abonnement Unibet Coolblue
pi_190851860
Ik kreeg een schaar in mijn been geramd door een vriend van vroeger, wist zeker dat het einde dichtbij was.

Ook werd ik emotioneel van een berichtje aan een vrouw die in een televisie programma het onderwerp was en ik vroeg mij af of mijn emoties oprecht waren.
  Moderator vrijdag 3 januari 2020 @ 12:56:44 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_190855836
quote:
17s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb heel veel rare dromen gehad.
Zal ze eens bijhouden voor hier.
Ja, graag.
pi_190937725
Een droom van een tijd geleden, maar ik heb precies dezelde droom al eens eerder gehad, dus ik zie nu dit topic en ik kan er wel wat over schrijven

Ik stond in de keuken, en ineens zag ik op de oprit een soort overvalwagen aan komen rijden. Dus ik wist nog ergens geweren vandaan te halen ofzo en rukte de matrassen van de bedden. Die matrassen wist ik voor de ramen te plaatsen, dus de kogels die inmiddels werden afgevuurd werden daar netjes in gesmoord.

Vanuit slaapkamers en gaatjes e.d. wist ik een aantal van hen uit te schakelen, maar helaas wisten ze wel het souterain in te komen. Ik lag gelukkig tegenover de deur naar beneden (naar het souterain), dus ook daar had ik matrassen voorgebonden e.d.

Toen werd ik wakker
  Moderator woensdag 8 januari 2020 @ 17:10:35 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_190938032
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:44 schreef Jantje2k het volgende:
Een droom van een tijd geleden, maar ik heb precies dezelde droom al eens eerder gehad, dus ik zie nu dit topic en ik kan er wel wat over schrijven

Ik stond in de keuken, en ineens zag ik op de oprit een soort overvalwagen aan komen rijden. Dus ik wist nog ergens geweren vandaan te halen ofzo en rukte de matrassen van de bedden. Die matrassen wist ik voor de ramen te plaatsen, dus de kogels die inmiddels werden afgevuurd werden daar netjes in gesmoord.

Vanuit slaapkamers en gaatjes e.d. wist ik een aantal van hen uit te schakelen, maar helaas wisten ze wel het souterain in te komen. Ik lag gelukkig tegenover de deur naar beneden (naar het souterain), dus ook daar had ik matrassen voorgebonden e.d.

Toen werd ik wakker
Brrr wat een enge droom zeg. Wat zal je blij zijn dat je wakker werd. Badend in het zweet vermoed ik? oO<
pi_190939200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Brrr wat een enge droom zeg. Wat zal je blij zijn dat je wakker werd. Badend in het zweet vermoed ik? oO<
Nee vind zulke dromen wel prettig eigenlijk :') vroeger stond ik regelmatig bij het bed van m'n ouders omdat ik weer eens van een dak was gevallen ofzo, maar tegenwoordig draai ik me om en slaap weer verder
pi_191026902
Na weken eindelijk weer helder gedroomd. Kwam er achter dat ik ergens was waar ik niet had gepland.
Zou tijd worden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:31:56 #157
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194557554
Na nachtenlang nachtmerries te hebben gehad zonder een tikkeltje helderheid, een was zelfs hels, waarbij ik verschrikkelijke schreeuwen hoorde, geluid dat ik nog niet kende, eindelijk een erg mooie droom.

Ik was bij de Europese commissie en die was gezeteld in Luxemburg stad. Ik zat op een leren bank in een enorme ruimte en zou lid van commissies worden. Naast mij zat een hoge ambtenaar ( die ik in het echte leven ook ken) en hij gaf me papieren om toegang te krijgen tot die commissies. "Doe je best en vertegenwoordig ons goed" zei hij lachend (doet hij in het echte leven ook) oh, en we zorgen voor een mooi huis in het Luxemburgse platteland.

Daarna dwaalde ik door het enorme gebouw dat zo netjes was en ik voelde me supergelukkig.
Daarna was ik in de stad zelf, vol met smalle straatjes en restaurants die van grote klasse waren. In een restaurant had ik een gesprek met een collega die me tijdens het eten (een stuk gegrild varken) uitlegde waar ik op moest letten in mijn werk. "Vooral aan ons denken".

En toen werd ik wakker. De schok was enorm toen ik me besefte dat dit maar een droom was.
Opmerking: de beelden die ik in mijn droom zag van de stad waren totaal niet in vergelijking met Luxemburg stad zelf. Nu ik er over na denk waren de straten in de droom maar zeer gewoontjes, maar in de droom was ik sterk onder de indruk.
Oh, en het varkensstuk moest ik zelf grillen. :)
Praat over de hel en je komt er.
pi_194969680
Ik heb vannacht echt zo maf gedroomd: er verscheen iemand in m'n huiskamer en die gaf me een boek en ging toen op in het niets. En in dat boek stond dat ik moest helpen omdat er steeds meer mensen overgenomen werden door een buitenaardse levensvorm. Het was echt te bizar voor woorden. Dit forum doet rare dingen met m'n hoofd, jongens.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')