Nou ja 25 euro p maand is toch weer 300 euroquote:Op maandag 28 februari 2011 21:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geen duur abonnement. Het scheelt iets, maar ik geloof niet dat ik ervan op vakantie zou kunnen.
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat ik zei, gewoon 48+ kaas nemen. Misschien een avocodo erbij ofzo.
Veel dierlijke vetten zijn niet goed nee..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Ik zou niet elke dag een half pond volvette kaas wegkanen nee. Maar een plakje.. ochquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja, dat kan op zich wel, alleen ik ben altijd geleerd dat elke dag 48+ kaas eten helemaal niet goed is?
Aw! Leuk toch, leuk zijn!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk"![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
Ik weet dat DaD en Cali helemaal hoteldebotel zijn over hun liefdesverklaringen, maar ik smolt net van een simpel "ik vind je leuk"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door neen op 28-02-2011 23:09:04 ]het lijkt niet wat het is
I sez teh same! Meedenken wil ik altijd doen, maar ik ben niet echt super-ervarenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Blurred86 het volgende:
Je mag me altijd wel PMen Mini, maar ik denk dat er anderen in dit topic rondhangen die je veel nuttiger advies mbt solliciteren kunnen geven dan ik
tijd om te slapen.. truste allemaal!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef neen het volgende:
Heel goed bezig jullieSpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |