Mijn droom sloeg echt alles..
Ik liep dus rond in mijn eigen huis samen met een ander persoon op zoek naar een schat. Toen kwamen we terecht in mijn kelder en daar stond zo een schatkist.
In die kist lagen alleen maar waardeloze prullen maar opeens kwam er een piraat uit klimmen.
![]()
Gewoon een rottend lijk met piratenkleren eigenlijk, beetje pirates of the caribbean idee.
Die zei dus tegen ons dat er een inbreker was en gaf me toen een pistool met 2 patroonhouders.
Heb ik zover mijn droom duurde steeds mee rondgelopen maar niks mee gedaan.
Later bleek dat het in mijn huis ging spoken omdat ik die kist open gemaakt had.
Ik ging dus naar die piraat en die wilde mij wel helpen die spoken terug de kist in te doen. Dus kwamen we daar beneden, toen hingen er aan het plafond allemaal rookworsten en ik herinner me nog dat ik er aan ging ruiken en het rook nog naar rookworst ook
Maar goed, dus wij de hele tijd achter die spoken aanrennen en uiteindelijk gingen ze er in en hebben we die kist dichtgedaan.
Toen zei die piraat dat we dit succes moesten vieren met het eten van frikandellen
Maar toen zag ik dat wanneer die piraat een hap nam, dat die frikandellen helemaal gevuld waren met maden en wormen
Dat verpeste mijn eetlust wel ff
Toen werd ik wakker en lag ik helemaal dubbel wat voor een idioots ik nu weer gedroomd had