quote:Op zondag 6 maart 2011 15:47 schreef pessie het volgende:
Ikzelf zou niet gaan zwemmen met een loop oortje. Het lijkt mij dat het door het water eerder erger dan minder zou worden, maar ik ben een leek dus ga niet op mijn oordeel af.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2011 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Leyla is gedoopt gister.
Dit vindt Leyla van fruit:
[ afbeelding ]
Het was hier stiekem ook wel heel erg hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Orea het volgende:
Knap flugel! Ik zit nu nog 10 kg boven pre-Leia gewicht
Ik ben dan ook echt streng op dieet he... Koolhydraatarm. Martijn was binnen 3 maanden 20 kilo kwijt, die ging nog sneller. Ik was de eerste 3 maanden 10 kilo kwijt en afgelopen maand ineens 5. Die zag ik ook niet aankomen...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef tessie het volgende:
Wow 15 kg in 4 maanden? Kom ik aan met mn 6.5 kilo in 3 maanden
Oh maar ik doelde ook zeker niet op dat jij wel zou crashen... Het ging mij meer om de uitleg dat ik niet zo snel kan gaan...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet aan het crashen hoor, kom nog wel aan m'n BMR
Neem voor elke kilo die afvalt 10 dagen de tijd om je lichaam aan de nieuwe inname te laten wennen, dus bij 20 kilo moet je je dieet met langzaam opbouwen nog 200 dagen volhouden. Dat voorkomt dat je meteen gaat jojo'en
En het is idd zo dat je bij flink overgewicht ook sneller gaat...
Ja dat heb ik ook gedaan, net voordat ik zwanger werd van Grae. Ging in precies hetzelfde tempo (12 kg in een half jaar). En ben nu ook echt streng op dieet, dan wel niet koolhydraatarm, maar het gaat nog steeds mega traag helaas.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook echt streng op dieet he... Koolhydraatarm. Martijn was binnen 3 maanden 20 kilo kwijt, die ging nog sneller. Ik was de eerste 3 maanden 10 kilo kwijt en afgelopen maand ineens 5. Die zag ik ook niet aankomen...
Overigens is 6.5 kilo ook heel erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |