraak had bij een goede vriendin thuis, zij hadden elkaar al jaren niet meer gezien maar via het internet afgesproken om samen te komen.
Zij kwam het appartement van die vrouw binnen maar de vriendin zelf was nog niet thuis. Ik was in de kamer, ergens bij het plafond, was verrast van haar aantrekkingskracht en besloot even te blijven om te kijken naar dr.
Het was een mooie vrouw misschien vandaar. Maar ze merkte mij op, ze keek omhoog net waar ik zat en ze schrok even.
Maar al snel werd ze kalm en vroeg ze hoe ik daar bovenop terecht kwam.
Ik zei eigenlijk niks, en toch kon ze mij begrijpen, gedachten oid.. ik gaf aan dat het niet zo moeilijk was om zo hoog te klimmen en het voortbewegen onzichtbaar voor de mensen en dingen doen om te helpen leuk was.
Ze probeerde het zelf ook, en meteen zat ze naast mij op een stalen balk. Ja.. ze vond het zelf ook leuk, en sprong naar een andere balk toe. Sprong even zo door de kamer heen en we keken elkaar aan.. en wisten het .. we zouden samen verder gaan.

Maar die vriendin dan? Die kwam net thuis.. ze liep een trap op, de kamer in en ze dacht dat haar vriendin er al zou wezen.. dus was enigzins teleugesteld dat het niet zo was. We keken naar beneden, we wisten dat we maar beter konden vertrekken om niet opgemerkt te worden, en we sprongen zo een raam uit, een dak op. Er reed een trein voorbij, en samen met een welgemikte sprong belanden we op de trein en reden weg .. de duisternis in. Het zolderraampje waar we uitkwamen werd steeds kleiner en verdween.
The truth was in here.
pi_90296079
Enorm raar gedroomd vannacht...

Ik was ergens met mijn ouders, en we begonnen allemaal te rennen en werden duidelijk achtervolgd. We raakten opgesloten in iets wat wel een garage of oude schuur leek, en onze achtervolger was bijna binnen. Mijn vader probeerde uit alle macht de andere deur open te krijgen.
Op het moment dat de deur openschoot en wij naar buiten konden, lukte het ook de achtervolger binnen te dringen. We moesten rennen voor ons leven, en raakten elkaar kwijt. Ik raakte helemaal overstuur.

Op dit moment werd ik wakker, of in ieder geval: tot zo ver kan ik me herinneren. De rillingen liepen over mijn rug en ik baadde in het zweet toen ik wakker werd.

Ik denk dat deze droom mij wilde vertellen dat je bij elkaar moet blijven, aangezien het de laatste tijd niet altijd even soepel gaat binnen het gezin. Ook dat ons vierde gezinslid er niet in voorkwam sterkt mijn vermoedens, deze gaat namelijk binnenkort het huis verlaten.

Ik schrok dus erg van deze droom, maar tegelijkertijd heeft deze mij wakkergeschud.
pi_90485760
ik droomde een beetje ala sprookjes, pompoen werden paarden.

Denk dat het zoiets betekende van begin wat is wens is er , de rest volgt nog.
pi_90968409
Ik droomde een paar dagen terug dat ik gevild was door mijn beste vriendin. Daarna vlogen we samen weg door de ruimte, en hadden we afgesproken het er niet meer over te hebben. Zo van, ach ja, vergeven en vergeten.
En daarna nog van zombies gedroomd, en vannacht had ik gedroomd dat ik iemand onthoofd zag worden. Gaat lekker zo. :{
pi_91255480
Jongens, kan dit? Ik had vannacht drie dromen gedroomd Maar niet achter elkaar maar dromen binnen een droom .Ik kan het alleen niet meer goed herinneren wat ze allemaal waren. Ben net wakker dus ik gooi het er maar even op wat ik nog weet

droom 1 was iets van dat ik in mijn kamer zat maar de tijd was voorruit (ik moet 13 uur weg vandaag om op tijd te komen voor een college, maar in die droom was het al 15 uur. Ik helemaal panisch en uit frustratie ging ik maar weer liggen. Oh ja er was ook nog iets met mijn broer en een ruzie over schoenen en dat ie me ophield omdat ik naar school wilde.

droom 2 was ergens in een of ander penthouse en ik was stervende of zo. Ik woonde ergens hoog en het regende buiten. Een playmate kwam langs om te neuken, maar ik had daar niet zo'n zin in want ik was erg moe en dus viel ik in slaap tijdens het neuken

droom 3 was ik op kantoor en daar had ik een vergadering met een groep zakenmannen en ineens kwam mijn secretaresse binnen en begonnen we seks te hebben op de vergadertafel tot verbazing van de rest

Het leek erop dat ik gewoon dromen achter elkaar droomde net zoals dat altijd gaat, maar in droom 3 schrok ik zo erg van het feit dat ik gewoon in het openbaar zat te neuken en toen belandde ik ineens weer in de penthouse waar ik stervende was. Ik weet niet meer wat daar gebeurde maar daarna kwam ik weer terug in mijn kamer waar de tijd vooruit was. Ik weet nog dat ik naar de badkamer wilde om te douchen, maar die was bezet dus ging ik maar weer naar bed en toen was ik me er van bewust dat dit niet klopte en toen werd ik wakker
pi_91527590
Ja , dat kan ik heb het ook weleens dat ik in een droom zit en dan besef he dit kan niet , ik droom en dan word ik meestal wakker.

Verder lekker lopen dromen, vannacht was ik vergiftigd en stierf ik dus .
Ik weet nu wel dat dood vaak juist een nieuw begin is . En ik ben in periode dat ik oude gewoontes aan het afleren ben dus misschien dat dat er mee te maken heeft.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:20:03 #8
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_92420017
ik droomde vannacht dat ik dichtbij een spoorwegovergang verdwaalde.

ik droom wel eens meer over spoorwegovergangen maar dit was nieuw.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_92704881
Sta je voor een keuze ??? Dat kan namelijk de spoorwegovergang verklaren.
  maandag 14 februari 2011 @ 08:38:31 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92756309
Het was een hele aparte droom.. want het leek allemaal zo echt en gewoontjes.
Ik werd met de een of andere lichting van mensen binnen gebracht in een vorm van wachtkamer. Er waren wat bezigheden die je kon doen met elkaar wat spellen, of beetje computeren, de ruimte was erg steriel en wit en we waren met zn allen een vorm van leeg.. we wisten niet waarr we vandaan kwamen, we wisten niet wat we gingen doen, we wisten niet wat er ging gebeuren we waren allemaal neutraal eigenlijk.
Er was een soort van mensen in de groep die overkwamen als een vorm van bewakers, orde bewakers, niemand mocht te gek gaan doen, niemand mocht een eigen idee hebben en uitvoeren zonder overleg, alles werkte met een soort van dagbesteding zonder dat we dat door hadden. We leefden daar gewoon met zn allen en dit was de aanname kamer.
Nu mochten we eindelijk door naar de grote ruimte waar alle mensen waren, dit was eigenlijk de gewone wereld, maar we waren niet buiten.
Maar voor we naar buiten mochten, moesten we een pilletje doorslikken. Een heel klein groen balletje. Iedereen kreeg een klein bekertje water en dat pilletje, en iedereen nam dat ding in zonder er bij na te denken, stelde geen vragen, we waren allemaal neutraal en dit werd opgedragen zonder nadenken deden ze wat er werd gevraagd.
Behalve ik. Ik dacht waarom zou ik die pil nemen, geen idee wat er in zit..
Er kwamen bewakers bij me staan, enigzins dreigende houding.. er werd niks gezegd of gedaan maar het was duidelijk dat ze doorhadden dat ik die pil nog niet had ingenomen, dat moest wel gebeuren. Ik deed alsof ik ze niet zag, nam de pil in mijn mond, een slok water, maar omdat de pil ondr mn tong lag slikte ik hem niet door.
De bewakers dachten van wel, en gingen weer verder. Nu had iedereen die pil ingenomen en kon de groep worden vrijgelaten in de geconditioneerde buitenwereld.
Nu leek het net alsof de mensen met wie ik er was.. dommig waren, ze waren allemaal onverschillig over wat er gebeurde, er werden geen vragen gesteld ze genoten van wat ze kregen te doen door de wereld, want de wereld was in control. Dat was duidelijk voor mij.. ik had niet een dergelijke pil genomen, de rest leken wel halve zombies. Ik kon er gewoon mee praten, een gesprek voeren maar als ik dieper wilde graven leken de mensen te verstommen, dat waren gesprekken die ze liever niet voerde, ze wilde ook niet nadenken, of ze konden niet nadenken ze gingen gewoon voor zich uitstaren en werden stil bij moeilijke vragen.
Er bleek een soort opleiding te zijn in de dagbesteding, taken waren verdeeld over de mensen, zonder dat ze dat wisten, iedereen had zijn rol toebedeeld gekregen, de ene was brandweerman, de ander werkte op een kantoor, de ander was huismoeder. Niemand stelde vragen, iedereen was onverschillig geworden en iedereen werd door een onzichtbare kracht bij elkaar gehouden.
Er verdween eens iemand, opgehaald door de bewakers maar niemand die het zag of vragen stelde.. ik kreeg te horen dat het niet erg was, dat we het goed hebben.. en met een glazige doodse blik keken de mensen mij aan.
Via die pilletjes die werkte als zendertjes werden sommige mensen bestuurd.. als er een idee opgedaan werd bij die mensen dan was dat gestuurd van buitenaf. Alles was een gecontroleerde omgeving ook al leek het idee bij een mens vandaan te komen, de timing van het idee werd bepaald. En zo werd bijvoorbeeld iets uitgevonden waar de mensen blij mee waren.
Op een bepaald moment raakte ik bevriend met een zombie, want zo ging ik ze in gedachten noemen. En hij werkte met computers, hij maakte programma's, zijn taak was dat geworden. En op een dag sprak hij mij aan, hij had gewerkt aan een taak en zag dat ik eerder op die computer gewerkt had. Er waren allemaal foldertjes aangemaakt, met naamgevingen die ik er aan had gegeven, en er stonden documenten of werkstukken in waar mijn naam onder stond, ik had die dingen gemaakt, hij wilde dat delen met mij.
En toen kreeg ik een schok.. want ik herrinerde mij ineens dat ik inderdaad achter die computer gezeten had, en inderdaad die documenten had gemaakt. Wat dus inhield dat ik hier eerder geweest moest zijn geweest.. en kennelijk was ik dat vergeten ofzo, was ik reset geweest?
Dus er ging een schok door mij heen van herkenning, en ik kon niet anders concluderen dat ik eerder wel die pil genomen moest hebben.. dat ik hier geleefd had als zombie, en wat er was gebeurd tussen het einde en het begin wist ik niet meer.. alleen dat er dus een vorm van recycling in zat.. ik zou hier weer terugkomen waarschijnlijk.. en toen schrok ik wakker. :P
The truth was in here.
pi_92756891
Vannacht niet zo'n leuke droom gehad. Nederland was in oorlog en alle moslims uit Egypte en Pakistan , Afganistan kwamen hier heen, hele karavanen door t dorp waar ik woon. Ze hadden geen extra kleding bij zich want dat mocht niet. Mn moeder had alle waardevolle spullen verstopt op hun land in de grond. Ook wij moesten met de karavaan mee. Op een gegeven moment zei mn moeder tegen me we hebben de baby en de hond achter gelaten want je kan in oorlog geen baby bij je hebben. k Was erg verdrietig want het was mijn kind en mijn hondje.Ze zei verder dat er wel iemand hen zou vinden en er dan wel voor zou zorgen... Ook wij hadden geen extra kleding mee. Dat moest je onderweg kopen, mensen die nog wat geld hadden , hadden geluk, die konden kleding en eten kopen.
De mensen reisden met een kar met een dier ervoor, ossen en paarden. Soms sloeg er een beest op hol en viel de kar met mensen erin om, ze werden vertrapt.
Op een gegeven moment was er een man die was boos, hij zegt ik wil aanzien kopen en die kocht een leger pak. Wij zaten ook in een kar die ook bijna omviel omdat de bestuurder van de kar een te scherpe bocht nam. Ik zat met een moeder en haar dochter en nog wat andere mensen in die kar, mn ouders waren inmiddels niet meer bij me.
De droom ging de hele nacht maar door, ben dr moe van.
  maandag 14 februari 2011 @ 09:25:22 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92756924
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:24 schreef mousy31 het volgende:

De droom ging de hele nacht maar door, ben dr moe van.
Ik ook, ben helemaal duf zelfs :')
The truth was in here.
pi_92757087
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ook, ben helemaal duf zelfs :')
Jij heb ook een erg apparte droom gehad Bastard, k heb ook moiete met wakker worden en ben beetje vroeg, meestal ben k pas rond 10uur wakker. En nu om 8uur al
pi_92779672
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , dat kan ik heb het ook weleens dat ik in een droom zit en dan besef he dit kan niet , ik droom en dan word ik meestal wakker.
Dat had ik laatst ook, maar toen kwamen er andere gedachte in me op.

Ik droomde dat ik uit bed viel en het plafon was erg laag. Toen had ik al zoiets van dit klopt niet. Wilde dus naar de deur gaan, maar die was ook vrij klein en achter die deur was weer een kleinere deur en dat ging maar door. Om dat moment dacht ik in mijn droom dat ik in een psychose zat omdat het gewoon niet klopte en ben toen maar weer naar bed gegaan. :P
signatuurloos
pi_92792550
Wat een heftige dromen lees ik hier !

Vannacht eens lekker NIET gedroomd :D

dus eigenlijk is dit een verkapte TVP oO< voor mijn volgende droom
pi_92875649
Ik heb gisteren gedroomd dat ik werd uitgenodigd bij een oude kennis van mij, die ik al lange tijd niet heb gezien.

Op straat liep ik achter een jongedame in een kleurrijke joggingbroek aan die een nogal sexy en strakke kont had. Tegelijkertijd rookte ze wel, want ze had een sigaret in haar linkerhand.

Vervolgens gaat ze ook nog eens dezelfde deur in die ik in moest. Die kennis van mij woont drie hoog, dus ik kon eigenlijk niet anders dan haar "achtervolgen" in de trappenhal. Maar dat vond ik toch snel heel vervelend, want ik wilde niet als een gek of een stalker overkomen. Maar stil blijven staan op de trap kon ook niet.

Uiteindelijk verdween ze ergens om een hoekje. Toen kwam ik op het appartement van die kennis terecht, die daar languit op de bank lag in zijn onderbroek. Ik vroeg "Wat doe jij nu?"

Toen trok hij wat kleren aan en we gingen Playstation spelen. (Waarom Playstation weet ik ook niet, ik heb er nooit eentje gehad. :') )
  zaterdag 19 februari 2011 @ 07:34:55 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93003066
Heel kort stukje droom wat mij bij bleef;
Ik was in een grote kamer met allemaal schilderijen en foto's, beetje een oud Engels huis met bibliotheek idee. Op 1 van de lijsten zag ik een foto van mijzelf staan, ik stond op een heuvel en keek met een vriendelijk gezicht naar iets, k weet niet wat. De foto was orgineel een kleurenfoto, maar de kleuren waren in de tijd al een beetje vergaan (denk oud jaren 80 foto)
Opeens begon de foto te leven, wat ik niet raar vond ofzo..
Het werd een filmpje waarin ik op die heuvel stond, te lachen en te zwaaien, ik raapte een badmintonracket op en maakte een zwiep.
Ik voelde dat ik daar een gelukkig moment van mijzelf terugzag. Iemand (ik zag zijn of haar gezicht niet) kwam bij me staan en vroeg waar ik naar keek.
"Naar mijzelf antwoordde ik, dat was een leuke tijd toen he?" we keken samen nog even verder en toen liepen we weer verder.
The truth was in here.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:10:46 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93311494
Een groot grijs bord met grijze vierkant pionnen, 2 blokken in de bak waren iets groter. het ene blok had de letter N de ander een J. Ik probeerde steeds om een touwtje te verbinden met het blok N, maar het gleed er steeds af.
En dan zette ik het blok met de letter J weer ergens anders in de bak, en trok ik het draad tussen alle ander blokken heen via een andere weg, benaderde ik het blok N weer van de andere kant, probeerde ik het vast te maken.. en gleed het er weer af, het touwtje bleef er niet omheen zitten.
Die droom is wel 3x voorbij gekomen, zeer vermoeiend eigenlijk want was echt iedere keer hard aan het puzzelen.
The truth was in here.
pi_93451829
Mijn droom van vannacht:

Ik woonde alleen met mijn moeder in het ''ouderlijk huis'' da's best vreemd aangezien
ik een hele rits broers en zusters heb en een vader, maar die bestonden in die droom
gewoon niet..

Ik ging een verjaardagskadootje (grote bos bloemen) brengen naar mijn nichtje die
een paar huizen verderop woonde. (dit klopt dan weer wel, maar het vreemde ervan
is dat ik in mijn droom een jaar of 20 was en dat nichtje is een dochter van mijn
op 1 na oudste broer) en in die droom was zij dus ongeveer van dezelfde leeftijd of
zelfs nog ietsje ouder dan mij.

Oke, ik kom daar met mijn bloemen, leuk leuk leuk, bakkie koffie enzo..
toen zei mijn nichtje ineens, weet je wie ook jarig is ?
Nou? zei ik, vroeg ik..

Bleek mijn ''buurjongen'' jarig te zijn, dus ik zeg, ah...zal ik hem ook iets brengen is
wel zo aardig. Waarom zou je, zei mijn nichtje nog, dat is zo'n nare goser...

ja, zei ik, weet ik, vreemd figuur, zegt nooit gedag, maar misschien wordt het dan
wel een beetje beter, mwa... mijn nichtje was niet echt overtuigd, maar moest ik
zelf weten dus.

ik kwam terug bij mijn moeder en ik vertelde dat dus en mijn moeder vond het
ook niet echt nodig, want die vond het ook maar een rare jongen en ze zei nog
hij woont hier al een jaar en er kan geen boe of bah vanaf, laat maar gaan.

Ik eigenwijs, dacht toch, ja, misschien zit er wel een tragisch verhaal achter,
misschien is hij wel helemaal niet zo naar... misschien gewoon een beetje zielig
ofzo..

Dus toen haalde mijn moeder een kapstokje tevoorschijn uit de gangkast,
nog helemaal nieuw in doos en ze zei, nou dan geef je hem dit, die hangen wij
hier toch niet meer op, kapstokken zat hier.

ik helemaal blij, was een mooi blauw kapstokje en ik had bij het ''langslopen'' gezien
dat het hele huis leeg was en er allemaal bouwvakkers bezig waren om de boel te witten
dus ik dacht nog, oh.. komt mooi uit, hij heeft helemaal niks, dus ook vast geen kapstokje

Maar ik kon niet zien of hij thuis was, dus ik liep eerst zijn tuin in, en toen riep ik tegen
die bouwvakkers, is ''Huppelepup"" (in mijn droom had hij geen naam) thuis?
Die bouwvakkers vonden dat wel grappig en zagen er vast meer in dan het was, dus
die begonnen een beetje te joelen en riepen, JA HOOR, KOM MAAR DIE IS THUIS !

Nee, zei ik, dan moet ik eerst effe iets ophalen.., dus ik haal dat kapstokje op en
terwijl ik het tuinpad van die jongen opliep werd ik ''ingehaald'' door Leonie Sazias,
nou jah... ingehaald, ze duwde me bijna van het tuinpad af, om er zo snel mogelijk
lags te kunnen, ik herkende haar meteen van de TV, dus ik zei He Hoi !, en zei
zei met een heel naar spottend lachje, ja Hoi...

Maar goed, ik zag die buurjongen niet, dus ik vroeg aan 1 van die bouwvakkers
of hij dat kapstokje aan die buurjongen wilde geven, ja tuurlijk zou hij effe doen..

Ik terug naar huis.

Inneens hoorde ik iemand keihard schreeuwen heel agressief, wat de bedoeling
was van ''die troep'' en wat ik van hem moest...

Dus ik liep ons tuinpad af, en achter ons schuurtje (klopte ook) was vroeger geen]
schutting, dus kon je van onze tuin zo in de tuin van de buren stappen, de appelboom
die daar vroeger stond stond er in mijn droom ook nog..

Dus ik sta daar tegenover een schreeuwende buurjongen, en er stonden
allemaal lachende bouwvakkers omheen (die liepen zich gewoon te bescheuren
zeg maar :P ) en toen werd ik ineens heeeeeeeel boos, en ik dacht wat denkt die
knul wel ... ik moet helemaal NIKS van hem, wat denk ie wel niet, ondankbaar secreet :(

dus ik pak dat kapstokje uit zijn handen en ik probeerde het keihard kapot te slaan
tegen de muur van het schuurtje, maar dat ding ging maar niet stuk, dus toen
gooide ik het enigzins, uit zijn voegen geslagen kapstokje voor zijn voeten en met
de woorden, hier heb je je kapstokje lul, het is in ieder geval geen Ikea kwaliteit...
toen draaide ik me heel arrogant om en liep terug ons huis in.

Toen kwamen plotseling al die bouwvakkers via het dak van ons schuurtje en
over de schutting voor bij het huis onze tuin in, dus daar schrok ik wel van.

Dus ik ging daar zo staan.. en toen zei ik tegen 1 zo'n vent, wat is de bedoeling?
Komen jullie me vermoorden ofzo? Toen maakte hij nog een grapje, van nou..
goed idee, maar toen trok een andere vent hem weg en zei, doe normaal man..
en toen begonnen ze allemaal te vertellen wat een klootzak die buurjongen was,
en dat ze nooit koffie kregen en dat hij tegen hun ook nooit praten en dus
zaten we heel gezellig op ''ons plaatsje'' want mijn moeder was er ook bij komen zitten.

De buurjongen bleek dus na de schreeuwpartij met Leonie Sazias te zijn vertrokken
dus ik zei nog tegen die heren, nah... als jullie nou effe lekker extra lang doen over
die klus en af en toe een foutje maken, zodat ie per ongeluk door de vloer heen zakt
ofzo :D , zorgen wij 's morgens wel voor de koffie.

Dus de droom eindigde nog best wel leuk, maar ik werd toch met een rotgevoel wakker,
zo'n gevoel van dat je echt heel erg onterecht naar behandeld bent... , daar heb ik nog
wel een tijdje over na lopen denken :{

Nah... dat was het... :+

Diegene die Leonie Sazias niet kennen moeten maar even Googelen,
ik ken haar alleen van TV maar ik weet nog wel dat ik het een stomme
trut vond :P , wat ze verder in mijn droom deed, geeeeeeeen idee... :')
pi_93453915
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn droom van vannacht:

Ik woonde alleen met mijn moeder in het ''ouderlijk huis'' da's best vreemd aangezien
ik een hele rits broers en zusters heb en een vader, maar die bestonden in die droom
gewoon niet..

Ik ging een verjaardagskadootje (grote bos bloemen) brengen naar mijn nichtje die
een paar huizen verderop woonde. (dit klopt dan weer wel, maar het vreemde ervan
is dat ik in mijn droom een jaar of 20 was en dat nichtje is een dochter van mijn
op 1 na oudste broer) en in die droom was zij dus ongeveer van dezelfde leeftijd of
zelfs nog ietsje ouder dan mij.

Oke, ik kom daar met mijn bloemen, leuk leuk leuk, bakkie koffie enzo..
toen zei mijn nichtje ineens, weet je wie ook jarig is ?
Nou? zei ik, vroeg ik..

Bleek mijn ''buurjongen'' jarig te zijn, dus ik zeg, ah...zal ik hem ook iets brengen is
wel zo aardig. Waarom zou je, zei mijn nichtje nog, dat is zo'n nare goser...

ja, zei ik, weet ik, vreemd figuur, zegt nooit gedag, maar misschien wordt het dan
wel een beetje beter, mwa... mijn nichtje was niet echt overtuigd, maar moest ik
zelf weten dus.

ik kwam terug bij mijn moeder en ik vertelde dat dus en mijn moeder vond het
ook niet echt nodig, want die vond het ook maar een rare jongen en ze zei nog
hij woont hier al een jaar en er kan geen boe of bah vanaf, laat maar gaan.

Ik eigenwijs, dacht toch, ja, misschien zit er wel een tragisch verhaal achter,
misschien is hij wel helemaal niet zo naar... misschien gewoon een beetje zielig
ofzo..

Dus toen haalde mijn moeder een kapstokje tevoorschijn uit de gangkast,
nog helemaal nieuw in doos en ze zei, nou dan geef je hem dit, die hangen wij
hier toch niet meer op, kapstokken zat hier.

ik helemaal blij, was een mooi blauw kapstokje en ik had bij het ''langslopen'' gezien
dat het hele huis leeg was en er allemaal bouwvakkers bezig waren om de boel te witten
dus ik dacht nog, oh.. komt mooi uit, hij heeft helemaal niks, dus ook vast geen kapstokje

Maar ik kon niet zien of hij thuis was, dus ik liep eerst zijn tuin in, en toen riep ik tegen
die bouwvakkers, is ''Huppelepup"" (in mijn droom had hij geen naam) thuis?
Die bouwvakkers vonden dat wel grappig en zagen er vast meer in dan het was, dus
die begonnen een beetje te joelen en riepen, JA HOOR, KOM MAAR DIE IS THUIS !

Nee, zei ik, dan moet ik eerst effe iets ophalen.., dus ik haal dat kapstokje op en
terwijl ik het tuinpad van die jongen opliep werd ik ''ingehaald'' door Leonie Sazias,
nou jah... ingehaald, ze duwde me bijna van het tuinpad af, om er zo snel mogelijk
lags te kunnen, ik herkende haar meteen van de TV, dus ik zei He Hoi !, en zei
zei met een heel naar spottend lachje, ja Hoi...

Maar goed, ik zag die buurjongen niet, dus ik vroeg aan 1 van die bouwvakkers
of hij dat kapstokje aan die buurjongen wilde geven, ja tuurlijk zou hij effe doen..

Ik terug naar huis.

Inneens hoorde ik iemand keihard schreeuwen heel agressief, wat de bedoeling
was van ''die troep'' en wat ik van hem moest...

Dus ik liep ons tuinpad af, en achter ons schuurtje (klopte ook) was vroeger geen]
schutting, dus kon je van onze tuin zo in de tuin van de buren stappen, de appelboom
die daar vroeger stond stond er in mijn droom ook nog..

Dus ik sta daar tegenover een schreeuwende buurjongen, en er stonden
allemaal lachende bouwvakkers omheen (die liepen zich gewoon te bescheuren
zeg maar :P ) en toen werd ik ineens heeeeeeeel boos, en ik dacht wat denkt die
knul wel ... ik moet helemaal NIKS van hem, wat denk ie wel niet, ondankbaar secreet :(

dus ik pak dat kapstokje uit zijn handen en ik probeerde het keihard kapot te slaan
tegen de muur van het schuurtje, maar dat ding ging maar niet stuk, dus toen
gooide ik het enigzins, uit zijn voegen geslagen kapstokje voor zijn voeten en met
de woorden, hier heb je je kapstokje lul, het is in ieder geval geen Ikea kwaliteit...
toen draaide ik me heel arrogant om en liep terug ons huis in.

Toen kwamen plotseling al die bouwvakkers via het dak van ons schuurtje en
over de schutting voor bij het huis onze tuin in, dus daar schrok ik wel van.

Dus ik ging daar zo staan.. en toen zei ik tegen 1 zo'n vent, wat is de bedoeling?
Komen jullie me vermoorden ofzo? Toen maakte hij nog een grapje, van nou..
goed idee, maar toen trok een andere vent hem weg en zei, doe normaal man..
en toen begonnen ze allemaal te vertellen wat een klootzak die buurjongen was,
en dat ze nooit koffie kregen en dat hij tegen hun ook nooit praten en dus
zaten we heel gezellig op ''ons plaatsje'' want mijn moeder was er ook bij komen zitten.

De buurjongen bleek dus na de schreeuwpartij met Leonie Sazias te zijn vertrokken
dus ik zei nog tegen die heren, nah... als jullie nou effe lekker extra lang doen over
die klus en af en toe een foutje maken, zodat ie per ongeluk door de vloer heen zakt
ofzo :D , zorgen wij 's morgens wel voor de koffie.

Dus de droom eindigde nog best wel leuk, maar ik werd toch met een rotgevoel wakker,
zo'n gevoel van dat je echt heel erg onterecht naar behandeld bent... , daar heb ik nog
wel een tijdje over na lopen denken :{

Nah... dat was het... :+

Diegene die Leonie Sazias niet kennen moeten maar even Googelen,
ik ken haar alleen van TV maar ik weet nog wel dat ik het een stomme
trut vond :P , wat ze verder in mijn droom deed, geeeeeeeen idee... :')
Naar welke sjop ga jij?? :P
pi_93453971
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Naar welke sjop ga jij?? :P
:D _O-
pi_93454196
_O- gelezen FANN maar ach la me maar ff hahahaa

oke dus leonie Sazias is gewoon een trut die jou in je droom komt storen...... :(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93471277
Vannacht gedroomd dat degene die ik leuk vind veranderde in een pratende kikker :?
pi_93480949
Vannacht weer gedroomd over verhuizen heb deze droom al eerder gehad en veel dingen die ik toen waarnam waren er nu ook weer in de droom van vannacht.
Ik verhuis een straat verder op, Het is een soort zelfde huis met alleen 2 slaapkamers meer. Er zit een tuindeur in en die lekt en dan komt er blauwe vloeistof binnen. Verder ligt er heel veel rommel rond het huis, veel houten balken met spijkers erin. Rollen met slecht gaas, want er zitten gaten in. Ik heb in die droom ook 2 hondjes , mn oude hondje Banjer die ik heb moeten laten inslapen en een hondje die ik nu ook nog heb.
Het gaas rond het grasveld is niet goed dus de hondjes ontsnappen. Vooral om banjer maak ik me zorgen hij komt nl niet uit zichzelf terug maar je moet achter m aangaan en m ophalen (dit was in t echte leven ook zo)
Op een gegeven moment krijg k hulp van een aantal buren, er staat enorm veel afwas in het huis en 1 van de buurvrouwen gaat afwassen. Er staan plastic zakken in de kamer vol met chips en lekkere dingen. De woonkamer is met houten schrootjes betimmert, ik vind het echter niet mooi en wil t wit gemaakt hebben. Maar dat blijkt bijna een onmogelijke taak want het plafond is heel hoog. De wc zit verstopt en er drijuft vieze troep in en ook weer blauw spul.
Er staat een garage bij het huis, waar ik spullen en kleding vind van de vorige bewoners, schoenen en sokken en andere spullen. En er hangen draden om de was op te hangen. Mn zoontje is nog heel klein in de droom , rond een jaar of 4 mn kameraad is er ook die woont een paar huizen verder op en helpt me met verhuizen.

echt een hele vreemde droom en wat me steeds opvalt bij die dromen over dat huis is dat het er altijd zo rommelig is, net of er verbouwd is aan dat huis.

In t echt ben k vrij netjes dus ja k kan de link zo ook niet leggen waarom het daar zo'n troep is.
Misschien gaat het wel over mn hoofd, soms kan het daar wel eens een chaos zijn.
pi_93487853
Mijn droom was een nachtmerrie. Ik loop momenteel met een enge creepy buurman die me aangevlogen is en waar ik constant overlast van heb.

In mijn droom besloot ik weg te gaan op hakken en hij hoorde me terugkomen. Hij stond dus buiten op me te wachten en ik zei ik wil niet met je praten en ging naar mijn huis.
Hij kwam me achterna en probeerde de deur te forceren om binnen te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')