Dat heeft bij Leia nog niet zoveel effectquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Oh jen weet ook dat ik 's nachts niet op m'n best ben. Keten of geluid is echt gewoon gevaarlijk. Ik waarschuw 1x en dan is het meteen wegwezen. Doe ik de deuren dicht en dan bekijkt ze het maar.
als dat alles is...die van mij speelt t sprookje rapunzel na...hij is de prins die in mn haar klimtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat heeft bij Leia nog niet zoveel effectdie snapt dat nog niet (net zoals ze nog niet snapt dat mijn nekharen grijpen en doortrekken niet fijn is.. Hoe harder ik AUW!!
roep, hoe harder ze schaterlacht!
Sadist
)
Laatst trok mijn meneer dat ff niet meer..(mijn gezeik en gevloek 's nachts) dus na de voeding, ik had Leia weer op bed gepleurd. Kom ik terug in de slaapkamer, zit hij rechtop in bed. Dus ik ga liggen.. Hij: ik wil het hier toch even over hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Orea, dat herken ik. Ik ben in m'n slaap gewoon een ander mens.
oh jeetje, dat kan natuurlijk ook, das ook niet niks. Die paar keer per nacht eruit is ook niet erg, om half vijf bedenken dat de dag begint is toch wel wat zwaarderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Becky, jen is 3 en slaapt geen hele nachten. En eigenlijk is daar niets raars aan. Wij zijn zelf ook vaak 's nachts een keer wakker. Wij vallen zonder tussenkomst van iemand wel weer in slaap, jen niet. Die heeft nog steeds bevestiging nodig dat we er zijn.
haha ja dat was echt erg toenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Orea het volgende:
Ja Son, kweet hetzag het hier toen! En hij is ook sterk, maar dat verbaasd me van Leia ook
Oh, daar was ik snel klaar mee geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef becky27 het volgende:
Ticootje, dat probeer ik ook maar vriend kan er niet tegen..... ik wil dan de deur dicht doen maar dat mag niet.![]()
Maar vriend gaat er zelf dan niet uit, ik moet er vier dagen in de week om 6 uur uit, dus ja, lekker makkelijk lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |