quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze zouden je nu deze waarschuwing niet geven als ze je niet de kans gaven om het nog goed te maken. Je hoeft niet alles meteen goed te doen, probeer het niet te zien als onherstelbare faal van jezelf maar als les. Ik weet dat het moeilijk is hoor, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar je moet niet te hard zijn voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Ik zou het nog wel even koken ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:
Kisten![]()
Sneakershakken
![]()
Ik ga denk ik vanavond zuurkool maken. Maar nog nooit gedaan. Moet zuurkool uit zo'n pakje nog koken? Ik ga er stukjes ananas doorheen doen en spekjes naast bakken
Dank je! Ik snap echt niet wat voor bug dat is dat dat steeds gebeurtquote:
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #16quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Dank je! Ik snap echt niet wat voor bug dat is dat dat steeds gebeurt
Jeuuuuj!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt voor de succeswensen allemaal!![]()
Het ging schijnbaar best goed; duidelijke presentatie en goed op de vragen ingegaan dus ik ben dik tevreden! Zo opgelucht dat ik er vanaf ben
Fijn zo, ik ben trots op je!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt voor de succeswensen allemaal!![]()
Het ging schijnbaar best goed; duidelijke presentatie en goed op de vragen ingegaan dus ik ben dik tevreden! Zo opgelucht dat ik er vanaf ben
Uit mn blote hoofd: flight attendant?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik klap echt in elkaarvannacht om 4:30 thuis na vertraging en lang wachten op koffers, niet geslapen want toen helemaal niet moe. En nu wil ik een brugklaslesje voor morgen voorbereiden en weet ik niet meer wat nou het Engelse woord is voor stewardess. Ik ga maar even slapen denk ik
.
Air hostess?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uit mn blote hoofd: flight attendant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Is stewardess niet gewoon een Engels woord?
volgende week vrijdag pas, dan heb ik mijn eindgesprek en krijg ik mijn cijfer. Uiteindelijk is de presentatie officieel maar een klein deel van je totale cijfer (10% geloof ik) en je hoort dan pas helemaal op het einde wat het is. even afwachten dus nog..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Phaidra het volgende:
Blurred, fijn dat het achter de rug is en het allemaal goed verliep!Wanneer hoor je de uitslag?
Puff, lastig die situatie met je werkgever. Ik zou ook echt niet geweten hebben wat gebruikelijk is, dus neem het jezelf niet teveel kwalijk.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt nog een beetje ondersteboven van vanochtend. Stom hè..
Helemaal niet stom!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch juist lief!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden ()
Hmm...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok.
Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren.
Lief.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief.
Hoe lang zijn jullie nu samen? Maandje of 4?
Wat ik van krolse katten gezien heb, worden ze nou niet echt dames ervanquote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is krols. Voor het eerst. Nu is ze een echte dame
.
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa'quote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is krols. Voor het eerst. Nu is ze een echte dame
.
Oh, ik vind het niet zo erg verrassend. Uit wat je vertelt spreekt ook liefde van zijn kant.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel..
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Is stewardess niet gewoon een Engels woord?
Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok.
Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren.
We'll keep the doors and windows closedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa'.
Jij bent wel van de harde uitspraken vandaagquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallen
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef Perruche het volgende:
Op zich niet erg dat er een "gezond eten" topic komt, hier is nou eenmaal veel slowchat en er worden veel topics over dat onderwerp geopend... toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij bent wel van de harde uitspraken vandaag
12.30quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Blurred86 het volgende:
wow wat lang Syrena! hoe laat ben je begonnen dan?
Oh dat. Tja af en toe heb ik zin om even lekke ongenuanceerd te doenquote:
Ooh je gaat naar de filmquote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ben broccolisoep aan het makenen dan vanavond lekker even een avondje helemaal niks: lekker bankhangen met een wijntje en the king's speech!
oh ja dat bedoelde ik te zeggen natuurlijkquote:
En te weinig eten is allesbehalve gezond, dus ik zie het nut dan ook niet zoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
Scuzi!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.
dat dus...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm...
Als er ook een 'gezond' komt, zou dat wel een beetje impliceren dat de slank-reeks niet gezond is... Dat vind ik stom.
Oh, wat heerlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan een weekendje weg
En dan dit arrangement
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan dit arrangement
nu wil ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan dit arrangement
Oh, die gaan wij vanavond ook kijken! Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...
en er is hier genoeg aandacht voor mensen die op gewicht willen blijven en gewoon meer willen letten op wát ze binnenkrijgen...net The King's Speech gekeken
wat een prachtige film!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vond het minder leuk toen hij de prijs zag
Oja, en dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
Ik wil ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan dit arrangement
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Rituals het volgende:
Wat zonde om stress te beleven aan het uitkiezen van een weekendje weg. Het leverde (en levert) bij de date en mij veel voorpret op
. Heb er zo'n zin in!
Hebben jullie Sevilla al overwogen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa..
Het blijft vast niet bij één weekendje weg, dus de andere "Ja, daar wil ik naartoe!"-mogelijkheden kunnen altijd later nogquote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa..
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hebben jullie Sevilla al overwogen?![]()
Misschien de zuidelijkste stad in het rijtje, omdat het daar in de zomervakantie zo heet is?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.. En Valencia, Madrid, Milaan, Barcelona, Porto, Lissabon, Rome, Florence, Nice...
.
Rituals, true, maar naar welke ga je nou éérst?.
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien de zuidelijkste stad in het rijtje, omdat het daar in de zomervakantie zo heet is?Hoewel wij waarschijnlijk naar Florence/Rome gaan deze zomer, dus of dat nou zo'n goed criterium is...
Wat leuk! Wij dus waarschijnlijk in Italiëquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland..
Volgens enkelen hier hoeft het niet, maar ik heb het toch maar wel gedaan (ong 1,5 á 2 uur duurde het bij mij).quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Zegge, een nieuwe telefoon. MOet je die eerst helemaal opladen voordat je hem gebruikt?
Italiëquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland..
HTC desire. Een beetje een impuls waar ik van schrok, maar ik ben geloof ik wel blij!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens enkelen hier hoeft het niet, maar ik heb het toch maar wel gedaan (ong 1,5 á 2 uur duurde het bij mij).
Welke heb je gekocht?.
En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goeie keusquote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
HTC desire. Een beetje een impuls waar ik van schrok, maar ik ben geloof ik wel blij!
Dat je het teveel slowchat vindt, kan ik begrijpen. In de OP staat echter dat iedereen advies kan vragen en dat gebeurt ook, voor zover ik weet.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
Zijn er geen partijen die wel of niet iets vlak voor je deur willen plaatsenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Merel het volgende:
Pff ik zit de verschillende stemwijzers voor de provinciale staten in te vullen, maar bij de meeste vragen denk ik alleen maar "interesseert me geen bal!" dus antwoord ik overal neutraal. Ik vind de standpunten van alle partijen maar stom. Schiet niet op zo!
Ik ook niet. Ze zeggen altijd dat je buiten de Kamer gewoon vrienden moet kunnen zijn, ook al ben je het nog zo met iemand oneens, maar ik vind iemand met zulke standpunten gewoon een eikel.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit naar Eén Vandaag te kijken en het gaat er hard aan toe. Die gast van de PVV geeft Cohen na afloop niet eens een hand. Ik zou niet geschikt zijn als politica, ik zou de tegenstander willen slaan
.
Vriendjespolitiekquote:Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze zeggen altijd dat je buiten de Kamer gewoon vrienden moet kunnen zijn, ook al ben je het nog zo met iemand oneens, maar ik vind iemand met zulke standpunten gewoon een eikel.
Neuh. Dus dan wordt het meer kijken naar het algemen gedachtegoed van een partij. Ik ben zo'n twijfelkont als het op politiek aankomt!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zijn er geen partijen die wel of niet iets vlak voor je deur willen plaatsenMisschien vergroot dat je interesse
Als je maar geen VVD stemt omdat je toevallig veel verdient, zoals een kennis van mij redeneerdequote:Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Merel het volgende:
[..]
Neuh. Dus dan wordt het meer kijken naar het algemen gedachtegoed van een partij. Ik ben zo'n twijfelkont als het op politiek aankomt!
Zij ook niet. Beetje vooruitplannen ofzo? Nou ja. Doe maar geen VVD. Dan blijf ik van je houdenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Merel het volgende:
Ik verdien nou ook weer niet zo veel dat het automatisch VVD zou moeten worden hoor
Niet origineel maar nu wel lekker weer: Tenerife.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Alleen. En het moet zijn:
- zonnig
- luxe
- niet duur (¤ 550 max. voor all inclusive, ¤ 400 max voor ontbijt/HP)
Neit naar:
Mallorca
Turkije
Egypte en vergelijkbare landen
Vlucht: de 16e maart. Malta is een mogelijkheid,maar daar regent het vaak toch?
*zoekt verder
Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Hoe warm moet het zijn Tink?
Zuid Spanje bij Malaga is nu overdag al rond de 20 (met nu een koud weekje, nl 17 graden)
Daar kan je luxe op vakantie voor niet heel veel en uit eten kost geen drol in Andalusië.
Porto is geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Porto is leuk![]()
Net ook kieskompas gedaan, niks vernieuwends. Ik mag weer eens een keuze maken tussen SP, GL, de Groenen, PvdD.
Ons vakantieplekje is Rincon de la Victoria, daar is niet zoveel te zien, een grot, veel strand, strandtentjes, maar in de buurt wel. Nerja is bijvoorbeeld erg mooi, Malaga valt ook een boel te zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.
Hihihi, komt goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
M'n nieuwe telefoon is veel te ingewikkeld voor me!
Het went heel snel! Als je iets niet begrijpt moet je het maar even laten weten, wellicht kan ik (of Vik) je helpen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
M'n nieuwe telefoon is veel te ingewikkeld voor me!
Is dat vanwege de financiën of iets anders?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Als de situatie nog lang zo blijft als die nu is, ga ik nergens naartoe en dan ben ik al 3 jaar niet op vakantie geweest (niet eens een weekendje weg)
Erg tof! Ik zou dat deel van de wereld (Vietnam, maar ook het omliggende gebied (en dat mag je heel ruim zienquote:
Niet heel verrassend. Zeker niet gezien mijn weerzin tegen het huidige kabinet.quote:GroenLinks
D66
PvdA
SP
Partij voor de Dieren
Onafhankelijke Senaats Fractie
50Plus
ChristenUnie
SGP
VVD
CDA
PVV
Ik ben al in Thailand geweest en dat beviel me erg goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Erg tof! Ik zou dat deel van de wereld (Vietnam, maar ook het omliggende gebied (en dat mag je heel ruim zien)) graag eens willen zien.
Financiën jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat vanwege de financiën of iets anders?
Leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben al in Thailand geweest en dat beviel me erg goed!
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!Jammer dat de tickets vrij duur zijn (vind ik, met mijn budget).
Heen wel. Daar slapen, eten en terug naar Nederland wordt lastiger voor dat geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
Zou ik in mei voor max. 100 euro naar Milaan oid kunnen gaan?, lijkt mij heel tof!!
Hmm.. In februari kon je volgens mij voor 70 euro heen en terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heen wel. Daar slapen, eten en terug naar Nederland wordt lastiger voor dat geld.
Qua ticket wel, maar overnachtingen/eten/e.d. wordt waarschijnlijk wat krapquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
Zou ik in mei voor max. 100 euro naar Milaan oid kunnen gaan?, lijkt mij heel tof!!
Of ik. Allemaal Android, zoveel verschil kan er niet in zitten,quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het went heel snel! Als je iets niet begrijpt moet je het maar even laten weten, wellicht kan ik (of Vik) je helpen.
Mooi is het daarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan naar Kroatië deze zomer![]()
via de Alpen en de Dolomieten
zo'n zin in!
en de fajita's waren heerlijk
wij zijn 2 jaar geleden voor 840 euro met twee motoren 2 weken weggeweest en hebben bijna 4000km afgelegdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet nog niet waar we heen gaan dit jaar. Hangt ook een beetje af van de centjes! En wanneer vriendje vrij kan krijgen. Ik heb wel echt machtig veel zin in vakantie, dus ik hoop wel ergens heen
Heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011Maar dat geeft je wel de tijd.
Overigens krijg ik wel vaak opmerkingen over mijn reisgedrag hoor, dat het allemaal zo decadent is. En daar heb ik het zooooo niet mee eens. Prioriteiten stellen heet zoiets
het was meer bedoeld om aan te geven hoe goedkoop het kan (voor de dingen die wij er mee gedaan hebben)....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Rituals het volgende:
@ Mo, nu lijkt het net of iedereen zomaar ¤840,- kan missen. Ik vind dat best veel geld.
Werk jij naast je studie of moet je het doen van een beetje studiefinanciering?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Rituals het volgende:
@ Mo, nu lijkt het net of iedereen zomaar ¤840,- kan missen. Ik vind dat best veel geld.
Voor een goed en mooi pak is dat niet veel geld. Maar je moet het er wel voor over hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
Ik vind 840 euro ook veel geld!!
Mijn collega zei vandaag dat 250 euro voor een pak niet veel geld was.... Jaja.
Nu sinds een paar maanden niet meer, maar wel weer opzoekquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werk jij naast je studie of moet je het doen van een beetje studiefinanciering?
Werken opent in ieder geval heel veel deuren als je wilt reizen
Al is het van Gucci dan vind ik het nog veel geld. Maar ik ben dan ook een gierige Ollander!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor een goed en mooi pak is dat niet veel geld. Maar je moet het er wel voor over hebben!
Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011Maar dat geeft je wel de tijd.
Overigens krijg ik wel vaak opmerkingen over mijn reisgedrag hoor, dat het allemaal zo decadent is. En daar heb ik het zooooo niet mee eens. Prioriteiten stellen heet zoiets
Weet ikquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was meer bedoeld om aan te geven hoe goedkoop het kan (voor de dingen die wij er mee gedaan hebben)....
dus dat je met een autootje en één bestemming of een interrailkaartje + tentje voor véél minder al klaar kan zijn.
Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik heb vroeger (in het guldentijdperk) ooit eens 4 weken lang door Frankrijk gecrossed voor nog geen fl. 400,- met z'n 2-en. Wel zelf vissen vangen natuurlijk en niet uit.
Ik geef ook niets om dure kleding (wel om mooie kledingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!
Preciesquote:
Ja. En ook heel veel schelpdiertjes en visjes die wel lekker waren. En kastanjes en appeltjes en sinaasappeltjes die gewoon in het wild groeiden etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren?
mee eens! lekker met wat oosterse roerbakgroente en noedels oidquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Quorn in pindasaus dus echt heel lekker!
/Ontopic gebazel
Met boontjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Quorn in pindasaus dus echt heel lekker!
/Ontopic gebazel
Heb je Into the wild wel eens gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En ook heel veel schelpdiertjes en visjes die wel lekker waren. En kastanjes en appeltjes en sinaasappeltjes die gewoon in het wild groeiden etc.
Jij eet alleen dingen die uit een verpakking komenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Into the wild wel eens gezien?
Noedelsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
mee eens! lekker met wat oosterse roerbakgroente en noedels oid
Nee. Geloof het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Into the wild wel eens gezien?
Ik ga over een half uurtje ook. Maak nachten van weet ik het hoe lang en nog zo moe en futloosquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga. Ben zo vreselijk moe
Eens! Die cd is echt zó mooi: Rise, Setting Forth, Society... Prachtig!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef MarMar het volgende:
Into the wild![]()
de muziek van Eddie Vedder
Ik moet wel gniffelen om je laatste postquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[Reisverslag] Frankrijk met de motor!was onze vakantie van toen!
en wij leven om te reizen/om op vakantie te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, op m'n werk een pizza gegeten want dat is dan daar geregeld. Verder 4 broodjes, 2 eitjes, melk en koffie. Ach ik moet normaal doen zo maar weer even lezen.
Stemmen ben ik ook al uit, nu nog even de mooiste vrouw van de lijst bepalen. En reizen is toch niet zo duur, het hangt er vanaf hoeveel geld je hebt.want meer dan je hebt kun je niet uitgeven
![]()
het lijkt niet wat het is
mjaah, ik heb niet zo'n trek. Oh en ik heb nog een glas melk bij de broodjes gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
aurum, dat is wel heel weinig hoor.
Neen, jij moet bij mij over de knie, dan geef ik je billenKOEK, vedorie, je kan wel wat beter eten hoor.
Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aaah! Ik word blauw van mn nieuwe, zeer donkere, jeans!
* MevrouwPuff de smurf
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
ik geef het op..
Klaarblijkelijk mag het niet gezegd worden dat sommige mensen niet aardiger worden van heel veel alcohol.
Ik ga maar terug naar mijn hutje op de hei.
Bah? Ik vind hem best netjes!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand
O: 100 gr magere kwark en 100 gr halfvolle bananenkwark met wat muesli
T: appel
L: 3 bth, 1x cervelaat, 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes, 1/2 mars
S: RPM
D: Maaltijdsalade gegrilde groenten, zonder het zakje met gedroogde croutons/pitjes/zaden-meuk die er altijd bij zit. Bah.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat woirdt een wasbeurtje met azijn.
Oh het is een groepje wat regelmatig samen uitgaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?
De broek, jij mag onder de douchequote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja.
De broek toch? Of ik ook? *n00b*
daar heb je ook apps voor hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Blurred86 het volgende:
die quorn in satesaus is lekker inderdaad Co!![]()
en wow, telfort heeft ein-de-lijk ingevoerd dat je de actuele status kunt zien van hoeveel belminuten en smsjes van je bundel je al verbruikt hebtalleen jammer dat ik voor de komende 8 dagen nog maar 3 smsjes over heb
Tenkz!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bah? Ik vind hem best netjes!
-edit- Oh wacht, bah ging over het zakje.Nou ja, net lijstje dus!
Nee dat was inderdaad niet de bedoelingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
-edit- hoewel ik nu zie dat dat een soort bodybuilderstopic geworden was, dat is misschien ook niet de bedoeling. Hoe dan ook, succes!
oh ja? maar die weten toch niet hoeveel minuten/smsjes ik nog overhad van vorige maand?quote:
Hoe gaat het met het tentamenleren?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies.
En als ik ergens geld voor over heb is het wel voor weekendjes weg/vakanties/reizen, maar helaas heb ik niet het geld voor al mijn wensen.
gewenning?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste weken zit ik echt héél snel vol van avondeten, en 't blijft ook lang 'hangen'.
Heb nu bijvoorbeeld 2 zelfgemaakte volkorenwraps op met wat vulling (kip, paprika, ui) met wat griekse yoghurt, guacamole en sla. Niet overdreven volgepropt, maar gewoon, netjes.
En kan er nog uren van 'nagenieten', om het maar even netjes te zeggen.. en dat heb ik dus de laatste tijd heel veel, terwijl ik niet het idee heb 'te veel' te eten.. iemand enig idee?
ja daar heb ik dus niet echt iets aanquote:
Denk toch echt gewenningquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet niet anders dan 3 weken geleden, bijvoorbeeld...
ehm.. gewenning aan wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk toch echt gewenningfijn toch?
Ohquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. gewenning aan wat?het voelt klote
zit dan tot ik in slaap val met het gevoel dat ik moet kotsen
en het komt pas ruim na 't eten opzetten..
Hmm eens proberen s'avonds iets echt luchtigs te eten?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat ja![]()
![]()
ik weet dat het 'vol alarm' altijd wat later komt, maar ik eet niet te veel en het komt meestal rond een uur na 't avondeten op ofzo.. (letterlijk)
Vandaag gegeten:
omelet van 2 eitjes op 2 knackebrodjes
flink wat magere franse kwark met een banaan in stukjes en wat honing
2 plakken roggebrood met pindakaas
2 wraps gevuld met kip, groente en wat yoghurt en guacamole
dat is niet te veelmaar toch zit ik hier nu lekker onbehaaglijk te zijn
Oh dat ken ik..toen we ons spontaan omdraaiden toen we een onbepaalde tijd abbo opgedrongen kregen konden we ineens wel een seizoensabbo nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef Perruche het volgende:
Ik was vandaag naar de spotschool, 55 euro per maand maandelijks opzegbaar. Of ik kan het goedkoper abonnement nemen maar als ik verhuis, moet ik minstens 5 km verderop gaan wonen voor ik kan opzeggen. En als m'n sportschool ver weg is ga ik niet (ja ik vind 5 km ver). En de kans dat ik ga verhuizen binnen een jaar is vrij groot. Maar ze hebben wel leuke lessen enzo en het is luxe!
Kun je mooi op vakantie! Polen/Oekraïne is goed te doen samen maar met Rusland erbij niet wat veel? Sowieso is het zonder Rusland makkelijker te regelen omdat je geen visum hoeft te hebben en ook goedkoper want dichterbij. Of een land als de overheid niet meewerkt, gewoon gaan!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja. Sportschool. Moet mijn abonnement toch maar eens opzeggen.
Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Kun je mooi op vakantie! Polen/Oekraïne is goed te doen samen maar met Rusland erbij niet wat veel? Sowieso is het zonder Rusland makkelijker te regelen omdat je geen visum hoeft te hebben en ook goedkoper want dichterbij. Of een land als de overheid niet meewerkt, gewoon gaan!
Nou ja 25 euro p maand is toch weer 300 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen.
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik zei, gewoon 48+ kaas nemen. Misschien een avocodo erbij ofzo.
Veel dierlijke vetten zijn niet goed nee..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Ik zou niet elke dag een half pond volvette kaas wegkanen nee. Maar een plakje.. ochquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Aw! Leuk toch, leuk zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk"![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door neen op 28-02-2011 23:09:04 ]het lijkt niet wat het is
I sez teh same! Meedenken wil ik altijd doen, maar ik ben niet echt super-ervarenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Blurred86 het volgende:
Je mag me altijd wel PMen Mini, maar ik denk dat er anderen in dit topic rondhangen die je veel nuttiger advies mbt solliciteren kunnen geven dan ik
tijd om te slapen.. truste allemaal!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef neen het volgende:
Heel goed bezig jullieSpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |