abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93441468
Het vorige deel: Slank #1372: post-next!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 28 februari 2011 @ 15:10:59 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93441511
Eens met TT, ik houd m'n grijze suede boots lekker aan :+.

Tevens FIPO :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93441525
Met excuses voor de überflauwe TT. :+

Mijn lapo:
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ze zouden je nu deze waarschuwing niet geven als ze je niet de kans gaven om het nog goed te maken. Je hoeft niet alles meteen goed te doen, probeer het niet te zien als onherstelbare faal van jezelf maar als les. Ik weet dat het moeilijk is hoor, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar je moet niet te hard zijn voor jezelf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93441538
en ik m'n zwart/wit/blauwe Vans 8-)

en ik ben helemaal rood/rozig :')
Ja doei.
pi_93441564
Kisten :')

Sneakers :Y hakken :Y

Ik ga denk ik vanavond zuurkool maken. Maar nog nooit gedaan. Moet zuurkool uit zo'n pakje nog koken? Ik ga er stukjes ananas doorheen doen en spekjes naast bakken :9
  maandag 28 februari 2011 @ 15:14:52 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93441658
Zuurkool is nou een van de dingen die ik pas op mn 23e voor het eerst at en toen best wel icky vond :D Ik zou het dus niet weten :+

Ik heb een hongerdag. Nouja, meer een trekdag :P

En Puffel, wat de rest zegt, je weet pas hoe het moet / werkt als je ervaring opdoet! Tot die tijd gewoon zoveel mogelijk proberen op te steken :Y

Ik heb inspiratie nodig voor eten voor vanavond oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93441701
nu klinkt ik echt als een kook-noob trouwens :')
  maandag 28 februari 2011 @ 15:16:44 #8
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93441733
Ik ben afgevallen op/voor de de vakantie :o
Omdat ik nog niet alles heb gewassen moest ik een oude broek aan doen, en die paste eerst niet en nu wel :o *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93441780
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:
Kisten :')

Sneakers :Y hakken :Y

Ik ga denk ik vanavond zuurkool maken. Maar nog nooit gedaan. Moet zuurkool uit zo'n pakje nog koken? Ik ga er stukjes ananas doorheen doen en spekjes naast bakken :9
Ik zou het nog wel even koken ja! :)
Hoeft geen zout meer bij.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:18:43 #10
331 Merel
Be here now.
pi_93441807
Ik vind zuurkool superlekker :9

Ik gooi altijd aardappels in een pan water, zuurkool erbovenop, half uurtje laten koken tot de aardappels gaar zijn, afgieten, klontje boter erbij en stampen. En dan uitgebakken spekjes en ananas er door!

[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 28-02-2011 15:20:28 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 28 februari 2011 @ 15:19:39 #11
331 Merel
Be here now.
pi_93441843
Ik word er zo gestoord van dat mijn posts gewoon verdwijnen als ik ook maar probeer om 1 lettertje te editten :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93441877
:*
Ja doei.
pi_93441885
Ik heb ook nog een paar kisten, ze zitten wel lekker! Voor Pinkpop haal ik ze weer tevoorschijn.

Over zuurkool, staat het niet gewoon op het pakje? Ik heb het toevallig ook liggen, maar ik heb het hooguit 1 keer eerder gemaakt. Deze week toch maar eens iets mee doen. Een ovenschotel met aardappelschijfjes, plakjes rookworst en zuurkool is ook lekker. :9
pi_93441909
zuurkooltaart met appel en zure room O+
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:22:44 #15
331 Merel
Be here now.
pi_93441971
quote:
Op maandag 28 februari 2011 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
:*
Dank je! Ik snap echt niet wat voor bug dat is dat dat steeds gebeurt :?
  maandag 28 februari 2011 @ 15:26:50 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93442142
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Dank je! Ik snap echt niet wat voor bug dat is dat dat steeds gebeurt :?
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #16

Daar kan je je vragen / opmerkingen plaatsen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93442192
ik zou zuurkool niet met de aardappels koken, dan worden die moeilijker gaar. Ik stoof zuurkool altijd even in een apart pannetje, terwijl de aardappels koken, zodat het warm is. maar, denk niet dat dat nodig is.

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
L: rode kool salade, wortelsalade, kikkererwtensalade, quinoa met rode bieten
T: sinaasappel
D: ommelet op brood ofzo?
B: uur wandelen.

je suis content.
pi_93442281
pannetje:

zuurkool
zuurkoolspek
zuurkool
water tot 't net onder staat

en dan de héle middag laten pruttelen, héél zachtjes :9
Ja doei.
pi_93442289
bedankt voor de succeswensen allemaal! *;
Het ging schijnbaar best goed; duidelijke presentatie en goed op de vragen ingegaan dus ik ben dik tevreden! Zo opgelucht dat ik er vanaf ben :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 28 februari 2011 @ 15:30:46 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93442307
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
Het ging schijnbaar best goed; duidelijke presentatie en goed op de vragen ingegaan dus ik ben dik tevreden! Zo opgelucht dat ik er vanaf ben :D
Jeuuuuj! *O*
pi_93442333
Fijn, Blurred!
pi_93442346
oh ja zuurkool, dat moet ik nog altijd eens proberen. Volgens mij heb ik dat zelfs nog nooit geproefd (ik was vroeger zo'n kind die dingen bij voorbaat vies vond zonder te proeven :')) misschien binnenkort toch maar eens een keer proberen!
pi_93442365
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
Fijn zo, ik ben trots op je!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:32:35 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93442389
Goedzo Blurred! *O*
pi_93442401
Ik klap echt in elkaar :') vannacht om 4:30 thuis na vertraging en lang wachten op koffers, niet geslapen want toen helemaal niet moe. En nu wil ik een brugklaslesje voor morgen voorbereiden en weet ik niet meer wat nou het Engelse woord is voor stewardess. Ik ga maar even slapen denk ik :{ .
pi_93442437
Gelukkig Blurred86. Ik ben ook altijd super zenuwachtig voor een presentatie. Maar als je hem dan goed gedaan hebt, ben je (en mag je) zo trots op jezelf!

Lijstje!

O: Melk met muesli
T: Cacaobroodje
L: Twee broodjes met komijnkaas en grillworst
T: Twee kleine eierkoeken
A: Veel groente ( paprika/champignons) en avondeten.
T: Twee fruitjes

Samen met veel thee. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93442464
Fijn dat het goed ging, Blurred! :)

Als je de aardappels en de zuurkool los kookt is het geheel minder zuurkool-achtig, toch? Omdat de aardappels dan niet de smaak van de zuurkool overnemen? Dat heb ik ooit gehoord.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:37:25 #28
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93442595
Wat fijn Blurred! *O* Wanneer vertrek je ook alweer naar het buitenland? Komt nu heel dichtbij toch?
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:39:39 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93442694
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik klap echt in elkaar :') vannacht om 4:30 thuis na vertraging en lang wachten op koffers, niet geslapen want toen helemaal niet moe. En nu wil ik een brugklaslesje voor morgen voorbereiden en weet ik niet meer wat nou het Engelse woord is voor stewardess. Ik ga maar even slapen denk ik :{ .
Uit mn blote hoofd: flight attendant?
pi_93442698
Wat goed Blurred *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93442804
Is stewardess niet gewoon een Engels woord?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:45:09 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93442893
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Uit mn blote hoofd: flight attendant?
Air hostess?
  maandag 28 februari 2011 @ 15:45:47 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93442920
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:z
pi_93443278
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
:Y ik dacht ook dat Razz een grapje maakte eigenlijk :P

@Rituals, over 2.5 week al :o de tijd gaat ZO snel momenteel!
pi_93443477
Flight attendant
pi_93443501
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef conleche het volgende:
Flight attendant
Oh spuit elf. :P

Blurred, fijn dat het goed ging!!
pi_93443745
pizzadeegje maken.
pi_93443761
Blurred, fijn dat het achter de rug is en het allemaal goed verliep! *O* Wanneer hoor je de uitslag?

Puff, lastig die situatie met je werkgever. Ik zou ook echt niet geweten hebben wat gebruikelijk is, dus neem het jezelf niet teveel kwalijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_93443956
Jeeejjj voor Blurred!
Op 't werk zitten we ook allemaal half te slapen, het zit gewoon in de lucht 8-)
Alleen moet ik nog tot 21 uur }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_93444206
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Phaidra het volgende:
Blurred, fijn dat het achter de rug is en het allemaal goed verliep! *O* Wanneer hoor je de uitslag?

Puff, lastig die situatie met je werkgever. Ik zou ook echt niet geweten hebben wat gebruikelijk is, dus neem het jezelf niet teveel kwalijk.
volgende week vrijdag pas, dan heb ik mijn eindgesprek en krijg ik mijn cijfer. Uiteindelijk is de presentatie officieel maar een klein deel van je totale cijfer (10% geloof ik) en je hoort dan pas helemaal op het einde wat het is. even afwachten dus nog..
pi_93444232
wow wat lang Syrena! hoe laat ben je begonnen dan? :o
pi_93444663
yay voor Blurred :) goed gedaan!

Zuurkool: eerst ff aardappels aan de kook en na een minuut of vijf de zuurkool er pas bij, dan worden de aardappels wel goed gaar. (trucje van mn oma)

witlof uit de oven wordt witlofsalade :) net ff meer zin in.
  maandag 28 februari 2011 @ 16:27:49 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93444833
Fijn Blurred!

Vaak maak ik zuurkoolschotel:
Zuurkool een kwartiertje koken, afgieten.
Gehakt bakken met kruiden, daarna even droogdeppen met keukenrol, dat in een ovenschaal gooien, daarna de gekookte zuurkool, klein laagje mosterd, dan een paar plakjes tomaat, dan plakjes rookworst dan ananasringen en daarbovenop aardappelschijfjes.
In de oven voor 40 min. Heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93444928
oeh dat klinkt lekker uniek :9 dat recept ga ik gebruiken als ik voor het eerst zuurkool ga proberen!
  maandag 28 februari 2011 @ 16:30:43 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93444956
Lijst
O: 450 gram vla/kwark/yoghurt
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, 200 gr. rauwe wortel, boterham fa
L: 2 boterhammen fa, kom bruine bonensoep met wel heel veel spek en rookworst, 2 bekers melk
T's: boterham kaas, blokje choco, bloedsinaasappel
D: Halve bloemkool, gekookte wortels, poon uit de oven en wat romige pasta
T: kommetje joppiechips
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93445023
Ik eet vanavond ook zuurkool. :P. Gewoon gekookt en gestampt, maar met gebakken spekjes, rode ui en sambal.
pi_93445042
Ik ben echt nog een beetje ondersteboven van vanochtend. Stom hè. :@.
pi_93445082
Zuurkool ;(!
Worry is a misuse of imagination
pi_93445386
Zuurkool is lekker :9
Maar vanavond eet ik pizza met geitenkaas :s)
  maandag 28 februari 2011 @ 16:39:34 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93445388
Kan je uberhaupt wat eten Cali?
pi_93445545
quote:
Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
O+
pi_93445658
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helemaal niet stom! O+ Het zou juist zonde zijn als het vlak na zo'n bijzonder moment alweer oud nieuws is. :P Daar moet je zo lang mogelijk van genieten!

Ik zag dat jullie het in het vorige topic over trouwdata hadden. Mijn vriend en ik waren precies 5 jaar bij elkaar op 20-07-2007 en ik baal er nog weleens van dat we toen niet getrouwd zijn. Niet dat het slim was geweest om toen al te trouwen, maar de autist in mij vindt die datum gewoon zo mooi. :+
pi_93445717
Dan hebben jullie al lang zeg, mini :)
  maandag 28 februari 2011 @ 16:50:22 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93445920
Mijn ex en ik zouden op 10-10-'10 vijf jaar bij elkaar zijn, vond ik ook een leuke datum. het ging alleen in maart 2010 uit oO<.
Jullie zijn inderdaad lang bij elkaar Mini! O+ Inmiddels wel getrouwd of (nog) niet?
  maandag 28 februari 2011 @ 16:51:30 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93445978
O: twee sneetjes met hagelslag
T: 12 kleine augurken met 4 plakjes ham
L: volkorenbroodtosti en een beker fristi
T: 2 kaneelkussentjes
T: wortels
D: Ovenschotel met geitenkaas
S: Zumba
T: bakje boer'n trio yoghurt

Nu maar eens boodschappen doen :s)
  maandag 28 februari 2011 @ 17:00:44 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93446398
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok :?.

Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren :).
  maandag 28 februari 2011 @ 17:03:51 #57
331 Merel
Be here now.
pi_93446564
quote:
Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch juist lief!

Het klinkt misschien gek, maar ik ben ook zó blij dat McSex en ik het tegen elkaar gezegd hebben. Juist als aflsuiting ofzo, dat de afgelopen jaren toch echt niet zonder betekenis waren. En natuurlijk wisten we dat allebei al, maar het was mooi om het uit te kunnen spreken. Ook al waren we allebei verschrikkelijk dronken toen we het zeiden :+
pi_93446808
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden ()
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93446810
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok :?.

Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren :).
Hmm...
Als er ook een 'gezond' komt, zou dat wel een beetje impliceren dat de slank-reeks niet gezond is... Dat vind ik stom.
pi_93446851
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief.

Hoe lang zijn jullie nu samen? Maandje of 4?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93446921
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Lief.

Hoe lang zijn jullie nu samen? Maandje of 4?
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel. :o.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:12:32 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93446957
O hai! :9. Gnocchi met tomatensaus, mozzarella en groentenpakket hier :9.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 17:12:47 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93446970
Pippa is krols :'). Voor het eerst. Nu is ze een echte dame :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93447022
En over zuurkool:
Zuurkool kan je rauw eten. Een enkeling krijgt last van rauwe zuurkool, vanwege het zuur. Door het te koken wordt het minder zuur en wat zachter. Voor een gulden middenweg kan je zuurkool ook overgieten met kokend water.
Aardappels worden minder goed gaar in zuur water, dus zuurkool direct bij de aardappels in de pan is niet ideaal.

Zuurkoolsalade van rauwe, goed uitgelekte zuurkool met een beetje knoflook en een heel klein beetje olie is erg lekker trouwens.
pi_93447030
*Heeft gevonden waar DaD nog van ondersteboven is*

Lief O+!
pi_93447053
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Wat ik van krolse katten gezien heb, worden ze nou niet echt dames ervan :+
  maandag 28 februari 2011 @ 17:14:49 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93447061
quote:
Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa' :P.
pi_93447076
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel. :o.
Oh, ik vind het niet zo erg verrassend. Uit wat je vertelt spreekt ook liefde van zijn kant.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:19:18 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93447261
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Dat dacht ik ook :@ :').

Wat fijn dat het goed ging, Blurred! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_93447389
Thanks voor de zuurkool tips!
Zo naar huis, tot vanavond :)
  maandag 28 februari 2011 @ 17:22:11 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93447403
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallen :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 17:23:13 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93447456
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa' :P.
We'll keep the doors and windows closed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93447474
Op zich niet erg dat er een "gezond eten" topic komt, hier is nou eenmaal veel slowchat en er worden veel topics over dat onderwerp geopend... toch?
pi_93447499
Ik dacht dat het flight attendant was. Maar ik zocht ook naar m'n sleutels in de koelkast. Dus vertrouw maar niet teveel op mijn inzichten vandaag.
pi_93447526
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallen :')
Jij bent wel van de harde uitspraken vandaag :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93447597
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef Perruche het volgende:
Op zich niet erg dat er een "gezond eten" topic komt, hier is nou eenmaal veel slowchat en er worden veel topics over dat onderwerp geopend... toch?
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:26:19 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93447607
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jij bent wel van de harde uitspraken vandaag :)
:o Wanneer nog meer dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_93447637
Er was toch al zo'n topic? Kan me zoiets herinneren. Stille dood gestorven in ieder geval.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:27:00 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93447640
En wb dat hardlooptopic: het enige effect daarvan is dat mensen dubbel gaan posten. Kijk maar: een groot deel zit in beide topics.
Niet meer actief op Fok!
pi_93447689
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Wanneer nog meer dan?
K&W ;)
pi_93447717
Ik heb hoofdpijn, dus ik twijfel of ik ga hardlopen. Misschien maar even een klein rondje proberen en als het dan lekker gaat kan ik nog een blokje meer doen.....
pi_93447873
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Blurred86 het volgende:
wow wat lang Syrena! hoe laat ben je begonnen dan? :o
12.30 :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 28 februari 2011 @ 17:31:44 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93447889
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

K&W ;)
Oh dat. Tja af en toe heb ik zin om even lekke ongenuanceerd te doen :+.

Ik ga eens koken :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_93447910
Ik ben broccolisoep aan het maken :9 en dan vanavond lekker even een avondje helemaal niks: lekker bankhangen met een wijntje en the king's speech!
pi_93447939
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ben broccolisoep aan het maken :9 en dan vanavond lekker even een avondje helemaal niks: lekker bankhangen met een wijntje en the king's speech!
Ooh je gaat naar de film
pi_93447978
quote:
12s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooh je gaat naar de film
oh ja dat bedoelde ik te zeggen natuurlijk :P
pi_93448061
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
En te weinig eten is allesbehalve gezond, dus ik zie het nut dan ook niet zo :+
  maandag 28 februari 2011 @ 17:40:12 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93448299
quote:
4s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.
Scuzi!

Dat zijn idd dingetjes die ik nog steeds (als het moet :P) op moet zoeken :')
pi_93448335
Trouwens, slank-gezond-ontopic, ik heb op vakantie maar weer eens de raadselen van mijn moeder&eten mogen aanschouwen. Ik ging er maar niet over in discussie hoor, want het moest tenslotte wel gezellig blijven, maar echt :?

Ze heeft suikerziekte, slikt 2x per dag pillen om bloedsuiker op peil te houden. Maar dan wel 's avonds nét na zo'n pil zo'n ontbijtkoekreep opeten. "Want anders kan ik niet naar de WC morgen". 8)7 Verder is ze gezond bezig hoor, en ze let iets meer op koolhydraten dan ik, maar hier snap ik dan echt niks van. En lunchen met yoghurt en fruit, prima natuurlijk, maar wel weinig. Dan is het niet gek dat je 's middags om 15:00 trek krijgt. Neemt ze wéér zo'n ontbijtkoekplak }:| ! Gooi dan - zoals ik doe *) - een schep muesli door je yoghurt of eet méér.

Maar goed, het was heel gezellig verder :Y)
pi_93449012
Ach Razz, dat heb ik ook met mijn schoonmoeder. De ene keer zit ze vol overtuiging te vertellen dat ze van haar diëtist regelmatig en gezond moet eten, en de keer daarna komen we daar en dan wil ze voor de zoveelste keer het soepdieet gaan doen. :+ Mensen hebben de raarste ideeën over afvallen/gezond eten en dan kun je wel uitleggen waarom het volgens jou niet goed is, maar uiteindelijk doen ze toch waar zij in geloven of wat zij vol kunnen houden.
Ik ontbeet toen ik echt fanatiek aan het lijnen was steevast met Optimel-yoghurt en cruesli. Dat is op papier ook helemaal geen goed idee (een suikerkick én een light-product), maar voor mij werkte het wel. De rest van de dag at ik gezond en regelmatig, dus ik kwam niks tekort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 28-02-2011 17:58:51 ]
pi_93449233
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm...
Als er ook een 'gezond' komt, zou dat wel een beetje impliceren dat de slank-reeks niet gezond is... Dat vind ik stom.
dat dus...

en er is hier genoeg aandacht voor mensen die op gewicht willen blijven en gewoon meer willen letten op wát ze binnenkrijgen...

O+ net The King's Speech gekeken O+ wat een prachtige film! O+
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:04:20 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93449550
We gaan een weekendje weg O+

En dan dit arrangement O+
pi_93449610
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

Oh, wat heerlijk. O+. Geniet ervan, alvast! :*.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:06:12 #94
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93449643
quote:

O+.
pi_93449671
quote:

nu wil ik ook O+
Ja doei.
pi_93449778
Oh, dat ziet er inderdaad heerlijk uit! O+

*ook wil*
pi_93449831
Mr.Mo vond het minder leuk toen hij de prijs zag ;(
Ja doei.
pi_93449865
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus...

en er is hier genoeg aandacht voor mensen die op gewicht willen blijven en gewoon meer willen letten op wát ze binnenkrijgen...

O+ net The King's Speech gekeken O+ wat een prachtige film! O+
Oh, die gaan wij vanavond ook kijken! Ben benieuwd.
pi_93449932
ergens had ik moeten wachten op Mr.Mo geloof ik, maar anders kijk ik 'm gewoon nog 'n keer, maar dan niet vanavond :') :P
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:12:19 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93449954
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vond het minder leuk toen hij de prijs zag ;(
:D
  maandag 28 februari 2011 @ 18:13:28 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93450012
quote:

[..]

Oja, en dat dus :).
pi_93450112
quote:

Ik wil ook O+

Wel een dispuutsweekend in juni, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde _O- :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93450141
Baardmans en ik zouden in de meivakantie met een ander stel naar Cambridge, maar zij vonden het uiteindelijk te duur dus nu gaan we een paar weken eerder met ze naar een huisje ergens in Nederland. Wij willen alsnog wel een paar daagjes weg in de meivakantie en dan iets zuidelijker. Nu hebben we last van keuzestress. ;( .
  maandag 28 februari 2011 @ 18:21:04 #104
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93450375
Wat zonde om stress te beleven aan het uitkiezen van een weekendje weg :P. Het leverde (en levert) bij de date en mij veel voorpret op O+. Heb er zo'n zin in!
  maandag 28 februari 2011 @ 18:22:55 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93450459
Ik heb er zoveel zin in he en ben er zó aan toe. Die vrijdag is eigenlijk wel mijn werkdag, dus ik heb nu wel beetje stress of er niet moeilijk wordt gedaan over die dag vrij, maar we hebben toch maar geboekt :Y. Nu aftellen!
pi_93450464
Goh,ik wist de weg in Amstetdam veel beter dan verwacht. Leuke meevaller :)
pi_93450508
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Rituals het volgende:
Wat zonde om stress te beleven aan het uitkiezen van een weekendje weg :P. Het leverde (en levert) bij de date en mij veel voorpret op O+. Heb er zo'n zin in!
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa. :+.
pi_93450554
In mijn herinnering waren zulke arrangementen helemaal niet zo duur. :o Ik zie net dat een arrangement dat wij weleens hebben gedaan in een hotel bij Bitburg nu ook al 187 euro p.p. kost, da's toch wel wat veel om even tussendoor te doen. Ik zal blij zijn als ik een betaalde baan heb. :)

Wanneer gaan jullie XM?
  maandag 28 februari 2011 @ 18:24:26 #109
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93450557
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa. :+.
Hebben jullie Sevilla al overwogen? :+ O+
  maandag 28 februari 2011 @ 18:25:14 #110
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93450594
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het blijft vast niet bij één weekendje weg, dus de andere "Ja, daar wil ik naartoe!"-mogelijkheden kunnen altijd later nog O-) :P.
pi_93450660
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Hebben jullie Sevilla al overwogen? :+ O+
Ja. :P. En Valencia, Madrid, Milaan, Barcelona, Porto, Lissabon, Rome, Florence, Nice... :+.

Rituals, true, maar naar welke ga je nou éérst? :o.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:28:45 #112
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93450740
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja. :P. En Valencia, Madrid, Milaan, Barcelona, Porto, Lissabon, Rome, Florence, Nice... :+.

Rituals, true, maar naar welke ga je nou éérst? :o.
Misschien de zuidelijkste stad in het rijtje, omdat het daar in de zomervakantie zo heet is? :+ Hoewel wij waarschijnlijk naar Florence/Rome gaan deze zomer, dus of dat nou zo'n goed criterium is... :P
  maandag 28 februari 2011 @ 18:29:17 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93450773
@Mini: 25 maart :)
pi_93450807
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Rituals het volgende:

[..]

Misschien de zuidelijkste stad in het rijtje, omdat het daar in de zomervakantie zo heet is? :+ Hoewel wij waarschijnlijk naar Florence/Rome gaan deze zomer, dus of dat nou zo'n goed criterium is... :P
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland. O+.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:31:18 #115
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93450870
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat leuk! Wij dus waarschijnlijk in Italië O+. Dan kun je misschien al wat steden afstrepen van je lijstje die je kunt bewaren voor de zomer?
pi_93450972
Vakantie O+

Ik wil ook!

Mijn manager was echt weer wazig trouwens vandaag. Nou ja. Nu even naar die sportschule voor informazionen en dan zuurkool kopen!
pi_93450982
Zegge, een nieuwe telefoon. MOet je die eerst helemaal opladen voordat je hem gebruikt? *)
  maandag 28 februari 2011 @ 18:35:29 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93451074
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Zegge, een nieuwe telefoon. MOet je die eerst helemaal opladen voordat je hem gebruikt? *)
Volgens enkelen hier hoeft het niet, maar ik heb het toch maar wel gedaan (ong 1,5 á 2 uur duurde het bij mij).

Welke heb je gekocht? *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 18:35:52 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93451094
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Italië O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_93451189
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens enkelen hier hoeft het niet, maar ik heb het toch maar wel gedaan (ong 1,5 á 2 uur duurde het bij mij).

Welke heb je gekocht? *O*.
HTC desire. Een beetje een impuls waar ik van schrok, maar ik ben geloof ik wel blij!
pi_93451300
:W Lijstjesdrop. Werken als je je niet lekker voelt is kut ;(

O: bakje vanille vla met muesli (ik verdraag yoghurt niet zo goed)
T: grof volk. boterham tonijnsalade
L: 2 grof volk. boterhammen gelderse worst
T: grof volk. boterham tonijnsalade, appel
T: klein bakje perzikkwark, handje drop
D: nasi :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93451988
quote:

[..]

En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93452092
Ook een lijstje...
O: 2x volkorenbrood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: 2x volkorenbrood met boterhamworst en mayo :@
T: zo'n flesje fruit
D: aardappelpuree met Valess en broccoli
T: reepje vlaai
T: wijntje

Tamashii: in dat andere topic kan toch net zo goed iemand je komen vertellen dat ze je eetpatroon niet gezond vinden?
  maandag 28 februari 2011 @ 18:56:20 #124
331 Merel
Be here now.
pi_93452194
Lijstje:

O - overgeslagen :@
L - tomatensoep, flink stuk olijvenbrood met brie en tomaten :9, beker melk
T - beker vivit, appel, banaan
D - 3 stronken witlof geroerbakt met hamblokjes en kaas
T - misschien nog een chocoprince

Ik vind 'm acceptabel.
  maandag 28 februari 2011 @ 18:58:35 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93452372
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

HTC desire. Een beetje een impuls waar ik van schrok, maar ik ben geloof ik wel blij!
Goeie keus :). Als dit je eerste smartphone is: succes met leren typen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_93452422
Lijstje:

O: Brinta (erg laat)
T: appelcakeje
L: 2 volkoren boterhammen met hagelslag, banaan
T: bakje vanilleyoghurt
D: aardappels, zuurkool, spekjes, rode ui, rozijnen, sambal
T: ligt eraan of Baardmans nog iets in huis heeft
pi_93452477
O+ fajiiiiiiiiiiiiiiiiiita's O+ :9
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:02:01 #128
331 Merel
Be here now.
pi_93452590
Pff ik zit de verschillende stemwijzers voor de provinciale staten in te vullen, maar bij de meeste vragen denk ik alleen maar "interesseert me geen bal!" dus antwoord ik overal neutraal. Ik vind de standpunten van alle partijen maar stom. Schiet niet op zo!
pi_93452654
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
Dat je het teveel slowchat vindt, kan ik begrijpen. In de OP staat echter dat iedereen advies kan vragen en dat gebeurt ook, voor zover ik weet.
Ik vind het wel jammer, dat je de reeks 'gezond eten' (of iets in die trant) wil gaan noemen. Dat impliceert dat slank niet gezond is, of dat de andere reeks meer dan slank gericht is op gezond eten, of iets dergelijks.
Verder mag je het van mij prima oneens zijn met de internationale normen over dagelijkse calorie- en voedingsstoffen inname. Ja, dat is onaardig van mij. Dat is namelijk niet goed voor je. ;(
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Merel het volgende:
Pff ik zit de verschillende stemwijzers voor de provinciale staten in te vullen, maar bij de meeste vragen denk ik alleen maar "interesseert me geen bal!" dus antwoord ik overal neutraal. Ik vind de standpunten van alle partijen maar stom. Schiet niet op zo!
Zijn er geen partijen die wel of niet iets vlak voor je deur willen plaatsen ;) Misschien vergroot dat je interesse ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:03:14 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93452667
Ik zit naar Eén Vandaag te kijken en het gaat er hard aan toe. Die gast van de PVV geeft Cohen na afloop niet eens een hand :o. Ik zou niet geschikt zijn als politica, ik zou de tegenstander willen slaan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93452764
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit naar Eén Vandaag te kijken en het gaat er hard aan toe. Die gast van de PVV geeft Cohen na afloop niet eens een hand :o. Ik zou niet geschikt zijn als politica, ik zou de tegenstander willen slaan :').
Ik ook niet. Ze zeggen altijd dat je buiten de Kamer gewoon vrienden moet kunnen zijn, ook al ben je het nog zo met iemand oneens, maar ik vind iemand met zulke standpunten gewoon een eikel. :{w
pi_93452779
Ik wil best politica worden *)

Oh en het boeit me heulegaar niets als Tamashii of wie dan ook een nieuw topic wil openen over eten.
pi_93452815
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ze zeggen altijd dat je buiten de Kamer gewoon vrienden moet kunnen zijn, ook al ben je het nog zo met iemand oneens, maar ik vind iemand met zulke standpunten gewoon een eikel. :{w
Vriendjespolitiek :{w ik zou het afschaffen,
  maandag 28 februari 2011 @ 19:06:13 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93452873
Ik kan ook niet met iemand bevriend zijn met wie ik het op bepaalde punten zó oneens ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_93453038
@Merel, als je maar oppositie stemt, please!!! Alles behalve cda, vvd en die blonde gek.

Ik heb het ook echt lang zitten tobben dit keer, maar uiteindelijk na wegstrepen ben ik er wel uit gekomen. Mede dankzij twitterende politici ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:09:29 #136
331 Merel
Be here now.
pi_93453055
quote:
Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

Zijn er geen partijen die wel of niet iets vlak voor je deur willen plaatsen ;) Misschien vergroot dat je interesse ;)
Neuh. Dus dan wordt het meer kijken naar het algemen gedachtegoed van een partij. Ik ben zo'n twijfelkont als het op politiek aankomt!
pi_93453106
En geen groenlinks, met die rare Sap met d'r vrouwenvakschool. Ik hoor de jaren 60 roepen.

(disclaimer: ik ben voor verbeterde vakscholen, tegen een vrouwenvakschool. Man/vrouw verdeling is zo terug in de tijd...)
pi_93453178
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Neuh. Dus dan wordt het meer kijken naar het algemen gedachtegoed van een partij. Ik ben zo'n twijfelkont als het op politiek aankomt!
Als je maar geen VVD stemt omdat je toevallig veel verdient, zoals een kennis van mij redeneerde :') ("die partij is het beste voor m'n portemmonnee")
:%
  maandag 28 februari 2011 @ 19:15:29 #139
331 Merel
Be here now.
pi_93453447
Ik verdien nou ook weer niet zo veel dat het automatisch VVD zou moeten worden hoor :D
pi_93453500
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Merel het volgende:
Ik verdien nou ook weer niet zo veel dat het automatisch VVD zou moeten worden hoor :D
Zij ook niet. Beetje vooruitplannen ofzo? Nou ja. Doe maar geen VVD. Dan blijf ik van je houden O+
pi_93453517
* Perruche zuurkool maken gaat!
pi_93453649
Eerste reactie vanaf nieuwe telefoon!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:19:58 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93453739
Ik ga binnenkort op vakantie. Alleen. En het moet zijn:
- zonnig
- luxe
- niet duur (¤ 550 max. voor all inclusive, ¤ 400 max voor ontbijt/HP)

Neit naar:
Mallorca
Turkije
Egypte en vergelijkbare landen

Vlucht: de 16e maart. Malta is een mogelijkheid,maar daar regent het vaak toch?
*zoekt verder
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93453790
Lijstje:

O: krentenboterham
T: boterham kaas
L: boterham smeerkaas, minneola, bak druifjes
T: bakje optimel yoghurt
D: Spinazie a la creme, kaassoufle uit de pan, gebakken aardappeltjes en een gekookt ei /lui
T: waterijsje?

De stoofpeertjes voor morgen staan nu op :9
pi_93453872
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Alleen. En het moet zijn:
- zonnig
- luxe
- niet duur (¤ 550 max. voor all inclusive, ¤ 400 max voor ontbijt/HP)

Neit naar:
Mallorca
Turkije
Egypte en vergelijkbare landen

Vlucht: de 16e maart. Malta is een mogelijkheid,maar daar regent het vaak toch?
*zoekt verder
Niet origineel maar nu wel lekker weer: Tenerife.
Kijk zo wel even mee, niks leuker dan vakanties zoeken.
pi_93454108
Hoe warm moet het zijn Tink?
Zuid Spanje bij Malaga is nu overdag al rond de 20 (met nu een koud weekje, nl 17 graden)
Daar kan je luxe op vakantie voor niet heel veel en uit eten kost geen drol in Andalusië.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:26:34 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93454182
Oh, en als er een 'gezond eten topic' wordt geopend (zoals ik eens heb voorgesteld), dan kunnen we natuurlijk ook mee verhuizen :+
  maandag 28 februari 2011 @ 19:26:47 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93454198
Porto is leuk O+

Net ook kieskompas gedaan, niks vernieuwends. Ik mag weer eens een keuze maken tussen SP, GL, de Groenen, PvdD.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:27:15 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93454232
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Hoe warm moet het zijn Tink?
Zuid Spanje bij Malaga is nu overdag al rond de 20 (met nu een koud weekje, nl 17 graden)
Daar kan je luxe op vakantie voor niet heel veel en uit eten kost geen drol in Andalusië.
Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:27:49 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93454279
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Porto is leuk O+

Net ook kieskompas gedaan, niks vernieuwends. Ik mag weer eens een keuze maken tussen SP, GL, de Groenen, PvdD.
Porto is geweldig :Y Maar daar ga ik liever met z'n 2-en heen *;
pi_93454347
Oh moeder van vriendin meldde zich net: 25 graden en shirtjes weer@Tenerife (als je het over de duivel hebt :) )
pi_93454611
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.
Ons vakantieplekje is Rincon de la Victoria, daar is niet zoveel te zien, een grot, veel strand, strandtentjes, maar in de buurt wel. Nerja is bijvoorbeeld erg mooi, Malaga valt ook een boel te zien.
Rincon is nog niet zo toeristisch (althans, meer voor de Spanjaarden zelf ipv buitenlanders) en dat vind ik des te leuker. (en het is daardoor goedkoper)

Mijn vakanties zijn nooit zo actief, strand, cava, wat Spaans proberen te brabbelen en dan vind ik het wel holy. :)
pi_93455003
Porto lijkt me tof :) Maar ik vrees dat dat dit jaar niet gaat gebeuren, het is tenminste vast niets voor onze zomervakantie :+

Ik doe nu de stemwijzer. Vreselijk irritant dat ze termen gebruiken als 'fors bezuinigen' 'stevig investeren' }:|
50+ :D
pi_93455155
Wij gaan van de zomer weer een weekje naar Toscane, lekker Italiaans eten en op een sukkelgangetje (want heet) oude dorpjes bekijken. Daarvoor gaan we een week wandelen in Zwitserland, dan hebben we die tweede week ook verdiend. :Y)

Oh, ik ben toe aan vakantie... Gelukkig gaan we over ruim een maand een weekje naar Schotland, mijn zusje bezoeken. O+

-edit- Smilies op de volgende regel. }:|
pi_93455356
M'n nieuwe telefoon is veel te ingewikkeld voor me!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:43:26 #156
331 Merel
Be here now.
pi_93455488
Ik heb een paar dagen Ibiza in juni en een weekje Italië/Rome in juli op de planning staan. Maar eigenlijk wil ik eerder ook nog een keer naar Rome toe. Met een man. Nog even kijken of ik de collega (eng!) of m'n broertje meevraag :+
  maandag 28 februari 2011 @ 19:43:40 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93455507
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Hihihi, komt goed! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_93455560
Ik ga lekker naar Vietnam :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_93455624
Ik ga skiën!!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:45:35 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93455632
Als de situatie nog lang zo blijft als die nu is, ga ik nergens naartoe en dan ben ik al 3 jaar niet op vakantie geweest (niet eens een weekendje weg ;( )
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:47:21 #161
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93455742
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Het went heel snel! Als je iets niet begrijpt moet je het maar even laten weten, wellicht kan ik (of Vik) je helpen.
pi_93455744
Ik heb net de stemwijzer gedaan en ik sta het dichtst bij de PVDA en het verst van de PVV. Vooral dat laatste doet me deugd. Ik ben alleen m'n stemkaart kwijt. :')
pi_93455771
Co, je kan nog een nieuwe aanvragen volgens mij!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:48:58 #164
331 Merel
Be here now.
pi_93455854
quote:
Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Als de situatie nog lang zo blijft als die nu is, ga ik nergens naartoe en dan ben ik al 3 jaar niet op vakantie geweest (niet eens een weekendje weg ;( )
Is dat vanwege de financiën of iets anders?
pi_93455873
Oh en ik ga midden april óf naar Griekenland, of naar Corsica, óf naar Italie, dan ga ik in juni naar Frankrijk, in september ook en dan in de herfst naar iets verwegs wat ik nog niet weet.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:52:41 #166
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93456104
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga lekker naar Vietnam :7
Erg tof! Ik zou dat deel van de wereld (Vietnam, maar ook het omliggende gebied (en dat mag je heel ruim zien :+)) graag eens willen zien.
pi_93456131
Sicilië is natuurlijk ook tof.. Cefalu ben ik helemaal verliefd op, maar niet meer te doen met wheels. Gelukkig ben ik er al eens geweest :)
pi_93456156
Mijn advies voor de stemwijzer (van meeste overeenkomsten naar minste)
quote:
GroenLinks
D66
PvdA
SP
Partij voor de Dieren
Onafhankelijke Senaats Fractie
50Plus
ChristenUnie
SGP
VVD
CDA
PVV
Niet heel verrassend. Zeker niet gezien mijn weerzin tegen het huidige kabinet.
pi_93456159
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:

[..]

Erg tof! Ik zou dat deel van de wereld (Vietnam, maar ook het omliggende gebied (en dat mag je heel ruim zien :+)) graag eens willen zien.
Ik ben al in Thailand geweest en dat beviel me erg goed! :Y
  maandag 28 februari 2011 @ 19:56:37 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93456337
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Merel het volgende:

[..]

Is dat vanwege de financiën of iets anders?
Financiën ja :Y. Het zit er gewoon even niet in, kan het geld wel beter gebruiken. Als ik m'n baan had behouden had het er wel in gezeten :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:57:41 #171
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93456412
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben al in Thailand geweest en dat beviel me erg goed! :Y
Leuk! O+ Jammer dat de tickets vrij duur zijn (vind ik, met mijn budget).
  maandag 28 februari 2011 @ 19:58:46 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93456477
400.00 ml dubbelvla, vanille-chocolade 200 14.76 34.76 0.00 0.00
300.00 ml melk, halfvol 144 10.80 14.70 4.50 0.00
1.00 Appel appel, elstar 60 0.00 14.63 0.00 0.00
3.00 Broodbeleg filet americain 97 11.10 1.32 5.22 0.00
3.00 Snee brood, volkoren 190 7.56 36.45 1.62 0.00
200.00 ml instantsoep, kerrie 80 1.40 11.60 3.40 0.00
25.00 gr chips, bolognese 134 1.57 13.25 8.25 0.00
15.00 gr chocolade, letter puur 78 0.97 7.20 5.10 0.00
300.00 ml maaltijdsoep, bruine bonen met hele rookworstjes en spek 219 10.50 27.60 7.50 0.00
400.00 gr wortel, gekookt 180 4.40 42.00 0.80 0.00
500.00 gr bloemkool, gekookt 80 9.50 11.00 0.00 0.00
1.00 Sinaasappel sinaasappel 108 2.40 26.40 0.00 0.00
2.00 stuk pepers, zoete gevuld met verse kaas 56 1.76 3.30 3.96 0.00
100.00 gr poon, gekookt 113 17.00 0.00 5.00 0.00
1.00 stuk peer, doyenne de comice 68 0.00 16.50 0.00 0.00
50.00 gr tagliatelle 187 7.05 35.40 1.85 0.00
Totaal van maandag 28 februari 2011 1994 100.78 296.11 47.20 0.00

Ben de kaas vergeten :')
pi_93456480
Zou ik in mei voor max. 100 euro naar Milaan oid kunnen gaan?, lijkt mij heel tof!!
pi_93456567
Mijn zuurkool is niet zo zuur als ik had gewild :'(

Koop nooit meer biologische zuurkool....
pi_93456614
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Rituals het volgende:

[..]

Leuk! O+ Jammer dat de tickets vrij duur zijn (vind ik, met mijn budget).
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011 :') Maar dat geeft je wel de tijd.

Overigens krijg ik wel vaak opmerkingen over mijn reisgedrag hoor, dat het allemaal zo decadent is. En daar heb ik het zooooo niet mee eens. Prioriteiten stellen heet zoiets :P
  maandag 28 februari 2011 @ 20:01:41 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93456634
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
Zou ik in mei voor max. 100 euro naar Milaan oid kunnen gaan?, lijkt mij heel tof!!
Heen wel. Daar slapen, eten en terug naar Nederland wordt lastiger voor dat geld.
pi_93456685
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heen wel. Daar slapen, eten en terug naar Nederland wordt lastiger voor dat geld.
Hmm.. In februari kon je volgens mij voor 70 euro heen en terug..
  maandag 28 februari 2011 @ 20:02:37 #178
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93456694
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
Qua ticket wel, maar overnachtingen/eten/e.d. wordt waarschijnlijk wat krap :P.
pi_93456757
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Rituals het volgende:

[..]

Het went heel snel! Als je iets niet begrijpt moet je het maar even laten weten, wellicht kan ik (of Vik) je helpen.
Of ik. Allemaal Android, zoveel verschil kan er niet in zitten,
pi_93456761
wij gaan naar Kroatië deze zomer O+ *O* via de Alpen en de Dolomieten *)
zo'n zin in! :D

en de fajita's waren heerlijk :9~
Ja doei.
pi_93456809
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan naar Kroatië deze zomer O+ *O* via de Alpen en de Dolomieten *)
zo'n zin in! :D

en de fajita's waren heerlijk :9~
Mooi is het daar :Y O+
pi_93456840
ben erg benieuwd, ben er nog nooit geweest, maar heb al vele enthousiaste verhalen gehoord en mooie foto's gezien :Y

Vietnam, ook súper! _O_
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:05:42 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93456874
Kroatie!! dat schijnt erg mooi te zijn ..

Wij gaan 1 nacht naar Utrecht, hoi 250 euro :P

Voor de zomer naar Rhodos denk ik
  maandag 28 februari 2011 @ 20:05:44 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93456877
Ik weet nog niet waar we heen gaan dit jaar. Hangt ook een beetje af van de centjes! En wanneer vriendje vrij kan krijgen. Ik heb wel echt machtig veel zin in vakantie, dus ik hoop wel ergens heen :P
pi_93456895
Het waait gewoon in mijn kamer en ik heb niet eens ramen :'(
pi_93457013
Boooooooooh de hele dag alleen maar verslagen van Blackboard gedownload, titelpagina printen, doc omzetten naar beveiligde pdf en dan elders de pdf weer op Bb zetten :{w

Goddank vond ik net de optie webmap, kon ik in 1x een hele map uploaden 8-)
pi_93457080
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet nog niet waar we heen gaan dit jaar. Hangt ook een beetje af van de centjes! En wanneer vriendje vrij kan krijgen. Ik heb wel echt machtig veel zin in vakantie, dus ik hoop wel ergens heen :P
wij zijn 2 jaar geleden voor 840 euro met twee motoren 2 weken weggeweest en hebben bijna 4000km afgelegd ;) daar zat eten, drinken, benzine én overnachtingen bij inbegrepen... :P dus centjes hoeven geen probleem te zijn ;)
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:09:59 #188
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93457152
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011 :') Maar dat geeft je wel de tijd.

Overigens krijg ik wel vaak opmerkingen over mijn reisgedrag hoor, dat het allemaal zo decadent is. En daar heb ik het zooooo niet mee eens. Prioriteiten stellen heet zoiets :P
Heerlijk O+.
Ik ben gewend om een land te kiezen, van te voren heel globaal een route te plannen en dan ter plekke zien waar en hoe lang je slaapt. Heeft hele leuke vakanties opgeleverd O+.
pi_93457195
Ik weet nog niet of ik wegga dit jaar... dat ligt aan dit kabinet. Zo ja, dan wil ik naar Rusland, Polen of de Oekraïne. Liefst een combinatie.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:11:55 #190
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93457294
@ Mo, nu lijkt het net of iedereen zomaar ¤840,- kan missen :P. Ik vind dat best veel geld.
pi_93457316
BZV @ DWDD!
pi_93457399
Ik vind 840 euro ook veel geld!!

Mijn collega zei vandaag dat 250 euro voor een pak niet veel geld was.... Jaja.
pi_93457407
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Rituals het volgende:
@ Mo, nu lijkt het net of iedereen zomaar ¤840,- kan missen :P. Ik vind dat best veel geld.
het was meer bedoeld om aan te geven hoe goedkoop het kan (voor de dingen die wij er mee gedaan hebben)....

dus dat je met een autootje en één bestemming of een interrailkaartje + tentje voor véél minder al klaar kan zijn.
Ja doei.
pi_93457419
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Rituals het volgende:
Werk jij naast je studie of moet je het doen van een beetje studiefinanciering?

Werken opent in ieder geval heel veel deuren als je wilt reizen :P
  maandag 28 februari 2011 @ 20:14:24 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93457459
Ach, ik heb vroeger (in het guldentijdperk) ooit eens 4 weken lang door Frankrijk gecrossed voor nog geen fl. 400,- met z'n 2-en. Wel zelf vissen vangen natuurlijk en niet uit.
pi_93457462
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
Ik vind 840 euro ook veel geld!!

Mijn collega zei vandaag dat 250 euro voor een pak niet veel geld was.... Jaja.
Voor een goed en mooi pak is dat niet veel geld. Maar je moet het er wel voor over hebben :P!
  maandag 28 februari 2011 @ 20:15:09 #197
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93457514
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Werk jij naast je studie of moet je het doen van een beetje studiefinanciering?

Werken opent in ieder geval heel veel deuren als je wilt reizen :P
Nu sinds een paar maanden niet meer, maar wel weer opzoek :P.
pi_93457527
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Voor een goed en mooi pak is dat niet veel geld. Maar je moet het er wel voor over hebben :P!
Al is het van Gucci dan vind ik het nog veel geld. Maar ik ben dan ook een gierige Ollander!
pi_93457616
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!
  maandag 28 februari 2011 @ 20:16:33 #200
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93457634
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het was meer bedoeld om aan te geven hoe goedkoop het kan (voor de dingen die wij er mee gedaan hebben)....

dus dat je met een autootje en één bestemming of een interrailkaartje + tentje voor véél minder al klaar kan zijn.
Weet ik :+. Mijn vakanties (zonder ouders) waren ook goedkoper dan dat, maar het blijft veel geld vind ik.
pi_93457675
[Reisverslag] Frankrijk met de motor!

:) was onze vakantie van toen!

en wij leven om te reizen/om op vakantie te gaan :@
Ja doei.
pi_93457679
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik heb vroeger (in het guldentijdperk) ooit eens 4 weken lang door Frankrijk gecrossed voor nog geen fl. 400,- met z'n 2-en. Wel zelf vissen vangen natuurlijk en niet uit.
Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren? :@
pi_93457692
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!
Ik geef ook niets om dure kleding (wel om mooie kleding :P!) etc. maar ik heb nooit geld over :') Misschien maar even als een echte Ollander gaan leven.
pi_93457779
Niet duur, wel veel geld :+
pi_93457861
Oh en toen ik nog geen geld had, ging ik werken in het buitenland. 2 vliegen in één klap! :P
  maandag 28 februari 2011 @ 20:19:45 #206
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93457866
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niet duur, wel veel geld :+
Precies :P.
En als ik ergens geld voor over heb is het wel voor weekendjes weg/vakanties/reizen, maar helaas heb ik niet het geld voor al mijn wensen :+.
pi_93457918
Vakantie O+
Wil nog wel weg dit jaar hoor maar ben net terug :@
Ieg september 3 weken vrij *O* en tussendoor iig nog een weekendje :+
pi_93457979
Ik vind die Quorn in pindasaus dus echt heel lekker!

/Ontopic gebazel
pi_93458067
:') zit voorzichtig een vriendin uit te leggen dat ik een ander stel dat soms mee gaat niet zo zie zitten euhh dat we dat niet zo zien zitten.
pi_93458095
hm.. zit m'n eigen reisverslag door te lezen en krijg zin om meteen NU op de motor te springen O+ :@
Ja doei.
pi_93458128
@prob ik heb een "huishoudboekje" gemaakt in excel, Alles wat er in en uit gaat typ ik dezelfde dag nog in, zo kan ik vooruit plannen hoeveel geld ik over hoeveel maanden over wil hebben. Dat lukt goed en dan merk je dat er altijd wel ergens een paar tientjes minder aan uitgegeven kunnen worden om van te sparen voor wat leuks.

Verder leef ik natuurlijk vrij sober en heb ik daardoor weinig kleine uitgaven waardoor meer over blijft voor de wat grotere uitgaven.

Dat we geen auto hebben scheelt ook ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 20:23:59 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93458180
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren? :@
Ja. En ook heel veel schelpdiertjes en visjes die wel lekker waren. En kastanjes en appeltjes en sinaasappeltjes die gewoon in het wild groeiden etc. :Y
pi_93458185
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef conleche het volgende:

/Ontopic gebazel
mee eens! lekker met wat oosterse roerbakgroente en noedels oid :)
pi_93458205
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef conleche het volgende:

/Ontopic gebazel
Met boontjes :Y!
  maandag 28 februari 2011 @ 20:25:28 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93458283
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. En ook heel veel schelpdiertjes en visjes die wel lekker waren. En kastanjes en appeltjes en sinaasappeltjes die gewoon in het wild groeiden etc. :Y
Heb je Into the wild wel eens gezien? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_93458297
Ja, ik had het nu met mie en veel groenten. En een gebakken eitje. En zilveruitjes. En verse koriander.
pi_93458330
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij eet alleen dingen die uit een verpakking komen :P??
pi_93458344
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef MarMar het volgende:

[..]

mee eens! lekker met wat oosterse roerbakgroente en noedels oid :)
Noedels :9~ die quorn ken ik eigenlijk niet.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:26:52 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93458381
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga. Ben zo vreselijk moe -O-
  maandag 28 februari 2011 @ 20:27:00 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93458392
Ik weet niet meer hoe duur onze vakanties waren :P Feit is wel dat we geen autootje hebben, maar 1 van ons heeft een rijbewijs, en we zijn ook wel best gemakszuchtig :+ Op vakantie willen we veelal de hele dag op pad zijn, maar dan wel aan het eind van de dag geen zorgen maken over waar slapen etc., gewoon lekker op bed ploffen en maffen :P

Ik wil nog steeds naar Ierland, al ben ik kort geleden dus voor lange tijd in de UK geweest dus misschien nu eens iets anders... Een warm land lokt ook wel! Al zal dat dan eerder Zuid Europa worden dan verderweg, ivm centjes :P

Chili doe ik dan ooit wel in de winter, dan is het daar zomer :7
  maandag 28 februari 2011 @ 20:27:13 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93458406
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee. Geloof het niet.
pi_93458429
o hai!

Ik ben zo ontzettend gaar :') Ik slaap niet goed genoeg om uit te rusten ofzo -O- En ik heb een sluimerend griepje onder de leden, keel als schuurpapier en last van vastzittend slijm.

Oh en ik mag morgen om 0730 vliegen :') Dus ik mag friggin vroeg mijn bed uit :X Leuk zo'n eerste werkdag :P

Lijstje:

O: havermoutpap
T: kipfilet
L: broodje filet americain met ei
T: saucijzenbroodje
T: filet americain met komkommer
D: 1/2 broodje met pate, 1/2 broodje met roomkaas en honing, broodje met roomboter en jam
T: nootjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_93458472
Into the wild O+
de muziek van Eddie Vedder O+
pi_93458576
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga. Ben zo vreselijk moe -O-
Ik ga over een half uurtje ook. Maak nachten van weet ik het hoe lang en nog zo moe en futloos -O-

Hopelijk slaap je lekker vannacht :*
  maandag 28 februari 2011 @ 20:30:18 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93458607
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef MarMar het volgende:
Into the wild O+
de muziek van Eddie Vedder O+
Eens! Die cd is echt zó mooi: Rise, Setting Forth, Society... Prachtig! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_93458667
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[Reisverslag] Frankrijk met de motor!

:) was onze vakantie van toen!

en wij leven om te reizen/om op vakantie te gaan :@
Ik moet wel gniffelen om je laatste post :+

Maar leuk!
pi_93458731
Lekker slapen Tink :*
  maandag 28 februari 2011 @ 20:36:37 #228
236335 neen
schone schijn
pi_93459049
Oh, ik ben alweer thuis hoe chill is dat :') ik wist alleen de vertrektijd van werk en de plaats. Althans dat dacht ik.
SPOILER
Nou, op m'n werk een pizza gegeten want dat is dan daar geregeld. Verder 4 broodjes, 2 eitjes, melk en koffie. Ach ik moet normaal doen zo maar weer even lezen.

Stemmen ben ik ook al uit, nu nog even de mooiste vrouw van de lijst bepalen. En reizen is toch niet zo duur, het hangt er vanaf hoeveel geld je hebt. :') want meer dan je hebt kun je niet uitgeven :') :')
het lijkt niet wat het is
pi_93459110
Waarom worden ministers aangesproken met excellentie bij DWDD :?!
  maandag 28 februari 2011 @ 20:41:49 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93459365
Gefietst! Nu maaltijdsalade :).
  maandag 28 februari 2011 @ 20:42:31 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93459419
aurum, dat is wel heel weinig hoor.

Neen, jij moet bij mij over de knie, dan geef ik je billenKOEK, vedorie, je kan wel wat beter eten hoor.
pi_93459733
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
aurum, dat is wel heel weinig hoor.

Neen, jij moet bij mij over de knie, dan geef ik je billenKOEK, vedorie, je kan wel wat beter eten hoor.
mjaah, ik heb niet zo'n trek. Oh en ik heb nog een glas melk bij de broodjes gehad :Y

Misschien neem ik nog wel wat kwark :)

Zo iig even lekker douchen, hopelijk trekt mijn hoofdpijn dan een beetje weg :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 28 februari 2011 @ 20:47:34 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93459775
Voor ik mij opwind om lijstjes }:|
Weletrusten, was morgen vrij maar mag nu toch om 6 uur opdraven door ziekte.
Jij ook welterusten Tink!
pi_93460096
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

-edit- hoewel ik nu zie dat dat een soort bodybuilderstopic geworden was, dat is misschien ook niet de bedoeling :D. Hoe dan ook, succes!
pi_93460257
_O- ik geef het op..
Klaarblijkelijk mag het niet gezegd worden dat sommige mensen niet aardiger worden van heel veel alcohol.
Ik ga maar terug naar mijn hutje op de hei. :@
  maandag 28 februari 2011 @ 20:56:55 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93460422
Eindstand

O: 100 gr magere kwark en 100 gr halfvolle bananenkwark met wat muesli
T: appel
L: 3 bth, 1x cervelaat, 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes, 1/2 mars
S: RPM
D: Maaltijdsalade gegrilde groenten, zonder het zakje met gedroogde croutons/pitjes/zaden-meuk die er altijd bij zit. Bah.
pi_93460434
Aaah! Ik word blauw van mn nieuwe, zeer donkere, jeans!
* MevrouwPuff de smurf
pi_93460477
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aaah! Ik word blauw van mn nieuwe, zeer donkere, jeans!
* MevrouwPuff de smurf
:D dat woirdt een wasbeurtje met azijn.
pi_93460481
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
_O- ik geef het op..
Klaarblijkelijk mag het niet gezegd worden dat sommige mensen niet aardiger worden van heel veel alcohol.
Ik ga maar terug naar mijn hutje op de hei. :@
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?
  maandag 28 februari 2011 @ 20:58:15 #240
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93460489
die quorn in satesaus is lekker inderdaad Co! :9

en wow, telfort heeft ein-de-lijk ingevoerd dat je de actuele status kunt zien van hoeveel belminuten en smsjes van je bundel je al verbruikt hebt *O* alleen jammer dat ik voor de komende 8 dagen nog maar 3 smsjes over heb :')
pi_93460572
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand

O: 100 gr magere kwark en 100 gr halfvolle bananenkwark met wat muesli
L: 3 bth, 1x cervelaat, 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes, 1/2 mars
S: RPM
D: Maaltijdsalade gegrilde groenten, zonder het zakje met gedroogde croutons/pitjes/zaden-meuk die er altijd bij zit. Bah.
Bah? Ik vind hem best netjes!

-edit- Oh wacht, bah ging over het zakje. :+ Nou ja, net lijstje dus! :)
pi_93460632
quote:
Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D dat woirdt een wasbeurtje met azijn.
Ja.
De broek toch? Of ik ook? *n00b*
pi_93460673
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?
Oh het is een groepje wat regelmatig samen uitgaat.
Er zit een stel bij dat iemand als ze gedronken hebben helemaal zwart maakt.
Er wordt altijd over gemopperd en nu wij er wat van zeggen is het ineens helemaal niet vervelend meer :D
Nou ja ik vind het wel best, wel jammer :Y
pi_93460732
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja.
De broek toch? Of ik ook? *n00b*
De broek, jij mag onder de douche ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 21:04:47 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93460913
quote:
Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Blurred86 het volgende:
die quorn in satesaus is lekker inderdaad Co! :9

en wow, telfort heeft ein-de-lijk ingevoerd dat je de actuele status kunt zien van hoeveel belminuten en smsjes van je bundel je al verbruikt hebt *O* alleen jammer dat ik voor de komende 8 dagen nog maar 3 smsjes over heb :')
daar heb je ook apps voor hoor :P
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 21:05:08 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93460929
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bah? Ik vind hem best netjes!

-edit- Oh wacht, bah ging over het zakje. :+ Nou ja, net lijstje dus! :)
Tenkz!
pi_93460939
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6

-edit- hoewel ik nu zie dat dat een soort bodybuilderstopic geworden was, dat is misschien ook niet de bedoeling :D. Hoe dan ook, succes!
Nee dat was inderdaad niet de bedoeling :')!
pi_93461202
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook voor Ben? Linkje O-)?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:09:24 #249
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93461217
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oh ja? maar die weten toch niet hoeveel minuten/smsjes ik nog overhad van vorige maand?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:12:20 #250
236335 neen
schone schijn
pi_93461387
Ik heb een app waarmee je gewoon moet inloggen met de gegevens van de provider, bij T-mobile kan ik op internet namelijk zien hoe het er voorstaat en die app zet het dan om ofzo. Ik kan zo wel even kijken als ik toevallig moet opstaan. Dat kan nooit lang duren hoor maar tot dan blijf ik even liggen :')
pi_93461487
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Rituals het volgende:

[..]

Precies :P.
En als ik ergens geld voor over heb is het wel voor weekendjes weg/vakanties/reizen, maar helaas heb ik niet het geld voor al mijn wensen :+.
Hoe gaat het met het tentamenleren?
pi_93461493
Ik heb echt het gevoel dat ik harstikke veel gegeten heb vandaag, rare maag.
Maar het was wel lekker :)

En nu ga ik filmpje kijken met manlief (the unthinkable) en dan lekker koese (slapen dus)

Nite nite :*
pi_93461518
de laatste weken zit ik echt héél snel vol van avondeten, en 't blijft ook lang 'hangen'.

Heb nu bijvoorbeeld 2 zelfgemaakte volkorenwraps op met wat vulling (kip, paprika, ui) met wat griekse yoghurt, guacamole en sla. Niet overdreven volgepropt, maar gewoon, netjes.

En kan er nog uren van 'nagenieten', om het maar even netjes te zeggen.. en dat heb ik dus de laatste tijd heel veel, terwijl ik niet het idee heb 'te veel' te eten.. iemand enig idee?
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:15:47 #254
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93461595
en wat vakantie betreft ben ik stiekem best wel blij dat ik deze zomer dan nog met mijn stage bezig ben en dat ik niet op vakantie kan.. ik vond het echt fantastisch altijd met mijn ex en hoewel afgelopen zomer in mijn eentje op vakantie gaan ook een gave ervaring was is het natuurlijk absoluut niet hetzelfde en kostte het hele avontuur me best veel energie en dat vind ik dan weer net niet het doel van vakantie :7
  maandag 28 februari 2011 @ 21:15:57 #255
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93461602
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste weken zit ik echt héél snel vol van avondeten, en 't blijft ook lang 'hangen'.

Heb nu bijvoorbeeld 2 zelfgemaakte volkorenwraps op met wat vulling (kip, paprika, ui) met wat griekse yoghurt, guacamole en sla. Niet overdreven volgepropt, maar gewoon, netjes.

En kan er nog uren van 'nagenieten', om het maar even netjes te zeggen.. en dat heb ik dus de laatste tijd heel veel, terwijl ik niet het idee heb 'te veel' te eten.. iemand enig idee?
gewenning?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:15:58 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93461606
Die apps zijn gewoon datacounters.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 februari 2011 @ 21:16:43 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93461649
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
Die apps zijn gewoon datacounters.
ja daar heb ik dus niet echt iets aan :P ben benieuwd naar die app van neen wel..
  maandag 28 februari 2011 @ 21:17:19 #258
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93461688
ik vond the king's speech echt mooi trouwens!
pi_93461705
ik eet niet anders dan 3 weken geleden, bijvoorbeeld... :P
Ja doei.
pi_93461818
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet niet anders dan 3 weken geleden, bijvoorbeeld... :P
Denk toch echt gewenning :Y fijn toch?
  maandag 28 februari 2011 @ 21:20:29 #261
236335 neen
schone schijn
pi_93461915
En inderdaad het is meer waar je je geld aan uit wil geven, ik heb ook niet zoveel met kleding en duren spullen dus ik geef daar niet zoveel geld aan uit. Wel aan dingen die ik leuk vind zoals het heel erg af en toe het nuttigen van een pilsje, concertje pakken, naar een voetbalwedstrijd of even iets in het buitenland bekijken.

Ik heb ook nog eens weinig met luxe dus ter plekke kan het ook nog wel eens goedkoop. Tuurlijk, groot bad met thermostaatkraan is fijn maar na koude douche met een kutstraaltje waardeer ik dat fijne ding hier ook weer wat meer O+

Ik ga nu even lopen naar m'n telefoon :')
pi_93462033
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk toch echt gewenning :Y fijn toch?
ehm.. gewenning aan wat? :') het voelt klote :') zit dan tot ik in slaap val met het gevoel dat ik moet kotsen :{ en het komt pas ruim na 't eten opzetten..
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:23:33 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93462124
Zwanger? :+
  maandag 28 februari 2011 @ 21:23:55 #264
236335 neen
schone schijn
pi_93462154
Nou, aan die app hebben jullie niets. Is alleen voor iphone en alleen geschikt voor T-Mobile en Vodafone abonnementen.

Tevens :') iphone :') bij mij kan ik aan de zijkanten drukken en dan "plopt" er iets aan de onderkant omhoog en als ik daar dan op druk "plopt" het terug. Drie keer raden waar ik me tijdens colleges mee bezighoud, net als vroeger toen ik heen-en-weer ging schuiven met een batterijklepje O+ ik geef hem nog 2 maand :')

PVV Gelderland O+ aangezien er wel wat mensen in Gelderland woonachtig zijn O+ stem op de PVV O+ O+ Schotse hooglanders terug naar Schotland! Die kleine paarden terug naar Polen en Winterswijk moet een rivier krijgen O+
dat van die rivier :')

[ Bericht 55% gewijzigd door neen op 28-02-2011 21:36:40 ]
pi_93462185
ik mag hopen van niet, waarschijnlijk niet, maar als wel, dan niet lang meer :')
Ja doei.
pi_93462328
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ehm.. gewenning aan wat? :') het voelt klote :') zit dan tot ik in slaap val met het gevoel dat ik moet kotsen :{ en het komt pas ruim na 't eten opzetten..
Oh :o dacht dat je normaal een hongergevoel had en nu gewoon vol zat.
Nu meer het idee dat je eten omhoog komt op de terugweg?
pi_93462506
ja, dat ja :') :P

ik weet dat het 'vol alarm' altijd wat later komt, maar ik eet niet te veel en het komt meestal rond een uur na 't avondeten op ofzo.. (letterlijk :'))

Vandaag gegeten:

omelet van 2 eitjes op 2 knackebrodjes
flink wat magere franse kwark met een banaan in stukjes en wat honing
2 plakken roggebrood met pindakaas
2 wraps gevuld met kip, groente en wat yoghurt en guacamole

dat is niet te veel :') maar toch zit ik hier nu lekker onbehaaglijk te zijn -O-
Ja doei.
pi_93462667
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat ja :') :P

ik weet dat het 'vol alarm' altijd wat later komt, maar ik eet niet te veel en het komt meestal rond een uur na 't avondeten op ofzo.. (letterlijk :'))

Vandaag gegeten:

omelet van 2 eitjes op 2 knackebrodjes
flink wat magere franse kwark met een banaan in stukjes en wat honing
2 plakken roggebrood met pindakaas
2 wraps gevuld met kip, groente en wat yoghurt en guacamole

dat is niet te veel :') maar toch zit ik hier nu lekker onbehaaglijk te zijn -O-
Hmm eens proberen s'avonds iets echt luchtigs te eten?
Wel irritant zeg..
pi_93462914
Mo, enige wat ik kan bedenken is dat het misschien wat zwaar is? niet teveel fruit en groenten overdag...
pi_93463003
Ik was vandaag naar de spotschool, 55 euro per maand maandelijks opzegbaar. Of ik kan het goedkoper abonnement nemen maar als ik verhuis, moet ik minstens 5 km verderop gaan wonen voor ik kan opzeggen. En als m'n sportschool ver weg is ga ik niet (ja ik vind 5 km ver). En de kans dat ik ga verhuizen binnen een jaar is vrij groot. Maar ze hebben wel leuke lessen enzo en het is luxe!
pi_93463115
Lijstje vandaag

O: soyamelk en allbran
T: druiven, banaan
L: bruine bol met ham/kaas en komkommer
T: plakje peperkoek, 150 ml yoghurt
T: 3 plakjes kaas, 10 joghurtsnoepjes, 2 kersenbonbons
D: 1 speklap en zuurkoolstamp

Nou ja :') ik moet maar gaan sporten ipv minder eten :P
pi_93463253
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef Perruche het volgende:
Ik was vandaag naar de spotschool, 55 euro per maand maandelijks opzegbaar. Of ik kan het goedkoper abonnement nemen maar als ik verhuis, moet ik minstens 5 km verderop gaan wonen voor ik kan opzeggen. En als m'n sportschool ver weg is ga ik niet (ja ik vind 5 km ver). En de kans dat ik ga verhuizen binnen een jaar is vrij groot. Maar ze hebben wel leuke lessen enzo en het is luxe!
Oh dat ken ik..toen we ons spontaan omdraaiden toen we een onbepaalde tijd abbo opgedrongen kregen konden we ineens wel een seizoensabbo nemen.
Misschien wat aandringen?
pi_93463374
Oh ja. Sportschool. Moet mijn abonnement toch maar eens opzeggen. :')
  maandag 28 februari 2011 @ 21:45:33 #274
236335 neen
schone schijn
pi_93463609
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja. Sportschool. Moet mijn abonnement toch maar eens opzeggen. :')
Kun je mooi op vakantie! Polen/Oekraïne is goed te doen samen maar met Rusland erbij niet wat veel? Sowieso is het zonder Rusland makkelijker te regelen omdat je geen visum hoeft te hebben en ook goedkoper want dichterbij. Of een land als de overheid niet meewerkt, gewoon gaan!
pi_93463681
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:

[..]

Kun je mooi op vakantie! Polen/Oekraïne is goed te doen samen maar met Rusland erbij niet wat veel? Sowieso is het zonder Rusland makkelijker te regelen omdat je geen visum hoeft te hebben en ook goedkoper want dichterbij. Of een land als de overheid niet meewerkt, gewoon gaan!
Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen. :P
pi_93463774
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen. :P
Nou ja 25 euro p maand is toch weer 300 euro :)
pi_93464863
Ik heb vandaag wat meer proberen te eten (ik ben dus weer afgevallen). Maar kom nog niet aan de 1500 kcal.
Gister zat ik op 1200 en toen heb ik ook totaal geen honger gehad.

Voorbeeld van vandaag:

O: bruine bth met kipfilet en 2 plakjes komkommer, halve glas sjus
L: 2x bruine bth, kipfilet met 2 plakjes komkommer, 30+ kaas
T: stuk of 4 worteltjes, bruine bth met 30+ kaas, 5 dropjes
D: 3/4 opscheplepels zuurkoolstampot met spekjes, hamlapje, appelmoes
T: cappuccino, 3 chocolaatjes.

1391 kcal.. :{ en zoals je ziet heb ik lekkere dingen ook gewoon gepakt.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:04:11 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93464976
30+ kaas vervangen door normale kaas en een boterham extra bij je ontbijt en je komt al een heel eind.
pi_93465014
of je gooit er wat nootjes bij :Y :9
pi_93465180
Ik vind mijn lijstje eigenlijk ook wel prima zo, een extra boterham wil ik niet doen, dat zijn er dan 5.. Dat vind ik echt teveel, en ja die chocola en dropjes pak ik al vaak niet eens, dat pakte ik puur omdat ik wist dat het wel kon. Maar is mijn lijstje niet gewoon prima dan zo? Ik heb geen honger, als ik meer ga eten zit ik alleen maar vol!

Ik probeerde puur iets meer te eten op jullie aanraden, maar het lukt niet echt dus :P
  maandag 28 februari 2011 @ 22:08:33 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93465264
Wat ik zei, gewoon 48+ kaas nemen. Misschien een avocodo erbij ofzo.
pi_93465356
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik zei, gewoon 48+ kaas nemen. Misschien een avocodo erbij ofzo.
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
pi_93465462
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Veel dierlijke vetten zijn niet goed nee..
pi_93465581
ik kan geen apps downloaden, heel vreemd. Maar, voordat k vannacht weer niet slaap ga ik de telefoon maar wegleggen en naar bed denk ik. Lijkt me wel verstandig...
  maandag 28 februari 2011 @ 22:15:40 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93465729
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik zou niet elke dag een half pond volvette kaas wegkanen nee. Maar een plakje.. och ;).

Ik ga ook plat, 't is wel weer mooi geweest voor vandaag.

Probeerden net wat met vrienden af te spreken, eerste vrije weekend is 30 april. Dat staat nu dus ook vol :').
pi_93465788
ook slapen :W

:z
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:44:25 #287
331 Merel
Be here now.
pi_93467560
Wat is het stil hier!

Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk" :@ O+
  maandag 28 februari 2011 @ 22:47:18 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93467741
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!

Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk" :@ O+
Aw! Leuk toch, leuk zijn! :D O+

GeZumbaat 8-) Tevens Tijd van de Maand dus beetje wiebelig op de beentjes, maar soit! Vandaag productief geweest :7
pi_93467825
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!

O+

Ondanks dat er dit gedoe en deze week veel gedoe met exen was heb ik nu weer of juist zelfs meer dan in het begin zo iets van O+ O+ O+
Iets met goede gesprekken en zo :7
  maandag 28 februari 2011 @ 22:49:23 #290
331 Merel
Be here now.
pi_93467890
Ah wat leuk Billy! O+
pi_93468535
Wat leuk allemaal! O+

Is er trouwens iemand die ik even mag PM'en voor advies over solliciteren? Ik zet het liever niet in het topic i.v.m. herkenbaarheid.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:00:39 #292
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93468634
Je mag me altijd wel PMen Mini, maar ik denk dat er anderen in dit topic rondhangen die je veel nuttiger advies mbt solliciteren kunnen geven dan ik ;)

tijd om te slapen.. truste allemaal!
  maandag 28 februari 2011 @ 23:03:00 #293
236335 neen
schone schijn
pi_93468782
Heel goed bezig jullie ^O^
SPOILER

[ Bericht 78% gewijzigd door neen op 28-02-2011 23:09:04 ]
pi_93468904
HI Mini, je mag mij ook PM en als je wilt, maar reactie komt pas later want ga zo slapen ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 23:05:14 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93468925
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Blurred86 het volgende:
Je mag me altijd wel PMen Mini, maar ik denk dat er anderen in dit topic rondhangen die je veel nuttiger advies mbt solliciteren kunnen geven dan ik ;)

tijd om te slapen.. truste allemaal!
I sez teh same! Meedenken wil ik altijd doen, maar ik ben niet echt super-ervaren :P
  maandag 28 februari 2011 @ 23:08:42 #296
236335 neen
schone schijn
pi_93469113
Welterusten idd, even pauw & witteman kijken en dan slapen heuh!
pi_93469369
Stemwijzer gedaan, d66 het beste en PVV het verste *O*
pi_93469577
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef neen het volgende:
Heel goed bezig jullie ^O^
SPOILER
Spannend :9
pi_93469650
Thanks voor het aanbod dames. O+ Ik PM jullie gewoon want ik heb er zelf echt 0 ervaring mee dus alle advies is welkom. :P
pi_93470178
Oeh vakantiepraat O+. Ik heb gister besloten dat het deze zomer 2 weken werken in Italie gaat worden, en Lowlands, en een maand werken in NL. Nu nog een fulltime baan voor een maand in NL vinden. Overweeg receptionist bij het verzorgingstehuis aan de overkant van de brug te worden. Dichtbij, en ik geloof dat ik receptionist nog leuk zou vinden ook. Alleen jammer dat je de hele dag op je kont zit dan. En dat het vriendje nu al boos is, omdat er daardoor geen tijd is om met hem weg te gaan. Moet ie maar eens gewoon een datum noemen, ik wil in maart toch echt dingen gaan boeken en ga niet tot juli wachten om dan te horen dat ie toch maar weg wil met zn ouders.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:08:31 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93472107
Mini, ik beantwoord je PM morgen!

Chico, klinkt niet zo gezellig -O- Al kan ik me ook wel voorstellen dat hij samen wil, maar ik begrijp dat ie daar niet echt wat voor wil doen?

Ik ga slapies doen :z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')