Ik moet wel gniffelen om je laatste postquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[Reisverslag] Frankrijk met de motor!was onze vakantie van toen!
en wij leven om te reizen/om op vakantie te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, op m'n werk een pizza gegeten want dat is dan daar geregeld. Verder 4 broodjes, 2 eitjes, melk en koffie. Ach ik moet normaal doen zo maar weer even lezen.
Stemmen ben ik ook al uit, nu nog even de mooiste vrouw van de lijst bepalen. En reizen is toch niet zo duur, het hangt er vanaf hoeveel geld je hebt.want meer dan je hebt kun je niet uitgeven
![]()
het lijkt niet wat het is
mjaah, ik heb niet zo'n trek. Oh en ik heb nog een glas melk bij de broodjes gehadquote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
aurum, dat is wel heel weinig hoor.
Neen, jij moet bij mij over de knie, dan geef ik je billenKOEK, vedorie, je kan wel wat beter eten hoor.
Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aaah! Ik word blauw van mn nieuwe, zeer donkere, jeans!
* MevrouwPuff de smurf
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
ik geef het op..
Klaarblijkelijk mag het niet gezegd worden dat sommige mensen niet aardiger worden van heel veel alcohol.
Ik ga maar terug naar mijn hutje op de hei.
Bah? Ik vind hem best netjes!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand
O: 100 gr magere kwark en 100 gr halfvolle bananenkwark met wat muesli
T: appel
L: 3 bth, 1x cervelaat, 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
T: 2 biscuitjes, 1/2 mars
S: RPM
D: Maaltijdsalade gegrilde groenten, zonder het zakje met gedroogde croutons/pitjes/zaden-meuk die er altijd bij zit. Bah.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat woirdt een wasbeurtje met azijn.
Oh het is een groepje wat regelmatig samen uitgaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zou er gezamelijk gedaan gaan worden?
De broek, jij mag onder de douchequote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja.
De broek toch? Of ik ook? *n00b*
daar heb je ook apps voor hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 20:58 schreef Blurred86 het volgende:
die quorn in satesaus is lekker inderdaad Co!![]()
en wow, telfort heeft ein-de-lijk ingevoerd dat je de actuele status kunt zien van hoeveel belminuten en smsjes van je bundel je al verbruikt hebtalleen jammer dat ik voor de komende 8 dagen nog maar 3 smsjes over heb
Tenkz!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bah? Ik vind hem best netjes!
-edit- Oh wacht, bah ging over het zakje.Nou ja, net lijstje dus!
Nee dat was inderdaad niet de bedoelingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is wel eens eerder een nieuwe reeks gestart omdat sommigen niet geinteresseerd zijn in de slowchat hier, misschien kan je die nieuw leven in blazen?
(Slanke) tips voor een goddelijk lichaam #6
-edit- hoewel ik nu zie dat dat een soort bodybuilderstopic geworden was, dat is misschien ook niet de bedoeling. Hoe dan ook, succes!
oh ja? maar die weten toch niet hoeveel minuten/smsjes ik nog overhad van vorige maand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |