quote:
Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef Ticootje het volgende:[..]
Oh maar ik doelde ook zeker niet op dat jij wel zou crashen... Het ging mij meer om de uitleg dat ik niet zo snel kan gaan...
Sorry, ik schiet altijd meteen effe in de verdediging
En het is ook zo dat er voor ieder lichaam een eigen manier is die het beste werkt. Zo werkt caloriebepekerking bij mij niet, maar koolhydraatbeperking juist weer heel goed....
@tessie, jij hebt toch ook iets met je schildklier? Ik weet dat de dokter tegen mij gezegd heeft dat ik iets onder de geldende BMR moet gaan zitten omdat de boel bij mij erg traag werkt. (niet op te lossen met medicijnen omdat mijn hypofyse het prima vind zo en die het bij stimulatie wellicht wel helemaal voor gezien houdt. Lui ding

) Ik ben dan ook erg blij dat dit koolhydratendieet wel heel goed werkt...
Pessie, ik vind eerlijk gezegd sowieso dat Nathan erg veel krijgt. Willem komt daar dus echt nog niet aan en die is toch echt maar een weekje jonger dan Nathan en een stuk zwaarder... Willem doet het nu op de flessen, wat fruit en avondeten en af en toe een broodkorstje om te knabbelen. Daar doet ie het prima op. Gewoon dat schema even laten gaan inderdaad, het is jouw kind, jij kent 'm het beste. Doe wat voor jou goed voelt!
@Shandalay, ik zit nu bijna in de dubbele cijfers... Vind ik ook wel een feestje waard als het zover is
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?