Niet origineel maar nu wel lekker weer: Tenerife.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie. Alleen. En het moet zijn:
- zonnig
- luxe
- niet duur (¤ 550 max. voor all inclusive, ¤ 400 max voor ontbijt/HP)
Neit naar:
Mallorca
Turkije
Egypte en vergelijkbare landen
Vlucht: de 16e maart. Malta is een mogelijkheid,maar daar regent het vaak toch?
*zoekt verder
Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
Hoe warm moet het zijn Tink?
Zuid Spanje bij Malaga is nu overdag al rond de 20 (met nu een koud weekje, nl 17 graden)
Daar kan je luxe op vakantie voor niet heel veel en uit eten kost geen drol in Andalusië.
Porto is geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Porto is leuk![]()
Net ook kieskompas gedaan, niks vernieuwends. Ik mag weer eens een keuze maken tussen SP, GL, de Groenen, PvdD.
Ons vakantieplekje is Rincon de la Victoria, daar is niet zoveel te zien, een grot, veel strand, strandtentjes, maar in de buurt wel. Nerja is bijvoorbeeld erg mooi, Malaga valt ook een boel te zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is warm zat. Is daar ook wat te zien? Sevillia ken ik al, de Algarve ook.
Hihihi, komt goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
M'n nieuwe telefoon is veel te ingewikkeld voor me!
Het went heel snel! Als je iets niet begrijpt moet je het maar even laten weten, wellicht kan ik (of Vik) je helpen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:41 schreef Jagärtrut het volgende:
M'n nieuwe telefoon is veel te ingewikkeld voor me!
Is dat vanwege de financiën of iets anders?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Als de situatie nog lang zo blijft als die nu is, ga ik nergens naartoe en dan ben ik al 3 jaar niet op vakantie geweest (niet eens een weekendje weg)
Erg tof! Ik zou dat deel van de wereld (Vietnam, maar ook het omliggende gebied (en dat mag je heel ruim zienquote:
Niet heel verrassend. Zeker niet gezien mijn weerzin tegen het huidige kabinet.quote:GroenLinks
D66
PvdA
SP
Partij voor de Dieren
Onafhankelijke Senaats Fractie
50Plus
ChristenUnie
SGP
VVD
CDA
PVV
Ik ben al in Thailand geweest en dat beviel me erg goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Erg tof! Ik zou dat deel van de wereld (Vietnam, maar ook het omliggende gebied (en dat mag je heel ruim zien)) graag eens willen zien.
Financiën jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat vanwege de financiën of iets anders?
Leuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben al in Thailand geweest en dat beviel me erg goed!
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011quote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk!Jammer dat de tickets vrij duur zijn (vind ik, met mijn budget).
Heen wel. Daar slapen, eten en terug naar Nederland wordt lastiger voor dat geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
Zou ik in mei voor max. 100 euro naar Milaan oid kunnen gaan?, lijkt mij heel tof!!
Hmm.. In februari kon je volgens mij voor 70 euro heen en terug..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heen wel. Daar slapen, eten en terug naar Nederland wordt lastiger voor dat geld.
Qua ticket wel, maar overnachtingen/eten/e.d. wordt waarschijnlijk wat krapquote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef Probability het volgende:
Zou ik in mei voor max. 100 euro naar Milaan oid kunnen gaan?, lijkt mij heel tof!!
Of ik. Allemaal Android, zoveel verschil kan er niet in zitten,quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het went heel snel! Als je iets niet begrijpt moet je het maar even laten weten, wellicht kan ik (of Vik) je helpen.
Mooi is het daarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan naar Kroatië deze zomer![]()
via de Alpen en de Dolomieten
zo'n zin in!
en de fajita's waren heerlijk
wij zijn 2 jaar geleden voor 840 euro met twee motoren 2 weken weggeweest en hebben bijna 4000km afgelegdquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet nog niet waar we heen gaan dit jaar. Hangt ook een beetje af van de centjes! En wanneer vriendje vrij kan krijgen. Ik heb wel echt machtig veel zin in vakantie, dus ik hoop wel ergens heen
Heerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011Maar dat geeft je wel de tijd.
Overigens krijg ik wel vaak opmerkingen over mijn reisgedrag hoor, dat het allemaal zo decadent is. En daar heb ik het zooooo niet mee eens. Prioriteiten stellen heet zoiets
het was meer bedoeld om aan te geven hoe goedkoop het kan (voor de dingen die wij er mee gedaan hebben)....quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Rituals het volgende:
@ Mo, nu lijkt het net of iedereen zomaar ¤840,- kan missen. Ik vind dat best veel geld.
Werk jij naast je studie of moet je het doen van een beetje studiefinanciering?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:11 schreef Rituals het volgende:
@ Mo, nu lijkt het net of iedereen zomaar ¤840,- kan missen. Ik vind dat best veel geld.
Voor een goed en mooi pak is dat niet veel geld. Maar je moet het er wel voor over hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
Ik vind 840 euro ook veel geld!!
Mijn collega zei vandaag dat 250 euro voor een pak niet veel geld was.... Jaja.
Nu sinds een paar maanden niet meer, maar wel weer opzoekquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Werk jij naast je studie of moet je het doen van een beetje studiefinanciering?
Werken opent in ieder geval heel veel deuren als je wilt reizen
Al is het van Gucci dan vind ik het nog veel geld. Maar ik ben dan ook een gierige Ollander!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor een goed en mooi pak is dat niet veel geld. Maar je moet het er wel voor over hebben!
Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed zoeken en vroeg boeken. Dan kan je er voor sparen. Ik heb mijn ticket al in oktober gekocht en ik ga pas juli 2011Maar dat geeft je wel de tijd.
Overigens krijg ik wel vaak opmerkingen over mijn reisgedrag hoor, dat het allemaal zo decadent is. En daar heb ik het zooooo niet mee eens. Prioriteiten stellen heet zoiets
Weet ikquote:Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was meer bedoeld om aan te geven hoe goedkoop het kan (voor de dingen die wij er mee gedaan hebben)....
dus dat je met een autootje en één bestemming of een interrailkaartje + tentje voor véél minder al klaar kan zijn.
Eeeuhhh... niet om het een of ander, maar heb jij niet ooit zoetwatermosselen of -oesters gegeten die absoluut niet te vreten waren?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ik heb vroeger (in het guldentijdperk) ooit eens 4 weken lang door Frankrijk gecrossed voor nog geen fl. 400,- met z'n 2-en. Wel zelf vissen vangen natuurlijk en niet uit.
Ik geef ook niets om dure kleding (wel om mooie kledingquote:Op maandag 28 februari 2011 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Eensch!!! Ik geef niks om dure kleding en zo, maar reizen vind ik echt geweldig!
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |