mag niet zelf, dan gaan de modjes piepenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Mag ik ook nog in de OP?
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
Ik zie Leia van Orea ook niet staan
volgens mij hebben ze in t kleine baby'tjes topic een tijdje terug de grote baby's eruit gehaald, voordat ze over gezet zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Jamaar 14, 16 en 24 augustus zitten er al wél in...
Ligt-ie nu op z'n buik of niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:Floris net in bed, huilen, huilen echt niet willen slapen, maar wel onwijs moe. Dus ik denk leg m op zn buik, was ie gelijk stil..
Blijkbaar wilde ie niet op zn buik liggen, gek kind...Als ie t nou zelf doet![]()
Nja hij ligt nu wel lekker onder de dekens, als ie zichzelf omdraait ligt ie boven de dekens. Dus dit is prettiger voor m
Ik zie het ja, ik maak wel effe een TR voor de mods dan, kunnen ze ons Wimpie er nog tussen frotten...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze in t kleine baby'tjes topic een tijdje terug de grote baby's eruit gehaald, voordat ze over gezet zijn
nou... Dat valt ook wel mee he...quote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef simmu het volgende:
[..]
mag niet zelf, dan gaan de modjes piepen
tuurlijk valt het wel mee, daarom stond er ook eenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
nou... Dat valt ook wel mee he...
Erbij zetten is geen probleem, weghalen zonder een naam in het andere topic erbij te zetten wel.
Dan krijg je nl wat hier ook gebeurt is, dat mensen ineens verdwijnen.
Willem staat er bij hoor!
Whoei, m'n kindje bestaat weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
nou... Dat valt ook wel mee he...
Erbij zetten is geen probleem, weghalen zonder een naam in het andere topic erbij te zetten wel.
Dan krijg je nl wat hier ook gebeurt is, dat mensen ineens verdwijnen.
Willem staat er bij hoor!
Iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef Shandaly het volgende:
En Thomas overmorgen al baby+... de tijd blijft hard gaan!
Ik vind het inderdaad een stuk minder okay als ie nu op m'n vinger bijtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef pessie het volgende:
Willem 2 tanden! Pijnlijk he bij bijten..
En het ergste is dat het zo fijn vinden om te bijten, zeker als er nieuwe tanden zitten aan te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad een stuk minder okay als ie nu op m'n vinger bijt
Lastig als je er niet achter kunt komen wat er aan hem scheelt. Misschien zelf eens wat spelen met de voedingen tot hij wat rustiger is...
Vast wel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef leonieke het volgende:
En dan wel wenen als er eens een ander kind op zijn eigen vingers bijt...![]()
Ooit worden ze wel braaf, volgens mij
oh kijk weet ik dat ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik rek niets. Moe is naar bed. Of ze valt bij mij in slaap als we onderweg zijn.
Ik heb begrepen dat boven de 38 koorts zou zijn.
Dat heeft bij Leia nog niet zoveel effectquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Oh jen weet ook dat ik 's nachts niet op m'n best ben. Keten of geluid is echt gewoon gevaarlijk. Ik waarschuw 1x en dan is het meteen wegwezen. Doe ik de deuren dicht en dan bekijkt ze het maar.
als dat alles is...die van mij speelt t sprookje rapunzel na...hij is de prins die in mn haar klimtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat heeft bij Leia nog niet zoveel effectdie snapt dat nog niet (net zoals ze nog niet snapt dat mijn nekharen grijpen en doortrekken niet fijn is.. Hoe harder ik AUW!!
roep, hoe harder ze schaterlacht!
Sadist
)
Laatst trok mijn meneer dat ff niet meer..(mijn gezeik en gevloek 's nachts) dus na de voeding, ik had Leia weer op bed gepleurd. Kom ik terug in de slaapkamer, zit hij rechtop in bed. Dus ik ga liggen.. Hij: ik wil het hier toch even over hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Orea, dat herken ik. Ik ben in m'n slaap gewoon een ander mens.
oh jeetje, dat kan natuurlijk ook, das ook niet niks. Die paar keer per nacht eruit is ook niet erg, om half vijf bedenken dat de dag begint is toch wel wat zwaarderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Becky, jen is 3 en slaapt geen hele nachten. En eigenlijk is daar niets raars aan. Wij zijn zelf ook vaak 's nachts een keer wakker. Wij vallen zonder tussenkomst van iemand wel weer in slaap, jen niet. Die heeft nog steeds bevestiging nodig dat we er zijn.
haha ja dat was echt erg toenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Orea het volgende:
Ja Son, kweet hetzag het hier toen! En hij is ook sterk, maar dat verbaasd me van Leia ook
Oh, daar was ik snel klaar mee geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef becky27 het volgende:
Ticootje, dat probeer ik ook maar vriend kan er niet tegen..... ik wil dan de deur dicht doen maar dat mag niet.![]()
Maar vriend gaat er zelf dan niet uit, ik moet er vier dagen in de week om 6 uur uit, dus ja, lekker makkelijk lullen.
haha geniaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Laatst trok mijn meneer dat ff niet meer..(mijn gezeik en gevloek 's nachts) dus na de voeding, ik had Leia weer op bed gepleurd. Kom ik terug in de slaapkamer, zit hij rechtop in bed. Dus ik ga liggen.. Hij: ik wil het hier toch even over hebben
Euh, oke schat, zullen we dat morgen doen.. nu wil ik SLAPEN JA?om half 4 's nachts ga ik het er niet 'even over hebben' als om 6 uur mijn wekker gaat
Overigens merkt Leia niks van mijn gemopper hoor.. Ik word gewoon sjaggo bij me, maar als ze bij me ligt te drinken slaap ik toch wel weer halfmaar even daarvoor dan moppen ik wel: SLAPEN!!!!)
Oh mijn meneer heeft geen recht van spreken. Voor beide kinderen hoeft hij er nooit uit voor voedingen. Sinds leyla er is moet hij er wel eens uit voor jen. Maar verder ben ik van de nachtdienst. Dus als er 1 zich meldt om half 7 dan draai ik me om en mompel ik dat het zijn kind is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef becky27 het volgende:
Ticootje, dat probeer ik ook maar vriend kan er niet tegen..... ik wil dan de deur dicht doen maar dat mag niet.![]()
Maar vriend gaat er zelf dan niet uit, ik moet er vier dagen in de week om 6 uur uit, dus ja, lekker makkelijk lullen.
mn neus is verboden gebied, dus dan maar uitwijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
Aah dat doet Leia al even Son! Vastklemmen en met open mond op je af geramt (ze ramt echt) Nog geen tandjes (Leia gaat volgens mij voor altijd tandloos door het leven.. als ze buhbuhbuhbahahahpapapapapappppp doet ziet het er ook echt vreemd uit, zo tandloos
![]()
)
Dames wat een herkenning! Niet leuk, maar wel fijnvind ik.. Niet de enige enzo!
Nou! Inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef becky27 het volgende:
oooh dikke respect voor alleenstaande moeders!
truste, ik duim voor een goede nacht voor jullie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Orea het volgende:
Dat is best pittig!
Ik ga melk opwarmen en dat bij muppet erin proppen, en maar weer kijken wat de nacht brengttruste lieve dames!
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef pessie het volgende:
Ikzelf zou niet gaan zwemmen met een loop oortje. Het lijkt mij dat het door het water eerder erger dan minder zou worden, maar ik ben een leek dus ga niet op mijn oordeel af.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2011 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Leyla is gedoopt gister.
Dit vindt Leyla van fruit:
[ afbeelding ]
Het was hier stiekem ook wel heel erg hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Orea het volgende:
Knap flugel! Ik zit nu nog 10 kg boven pre-Leia gewicht
Ik ben dan ook echt streng op dieet he... Koolhydraatarm. Martijn was binnen 3 maanden 20 kilo kwijt, die ging nog sneller. Ik was de eerste 3 maanden 10 kilo kwijt en afgelopen maand ineens 5. Die zag ik ook niet aankomen...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef tessie het volgende:
Wow 15 kg in 4 maanden? Kom ik aan met mn 6.5 kilo in 3 maanden
Oh maar ik doelde ook zeker niet op dat jij wel zou crashen... Het ging mij meer om de uitleg dat ik niet zo snel kan gaan...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet aan het crashen hoor, kom nog wel aan m'n BMR
Neem voor elke kilo die afvalt 10 dagen de tijd om je lichaam aan de nieuwe inname te laten wennen, dus bij 20 kilo moet je je dieet met langzaam opbouwen nog 200 dagen volhouden. Dat voorkomt dat je meteen gaat jojo'en
En het is idd zo dat je bij flink overgewicht ook sneller gaat...
Ja dat heb ik ook gedaan, net voordat ik zwanger werd van Grae. Ging in precies hetzelfde tempo (12 kg in een half jaar). En ben nu ook echt streng op dieet, dan wel niet koolhydraatarm, maar het gaat nog steeds mega traag helaas.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook echt streng op dieet he... Koolhydraatarm. Martijn was binnen 3 maanden 20 kilo kwijt, die ging nog sneller. Ik was de eerste 3 maanden 10 kilo kwijt en afgelopen maand ineens 5. Die zag ik ook niet aankomen...
Overigens is 6.5 kilo ook heel erg goed
Sorry, ik schiet altijd meteen effe in de verdedigingquote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar ik doelde ook zeker niet op dat jij wel zou crashen... Het ging mij meer om de uitleg dat ik niet zo snel kan gaan...
Voor dit geëmmer dacht ik 9 maanden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Leyla doet het nog steeds eigenlijk op alleen melk.. Vanaf wanneer moet bijvoeding? In de vorm van echt moeten omdat ze moeten groeien? Ik weet dat melk de hoofdvoeding is, maar geldt dat echt voor het hele eerste jaar dat bijvoeding niet noodzakelijk is?
Nou, dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb de brief van de eerste cardioloog wel doorgelezen, maar ik kon er eigenlijk niets uithalen qua grootte.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Spannend dus.
Vorige keer was t toch al heel veel kleiner dan in eerste instantie?
Neh, dit was toevallig dezelfde weegschaal.. 7 feb was de vorige enting.. Nu 28 dagen later 120 gram aangekomen...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Keshet het volgende:
Tico, de weegschaal van onze RS-prikmevrouw wijkt altijd af van die in de twee ziekenhuizen waar we komen. Zo'n 100 tot 200 gram. Ik zou niet meteen gaan panieken maar desnoods een keertje extra gaan wegen op een weegschaal waar ze vaker op gewogen wordt.
Aan de andere kant kan het natuurlijk wel kloppen he. Zoals je zelf al zei kost dat kotshoesten een hoop energie. (Been there, done that zeg maar.)![]()
Ik lees hier lekker nog mee hoor, Emma is op 7 mei pas gecorrigeerd een jaar.
Misschien is ze gewoon een gezelligheidseter!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Leyla vindt het grijpen naar mn bord erg leuk en alles wat ze te pakken krijgt propt ze binnen no time in dr mond... Maar een fruithapje ho maar...
Zo, ik ben blij dat er tenminste één iemand mijn post leest en reageertquote:
ik had je al bij de dreumesjes gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo, ik ben blij dat er tenminste één iemand mijn post leest en reageert
Ná een half jaar trouw gepost te hebben hier
Daag allemaal!
Je was al weg toen wij hier kwamen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo, ik ben blij dat er tenminste één iemand mijn post leest en reageert
Ná een half jaar trouw gepost te hebben hier
Daag allemaal!
Ja, maar jij bent dan ook héél lief enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had je al bij de dreumesjes gefeliciteerd![]()
Ja hup wegwezen, succes met de vegetarische kaas en sesampastaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook héél lief enzo(ja echt).
Maar ik ben nu echt weg hier. Hoor hier niet meer thuis!
Ik heb een dreumes (klinkt nog steeds gek in de oren)
Ah, ik ben niet de enige dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef pessie het volgende:
Tico, ik kom op het moment niet verder dan banaan, appel, pruim en peer. Mango heb ik ook geprobeerd, dat moet ie niet. Verder is er niets wat ie mag in het seizoen, dus moet hij even wachten tot het weer warmer is en er meer fruitsoorten te verkrijgen zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hup wegwezen, succes met de vegetarische kaas en sesampasta
Ervaring hier is dat ik jumbo-fruit ook niet gewelidig vind. Ik hou van naar de markt gaan. Vers, lekker, niet duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:45 schreef Ticootje het volgende:
en AH heeft echt slecht fruit vind ik.. Ff kijken of jumbo wat beter is.
ik ook, daarom krijgen ze dat enkel als ik ze iets lekkers wil geven, want met een beetje pech vreten ze allebei 2 van die bakjes in ene keer op! ach ja. als je dit kan geven om ze wat te snoepen te geven is het toch ook goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:45 schreef Ticootje het volgende:
ik vind die fruitbakjes altijd mega duur.
Eigenlijk is dat heul geen slecht plan... Zaterdag is er markt 4 straten verderop.. Maar ik ga nooit. Eigenlijk is dat een prima loopje voor de meisjes ff een fisse neus halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:06 schreef pessie het volgende:
[..]
Ervaring hier is dat ik jumbo-fruit ook niet gewelidig vind. Ik hou van naar de markt gaan. Vers, lekker, niet duur.
Oh ik doe Jen groot plezier met van die mini paprika... Die vreet een bakje in 1x leeg... Maar tis wel 2x zo duur.. Dus ik koop het niet vaak voor haar, dan haal ik gewoon een paprikamix, 3 kleuren in een zak.. En dan moet ik iets meer moeite doen om het ff te snijden, maar het is net zo lekker.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook, daarom krijgen ze dat enkel als ik ze iets lekkers wil geven, want met een beetje pech vreten ze allebei 2 van die bakjes in ene keer op! ach ja. als je dit kan geven om ze wat te snoepen te geven is het toch ook goed
Je kan prima fruit vervangen door andere dingen.. Komkommer, paprika enz.. Dat krijgt Jen hier volop... Fruit is madam ook niet heel erg fan van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vers fruit vindt Lisa vies. Maakt niet uit welk fruit. Fruit = vies. En vies houdt in... je stopt het in je mond, sabbelt er even op en werkt het zo snel mogelijk weer naar buiten want anders moet je ervan kokhalzen.Kortom, we blijven het aanbieden.
Fruit uit een potje accepteert ze soms wel, soms niet. Ligt eraan wat het is en of mevroi zin heeft. Ach, het komt vast een keer goed.
Nu zit ze naast me haar bakje met rozijntjes leeg te gooien, die lust ze dan weer wel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef Orea het volgende:
Jesus Ymme laat jij je ff kennen ofzo! Ik heb Mart ook gefeliciteerd, maar selectief lezen en reageren is ook een vak he! Sjonge
Fruit gaat er bij Leia in als zoete koek! Zo leuk om te zien
Dombo het olifantjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef Shandaly het volgende:
Vandaag weer naar de huisarts geweest voor o.a. Lars z'n oortje. Ze was het gelukkig wel met me eens dat het nu te lang duurde en dat er helemaal geen vooruitgang in zat. Ze vond zelfs zijn andere oortje ook 'ietwat onrustig' (ik zie nu zelf flapperende oortjes voor me, maar dat is vast niet wat ze bedoelde) We hebben een antibioticumkuurtje meegekregen voor hem. Alleen jammer dat het 'precies' om de 8 uur moet... nu moet ik 'm straks wakker gaan maken voor z'n medicijn... maar goed, als het helpt ben ik een happy mama!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |