abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93452422
Lijstje:

O: Brinta (erg laat)
T: appelcakeje
L: 2 volkoren boterhammen met hagelslag, banaan
T: bakje vanilleyoghurt
D: aardappels, zuurkool, spekjes, rode ui, rozijnen, sambal
T: ligt eraan of Baardmans nog iets in huis heeft
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93452477
O+ fajiiiiiiiiiiiiiiiiiita's O+ :9
Ja doei.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:02:01 #128
331 Merel
Be here now.
pi_93452590
Pff ik zit de verschillende stemwijzers voor de provinciale staten in te vullen, maar bij de meeste vragen denk ik alleen maar "interesseert me geen bal!" dus antwoord ik overal neutraal. Ik vind de standpunten van alle partijen maar stom. Schiet niet op zo!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93452654
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.
Dat je het teveel slowchat vindt, kan ik begrijpen. In de OP staat echter dat iedereen advies kan vragen en dat gebeurt ook, voor zover ik weet.
Ik vind het wel jammer, dat je de reeks 'gezond eten' (of iets in die trant) wil gaan noemen. Dat impliceert dat slank niet gezond is, of dat de andere reeks meer dan slank gericht is op gezond eten, of iets dergelijks.
Verder mag je het van mij prima oneens zijn met de internationale normen over dagelijkse calorie- en voedingsstoffen inname. Ja, dat is onaardig van mij. Dat is namelijk niet goed voor je. ;(
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:02 schreef Merel het volgende:
Pff ik zit de verschillende stemwijzers voor de provinciale staten in te vullen, maar bij de meeste vragen denk ik alleen maar "interesseert me geen bal!" dus antwoord ik overal neutraal. Ik vind de standpunten van alle partijen maar stom. Schiet niet op zo!
Zijn er geen partijen die wel of niet iets vlak voor je deur willen plaatsen ;) Misschien vergroot dat je interesse ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:03:14 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93452667
Ik zit naar Eén Vandaag te kijken en het gaat er hard aan toe. Die gast van de PVV geeft Cohen na afloop niet eens een hand :o. Ik zou niet geschikt zijn als politica, ik zou de tegenstander willen slaan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93452764
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit naar Eén Vandaag te kijken en het gaat er hard aan toe. Die gast van de PVV geeft Cohen na afloop niet eens een hand :o. Ik zou niet geschikt zijn als politica, ik zou de tegenstander willen slaan :').
Ik ook niet. Ze zeggen altijd dat je buiten de Kamer gewoon vrienden moet kunnen zijn, ook al ben je het nog zo met iemand oneens, maar ik vind iemand met zulke standpunten gewoon een eikel. :{w
Are you pondering what I'm pondering?
pi_93452779
Ik wil best politica worden *)

Oh en het boeit me heulegaar niets als Tamashii of wie dan ook een nieuw topic wil openen over eten.
pi_93452815
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ze zeggen altijd dat je buiten de Kamer gewoon vrienden moet kunnen zijn, ook al ben je het nog zo met iemand oneens, maar ik vind iemand met zulke standpunten gewoon een eikel. :{w
Vriendjespolitiek :{w ik zou het afschaffen,
  maandag 28 februari 2011 @ 19:06:13 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93452873
Ik kan ook niet met iemand bevriend zijn met wie ik het op bepaalde punten zķ oneens ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_93453038
@Merel, als je maar oppositie stemt, please!!! Alles behalve cda, vvd en die blonde gek.

Ik heb het ook echt lang zitten tobben dit keer, maar uiteindelijk na wegstrepen ben ik er wel uit gekomen. Mede dankzij twitterende politici ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 19:09:29 #136
331 Merel
Be here now.
pi_93453055
quote:
Op maandag 28 februari 2011 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

Zijn er geen partijen die wel of niet iets vlak voor je deur willen plaatsen ;) Misschien vergroot dat je interesse ;)
Neuh. Dus dan wordt het meer kijken naar het algemen gedachtegoed van een partij. Ik ben zo'n twijfelkont als het op politiek aankomt!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93453106
En geen groenlinks, met die rare Sap met d'r vrouwenvakschool. Ik hoor de jaren 60 roepen.

(disclaimer: ik ben voor verbeterde vakscholen, tegen een vrouwenvakschool. Man/vrouw verdeling is zo terug in de tijd...)
pi_93453178
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Neuh. Dus dan wordt het meer kijken naar het algemen gedachtegoed van een partij. Ik ben zo'n twijfelkont als het op politiek aankomt!
Als je maar geen VVD stemt omdat je toevallig veel verdient, zoals een kennis van mij redeneerde :') ("die partij is het beste voor m'n portemmonnee")
:%
  maandag 28 februari 2011 @ 19:15:29 #139
331 Merel
Be here now.
pi_93453447
Ik verdien nou ook weer niet zo veel dat het automatisch VVD zou moeten worden hoor :D
pi_93453500
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Merel het volgende:
Ik verdien nou ook weer niet zo veel dat het automatisch VVD zou moeten worden hoor :D
Zij ook niet. Beetje vooruitplannen ofzo? Nou ja. Doe maar geen VVD. Dan blijf ik van je houden O+
pi_93453517
* Perruche zuurkool maken gaat!
pi_93453649
Eerste reactie vanaf nieuwe telefoon!
  maandag 28 februari 2011 @ 19:19:58 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93453739
Ik ga binnenkort op vakantie. Alleen. En het moet zijn:
- zonnig
- luxe
- niet duur (¤ 550 max. voor all inclusive, ¤ 400 max voor ontbijt/HP)

Neit naar:
Mallorca
Turkije
Egypte en vergelijkbare landen

Vlucht: de 16e maart. Malta is een mogelijkheid,maar daar regent het vaak toch?
*zoekt verder
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93453790
Lijstje:

O: krentenboterham
T: boterham kaas
L: boterham smeerkaas, minneola, bak druifjes
T: bakje optimel yoghurt
D: Spinazie a la creme, kaassoufle uit de pan, gebakken aardappeltjes en een gekookt ei /lui
T: waterijsje?

De stoofpeertjes voor morgen staan nu op :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93453872
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Alleen. En het moet zijn:
- zonnig
- luxe
- niet duur (¤ 550 max. voor all inclusive, ¤ 400 max voor ontbijt/HP)

Neit naar:
Mallorca
Turkije
Egypte en vergelijkbare landen

Vlucht: de 16e maart. Malta is een mogelijkheid,maar daar regent het vaak toch?
*zoekt verder
Niet origineel maar nu wel lekker weer: Tenerife.
Kijk zo wel even mee, niks leuker dan vakanties zoeken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_93454108
Hoe warm moet het zijn Tink?
Zuid Spanje bij Malaga is nu overdag al rond de 20 (met nu een koud weekje, nl 17 graden)
Daar kan je luxe op vakantie voor niet heel veel en uit eten kost geen drol in Andalusië.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:26:34 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93454182
Oh, en als er een 'gezond eten topic' wordt geopend (zoals ik eens heb voorgesteld), dan kunnen we natuurlijk ook mee verhuizen :+
  maandag 28 februari 2011 @ 19:26:47 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93454198
Porto is leuk O+

Net ook kieskompas gedaan, niks vernieuwends. Ik mag weer eens een keuze maken tussen SP, GL, de Groenen, PvdD.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 28 februari 2011 @ 19:27:15 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93454232
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Hoe warm moet het zijn Tink?
Zuid Spanje bij Malaga is nu overdag al rond de 20 (met nu een koud weekje, nl 17 graden)
Daar kan je luxe op vakantie voor niet heel veel en uit eten kost geen drol in Andalusië.
Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.
  maandag 28 februari 2011 @ 19:27:49 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93454279
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Porto is leuk O+

Net ook kieskompas gedaan, niks vernieuwends. Ik mag weer eens een keuze maken tussen SP, GL, de Groenen, PvdD.
Porto is geweldig :Y Maar daar ga ik liever met z'n 2-en heen *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')