Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik heb vroeger (in het guldentijdperk) ooit eens 4 weken lang door Frankrijk gecrossed voor nog geen fl. 400,- met z'n 2-en. Wel zelf vissen vangen natuurlijk en niet uit.
Ik geef ook niets om dure kleding (wel om mooie kledingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!
Preciesquote:
Ja. En ook heel veel schelpdiertjes en visjes die wel lekker waren. En kastanjes en appeltjes en sinaasappeltjes die gewoon in het wild groeiden etc.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren?
mee eens! lekker met wat oosterse roerbakgroente en noedels oidquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Quorn in pindasaus dus echt heel lekker!
/Ontopic gebazel
Met boontjesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind die Quorn in pindasaus dus echt heel lekker!
/Ontopic gebazel
Heb je Into the wild wel eens gezien?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En ook heel veel schelpdiertjes en visjes die wel lekker waren. En kastanjes en appeltjes en sinaasappeltjes die gewoon in het wild groeiden etc.
Jij eet alleen dingen die uit een verpakking komenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Into the wild wel eens gezien?
Noedelsquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
mee eens! lekker met wat oosterse roerbakgroente en noedels oid
Nee. Geloof het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je Into the wild wel eens gezien?
Ik ga over een half uurtje ook. Maak nachten van weet ik het hoe lang en nog zo moe en futloosquote:Op maandag 28 februari 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga. Ben zo vreselijk moe
Eens! Die cd is echt zó mooi: Rise, Setting Forth, Society... Prachtig!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef MarMar het volgende:
Into the wild![]()
de muziek van Eddie Vedder
Ik moet wel gniffelen om je laatste postquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[Reisverslag] Frankrijk met de motor!was onze vakantie van toen!
en wij leven om te reizen/om op vakantie te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, op m'n werk een pizza gegeten want dat is dan daar geregeld. Verder 4 broodjes, 2 eitjes, melk en koffie. Ach ik moet normaal doen zo maar weer even lezen.
Stemmen ben ik ook al uit, nu nog even de mooiste vrouw van de lijst bepalen. En reizen is toch niet zo duur, het hangt er vanaf hoeveel geld je hebt.want meer dan je hebt kun je niet uitgeven
![]()
het lijkt niet wat het is
mjaah, ik heb niet zo'n trek. Oh en ik heb nog een glas melk bij de broodjes gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
aurum, dat is wel heel weinig hoor.
Neen, jij moet bij mij over de knie, dan geef ik je billenKOEK, vedorie, je kan wel wat beter eten hoor.
Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aaah! Ik word blauw van mn nieuwe, zeer donkere, jeans!
* MevrouwPuff de smurf
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
ik geef het op..
Klaarblijkelijk mag het niet gezegd worden dat sommige mensen niet aardiger worden van heel veel alcohol.
Ik ga maar terug naar mijn hutje op de hei.
Bah? Ik vind hem best netjes!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand
O: 100 gr magere kwark en 100 gr halfvolle bananenkwark met wat muesli
T: appel
L: 3 bth, 1x cervelaat, 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes, 1/2 mars
S: RPM
D: Maaltijdsalade gegrilde groenten, zonder het zakje met gedroogde croutons/pitjes/zaden-meuk die er altijd bij zit. Bah.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat woirdt een wasbeurtje met azijn.
Oh het is een groepje wat regelmatig samen uitgaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?
De broek, jij mag onder de douchequote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja.
De broek toch? Of ik ook? *n00b*
daar heb je ook apps voor hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Blurred86 het volgende:
die quorn in satesaus is lekker inderdaad Co!![]()
en wow, telfort heeft ein-de-lijk ingevoerd dat je de actuele status kunt zien van hoeveel belminuten en smsjes van je bundel je al verbruikt hebtalleen jammer dat ik voor de komende 8 dagen nog maar 3 smsjes over heb
Tenkz!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bah? Ik vind hem best netjes!
-edit- Oh wacht, bah ging over het zakje.Nou ja, net lijstje dus!
Nee dat was inderdaad niet de bedoelingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
-edit- hoewel ik nu zie dat dat een soort bodybuilderstopic geworden was, dat is misschien ook niet de bedoeling. Hoe dan ook, succes!
oh ja? maar die weten toch niet hoeveel minuten/smsjes ik nog overhad van vorige maand?quote:
Hoe gaat het met het tentamenleren?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies.
En als ik ergens geld voor over heb is het wel voor weekendjes weg/vakanties/reizen, maar helaas heb ik niet het geld voor al mijn wensen.
gewenning?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste weken zit ik echt héél snel vol van avondeten, en 't blijft ook lang 'hangen'.
Heb nu bijvoorbeeld 2 zelfgemaakte volkorenwraps op met wat vulling (kip, paprika, ui) met wat griekse yoghurt, guacamole en sla. Niet overdreven volgepropt, maar gewoon, netjes.
En kan er nog uren van 'nagenieten', om het maar even netjes te zeggen.. en dat heb ik dus de laatste tijd heel veel, terwijl ik niet het idee heb 'te veel' te eten.. iemand enig idee?
ja daar heb ik dus niet echt iets aanquote:
Denk toch echt gewenningquote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet niet anders dan 3 weken geleden, bijvoorbeeld...
ehm.. gewenning aan wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk toch echt gewenningfijn toch?
Ohquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm.. gewenning aan wat?het voelt klote
zit dan tot ik in slaap val met het gevoel dat ik moet kotsen
en het komt pas ruim na 't eten opzetten..
Hmm eens proberen s'avonds iets echt luchtigs te eten?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat ja![]()
![]()
ik weet dat het 'vol alarm' altijd wat later komt, maar ik eet niet te veel en het komt meestal rond een uur na 't avondeten op ofzo.. (letterlijk)
Vandaag gegeten:
omelet van 2 eitjes op 2 knackebrodjes
flink wat magere franse kwark met een banaan in stukjes en wat honing
2 plakken roggebrood met pindakaas
2 wraps gevuld met kip, groente en wat yoghurt en guacamole
dat is niet te veelmaar toch zit ik hier nu lekker onbehaaglijk te zijn
Oh dat ken ik..toen we ons spontaan omdraaiden toen we een onbepaalde tijd abbo opgedrongen kregen konden we ineens wel een seizoensabbo nemen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef Perruche het volgende:
Ik was vandaag naar de spotschool, 55 euro per maand maandelijks opzegbaar. Of ik kan het goedkoper abonnement nemen maar als ik verhuis, moet ik minstens 5 km verderop gaan wonen voor ik kan opzeggen. En als m'n sportschool ver weg is ga ik niet (ja ik vind 5 km ver). En de kans dat ik ga verhuizen binnen een jaar is vrij groot. Maar ze hebben wel leuke lessen enzo en het is luxe!
Kun je mooi op vakantie! Polen/Oekraïne is goed te doen samen maar met Rusland erbij niet wat veel? Sowieso is het zonder Rusland makkelijker te regelen omdat je geen visum hoeft te hebben en ook goedkoper want dichterbij. Of een land als de overheid niet meewerkt, gewoon gaan!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Ewelina het volgende:
Oh ja. Sportschool. Moet mijn abonnement toch maar eens opzeggen.
Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef neen het volgende:
[..]
Kun je mooi op vakantie! Polen/Oekraïne is goed te doen samen maar met Rusland erbij niet wat veel? Sowieso is het zonder Rusland makkelijker te regelen omdat je geen visum hoeft te hebben en ook goedkoper want dichterbij. Of een land als de overheid niet meewerkt, gewoon gaan!
Nou ja 25 euro p maand is toch weer 300 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen.
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik zei, gewoon 48+ kaas nemen. Misschien een avocodo erbij ofzo.
Veel dierlijke vetten zijn niet goed nee..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Ik zou niet elke dag een half pond volvette kaas wegkanen nee. Maar een plakje.. ochquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Aw! Leuk toch, leuk zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk"![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door neen op 28-02-2011 23:09:04 ]het lijkt niet wat het is
I sez teh same! Meedenken wil ik altijd doen, maar ik ben niet echt super-ervarenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Blurred86 het volgende:
Je mag me altijd wel PMen Mini, maar ik denk dat er anderen in dit topic rondhangen die je veel nuttiger advies mbt solliciteren kunnen geven dan ik
tijd om te slapen.. truste allemaal!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef neen het volgende:
Heel goed bezig jullieSpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |