Zo, mijn werkweek zit er ook op, toch even wennen de vrijdag werken ipv de maandag, maar wel lekker! Lekker sfeertje altijd op vrijdag

Zo Willem! Bijt jij je mama even!! En 2 tanden!! Wat gaan al die kindjes snel

ik zie Leia met 1 jaar nog tandloos zijn

Mini-draak nog steeds zo aan het kwakkelen

Arm ding en arme jij! Tijd voor beter weer, hopelijk knapt ze dan snel op!

Isabel is aan het tijgeren, wat leuk

Amy aan het groeien!!

Dat zal een pak van je hart zijn, of niet? En nu hoppa, aan de studeer jij!

Morgen Thomas al 1 jaar

mijn hemel!!
Hier gaat het lekker! Muppet rolde vorige week 1 keer, zo van: kijk, ik kan het! Nu niet meer zeuren.. ik lig nog wel lekker op mijn rug

en verder kletst ze de oren van ons hoofd

Gisteren kwam er ineens papa uit, terwijl ze papa aankeek

niet bewust hoor (lijkt me nog wat vroeg), ze is heel erg met de papapapa babababa buhbuhbuhbuh klanken bezig, maar het klonk zo lief
Nu ga ik eens verzinnen hoe ik haar ritme kan verleggen.. Ze blijft om 19:00 uur instorten dat is prima. Dan komt ze nog steeds tussen 2 en 3 (soms om 1 uur, zoals vannacht

) en dat is ook prima, maar daarna is het prut. Om de 2,5 uur vaak.. Ze huilt niet, kan haar zo een uur in haar bed laten en dan gaat ze liggen kletsen! Heel gezellig

maar dan heb ik toch liever dat ze de avond wat langer wakker is, en 's nachts wat langer slaapt

En ik vind een hoop goed, maar om 3 uur de nacht voorbij is me toch echt te vroeg

Als iemand tips of ideeën heeft, die zijn welkom

langer wakker houden dan 19:00 is geen plan, want dan is ze écht niet te genieten.. Dus het zit hem erin haar wat later toch nog een keer wakker te maken. Ze is dan meestal wakker vanaf een uur of 15:00. Vanavond gooi ik er rond 23:00 nog een grote fles gekolfd in. Eerst maakte we haar wakker om 22:00 maar dan kwam ze ook om 03:00 dus dat maakte niet zoveel verschil. Maar dan voedde ik haar zelf, en nu ga ik eens een flinke melkfles erin proppen en kijken wat ze doet

Ze mag komen 's nachts, dat is het probleem niet.. Maar ineens komt ze meerdere keren en is daarna klaarwakker..
Maar buiten dat om is het zó vreselijk genieten! Kletsen, meppen, schaterlachen, gillen

ze is echt méga vrolijk!! Ook zo leuk om te zien dat ze, als ze in de doek of wagen zit, echt heel erg contact maakt met iedereen die in de buurt komt. Qua eten is het on-ge-lo-felijk! Ik heb een bodemloos vat gebaard

wel fijn om te zien dat ze zo geniet..