Simmu, wat fijn dat Ravi zo lekker eet! En ach ik ga er dan maar van uit dat hij op zijn 18e best zelf kan eten
Lars, zoveel afgevallen joh! Gaat het al beter vandaag?
Layla, wat ben je toch een lief en leuk meiske! Leuke foto

en die erwt
Pessie, ik denk dat Nathan het er zo weer lekker bijgegeten heeft hoor, hij was natuurlijk behoorlijk aan de diarree geweest.
Orea, als je gekolfde melk geeft 's nachts is dat niet slecht voor je productie? Of wilde je dan zelf eerst kolven en dat geven? Wel balen zeg dat ze zo slecht drinkt 's nachts! Iets van nachtrust is wel lekker.
Mart, je bent 1 gefeliciteerd
Elise, al 2 tandjes

Amy heeft hier nu ook 2 ondersnijtandjes. Het staat zo schattig! Amy eet hier 2 keer per dag pap. Dat houdt ze ook goed binnen, maar ik weet echt niet of het echt "moet". Ik maak van de fles melk die ze anders zou krijgen, pap en later zal daar de boterham voor in de plaats komen.
Floris ook al een tandje! Leuk he! Grote knul is het
Draakje, is minidraak al weer wat beter? Hou je het zelf nog vol?
Ik heb Amy nu 2 dagen geen tarwepap gegeven en ook geen nieuwe dingen en haar ontlasting is weer normaal. Ik ben er aardig van overtuigd dat het dus aan de tarwe (gluten) ligt. Vanmiddag belt de diëtiste voor advies wat ze nu het beste kunnen doen. Ik hoop echt niet dat ze een glutenallergie heeft. Of kan het zijn dat wanneer ik het over een maand weer probeer er niets aan de hand is en dat haar darmen er nu nog niet tegen kunnen?
[ Bericht 43% gewijzigd door Solagratia op 02-03-2011 10:18:56 ]