quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt nog een beetje ondersteboven van vanochtend. Stom hè..
Helemaal niet stom!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch juist lief!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden ()
Hmm...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok.
Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren.
Lief.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief.
Hoe lang zijn jullie nu samen? Maandje of 4?
Wat ik van krolse katten gezien heb, worden ze nou niet echt dames ervanquote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is krols. Voor het eerst. Nu is ze een echte dame
.
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa'quote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is krols. Voor het eerst. Nu is ze een echte dame
.
Oh, ik vind het niet zo erg verrassend. Uit wat je vertelt spreekt ook liefde van zijn kant.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel..
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Is stewardess niet gewoon een Engels woord?
Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok.
Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren.
We'll keep the doors and windows closedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa'.
Jij bent wel van de harde uitspraken vandaagquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |