Vandaag weer naar de huisarts geweest voor o.a. Lars z'n oortje. Ze was het gelukkig wel met me eens dat het nu te lang duurde en dat er helemaal geen vooruitgang in zat. Ze vond zelfs zijn andere oortje ook 'ietwat onrustig' (ik zie nu zelf flapperende oortjes voor me, maar dat is vast niet wat ze bedoelde

) We hebben een antibioticumkuurtje meegekregen voor hem. Alleen jammer dat het 'precies' om de 8 uur moet... nu moet ik 'm straks wakker gaan maken voor z'n medicijn... maar goed, als het helpt ben ik een happy mama!
En ikzelf heb een formulier meegekregen met een hele berg kruisjes voor bloedonderzoek. Ben heel benieuwd of daar iets uit komt, en zo ja wat... ik ben nu al zo lang niet fit... laatste tijd ook echt veel misselijk enzo, keelpijn... blegh... (ben ook niet meer zo fanatiek aan het meeposten; sorry!! Komt vast wel weer als ik straks het gevoel heb niet alleen maar klaagverhalen neer te zetten)
Da's schrikken he Nikki, Lisa boven aan... Lars staat ook al op de derde plek... en het duurt toch echt nog bijna twee maanden voordat ie jarig is.. toch?!