abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93528975
ravi is op een week tijd van een echt babyschema (4 flessen, een portie fruit en een portie groentes) naar een heus dreumesschema gegaan met 1 bordje pap met poedermelk en 1 flesje nog rond 4 uur. verder eet hij met de pot mee! inclusief ons waldkornbrood, fruit en avondeten. boterhammenworst en kaas gaan er ook goed in :Y)

zolang hij maar gevoerd wordt. rapley is gewoon echt geen succes hier. we werken eraan, maar hij houdt echt niet van zelf eten. echtechtecht niet. stukjes is geen probleem. ik heb hem gisteren jambalaya van selene's bord zitten voeren (sans de worst en de kip, dus effectief rijst met stukjes bleekselderij) en dat hapte hij ook zo weg! ik ben wat al te succesvol in mijn eetoffensief geweest geloof ik :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93529337
Simmu, wat fijn dat Ravi zo lekker eet! En ach ik ga er dan maar van uit dat hij op zijn 18e best zelf kan eten :P
Lars, zoveel afgevallen joh! Gaat het al beter vandaag?
Layla, wat ben je toch een lief en leuk meiske! Leuke foto O+ en die erwt :D
Pessie, ik denk dat Nathan het er zo weer lekker bijgegeten heeft hoor, hij was natuurlijk behoorlijk aan de diarree geweest.
Orea, als je gekolfde melk geeft 's nachts is dat niet slecht voor je productie? Of wilde je dan zelf eerst kolven en dat geven? Wel balen zeg dat ze zo slecht drinkt 's nachts! Iets van nachtrust is wel lekker.
Mart, je bent 1 gefeliciteerd *O*
Elise, al 2 tandjes O+ Amy heeft hier nu ook 2 ondersnijtandjes. Het staat zo schattig! Amy eet hier 2 keer per dag pap. Dat houdt ze ook goed binnen, maar ik weet echt niet of het echt "moet". Ik maak van de fles melk die ze anders zou krijgen, pap en later zal daar de boterham voor in de plaats komen.
Floris ook al een tandje! Leuk he! Grote knul is het O+
Draakje, is minidraak al weer wat beter? Hou je het zelf nog vol?

Ik heb Amy nu 2 dagen geen tarwepap gegeven en ook geen nieuwe dingen en haar ontlasting is weer normaal. Ik ben er aardig van overtuigd dat het dus aan de tarwe (gluten) ligt. Vanmiddag belt de diëtiste voor advies wat ze nu het beste kunnen doen. Ik hoop echt niet dat ze een glutenallergie heeft. Of kan het zijn dat wanneer ik het over een maand weer probeer er niets aan de hand is en dat haar darmen er nu nog niet tegen kunnen?

[ Bericht 43% gewijzigd door Solagratia op 02-03-2011 10:18:56 ]
pi_93530345
Kan ook best zijn dat haar darmen even moeten wennen hoor.. Laten we dat maar heel hard hopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:28 #54
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_93530705
Sola dat wennen kan natuurlijk.

Simmu wow wat is dat snel gegaan! En volgens mij eten wij nu ook allemaal zelf terwijl onze ouders ons ook voerden. Het komt echt wel goed.

Draakje :* , gewoon omdat jij dat extra kunt gebruiken.
pi_93530886
de truc hier was dat we selene als hulpje inschakelden. hij wil niet zelf eten en ook niet alleen. maar als ik hem er bij selene bijschuif en we allemaal samen eten, dan gaat het prima!
  woensdag 2 maart 2011 @ 12:39:06 #56
259886 pessie
pi_93534523
Dat is de gezelligheidsfactor denk ik ;)
pi_93535102
Hier is het andersom, Jen eet als Leyla ook aan tafel zit.
pi_93535246
hier poepen ze zelfs tegelijk tegenwoordig :')
pi_93574393
Ravi dat doe je lekker snel goede eter!

had de dieetiste nog bruikbare adviezen sola?

nog nieuws over zieke kindjes of beter wordende kinders?

vanmorgen ging hier goed geen koorts lichte verhoging, middag temp zelde maar hongerig, avond niet willen eten, avondfles moeite 50cc gedronken, heel moeilijk op bed en net een uur geleden weer alles eruit gegooid voor de tweede keer vanavond hopen op een rustige nacht
pi_93580155
Lars is nog steeds niet lekker. Hij spuugt nog steeds veel, al blijft er nu ook af en toe wel eens iets zitten. Gisteravond hebben we hem een boterhammetje gegeven, met het idee dat we al blij waren als hij een paar stukjes wilde hebben; maar blijkbaar had meneer honger: de hele boterham ging op! En die hebben we tot nu ook nog niet teruggezien. Z'n luier van vanochtend was wel zo goed als droog en schoon trouwens... na een hele nacht... da's toch ook niet echt wenselijk geloof ik.
Ik denk dat ik maar eens ga regelen dat ik morgen vrij ben... denk niet dat Lars morgen echt happy zal zijn bij het kdv.

Hoe was het verjaardagsfeestje gister, Ymme? Lekker pannenkoeken gegeten?

En Thomas overmorgen al baby+... de tijd blijft hard gaan!
pi_93580872
Shandaly, heb je al contact gehad met de HA? Een droge luier is sowieso niet goed, niet dat hij dan per se is uitgedroogd maar het is niet goed.
pi_93582587
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:12 schreef Shandaly het volgende:
En Thomas overmorgen al baby+... de tijd blijft hard gaan!
Idd :Y
En wat een droevig mannetje dat we hebben momenteel. Wenen, wenen en nog eens wenen. Ik vermoed dat er een tand zit aan te komen. Zijn tandvlees zit opeens gigantisch dik. Plus nog eens een verstopte neus.
Nu maar hopen dat hij tegen zaterdag wat gelukkiger is.
pi_93586942
Leyla heeft een nare slijmerige roggel hoest... Moet ik daar de dokter voor bellen?
pi_93587035
Je kan altijd bellen om te overleggen! als ze er koorts bij heeft of niet lekker is zou ik zeker bellen!
het heerst wel maar overleggen kan nooit kwaad natuurlijk
pi_93587082
Nee eigenlijk heeft ze verder nergens last van.. Alleen die nare hoest, t lijkt wel een zeehond.
pi_93587618
dat is op zich wel fijn, je zou iets van bisolvon voor babys kunnen doen, dat lost slijm op
en zo gauw je het toch niet vertrouwd bellen?
gelukkig dus ook niet benauwd?

wat dat betreft is het met mini wel weer drama trouwens,
net wou ze niet eens brood, geen koorts maar voelt zich toch niet lekker
en idd weer zo benauwd
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:00:40 #67
259886 pessie
pi_93590471
Tico ik bel altijd door de week met een nare hoest. De HA is er dan toch en ik bel met nare roggelhoesten liever te vroeg dan te laat.
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:28:47 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93607332
Tico... Je lijkt me niet het type dat snel twijfelt over dit soort dingen, dus als je dat wel doet is dat voor mij een teken dat het blijkbaar naar genoeg is... Bellen dus.

We hebben hier trouwens twee tanden te pakken *O* Onderzijde voor...

Hij bijt ze er net doorheen. Op mijn hand :') * Auw
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:16:01 #69
259886 pessie
pi_93615467
Willem 2 tanden! Pijnlijk he bij bijten..
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:42:53 #70
259886 pessie
pi_93627618
Voor de verandering hadden wij vannacht een krijsend kind. Dus ik hoop dat jullie kids vannacht heerlijk geslapen hebben.
Nu nog de oorzaak vinden. Hij heeft gisteren niet gepoept en nu ook nog niet dus misschien had ie krampen. Of hij krijgt er nieuwe tanden bij, alleen kan ik nog niets ontdekken in zn mond. Wel bijt hij de hele dag.

Ik vraag me echt af of 5 keer bijvoeding niet te veel is voor Nathan en dat zn darmen dat niet kunnen verwerken.
pi_93627975
Ik had hier gisteren overdag een krijsend kind. Niet te troosten :N
Maar gezien de harde bobbels op zijn tandvlees heb ik een vermoeden wat er zit aan te komen. De suppo heeft gisteren alleszins heel goed geholpen :Y

Het is altijd wat zoeken, hé, pessie wat er aan de hand zou kunnen zijn. Maar Thomas krijgt nu zelfs nog geen 5 voedingen naast zijn twee flessen melk. Alhoewel de hoeveelheden natuurlijk een pak groter zijn bij hem.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:39:30 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93628923
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef pessie het volgende:
Willem 2 tanden! Pijnlijk he bij bijten..
Ik vind het inderdaad een stuk minder okay als ie nu op m'n vinger bijt :')

Lastig als je er niet achter kunt komen wat er aan hem scheelt. Misschien zelf eens wat spelen met de voedingen tot hij wat rustiger is...
pi_93628983
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad een stuk minder okay als ie nu op m'n vinger bijt :')

Lastig als je er niet achter kunt komen wat er aan hem scheelt. Misschien zelf eens wat spelen met de voedingen tot hij wat rustiger is...
En het ergste is dat het zo fijn vinden om te bijten, zeker als er nieuwe tanden zitten aan te komen :')

Of dan heb je een zoon zoals Thomas: die schatert het uit als hij op onze vingers bijt en we "auw" roepen. Varken van een kind heb ik op de wereld gezet ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:43:25 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_93629065
Willem vind het ook okay als hij ons pijn doet -O-

Hopelijk worden ze later wel wat zachtzinniger...
pi_93629432
En dan wel wenen als er eens een ander kind op zijn eigen vingers bijt... :N

Ooit worden ze wel braaf, volgens mij ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')