Zo, ik ben blij dat er tenminste één iemand mijn post leest en reageertquote:
ik had je al bij de dreumesjes gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo, ik ben blij dat er tenminste één iemand mijn post leest en reageert
Ná een half jaar trouw gepost te hebben hier
Daag allemaal!
Je was al weg toen wij hier kwamen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Zo, ik ben blij dat er tenminste één iemand mijn post leest en reageert
Ná een half jaar trouw gepost te hebben hier
Daag allemaal!
Ja, maar jij bent dan ook héél lief enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had je al bij de dreumesjes gefeliciteerd![]()
Ja hup wegwezen, succes met de vegetarische kaas en sesampastaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook héél lief enzo(ja echt).
Maar ik ben nu echt weg hier. Hoor hier niet meer thuis!
Ik heb een dreumes (klinkt nog steeds gek in de oren)
Ah, ik ben niet de enige dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef pessie het volgende:
Tico, ik kom op het moment niet verder dan banaan, appel, pruim en peer. Mango heb ik ook geprobeerd, dat moet ie niet. Verder is er niets wat ie mag in het seizoen, dus moet hij even wachten tot het weer warmer is en er meer fruitsoorten te verkrijgen zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hup wegwezen, succes met de vegetarische kaas en sesampasta
Ervaring hier is dat ik jumbo-fruit ook niet gewelidig vind. Ik hou van naar de markt gaan. Vers, lekker, niet duur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:45 schreef Ticootje het volgende:
en AH heeft echt slecht fruit vind ik.. Ff kijken of jumbo wat beter is.
ik ook, daarom krijgen ze dat enkel als ik ze iets lekkers wil geven, want met een beetje pech vreten ze allebei 2 van die bakjes in ene keer op! ach ja. als je dit kan geven om ze wat te snoepen te geven is het toch ook goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:45 schreef Ticootje het volgende:
ik vind die fruitbakjes altijd mega duur.
Eigenlijk is dat heul geen slecht plan... Zaterdag is er markt 4 straten verderop.. Maar ik ga nooit. Eigenlijk is dat een prima loopje voor de meisjes ff een fisse neus halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:06 schreef pessie het volgende:
[..]
Ervaring hier is dat ik jumbo-fruit ook niet gewelidig vind. Ik hou van naar de markt gaan. Vers, lekker, niet duur.
Oh ik doe Jen groot plezier met van die mini paprika... Die vreet een bakje in 1x leeg... Maar tis wel 2x zo duur.. Dus ik koop het niet vaak voor haar, dan haal ik gewoon een paprikamix, 3 kleuren in een zak.. En dan moet ik iets meer moeite doen om het ff te snijden, maar het is net zo lekker.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook, daarom krijgen ze dat enkel als ik ze iets lekkers wil geven, want met een beetje pech vreten ze allebei 2 van die bakjes in ene keer op! ach ja. als je dit kan geven om ze wat te snoepen te geven is het toch ook goed
Je kan prima fruit vervangen door andere dingen.. Komkommer, paprika enz.. Dat krijgt Jen hier volop... Fruit is madam ook niet heel erg fan van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vers fruit vindt Lisa vies. Maakt niet uit welk fruit. Fruit = vies. En vies houdt in... je stopt het in je mond, sabbelt er even op en werkt het zo snel mogelijk weer naar buiten want anders moet je ervan kokhalzen.Kortom, we blijven het aanbieden.
Fruit uit een potje accepteert ze soms wel, soms niet. Ligt eraan wat het is en of mevroi zin heeft. Ach, het komt vast een keer goed.
Nu zit ze naast me haar bakje met rozijntjes leeg te gooien, die lust ze dan weer wel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef Orea het volgende:
Jesus Ymme laat jij je ff kennen ofzo! Ik heb Mart ook gefeliciteerd, maar selectief lezen en reageren is ook een vak he! Sjonge
Fruit gaat er bij Leia in als zoete koek! Zo leuk om te zien
Dombo het olifantjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef Shandaly het volgende:
Vandaag weer naar de huisarts geweest voor o.a. Lars z'n oortje. Ze was het gelukkig wel met me eens dat het nu te lang duurde en dat er helemaal geen vooruitgang in zat. Ze vond zelfs zijn andere oortje ook 'ietwat onrustig' (ik zie nu zelf flapperende oortjes voor me, maar dat is vast niet wat ze bedoelde) We hebben een antibioticumkuurtje meegekregen voor hem. Alleen jammer dat het 'precies' om de 8 uur moet... nu moet ik 'm straks wakker gaan maken voor z'n medicijn... maar goed, als het helpt ben ik een happy mama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |