quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa midden in de nacht! JA DIE EENDJES!
* De_Kardinaal welke eendjes?
JA DIE OP DE MUUR!
* De_Kardinaal Ik zie geen eendjes op de muur!
NOU ZE ZIJN ER WEL EN LAAT ME NOU EENS SLAPEN JE HOUDT ME WAKKER MET JE GEPRAAT!
* De_Kardinaal
Jezus man, daar ga je toch niet mee samenwonen?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren eendjes! Geen visjes!
JA DIE OP DE MUUR!
NOU ZE ZIJN ER WEL EN LAAT ME NOU EENS SLAPEN JE HOUDT ME WAKKER MET JE GEPRAAT!
* De_Kardinaal
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren eendjes! Geen visjes!
JA DIE OP DE MUUR!
* De_Kardinaal
Ik zou 'r gelijk op de logeerkamer leggen, beetje mij wakker zitten maken en dan ook nog een grote mond gevenquote:
is toch leuheukquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou 'r gelijk op de logeerkamer leggen, beetje mij wakker zitten maken en dan ook nog een grote mond geven
Moet je mij horen na mijn morfine pil! Dan lul ik overal overheen en doorheen!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus man, daar ga je toch niet mee samenwonen?
Fok is weer aan het spokenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hebben jullie ook zo'n trage verbinding? of ligt dat aan mij?
niet normaal hier
Doei tot zoquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
ah... dan ga ik effe iets anders doen want daar ken ik niet tegen![]()
tot later
Volgens mij is er de laatste tijd weinig aan de lay-out verandert. Het komt gewoon door de extra views vanwege SST.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het komt volgens mij door die smerige nieuwe layout die gebruikt maakt dat javascript.
Het is al vanaf de invoer dat het opeens voorkomt. Men heeft de technische puzzel te complex gemaakt waardoor dit soort dingen ontstaan. En alleen maar omdat je die banners moet zien. Voordat die nieuwe layout er was ging het feilloos, week na week, maand na maand.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij is er de laatste tijd weinig aan de lay-out verandert. Het komt gewoon door de extra views vanwege SST.
Dat heb ik ook, voor de rest merk ik eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet ook regelmatig twee keer klikken op quote voordat ie er staat. Of soms staat hij er pas na 5 seconden. Dat is pure vertraging door dat javascript.
Vandaag al twee keer gehad dat Fok! plots een halve minuut onbereikbaar was, zo ook gisteren een keer of vier. Heb jij dat nooit?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, voor de rest merk ik eigenlijk niet zoveel.
Na jarenlang getroffen te zijn door het medeleven dat de Arabische wereld mij getoond heeft ben ik bereid hun lot met hetzelfde medeleven te beantwoorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Disana het volgende:
Nieuwsuur begint vanavond een uur eerder (dus om 21.00uur) met een special over de onlusten in de Arabische wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |