quote:Op maandag 28 februari 2011 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ze zouden je nu deze waarschuwing niet geven als ze je niet de kans gaven om het nog goed te maken. Je hoeft niet alles meteen goed te doen, probeer het niet te zien als onherstelbare faal van jezelf maar als les. Ik weet dat het moeilijk is hoor, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar je moet niet te hard zijn voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Ik zou het nog wel even koken ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:
Kisten![]()
Sneakershakken
![]()
Ik ga denk ik vanavond zuurkool maken. Maar nog nooit gedaan. Moet zuurkool uit zo'n pakje nog koken? Ik ga er stukjes ananas doorheen doen en spekjes naast bakken
Dank je! Ik snap echt niet wat voor bug dat is dat dat steeds gebeurtquote:
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #16quote:Op maandag 28 februari 2011 15:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Dank je! Ik snap echt niet wat voor bug dat is dat dat steeds gebeurt
Jeuuuuj!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt voor de succeswensen allemaal!![]()
Het ging schijnbaar best goed; duidelijke presentatie en goed op de vragen ingegaan dus ik ben dik tevreden! Zo opgelucht dat ik er vanaf ben
Fijn zo, ik ben trots op je!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:30 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt voor de succeswensen allemaal!![]()
Het ging schijnbaar best goed; duidelijke presentatie en goed op de vragen ingegaan dus ik ben dik tevreden! Zo opgelucht dat ik er vanaf ben
Uit mn blote hoofd: flight attendant?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik klap echt in elkaarvannacht om 4:30 thuis na vertraging en lang wachten op koffers, niet geslapen want toen helemaal niet moe. En nu wil ik een brugklaslesje voor morgen voorbereiden en weet ik niet meer wat nou het Engelse woord is voor stewardess. Ik ga maar even slapen denk ik
.
Air hostess?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uit mn blote hoofd: flight attendant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Is stewardess niet gewoon een Engels woord?
volgende week vrijdag pas, dan heb ik mijn eindgesprek en krijg ik mijn cijfer. Uiteindelijk is de presentatie officieel maar een klein deel van je totale cijfer (10% geloof ik) en je hoort dan pas helemaal op het einde wat het is. even afwachten dus nog..quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Phaidra het volgende:
Blurred, fijn dat het achter de rug is en het allemaal goed verliep!Wanneer hoor je de uitslag?
Puff, lastig die situatie met je werkgever. Ik zou ook echt niet geweten hebben wat gebruikelijk is, dus neem het jezelf niet teveel kwalijk.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt nog een beetje ondersteboven van vanochtend. Stom hè..
Helemaal niet stom!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is toch juist lief!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden ()
Hmm...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok.
Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren.
Lief.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief.
Hoe lang zijn jullie nu samen? Maandje of 4?
Wat ik van krolse katten gezien heb, worden ze nou niet echt dames ervanquote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is krols. Voor het eerst. Nu is ze een echte dame
.
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa'quote:Op maandag 28 februari 2011 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is krols. Voor het eerst. Nu is ze een echte dame
.
Oh, ik vind het niet zo erg verrassend. Uit wat je vertelt spreekt ook liefde van zijn kant.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Precies 5,5 maand (sinds 14 september). Ik had echt niet verwacht dat 'ie 't terug zou zeggen en toen deed 'ie dat ineens wel..
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Is stewardess niet gewoon een Engels woord?
Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las in LIF FB dat er een 'gezond eten'-reeks geopend gaat worden. In Slank is blijkbaar de focus op veel eten en afvallen. Ok.
Edit: ik vond het opvallend omdat er hier ook wel eens over is gesproken om de TT van slank naar gezond eten om te toveren.
We'll keep the doors and windows closedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu maar uitkijken dat er geen Mr.Kat voorbij komt met z'n 'pippa'.
Jij bent wel van de harde uitspraken vandaagquote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet die modjes van LIF dan ook straal negeren. Ze vinden dat er zowel in LIF als in SPT een hardlooptopic hoort, want het ene topic is dan voor mensen die het echt als een sport zien en het andere topic is voor mensen die willen afvallen. Hey, dan open ik ook wel even een schaats-, badminton-,wielren-, en tafeltennistopic in LIF onder het mom van: ik wil afvallen
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:23 schreef Perruche het volgende:
Op zich niet erg dat er een "gezond eten" topic komt, hier is nou eenmaal veel slowchat en er worden veel topics over dat onderwerp geopend... toch?
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij bent wel van de harde uitspraken vandaag
12.30quote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef Blurred86 het volgende:
wow wat lang Syrena! hoe laat ben je begonnen dan?
Oh dat. Tja af en toe heb ik zin om even lekke ongenuanceerd te doenquote:
Ooh je gaat naar de filmquote:Op maandag 28 februari 2011 17:32 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ben broccolisoep aan het makenen dan vanavond lekker even een avondje helemaal niks: lekker bankhangen met een wijntje en the king's speech!
oh ja dat bedoelde ik te zeggen natuurlijkquote:
En te weinig eten is allesbehalve gezond, dus ik zie het nut dan ook niet zoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
Scuzi!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Maria, broodschrijfster, gelieve niet weer te doen. Het is te allen tijden te allen tijde. Dus.
dat dus...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm...
Als er ook een 'gezond' komt, zou dat wel een beetje impliceren dat de slank-reeks niet gezond is... Dat vind ik stom.
Oh, wat heerlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan een weekendje weg
En dan dit arrangement
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan dit arrangement
nu wil ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan dit arrangement
Oh, die gaan wij vanavond ook kijken! Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus...
en er is hier genoeg aandacht voor mensen die op gewicht willen blijven en gewoon meer willen letten op wát ze binnenkrijgen...net The King's Speech gekeken
wat een prachtige film!
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vond het minder leuk toen hij de prijs zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |