abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93528975
ravi is op een week tijd van een echt babyschema (4 flessen, een portie fruit en een portie groentes) naar een heus dreumesschema gegaan met 1 bordje pap met poedermelk en 1 flesje nog rond 4 uur. verder eet hij met de pot mee! inclusief ons waldkornbrood, fruit en avondeten. boterhammenworst en kaas gaan er ook goed in :Y)

zolang hij maar gevoerd wordt. rapley is gewoon echt geen succes hier. we werken eraan, maar hij houdt echt niet van zelf eten. echtechtecht niet. stukjes is geen probleem. ik heb hem gisteren jambalaya van selene's bord zitten voeren (sans de worst en de kip, dus effectief rijst met stukjes bleekselderij) en dat hapte hij ook zo weg! ik ben wat al te succesvol in mijn eetoffensief geweest geloof ik :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93529337
Simmu, wat fijn dat Ravi zo lekker eet! En ach ik ga er dan maar van uit dat hij op zijn 18e best zelf kan eten :P
Lars, zoveel afgevallen joh! Gaat het al beter vandaag?
Layla, wat ben je toch een lief en leuk meiske! Leuke foto O+ en die erwt :D
Pessie, ik denk dat Nathan het er zo weer lekker bijgegeten heeft hoor, hij was natuurlijk behoorlijk aan de diarree geweest.
Orea, als je gekolfde melk geeft 's nachts is dat niet slecht voor je productie? Of wilde je dan zelf eerst kolven en dat geven? Wel balen zeg dat ze zo slecht drinkt 's nachts! Iets van nachtrust is wel lekker.
Mart, je bent 1 gefeliciteerd *O*
Elise, al 2 tandjes O+ Amy heeft hier nu ook 2 ondersnijtandjes. Het staat zo schattig! Amy eet hier 2 keer per dag pap. Dat houdt ze ook goed binnen, maar ik weet echt niet of het echt "moet". Ik maak van de fles melk die ze anders zou krijgen, pap en later zal daar de boterham voor in de plaats komen.
Floris ook al een tandje! Leuk he! Grote knul is het O+
Draakje, is minidraak al weer wat beter? Hou je het zelf nog vol?

Ik heb Amy nu 2 dagen geen tarwepap gegeven en ook geen nieuwe dingen en haar ontlasting is weer normaal. Ik ben er aardig van overtuigd dat het dus aan de tarwe (gluten) ligt. Vanmiddag belt de diëtiste voor advies wat ze nu het beste kunnen doen. Ik hoop echt niet dat ze een glutenallergie heeft. Of kan het zijn dat wanneer ik het over een maand weer probeer er niets aan de hand is en dat haar darmen er nu nog niet tegen kunnen?

[ Bericht 43% gewijzigd door Solagratia op 02-03-2011 10:18:56 ]
pi_93530345
Kan ook best zijn dat haar darmen even moeten wennen hoor.. Laten we dat maar heel hard hopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:28 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_93530705
Sola dat wennen kan natuurlijk.

Simmu wow wat is dat snel gegaan! En volgens mij eten wij nu ook allemaal zelf terwijl onze ouders ons ook voerden. Het komt echt wel goed.

Draakje :* , gewoon omdat jij dat extra kunt gebruiken.
pi_93530886
de truc hier was dat we selene als hulpje inschakelden. hij wil niet zelf eten en ook niet alleen. maar als ik hem er bij selene bijschuif en we allemaal samen eten, dan gaat het prima!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:06 #56
259886 pessie
pi_93534523
Dat is de gezelligheidsfactor denk ik ;)
pi_93535102
Hier is het andersom, Jen eet als Leyla ook aan tafel zit.
pi_93535246
hier poepen ze zelfs tegelijk tegenwoordig :')
pi_93574393
Ravi dat doe je lekker snel goede eter!

had de dieetiste nog bruikbare adviezen sola?

nog nieuws over zieke kindjes of beter wordende kinders?

vanmorgen ging hier goed geen koorts lichte verhoging, middag temp zelde maar hongerig, avond niet willen eten, avondfles moeite 50cc gedronken, heel moeilijk op bed en net een uur geleden weer alles eruit gegooid voor de tweede keer vanavond hopen op een rustige nacht
pi_93580155
Lars is nog steeds niet lekker. Hij spuugt nog steeds veel, al blijft er nu ook af en toe wel eens iets zitten. Gisteravond hebben we hem een boterhammetje gegeven, met het idee dat we al blij waren als hij een paar stukjes wilde hebben; maar blijkbaar had meneer honger: de hele boterham ging op! En die hebben we tot nu ook nog niet teruggezien. Z'n luier van vanochtend was wel zo goed als droog en schoon trouwens... na een hele nacht... da's toch ook niet echt wenselijk geloof ik.
Ik denk dat ik maar eens ga regelen dat ik morgen vrij ben... denk niet dat Lars morgen echt happy zal zijn bij het kdv.

Hoe was het verjaardagsfeestje gister, Ymme? Lekker pannenkoeken gegeten?

En Thomas overmorgen al baby+... de tijd blijft hard gaan!
pi_93580872
Shandaly, heb je al contact gehad met de HA? Een droge luier is sowieso niet goed, niet dat hij dan per se is uitgedroogd maar het is niet goed.
pi_93582587
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef Shandaly het volgende:
En Thomas overmorgen al baby+... de tijd blijft hard gaan!
Idd :Y
En wat een droevig mannetje dat we hebben momenteel. Wenen, wenen en nog eens wenen. Ik vermoed dat er een tand zit aan te komen. Zijn tandvlees zit opeens gigantisch dik. Plus nog eens een verstopte neus.
Nu maar hopen dat hij tegen zaterdag wat gelukkiger is.
pi_93586942
Leyla heeft een nare slijmerige roggel hoest... Moet ik daar de dokter voor bellen?
pi_93587035
Je kan altijd bellen om te overleggen! als ze er koorts bij heeft of niet lekker is zou ik zeker bellen!
het heerst wel maar overleggen kan nooit kwaad natuurlijk
pi_93587082
Nee eigenlijk heeft ze verder nergens last van.. Alleen die nare hoest, t lijkt wel een zeehond.
pi_93587618
dat is op zich wel fijn, je zou iets van bisolvon voor babys kunnen doen, dat lost slijm op
en zo gauw je het toch niet vertrouwd bellen?
gelukkig dus ook niet benauwd?

wat dat betreft is het met mini wel weer drama trouwens,
net wou ze niet eens brood, geen koorts maar voelt zich toch niet lekker
en idd weer zo benauwd
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:00:40 #67
259886 pessie
pi_93590471
Tico ik bel altijd door de week met een nare hoest. De HA is er dan toch en ik bel met nare roggelhoesten liever te vroeg dan te laat.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:28:47 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93607332
Tico... Je lijkt me niet het type dat snel twijfelt over dit soort dingen, dus als je dat wel doet is dat voor mij een teken dat het blijkbaar naar genoeg is... Bellen dus.

We hebben hier trouwens twee tanden te pakken *O* Onderzijde voor...

Hij bijt ze er net doorheen. Op mijn hand :') * Auw
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:16:01 #69
259886 pessie
pi_93615467
Willem 2 tanden! Pijnlijk he bij bijten..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:42:53 #70
259886 pessie
pi_93627618
Voor de verandering hadden wij vannacht een krijsend kind. Dus ik hoop dat jullie kids vannacht heerlijk geslapen hebben.
Nu nog de oorzaak vinden. Hij heeft gisteren niet gepoept en nu ook nog niet dus misschien had ie krampen. Of hij krijgt er nieuwe tanden bij, alleen kan ik nog niets ontdekken in zn mond. Wel bijt hij de hele dag.

Ik vraag me echt af of 5 keer bijvoeding niet te veel is voor Nathan en dat zn darmen dat niet kunnen verwerken.
pi_93627975
Ik had hier gisteren overdag een krijsend kind. Niet te troosten :N
Maar gezien de harde bobbels op zijn tandvlees heb ik een vermoeden wat er zit aan te komen. De suppo heeft gisteren alleszins heel goed geholpen :Y

Het is altijd wat zoeken, hé, pessie wat er aan de hand zou kunnen zijn. Maar Thomas krijgt nu zelfs nog geen 5 voedingen naast zijn twee flessen melk. Alhoewel de hoeveelheden natuurlijk een pak groter zijn bij hem.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:39:30 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93628923
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef pessie het volgende:
Willem 2 tanden! Pijnlijk he bij bijten..
Ik vind het inderdaad een stuk minder okay als ie nu op m'n vinger bijt :')

Lastig als je er niet achter kunt komen wat er aan hem scheelt. Misschien zelf eens wat spelen met de voedingen tot hij wat rustiger is...
pi_93628983
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad een stuk minder okay als ie nu op m'n vinger bijt :')

Lastig als je er niet achter kunt komen wat er aan hem scheelt. Misschien zelf eens wat spelen met de voedingen tot hij wat rustiger is...
En het ergste is dat het zo fijn vinden om te bijten, zeker als er nieuwe tanden zitten aan te komen :')

Of dan heb je een zoon zoals Thomas: die schatert het uit als hij op onze vingers bijt en we "auw" roepen. Varken van een kind heb ik op de wereld gezet ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:43:25 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93629065
Willem vind het ook okay als hij ons pijn doet -O-

Hopelijk worden ze later wel wat zachtzinniger...
pi_93629432
En dan wel wenen als er eens een ander kind op zijn eigen vingers bijt... :N

Ooit worden ze wel braaf, volgens mij ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:34:03 #76
259886 pessie
pi_93630955
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:54 schreef leonieke het volgende:
En dan wel wenen als er eens een ander kind op zijn eigen vingers bijt... :N

Ooit worden ze wel braaf, volgens mij ;)
Vast wel...

Ik weet nog niet wat ik ga doen mbt eten. Op zich hoor ik van vriendinnen dat dit voedingsschema wel normaal is. Verder eet Nathan alles met liefde op, hij heeft er dus wel zin in. Misschien dat het toch zn tanden zijn, al kan ik niets ontdekken.
pi_93632518
Zo hee, ik was jullie me toch een partij kwijt! :@ Ik kijk altijd in Myat, maar had niet door dat de ander vol was, lekker blont zo na bijna een week :+

Ik las wat over tandjes. Hier zijn we het slechte, niet alleen willen slapen, weer door. Tand nr 4 was de boosdoener. Stomme dingen zo.

Pessie, wij zijn toevallig zelf ook deze week naar het CB geweest, en daar is niets gezegd over het aantal voedingen. De arts had het over fruit, brood en groente. En dat krijgt ze meestal op een dag. Moet eerlijk zeggen dat er wel eens wat vervalt als het qua slaapjes niet goed uitkomt, maar het is nog bijvoeding hoor. Ik vind 5 keer echt enorm veel, en Nathan is nog jonger dan Isabel!

Tico, ik zou geloof ik ook bellen. Ik had het een paar weken geleden andersom, ze was al een paar dagen enorm verkouden en toen ze begon te hoesten heb ik pas gebeld.

En arme minidraak weer.. :* Het is toch wat zeg.
En slapen bij Noortje is ook nog steeds niet ok.. Man, daar wordt het allemaal toch wel een stuk zwaarder van he?

Hier is Isabel sinds een week aan het tijgeren, en ze heeft nu al goed door waar ze niet aan mag komen. Dat is zwaar favoriet :P Oh, en naar mama toe tijgeren doen we niet he }:| Mama komt jou wel halen immers, veel makkelijker.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:00:16 #78
259886 pessie
pi_93639525
We hebben een poepert *O*

Net nadat ik thuiskwam dus kon et mooi zelf doen. En een schone outfit uiteraard. Nou ja, dan ga ik maar zo door met eten. Het is nu halve boterham, fruit, halve boterham, rijstewafeltje (bambix), avondeten. Hij geniet er wel van en mag ook wel iets dikker worden.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:18:50 #79
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93640363
Longen zijn schoon. Neusspray gekregen om het slijm wat actiever op te lossen dan de zoutoplossing.
pi_93641360
Wij komen even snel afscheid nemen.
Afgelopen woensdag is Mart 1 jaar geworden.
We hebben (en vooral Mart) een leuke dag gehad met familie en vrienden. Wat is die jongen verwend zeg!

Heb nog geen tijd gehad voor foto's etc (carnaval) en Mart is een beetje ziekig.

Doei doei!! :*
pi_93646620
Ben weer eens naar het CB geweest, de 5,5 maand afspraak die 2 x verplaatst is en dus een bijna 7 maanden afspraak geworden was. In elk geval Amy groeit goed *O* Ze was nu 6930 gram en 64 cm. Bij ons is er niets gezegd over 5x bijvoeding enz. Omdat we ook bij een dietiste lopen, dat had ze van de kinderarts gehoord. Amy heeft wel eczeem kwamen we achter, dus nu maar wat vaseline lanette halen bij de apotheek.
We zijn naar het CB gewandeld en Amy zat in de Manduca, ze vond het leuk :Y
Voor de rest ben ik maar een beetje bijgelezen en dat wordt alleen maar erger, want ik moet nu eigenlijk elk vrij moment studeren zodat ik kan afstuderen in mei. Dus nu ben ik hier ook illegaal en ga snel weer aan de studie!

Was Thomas vandaag nou jarig? In dat geval Gefeliciteerd Thomas en Leonieke! *O*
pi_93648248
Wat leuk om te horen dat Amy goed groeit *O* En hop, nu aan de studie (ik moet dit ook constant zeggen tegen mijn man ;) ).

En Thomas is morgen jarig :Y
Wel raar eigenlijk, vorig jaar deze tijd had ik nog nergens last van, zat ik nog de laatste spulletjes in te pakken om naar het ziekenhuis te gaan om ingeleid te worden. En morgen vieren we al feest :o Waar is dat jaar naartoe gegaan? :D
pi_93653823
Zo, mijn werkweek zit er ook op, toch even wennen de vrijdag werken ipv de maandag, maar wel lekker! Lekker sfeertje altijd op vrijdag ;)

Zo Willem! Bijt jij je mama even!! En 2 tanden!! Wat gaan al die kindjes snel :D ik zie Leia met 1 jaar nog tandloos zijn _O-

Mini-draak nog steeds zo aan het kwakkelen -O- Arm ding en arme jij! Tijd voor beter weer, hopelijk knapt ze dan snel op! :*

Isabel is aan het tijgeren, wat leuk :D

Amy aan het groeien!! *O* Dat zal een pak van je hart zijn, of niet? En nu hoppa, aan de studeer jij! ;)

Morgen Thomas al 1 jaar :o mijn hemel!!

Hier gaat het lekker! Muppet rolde vorige week 1 keer, zo van: kijk, ik kan het! Nu niet meer zeuren.. ik lig nog wel lekker op mijn rug :P en verder kletst ze de oren van ons hoofd :D

Gisteren kwam er ineens papa uit, terwijl ze papa aankeek :D niet bewust hoor (lijkt me nog wat vroeg), ze is heel erg met de papapapa babababa buhbuhbuhbuh klanken bezig, maar het klonk zo lief O+

Nu ga ik eens verzinnen hoe ik haar ritme kan verleggen.. Ze blijft om 19:00 uur instorten dat is prima. Dan komt ze nog steeds tussen 2 en 3 (soms om 1 uur, zoals vannacht :O ) en dat is ook prima, maar daarna is het prut. Om de 2,5 uur vaak.. Ze huilt niet, kan haar zo een uur in haar bed laten en dan gaat ze liggen kletsen! Heel gezellig O+ maar dan heb ik toch liever dat ze de avond wat langer wakker is, en 's nachts wat langer slaapt ;) En ik vind een hoop goed, maar om 3 uur de nacht voorbij is me toch echt te vroeg :P

Als iemand tips of ideeën heeft, die zijn welkom ;) langer wakker houden dan 19:00 is geen plan, want dan is ze écht niet te genieten.. Dus het zit hem erin haar wat later toch nog een keer wakker te maken. Ze is dan meestal wakker vanaf een uur of 15:00. Vanavond gooi ik er rond 23:00 nog een grote fles gekolfd in. Eerst maakte we haar wakker om 22:00 maar dan kwam ze ook om 03:00 dus dat maakte niet zoveel verschil. Maar dan voedde ik haar zelf, en nu ga ik eens een flinke melkfles erin proppen en kijken wat ze doet :) Ze mag komen 's nachts, dat is het probleem niet.. Maar ineens komt ze meerdere keren en is daarna klaarwakker..

Maar buiten dat om is het zó vreselijk genieten! Kletsen, meppen, schaterlachen, gillen :P ze is echt méga vrolijk!! Ook zo leuk om te zien dat ze, als ze in de doek of wagen zit, echt heel erg contact maakt met iedereen die in de buurt komt. Qua eten is het on-ge-lo-felijk! Ik heb een bodemloos vat gebaard :o :D wel fijn om te zien dat ze zo geniet..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:24:00 #84
259886 pessie
pi_93654329
Dag Mart!

Thomas al bijna een dreumes! Wow!

Orea, nieuwe werkdag?
Lekker he dat kletsen.
Wat betreft slapen. Hoe lang slaapt ze overdag? Als ze overdag iets van 5 uur slaapt is het wel logisch dat ze 's nachts minder slaapt. Misschien kun je daarnaar kijken.

Tico, fijn dat haar longen schoon zijn en je nu betere neusspray gekregen hebt.

Nathan zat net met manlief en schonzusje op de bank. Schoonzusje laat een deuntje horen van haar mobiel. Nathan vond het niet zo leuk en begon keihard te krijsen. Sneu, maar eigenlijk stiekem ergens wel grappig.
pi_93655261
Ja, ik werk nu dinsdag, woensdag en de vrijdag, ipv de ma-di&wo. Verzoek vanuit werk en kwam voor mijn meneer ook beter uit!

Ze slaapt overdag wel nog 2 keer.. Ze is zo rond 6 uur wakker, en gaat dan zo rond 8 uur, half 9 weer naar bed.. Uiterlijk half 11 komt ze er dan weer uit (zoiets) en ze slaapt 's middags nog van 1 tot 3.. Ze heeft wel wel nodig, want als ik haar overdag probeer te rekken wordt ze ook vervelend :P ze heeft het regelmatig slapen wel nodig zeg maar..

De keren dat ze in de middag niet slaapt (komt wel eens voor als we op pad gaan, ze slaapt buiten haar bed om best slecht, zeg maar niet..) dan slaapt ze niet automatisch 's nachts beter! Eerder slechter.. 't is wel een meisje van de regelmaat en de gewoontes ;) en ik had vooraf zo'n grote mond! Ik zou wel lekker makkelijk zijn/worden, dan werd zij dat ook :P nou dikke fail!! :D Leia is wel makkelijk, maar qua slaapjes moet dat echt op haar tijden en het liefst in haar eigen bed :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:58:59 #86
259886 pessie
pi_93656243
Dat slaapjes liefst in eigen bed hebben wij ook hoor. En dat na 2.5 uur weer willen slapen is wel heel erg herkenbaar. Misschien kun je het toch proberen iets te rekken. Dat doe ik soms bij Nathan, is ie wel chagrijnig maar dan ga ik een stuk met hem wandelen ofzo in de doek, vind ie geweldig en is er zo weer een half uurtje voorbij. Ik laat wel minimaal 2.5 uur tussen slaapjes. Soms stort hij na 2 uur in waarna ik hem op bed leg en hij dus binnen een half uur weer wakker wordt. Ook niet heel handig.

Wij houden Nathan in principe 's avonds wakker tot 8 uur. Dan gaat hij naar bed. Als hij nog niet heel moe is gaat hij om half 9.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:12:55 #87
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93657118
Hmmm ik moest weer aan de bel trekken als ze koorts zou krijgen, nu heeft ze 38,1. Maar eigenlijk vind ik haar niet zieker dan vanmorgen. Alles ligt nu op bed... Ik heb geen zin om ze uit bed te plukken nu, om vervolgens te horen dat ze inderdaad koorts heeft en dat ze gewoon verkouden is.
pi_93657537
Dan zou ik haar gewoon in de gaten houden en het even zo laten.. volg je gevoel ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:25:26 #89
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93657895
Ja, ze heeft ook verder nergens last van. Ze huilt ook niet omdat ze niet lekker zou zijn, anders had ze zo pcm gekregen, maar ze is gewoon nog vrolijk, dronk toch aardig. Ik weet dat er verder niets aan de hand is, dat is wel een geruststelling.
pi_93659792
Dat ze verder gewoon gezellig is, lijkt me inderdaad fijn. Dan kun je voor je gevoel toch even langer aankijken..

Mijn mup is weer voor het eerst sinds dik anderhalve week op d'r eigen kamertje in slaap gevallen. Nu benieuwd naar de nacht.
Ben zelf nog even van de trap gevallen net, gelukkig zonder kind. :{ Vanavond maar even tantum laten smeren en Ravage laten lopen als mevroi vannacht wakker wordt.. :X
pi_93660044
lastig tico
hoe zit t eigenlijk bij baby's en koorts
vanuit mn opleiding had ik altijd 38,5 als koorts, dus alles eronder vind k verhoging bij floris, maar heb geen idee of dat klopt dus

lastig orea, bij floris werkt t ook niet te rekken, als je m te laat op bed legt overdag slaapt ie niet.
verder slaapt ie ongeveer t zelfde als Leia kwa hoeveelheden:D
s avonds gaat ie er rond 7uur/half 8 in. later trekt ie echt niet (plus dat ie dan moeilijker slaapt)
laatste tijd krijgt ie rond 11uur een fles (we kwamen erachter dat ie dan niet om 3uur wakker wordt :')) en dan wordt ie rond half 8 s ochtends wakker
geen tips dus, hopelijk helpt de fles!
pi_93660502
Orea, als ze om 6 uur wakker wordt 's ochtends, is ze dan ook helemaal up and running? Ik mik Isabel er voor 8 uur 's ochtends :@ (aso he, wat een luxe) gewoon weer in. Eerder wens ik niet op te staan. Nu kan dat hier ook gewoon, ik werk niet. Maar misschien schuif je het ritme dan ook wel de verkeerde kant op bedenk ik me nu.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:08:13 #93
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93660574
Orea, helaas geen tips om het rekken, hier was het heel lang half 5, 5 uur en dat stopt een keer, bij ons is het eigenlijk een beetje gekomen toen we de fles om 23.00 uur weglieten. Dus alleen om 19.00 uur nog een voeding. Maar goed, ze wordt nog altijd heel vaak wakker, en nog steeds altijd rond 4 uur en dan is het speentje erin en even doortukken (even is nog twee, drie keer voor een speen lopen tot een uurtje of half zeven).
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:09:50 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93660675
Ik rek niets. Moe is naar bed. Of ze valt bij mij in slaap als we onderweg zijn.

Ik heb begrepen dat boven de 38 koorts zou zijn.
pi_93660936
Ja ik knikker haar dan wel weer terug :D als ze namelijk om 6 uur wakker is (of vaker eigenlijk half 6 :P) dan is ze rond die tijd ook wel weer moe :D maarja, dan ben ik al 2 uur wakker met haar ;) en dan wordt ik moeier als ik zelf ook nog even ga liggen na die tijd.. 't is meer dat ze soms 2 keer minimaal een uur wakker is 's nachts! Dat vind ik erger dan 6 uur 's morgens wakker.. Maar ze is dan wel helemaal wakker, hyper en vooral vrolijk en blij (gillen, lachen, kroelen 'hoera, wakker!! Gezellig *stuiter stuiter*') maar na een half uurtje, uur dan zie je haar inkakken :D

Dus rekken dan maar niet doen! Ik ga gewoon eens kijken of de gekolfte fles om 23:00 wat doet.. Als ik weet dat dat werkt, dan lukt dat ook wel als ik moet werken.. Als ik tot 23:00 wakker moet blijven en ze komt nog 2 keer 's nachts :') kan je me opvegen.. komende 3 dagen vrij, dus ik ga eens proberen!

Tico, boven de 38 is inderdaad 'koorts'.. Hier merk ik dat Leia er niet zoveel van merkt, net boven de 38 graden.. Pas bij 39 of hoger merk ik het aan haar, en dat zie ik dan ook als echte koorts..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:17:34 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93661135
Leyla komt ook 2x 's nachts. Meestal moet ik haar om 7 uur wakker porren.
pi_93661375
Maar blijft Leyla na de voeding dan ook wakker? Leia heeft soms een paar dagen dat ze van 19:00 tot 3:00 slaapt en dan gelijk door tot 6:30 (luxe!!) en daarna weer 2 weken dat ze om 1 uur komt, dan om 3 of half 4.. en dan lastig gaat slapen.. en om 6 gaat mijn wekker weer...

Trek het allemaal wel (verbazingwekkend) maar zie ook bij haar de wallen.. dus benieuwd of het iets anders kan...
pi_93661456
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik rek niets. Moe is naar bed. Of ze valt bij mij in slaap als we onderweg zijn.

Ik heb begrepen dat boven de 38 koorts zou zijn.
oh kijk weet ik dat ook
ik had dus die 38,5 aks koorts

morretje ik vind half 8ook pas acceptabel om op te staan :D
ook omdat dat de tijd is dat ie eruit moet als k ga werken
vanochtend was ie half 7 wakker en toen was t fles en weer terug

orea 2x een uur wakker zijn is slopend ja
helemaal met werken
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:26:36 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93661678
Nou. Eerlijk. Ik ben zo vreselijk moe. Ik leg haar terug en dan slaap ik gewoon weer. Ik weet niet of ze meteen gaat slapen. Ze is wel stil.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:28:52 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_93661808
Leyla is meestal present rond 2 en 5. Dat laatste is zwaar onhandig omdat het ook vaak half 6 wordt en dan wilt ze dus niets drinken om 7 uur. Dus dan drinkt ze in dik 12 uur 110cc. En dat vind ik dan echt echt te weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')