Oja, en dat dusquote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
Ik wil ookquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan een weekendje weg
En dan dit arrangement
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:21 schreef Rituals het volgende:
Wat zonde om stress te beleven aan het uitkiezen van een weekendje weg. Het leverde (en levert) bij de date en mij veel voorpret op
. Heb er zo'n zin in!
Hebben jullie Sevilla al overwogen?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa..
Het blijft vast niet bij één weekendje weg, dus de andere "Ja, daar wil ik naartoe!"-mogelijkheden kunnen altijd later nogquote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook meer dat we bij alles roepen: "Ja, daar wil ik naartoe!" En dat dan in zo'n beetje heel Europa..
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hebben jullie Sevilla al overwogen?![]()
Misschien de zuidelijkste stad in het rijtje, omdat het daar in de zomervakantie zo heet is?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja.. En Valencia, Madrid, Milaan, Barcelona, Porto, Lissabon, Rome, Florence, Nice...
.
Rituals, true, maar naar welke ga je nou éérst?.
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien de zuidelijkste stad in het rijtje, omdat het daar in de zomervakantie zo heet is?Hoewel wij waarschijnlijk naar Florence/Rome gaan deze zomer, dus of dat nou zo'n goed criterium is...
Wat leuk! Wij dus waarschijnlijk in Italiëquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland..
Volgens enkelen hier hoeft het niet, maar ik heb het toch maar wel gedaan (ong 1,5 á 2 uur duurde het bij mij).quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Zegge, een nieuwe telefoon. MOet je die eerst helemaal opladen voordat je hem gebruikt?
Italiëquote:Op maandag 28 februari 2011 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In de zomervakantie willen we gaan rondreizen door Italië of Griekenland..
HTC desire. Een beetje een impuls waar ik van schrok, maar ik ben geloof ik wel blij!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens enkelen hier hoeft het niet, maar ik heb het toch maar wel gedaan (ong 1,5 á 2 uur duurde het bij mij).
Welke heb je gekocht?.
En thanks. Nee ik ben jullie commentaar niet beu, ik ben het er alleen niet mee eens en daarom is dat mijn idee. Ook omdat hier nogal groepjes zijn, véél slowchat wat niet elke nieuweling bij kan houden en ik vind dit ook eigenlijk niet zo aardig wat je nu zegt. Maar bovenal wil ik gewoon gezond eten en niet afvallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat het idee van een 'gezond eten reeks' opgeworpen werd door iemand die hier erop gewezen werd dat ze vrij weinig eet... Eerder ons commentaar beu dus waarschijnlijk, terwijl dat juist niet zo bedoeld is.
Goeie keusquote:Op maandag 28 februari 2011 18:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
HTC desire. Een beetje een impuls waar ik van schrok, maar ik ben geloof ik wel blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |