Niet dus, De Jong scoorde net de 1-1quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer, Twente verloren. Vandaag was de dag om uit te lopen en de titel veilig te stellen.
Dat ja.quote:
Dit dus! Gvd zeg, als ze nou ook nog Berg aan het einde van het seizoen overkopen is het helemaal dieptriest :/quote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Berg mag ook opflikkeren, Zeefuik liet meer in die 10 min zien dan Berg..
Ruudquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus! Gvd zeg, als ze nou ook nog Berg aan het einde van het seizoen overkopen is het helemaal dieptriest :/
En dan Labyad op die plek?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toiboy weer met een mooie elleboog, dat wordt een heerlijke schorsing
Vertonghen deelde ook een klap uitquote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toiboy weer met een mooie elleboog, dat wordt een heerlijke schorsing
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Saddam Hussein is niet erg, Hitler was pas erg
Dat kan je als Ajacied toch niet zeggenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vertonghen deelde ook een klap uit
Voorspelling : Helemaal niks.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat kan je als Ajacied toch niet zeggen
Maar goed, Toivonen idd weer een elleboogjeBen ook benieuwd wat de aanklager met bokser Vertonghen gaat doen.
Ben ik ook bang voor.quote:
Heb je de wedstrijd gezien? Ook die actie van Vertonghen? Verdienen allebei een schorsing. Maar natuurlijk komt Toivonen nu weer in de aandacht en wordt Vertonghen voor het gemak maar even vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:23 schreef ganzenherder het volgende:
Ik denk dat Toivonen geschorst wordt idd. En eerlijk gezeg begin ik het nu ook een beetje zat te worden met die kerel. Elke keer moet hij weer iets onsportiefs flikken, ik vond het al gek dat hij nog niks irritants gedaan had vandaag.
En eerlijk is eerlijk, als een speler van Ajax zulk gedrag vertoont dan is de wereld te klein....
Omdat Toivonen de laatste tijd constant de debiel uithangt en Vertonghen niet. Ook werd Vertonghen net zo hard uitgedaagd door die marcello of zo met z'n worstelgrepen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Ook die actie van Vertonghen? Verdienen allebei een schorsing. Maar natuurlijk komt Toivonen nu weer in de aandacht en wordt Vertonghen voor het gemak maar even vergeten.
Denk dat Vertonghen voor jullie idd moeilijker op te vangen is dan voor ons Toivonen. Ik ben zelf geen voetballer maar als je in de lucht springt om een bal te koppen dan zwaai je vanzelf ook met je armen.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat Toivonen de laatste tijd constant de debiel uithangt en Vertonghen niet. Ook werd Vertonghen net zo hard uitgedaagd door die marcello of zo met z'n worstelgrepen.
Nou verdienen ze allebei een schorsing hoor. Maar een bewuste elleboog in het gezicht vind ik persoonlijk erger dan zo'n stompje na uitlokking. Maar ik wil dan ook Vertonghen niet kwijt
In wat voor calimero dimensie woon jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Ook die actie van Vertonghen? Verdienen allebei een schorsing. Maar natuurlijk komt Toivonen nu weer in de aandacht en wordt Vertonghen voor het gemak maar even vergeten.
Dat doe je niet zo snel hoor, zelf jaren gevoetbald en nog nooit iemand in z'n gezicht geraakt met zo'n uithaal. Op het hoogtepunt heb ik m'n armen juist altijd naar beneden. Maar dat zal wel persoonlijk zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Denk dat Vertonghen voor jullie idd moeilijker op te vangen is dan voor ons Toivonen. Ik ben zelf geen voetballer maar als je in de lucht springt om een bal te koppen dan zwaai je vanzelf ook met je armen.
Een doelbewuste klap zoals Vertonghen uitdeelde lijkt me dan op z'n minst even erg/erger.
Allebei 3 wedstrijden schorsing verwacht ik.
Ik heb het er over dat bijna iedereen meegaat met het commentaar van een Theo Reitsma tijdens de wedstrijd dat "Ola Toivonen een smerige speler is en bla bla" terwijl er geen woord over Vertonghen werd gerept.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In wat voor calimero dimensie woon jij?Elke actie van een Ajacied wordt net zo uitgelicht als die van een PSV'er of ben je stiekem een feyenoorder met die conspiracy onzin?
Zo gaat dat jonge ..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik heb het er over dat bijna iedereen meegaat met het commentaar van een Theo Reitsma tijdens de wedstrijd dat "Ola Toivonen een smerige speler is en bla bla" terwijl er geen woord over Vertonghen werd gerept.
Ik heb de wedstrijd gezien en ja ik heb die klap van Verthongen gemist blijkbaar. Dus ik heb geen idee... Maar Toivonen gedraagt zich al het halve seizoen als een onsportieve provocerende klootzak dus ik vind het niet gek als hij nu eens geschorst wordt. Als zelfs ik als PSV me al aan hem erger zegt dat wel genoeg over zijn gedrag vind ik. Bij van Bommel kon ik er van genieten, die kon meestal net tot het randje gaan, maar Toivonen overdrijft het..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:46 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Komt omdat jij voor PSV bent. Alhoewel ik voor Ajax ben en er een hekel aan had bij Suarez. Maar ook pas nadat het het team begon te benadelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef psvlijpie het volgende:
Ik erger me totaal niet aan ola, doet het goed,alleen wat meer scoren.
Hij is gewoon een speler die het goed doet,alleen scoort hij te weinig.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Komt omdat jij voor PSV bent. Alhoewel ik voor Ajax ben en er een hekel aan had bij Suarez. Maar ook pas nadat het het team begon te benadelen.
Ola doet het al 4/5 weken. Dan lijkt het me logisch dat hij in de gaten wordt gehouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een speler die het goed doet,alleen scoort hij te weinig.
Nee ola wordt door de pers erg in de gaten gehouden,vertonghen was net zo vandaag.
zoals brands al zei ola doet het goed,zulke spelers heb je nodig.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ola doet het al 4/5 weken. Dan lijkt het me logisch dat hij in de gaten wordt gehouden.
Natuurlijk word hij in de gaten gehouden na dat kaarten aannaaien van hem vorige week en de weken daarvoor. Dan word je altijd in de gaten gehouden, dat heeft niks met het feit dat het een PSVer is of iets dergelijks te maken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:34 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een speler die het goed doet,alleen scoort hij te weinig.
Nee ola wordt door de pers erg in de gaten gehouden,vertonghen was net zo vandaag.
Brands is een idioot. Je kan van Bommel niet met Toivonen vergelijken. Van Bommel speelt hard en zoekt de grenzen op. Toivonen naait mensen een kaart zonder dat het hem om de vrije trap of iets dergelijks gaat.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:38 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
zoals brands al zei ola doet het goed,zulke spelers heb je nodig.
Van Bommel is net zo.
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:40 schreef psvlijpie het volgende:
Ajax was zwak vandaag , psv overklaste ajax.
het enige probleem bij psv is scoren,daarom is psv ook bezig met ruud !!
Liever die keeper van NEC..quote:Op zondag 27 februari 2011 18:29 schreef RijstNatie het volgende:
Een doelpuntloze wedstrijd is toch altijd zonde!
PSV heeft de kansen wel gehad, maar Stekelenburg is een puike keeper.
Ik zag gisteren Eloy Room keepen bij Vitesse, ondanks dat hij 5 tegendoelpunten kreeg, zou die best niet misstaan bij PSV
[ afbeelding ]
Nu nog leren quoten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef psvlijpie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
[/quote
Ouder en[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:]
ouder en wijzer dan jij,en meer verstand van voetbal !![]()
Ik heb ook het liefste Tyton eigenlijk, Cilessen ben ik bang dat het een verhaal dat het een verhaal Ten Rouwelaar wordt...quote:
Tyton bewijst het al een lange tijd. Cillessen begint net pas goed te keepen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb ook het liefste Tyton eigenlijk, Cilessen ben ik bang dat het een verhaal dat het een verhaal Ten Rouwelaar wordt...
Ben jij 12, of heb je gewoon een mentale achterstand?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
kan ik al hahahaha
[ afbeelding ]
of Iker.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat PSV Nikolai Michailov niet kon halen. Prima keeper.
Niet bijzonder hoor...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat PSV Nikolai Michailov niet kon halen. Prima keeper.
Zelfde type als Lens.. Hij was sterk en snel. Vind hem wel beter dan Lens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Ben een held totaal vergeten... Kwam hem net toevallig tegen op Youtube.. Farfan..![]()
![]()
Wat een baas was dat..
[ afbeelding ]
Bij AZ had hij nog best een goed schot..alleen niet goed genoeg voor vrije trappen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Lens is niks vergeleken met Farfan.. Hij had een geweldige trap en voorzet.. Iets waar Lens problemen mee heeft..
ben ouder en mentale voorstand op jou kulekequote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben jij 12, of heb je gewoon een mentale achterstand?
Overigens hebben wij Verhoeven nog in de aanbieding.
Viel me ook al op. Schijnheilig gewoon dat er niks over Vertonghen werd vermeld. Zo kan iemand die de wedstrijd niet heeft gezien toch geen objectieve mening vormen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Koenani het volgende:
Frappant dat de actie van Vertonghen niet eens in de samenvatting van PSV AJAX terugkwam op NOS Studio Sport, en dat die van Toivonen zeker 6x herhaald is.
Straks kijken wat ze bij Studio Ajax/Voetbal te melden hebben over de voorvallen![]()
Overigens mag Toivonen best wel geschorst worden hiervoor, want leek net weer of hij vandaag dronken op het veld stond
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Schijnheilig gewoon dat er niks over Vertonghen werd vermeld. Zo kan iemand die de wedstrijd niet heeft gezien toch geen objectieve mening vormen?
Idd, en Jack van Gelder kennende zal het dan ook wel niet besproken wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dat getuigd onder andere weer hoe erg de media en studio voetbal ajax fans zijn.. Iedereen mag van mij voor zijn eigen cluppie zijn maar qua onsportief gedrag en overtredingen moet je neutraal en eerlijk zijn.. en het gebeurd altijd dat ze de zooi van ajax eruit laten en van andere (vooral) PSV lekker 6x herhalen..
Ja toivonen is vervelend en moet ook geschorst worden vanwege die elleboog maar blaas het andere ook op.. misselijk makend is het..
Dat deden ze toch ook bij Suarez? Schwalbes werden 10x herhaald. Smerige overtredingen 10x ..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dat getuigd onder andere weer hoe erg de media en studio voetbal ajax fans zijn.. Iedereen mag van mij voor zijn eigen cluppie zijn maar qua onsportief gedrag en overtredingen moet je neutraal en eerlijk zijn.. en het gebeurd altijd dat ze de zooi van ajax eruit laten en van andere (vooral) PSV lekker 6x herhalen..
Ja toivonen is vervelend en moet ook geschorst worden vanwege die elleboog maar blaas het andere ook op.. misselijk makend is het..
Heb liever dat dat geld naar VI gaat..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden. Maar het misselijkmakenste is nog wel dat wij belasting geld hiervoor moeten betalen. Afschaffen die onzin.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb liever dat dat geld naar VI gaat..
Zelfs kritisch over zijn eigen club..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Johan Derksen nog nooit op een partijdige opmerking ofzo kunnen betrappen. Hij is ook neutraal en niet specifiek supporter van een club. Zo hoort elke journalist te zijn.
Dat zeg ik toch.. dat is terecht, maar dan ook bij iedereen. Het gebeurde bij Suarez.. terecht, het gebeurd bij Toivonen (geef ik toe) terecht.. maar dan ook bij Vertonghen of Enoh met affelay vorig jaar.. of bijvoorbeeld Ammi bij Den haag Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook bij Suarez? Schwalbes werden 10x herhaald. Smerige overtredingen 10x ..
Zo is het. Toen werden ajacieden uitgelachen als ze het eenzijdig en oneerlijk vonden, nu valt die eer PSV ten beurt. Ik moet zeggen dat ik er nu ook meer van kan genieten dan destijds met Luis.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook bij Suarez? Schwalbes werden 10x herhaald. Smerige overtredingen 10x ..
Verrassend, in Studio Ajax.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Ze lieten Toivonen zien maar Vertongen niet..
No surprise there.. zal ook vast niet meer komen. Toch wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Ze lieten Toivonen zien maar Vertongen niet..
Had hoge verwachtingen van berg , een berg.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Berg is gewoon prut en hij staat erin omdat in zijn contract staat helft van de prijs om te huren maar zoveel minuten spelen.. kan niet anders....
Hopelijk zijn de vlieguren snel op en dan zeefuik/nijland erin..
Ik ook hoor.. ik dacht dat hij wat in te brengen had, daarna dacht ik ja als hij scoort komt dat wel weer terug.. toen dacht ik Rutten wisselt slecht maar je kan Berg er gewoon niet in latenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
Had hoge verwachtingen van berg , een berg.
maar zie liever zeefuik erin , was gelijk gevaarlijk toen hij erin kwam.
Ja klinkt echt lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Nou een nieuw woord.. Een Toivoontje..
ach hele hype nuquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Nou een nieuw woord.. Een Toivoontje..
Manolev speelt steeds beter...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Deed Berg het maar (nog een keer)..![]()
Btw ik denk dat Van der Gijp weinig te klagen heeft morge over Manolev
Van der Gijp vind wel wat hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Gijpie vindt altijd wel iets.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Haha wat is dat heerlijk zeg! Twee keer een B-team opstellen omdat de competitie belangrijker is en dan 2x verliezenquote:
As said.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..
omg..quote:'Toivonen had die overtreding met een vijfde en zesde man niet gemaakt'
Eric Braamhaar gaf na afloop van de topper tussen PSV en Ajax (0-0) toe dat hij Ola Toivonen van het veld had moeten sturen. De aanvaller van PSV deelde in een duel met Jan Vertonghen een elleboogstoot uit en lijkt een schorsing tegemoet te kunnen zien. "Toivonen geeft een elleboog", vertelt de arbiter schuldbewust in De Telegraaf. "Als ik dat had gezien, was het een abctje: rood."
"Ik heb de situatie niet waargenomen", vervolgt Braamhaar in het dagblad. "Ik baal ervan dat dit me is ontgaan. Het is pijnlijk. Dit horen we te zien en is nu werk voor de aanklager." Braamhaar merkte al dat hij fout zat toen hij zijn mobiele telefoon weer aanzette. "Ik kreeg allerlei smsjes dat dit me was ontgaan." De leidsman had graag extra hulp gehad. "Met een vijfde en zesde man was dit niet gebeurd. Die had er met zijn neus bovenop gestaan. Daar was een preventieve werking van uitgegaan zodat Toivonen deze overtreding niet had gemaakt."
Vertonghen zal Toivonen in zijn verklaring niet sparen. "Ik heb nu vijf of zes keer tegen hem gespeeld en er is altijd wel wat aan de hand. Toivonen deelt het hele duel uit, maar moet eens leren incasseren. Ik zag hem niet slaan, maar voelde een klap bij mijn oog. Daarna lag ik op de grond." Toivonen was na afloop van slag. "Volgens mij was het een normaal luchtduel, waarbij ik zo hoog mogelijk spring." De Zweed is bevreesd voor de aanklager. "Natuurlijk, ik ben altijd bang in Nederland. Ik heb een historie."
Denk inderdaad dat het er 3 of 4 worden. Zou PSV nu echt slechter zijn zonder de blonde?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel 4 wedstrijden worden zodat hij Twente uit mist.
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV
Toivonen schorsenwas gewoon een kutactie. Vertongen moet ook geschorst worden. Reactie was buitenproportioneel op wat Marcelo deed.
Hoop niet dat je daarmee op mij doelt?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.
Als justitie zo werkt dan is het cellen tekort zo opgelost.. Want dan slaat iemand mij, steek ik hem neer, en dan wordt ik niet gestraft omdat hij begon
Nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop niet dat je daarmee op mij doelt?
Nee oké, ik ben het namelijk volkomen met je eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee hoor
Doel meer op een gedeelte Ajax supporters(ze zijn niet allemaal zo) die moord en brand schreeuwen dat Toivonen geschorst moet worden en dat wat Vertonghen bij Marcelo deed niets was..
Slaan/slaande beweging mag niet en moet bestraft worden, net zoals een elleboogstoot..
Vandaag ergens denk ik.. Volgens mij meestal begin van de middag.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer wordt het bekend of en wat de KNVB gaat doen aan de kwesties Toivonen en Vertongen?
Vertonghen kan je niet schorsen zonder Marcelo ook aan te pakken. Toivonen was een duidelijkere op zichzelf staande actie.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.
Als justitie zo werkt dan is het cellen tekort zo opgelost.. Want dan slaat iemand mij, steek ik hem neer, en dan wordt ik niet gestraft omdat hij begon
Ehm.. wat wil je Marcelo dan geven voor het vastpakken van een tegenstander?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vertonghen kan je niet schorsen zonder Marcelo ook aan te pakken. Toivonen was een duidelijkere op zichzelf staande actie.
Bij behandeling zal Vertonghen zich dan ook wel gesterkt weten door de beeldenb, waar Toivonen alleeen maar meer het bokje zal zijn.
quote:
Er zijn ongeveer 3x zoveel psvers die zeiden dat wat Toivonen deed geen schorsing verdiende dan Ajacieden die zeiden dat Vertonghen geen schorsing verdiende. Alleen minder lang dan T.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ow.. waar ik keek zag ik vaker Ajacieden die het gedrag van Vertonghen goed praatten omdat Marcelo vasthield dan PSV-ers die vonden dat Ola niet geschorst dient te worden omdat Vertonghen een duwtje gafquote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 3x zoveel psvers die zeiden dat wat Toivonen deed geen schorsing verdiende dan Ajacieden die zeiden dat Vertonghen geen schorsing verdiende. Alleen minder lang dan T.
Goed nieuws voor PSVquote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Douglas is door Twente 5 wedstrijden geschorst en de KNVB heeft een voorstel van 6 wedstrijden gedaan.
Ja daaromquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente heeft het voorstel inmiddels ook geaccepteerd
Staat mij iets bij dat hij de vorige keer 3 duels kreeg en geen onvoorwaardelijke.. Er is in ieder geval een onderzoek gestart naar Ola.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:18 schreef rubbereend het volgende:
Ja laten we een discussie beginnen over wie wat zei in de discussie
Toivonen zat fout, dus schorsing. Ik weet niet hoeveel schorsingen Toivonen al heeft gehad dat telt neem ik aan mee bij een eventuele schorsing.
Volgens mij kan je dat wekelijks met alle spelers voeren. Niemand die zijn handen bij corners thuis houdt. Alleen dit was dan toevallig uitgebreid in beeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we een nieuw discussie topic aanmaken Wie doet wat op het veld #1![]()
Douglas 6.. netjes, had gehoopt op 8.. maar 6 is ook terecht.
Marcello mag ook weleens eens aangesproken worden door PSV zelf want het is niet erg genoeg voor de KNVB maar als je daar een penalty weggeeft kun je ook een wedstrijd weggeven want totaal onnodig is. Dus handen thuis-praatje.
Als je dat geen bewussie vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Bayswater het volgende:
Vertonghen gaat alleen maar voor Toivonen en totaal niet voor de bal. Was een duidelijke penalty.![]()
en happenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je dat geen bewussie vindt
mooi, linksbacks zijn schaars en doet het op zich primaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Frey het volgende:
Contract Pieters verlengd tot en met 2014
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Marcello mag ook weleens eens aangesproken worden door PSV
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, linksbacks zijn schaars en doet het op zich prima
quote:AMSTERDAM - Voor Ola Toivonen krijgt het duel met Ajax van zondag mogelijk een vervelend staartje. De KNVB is een vooronderzoek gestart naar de vermeende elleboogstoot die de PSV'er uitdeelde aan Jan Vertonghen.
Toivonen raakte zijn tegenstander tijdens een kopduel.
Na afloop van de wedstrijd gaf arbiter Eric Braamhaar aan dat hij de Zweed de rode kaart had moeten geven. ''Heel jammer dat ik het niet op het veld gezien heb, dit zijn dingen die impact hebben'', zei hij.
Op basis van televisiebeelden kan de voetbalbond Toivonen alsnog een schorsing opleggen.
De KNVB verwacht uiterlijk dinsdagochtend een verklaring van Toivonen, Vertonghen, de aanvoerders Maarten Stekelenburg en Orlando Engelaar en iemand uit de medische staf van beide elftallen.
Daarna wordt besloten of er een schikkingsvoorstel volgt.
Nou alweer Schaars in het PSV topiquequote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, linksbacks zijn schaars en doet het op zich prima
quote:AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek begonnen naar Jan Vertonghen.
De Ajacied zou zondag tijdens het treffen met PSV (0-0) een stompende beweging hebben gemaakt richting Marcelo.
De aanklager heeft Vertonghen en Marcelo gevraagd om voor dinsdag 12 uur een verklaring in te dienen over het incident. Dit verzoek is ook neergelegd bij de aanvoerders Maarten Stekelenburg en Orlando Engelaar en één lid van de staf van beide clubs.
Daarna neemt de aanklager een beslissing over een mogelijk schikkingsvoorstel.
Toivonen
Eerder op maandag deelde de KNVB al mee dat er een vooronderzoek is gestart naar de vermeende elleboogstoot die PSV'er Ola Toivonen zou hebben uitgedeeld aan Vertonghen.
Na afloop van de wedstrijd gaf arbiter Eric Braamhaar aan dat hij de Zweed de rode kaart had moeten geven. ''Heel jammer dat ik het niet op het veld gezien heb, dit zijn dingen die impact hebben'', zei hij.
Ola's elleboog en Jan's stomp zijn natuurlijk niet relevant aan elkaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat dus niet in of Vertonghen ook onderzocht wordt
Bij dit bericht vraag ik me echter af of er ook gekeken wordt naar Marcelo. Actie > reactie.quote:
Eens, ware het niet dat beide heren bestraft moeten worden met een schorsing.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Ola's elleboog en Jan's stomp zijn natuurlijk niet relevant aan elkaar.
Natuurlijk. Maar wat vond jij van Marcelo's stukje free fighting danquote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, ware het niet dat beide heren bestraft moeten worden met een schorsing.
Iets wat je bij bijna elke corner of vrije trap wel ziet. Maar omdat dit een belangrijke wedstrijd is, is het extra beladen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar wat vond jij van Marcelo's stukje free fighting dan?
heerlijk geen bekerquote:Extra rustdag PSV-selectie, donderdag weer training
28 februari 2011 12:15
De technische staf heeft voor de PSV-selectie, na de uitlooptraining van vandaag, een extra rustdag in het programma opgenomen. Dat betekent dat er op dinsdag en woensdag niet wordt getraind op De Herdgang. Donderdagochtend (10.30 uur) is de eerstvolgende training in aanloop naar Excelsior-uit, komend weekeinde in Rotterdam.
Excelsior-uit
PSV heeft een drukke periode achter de rug, met onder meer midweekse duels in de UEFA Europa League. Deze week staat KNVB bekervoetbal op het programma, een toernooi waarvoor PSV na strafschoppen werd uitgeschakeld door FC Twente. Komende zaterdag staat het uitduel met Excelsior op het programma, de voorbereiding daarop start nu donderdag.
..... nu in normaal Nederlands graag.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe eens heel gauw TDU spelen gaan doenen
Best, houd me mond al.
Heb jij geen Enigma danquote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
..... nu in normaal Nederlands graag.
E ... nig .... ma.....quote:
Staat toch AMSTERDAM..?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staat dus niet in of Vertonghen ook onderzocht wordt
Ach ja, de vorige keer hadden ze, met succes, Toivonen goed gedekt dus dat is een strategie die ze dan in ieder geval niet meer kunnen doenquote:Zal wel 4 wedstrijden worden zodat hij Twente uit mist.
Hij is wel toevallig altijd betrokken bij de doelpunten van PSVquote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ach ja, de vorige keer hadden ze, met succes, Toivonen goed gedekt dus dat is een strategie die ze dan in ieder geval niet meer kunnen doen
En zo'n bijster goede voetballer is Toivonen nou ook weer niet... Tijd dus om iemand anders een kans te geven
WTFquote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pieters is ook blij met nieuw contract...
[ afbeelding ]
Hebben we geen betere?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 1quote:Op maandag 28 februari 2011 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Beter dan Crouch worden ze niet hoor![]()
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Doublepain het volgende:
Vertongen waarschijnlijk ook een schorsing..Ze hebben het druk vandaag..:P
Haha.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hilarisch jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Het staat maar drie keer in dit topic
Groot spitsenprobleem dusquote:Van Bommel nog steeds welkom bij PSV en Spurs
Mark van Bommel (foto) beslist begin mei over zijn toekomst als voetballer. De aanvoerder van Oranje heeft inmiddels van PSV te horen gekregen dat hij daar na de zomer welkom is. Het Engelse Tottenham Hotspur heeft hem dat ook laten weten.
Beide clubs deden afgelopen winter al een poging om de middenvelder in te lijven, maar werden afgetroefd door AC Milan. 'Er is momenteel nog niets zeker, alleen dat PSV in Nederland voor hem de enige optie is', aldus zaakwaarnemer Mino Raiola in gesprek met Voetbal International.
Bij de koploper van de Serie A tekende Van Bommel in januari een contract voor vijf maanden, met daarin een optie voor nog een extra jaar. 'Als Milan vandaag zou moeten beslissen, dan houden ze hem', legt zaakwaarnemer Mino Raiola de stand van zaken uit. 'Mark is namelijk basisspeler en zeer belangrijk voor Milan. Omdat hij pas in de winter is gekomen, hebben we besloten dat we in mei aan elkaar duidelijk maken hoe we de toekomst zien.'
Van Bommel voerde in januari gesprekken met technisch manager Marcel Brands en hoofdtrainer Fred Rutten van PSV. Zij zien in de Limburger de leider die PSV op dit moment mist. PSV deed hem een contractvoorstel waaruit bleek dat het de club ernst was om hem terug naar Eindhoven te halen. Behoudens een voor Nederlandse begrippen exceptioneel salaris, kreeg Van Bommel de garantie dat hij bij PSV de door hem geambieerde trainerscarrière kon opstarten.
De keuze voor Milan was een streep door de rekening voor de koploper van de eredivisie, maar zij lieten Van Bommel weten dat de aanbieding van PSV blijft staan.
Ook Ruud van Nistelrooy is volgens de clubleiding van PSV een gewenste versterking. De aanvaller van Hamburger SV, die ook een verleden heeft in Eindhoven, liet eerder al weten weten dat hij de Noord-Duitse club in de zomer hoe dan ook zal verlaten. In de winterstop hield HSV een transfer naar Real Madrid tegen.
Voor komend seizoen heeft PSV alleen de zwaargeblesseerde en nog lang niet beschikbare centrumspits Jonathan Reis op de loonlijst staan. Huurling Marcus Berg keert, zoals het er nu voor staat, terug naar HSV. Danny Koevermans wil zijn aflopende contract niet verlengen en Género Zeefuik wil eerst weten hoe groot zijn kansen op speeltijd zijn alvorens hij een nieuw contract tekent.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)bij-PSV-en-Spurs.htm
Dan had Bommel moeten komen afgelopen winter. Waarschijnlijk vertrekt ie straks ook gewoon naar de Spurs of blijft bij ACquote:
Gifjequote:
Op al heisa rond toivonen na is het idd een heel gunstig weekend geweest ja. We hebben genoeg vervangers voor hem die als het goed is gebrand zijn zichzelf waar te maken. Dus als die schorsing dan gaat komen, dan hoop ik dat nijland, bakkal of labyad de kans met beide handen aangrijpen. We hebben gezien dat bakkal ook een goede voetballer is met kwaliteiten om te scoren.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
Zo heel stiekem misschien wel een erg gunstig weekendje voor ons geweest:
1 punt uitlopen
iedereen geschorst. Douglas en Vertongen zullen zwaarder wegen dan Toiboi (vind ik)
Ruiz?
En dan in het achterhoofd dat vooral die andere 2 nog lekker in de beker en Europa (lees Rusland) zitten. Het zijn hem de kleine dingen die het verschil kunnen gaan maken.
jaquote:Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Tja ik denk dat er ingezet wordt op het volgende scenario: Zeefuik houden, Reis tekent bij en komt terug volgend seizoen en Van Nistelrooij komt. Dan zou je opzich prima zitten. Toivonen kan desnoods ook daar spelen. En als je Van Nistelrooij weet te strikken is de kans volgens mij groter dat je Bommel ook kunt binnen halen. Ik denk dat er best een kans bestaat dat ze met elkaar besluiten te komen. Eveneens is de kans natuurlijk ook groot dat ze niet komenquote:
Hij ging naar vrienden van hem toe, en daar deed ihij het dansje voor, op PSV.tv in het stukje over zijn verlengde contract rond 1.20 gaat het daaroverquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawat was daar eigenlijk het verhaal achter?
Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoenquote:
Engelaar was tegen Lille en ajax gewoon meer dan prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen![]()
Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
Sure die jongen kan ook prima wedstrijden spelen.. maar hij speelt er ook veel bagger en 100% kansen missen en penalties missen. De supporters hebben meteen te hard gereageerd maar ze hadden wel een punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Engelaar was tegen Lille en ajax gewoon meer dan prima.
Volgens seizoen mag orlando plaatsmaken voor Bommel
Voorspelbaar, ik zou gewoon in beroep gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Toivonen krijgt schikking voor 4 duels en moet voor 16:30 uur reageren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
En vervolgens zelf geen belastende verklaring afleggen tegen Vertonghen. Whatever...
Is inderdaad geseponeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stom wordt gedaan?
Ben jij verbaasd dan? Ik niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stomp wordt gedaan?
Verbaasd in de zin van dat dat dus blijkbaar mag. Wordt volgende week leuk op de velden, als iedereen elkaar gaat slaan nadat die persoon is vastgehoudenquote:
Dan post ik het hier ook maar... Marcelo heeft dus geen belastende verklaring gegeven. Dus als iemand hier de 'schuld' van moet krijgen dan meot je hem dus verrot schelden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verbaasd in de zin van dat dat dus blijkbaar mag. Wordt volgende week leuk op de velden, als iedereen elkaar gaat slaan nadat die persoon is vastgehouden
Is een belastende verklaring nodig dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan post ik het hier ook maar... Marcelo heeft dus geen belastende verklaring gegeven. Dus als iemand hier de 'schuld' van moet krijgen dan meot je hem dus verrot schelden.
Ja, dat snap ik dus niet. Het woord KNJB heb ik niet gebruikt geloof ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is een belastende verklaring nodig dan?
Dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Het woord KNJB heb ik niet gebruikt geloof ik
Okéquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou.
Wat een onzin. Er zijn toch beelden van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn toch beelden van.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden
PSV heeft een ontlastende verklaring afgelegd, en daardoor wordt Vertonghen niet geschorst, dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
Engelaar was de afgelopen wedstrijden helemaal niet slecht bezig hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen![]()
Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
quote:Standpunt PSV discussie spelersgedrag
De directie van PSV laat naar aanleiding van de recente discussie over misdragingen op het voetbalveld, het volgende weten: PSV is, en was altijd, fel gekant tegen alle vormen van geweld op en rond het voetbalveld. Misdragingen van PSVers worden zeer serieus genomen en niet getolereerd.
Als de indruk is gewekt dat spelersgedrag pas serieus genomen wordt als dit publiekelijk uitgesproken wordt, nemen wij dit misverstand graag weg. PSV staat voor de normen en waarden die de club al jaren uitdraagt, maar heeft gekozen niet in het openbaar op een toevallig moment een willekeurige speler ten voorbeeld te stellen. Ook hier willen we graag nogmaals herhalen dat elke speler van PSV geacht wordt zich, op en buiten het veld, te realiseren dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Misdragingen, van welke aard dan ook, van wie dan ook, keuren wij ten strengste af.
U kunt er verzekerd van zijn dat onze terughoudendheid naar buiten niet betekent dat intern enige twijfel bestaat over onze mening.
prima verwoord!quote:
Ja inderdaad!quote:
KNJBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.
Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.
Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
En zelfs ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.
Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.
Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
Ajax schorstte Suarez ook al voor de schorsing van de KNVB. Daarbij is Twente natuurlijk niet echt een voorbeeld want die wisten ook heus wel dat (Zelfde geld voor Suarez eigenlijk). Met jou theorie zou Psv Toivonen ook al geschorst moeten hebben omdat hij meerdere malen opzettelijk op tenen was gaan staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen..
Het wordt ook opgeblazen absoluut.. maar Toivonen is dan ook nog zo stom om weer iets te flikken terwijl ze hem toch al in de gaten houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen..
Waarom dacht je dat hij dat zou doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Heb net gelijk een mooie bericht gezien
Van Bommel ziet in NL, PSV als enige optie.. Geweldig, was al bang dat hij net als Stam voor Ajax kiest..(Wat ik Stam absoluut gun
)
Inderdaad. Landstitel 22 zal dit jaar worden gevierd.quote:
Correctie, 30 bedoel je!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad. Landstitel 22 zal dit jaar worden gevierd.
PSV speelde toen geweldig... Ik dacht, Stam zag zijn oude club, de grote Milaan verslaan..(Jaar ervoor maar toch) Maar ik was een beetje teleurgesteld maar begreep wel zijn beslissing.. Wat een held..quote:
Ik bedoel, waarom dacht je dat Van Bommel naar Ajax zou gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelde toen geweldig... Ik dacht, Stam zag zijn oude club, de grote Milaan verslaan..(Jaar ervoor maar toch) Maar ik was een beetje teleurgesteld maar begreep wel zijn beslissing.. Wat een held..
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom dacht je dat Van Bommel naar Ajax zou gaan
Ik zie één van die kranten nog een spelsituatie fotosoepen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..
Zou het dan toch Fortuna Sittard worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV...
Met een goeie suikeroom.. Zou het zomaar kunnen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het dan toch Fortuna Sittard worden?
Niet geheel toevallig Van Geel toen nog bij Ajax...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV...
Ajax had geen andere keus op dat moment omdat de media er bovenop zat. Dat is het punt wat ik probeer te maken. Beetje schijnheilig gedrag wat er nu dus wordt vertoont. Onsportief gedrag ook van Vertonghen om het er nog even na de wedstrijd in te wrijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax schorstte Suarez ook al voor de schorsing van de KNVB. Daarbij is Twente natuurlijk niet echt een voorbeeld want die wisten ook heus wel dat (Zelfde geld voor Suarez eigenlijk). Met jou theorie zou Psv Toivonen ook al geschorst moeten hebben omdat hij meerdere malen opzettelijk op tenen was gaan staan.
Ik blijf erbij dat de enige die je het kwalijk kunt nemen dat Vertonghen zijn schorsing ontloopt Marcelo is met zijn ontlastende verklaring, maar ik vind het hypocriet om te stellen dat Ajax hun 1 van hun betere spelers maar even zou moeten schorsen.
Ik maak me daar niet druk overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Van Nistelrooy kijkt uit naar het vriendschappelijke duel met Ajax. 'Het is bijzonder voor mij, omdat je uit Nederland komt', zei de spits in MOPO. 'PSV is natuurlijk de topclub, dat is natuurlijk duidelijk. Maar Ajax is ook een mooie club.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-een-mooie-club.htm
Aan het eind van het seizoen zullen we daar wel eens over bijpraten zeikzakquote:
Ach, die Marcelo snapt tenminste dat hij het zelf uitlokte, en het daardoor ook deels z'n eigen schuld was. Moet je toch respect voor hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ajax had geen andere keus op dat moment omdat de media er bovenop zat. Dat is het punt wat ik probeer te maken. Beetje schijnheilig gedrag wat er nu dus wordt vertoont. Onsportief gedrag ook van Vertonghen om het er nog even na de wedstrijd in te wrijven.
Zo'n 250 posts, iemand had een topic moeten openen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
gaat het nou nog over dat schorsingen gezwam?
Mooi dat hij hem krijgt!quote:Jonathan Reis krijgt D'n Opkikker 2011
Tijdens het carnaval vindt op Malle Maandag in Eindhoven jaarlijks de uitreiking van D'n Opkikker plaats. Deze uitreiking wordt georganiseerd door Sociëteit "D'n Opkikker". Deze Carnavalsclub looft ieder jaar een trofee uit aan de voetballer die in het laatste jaar het meest door blessurepech is achtervolgd. D'n Opkikker van 2011 wordt uitgereikt aan Jonathan Reis. Omdat hijzelf in Brazilie bevindt zullen zijn landgenoten Cássio Ramos en Marcelo D'n Opkikker in ontvangst nemen.
Op Malle Maandag 7 maart zal Legendary PSV als onderdeel van het programma een ludieke wedstrijd spelen op de markt tegen oud-FC Eindhoven.
Ben bang van welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
gaat het nou nog over dat schorsingen gezwam?
Ik gok Bakkal. Of misschien dat hij Bakkal nu als 1e vervanger van de flanken ziet en dat hij Nijland er neer zet..quote:
Rutten zal 'em wel willen prikkelen, hij had al een voorgevoel dat Toivonen zich ging misdragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:11 schreef Geo3kant het volgende:
Bakkal of Labyadmaar bakkal zat laatst al op de tribune omdat hij zijn felheid miste..
Wat zijn dit voor loze kreten?quote:
Toivonen Alert:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind niet dat de rode kaart echt aangenaaid is, dat is ook niet de kutstreek, Gudelj had Toi niet om moeten duwen en die tackle was gewoon te laat, maar expres een tijdje op iemands voet gaan staan (met noppen) als hij op de grond ligt is voor mij wel een kutstreekquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
Iemand op zijn voet staan is geen kutstreek. Omdat de 1e kaart daarvan kwam EN ook zijn 2e na wat doorrollen is er gezeik gekomen. Als het bij die 1e was gebleven was het verder ook nooit in beeld geweest zoals dat 16x in een match gebeurd.
Ik vond het wel vreemd dat het vergeleken werd met Hans van der Haar. Ik had het idee dat Ola wel op zijn tenen stond maar niet echt heel hard.. en dan wordt het vergeleken met een actie van Hans van der Haar die overduidelijk hard op de tenen stampt van een tegenstander..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de rode kaart echt aangenaaid is, dat is ook niet de kutstreek, Gudelj had Toi niet om moeten duwen en die tackle was gewoon te laat, maar expres een tijdje op iemands voet gaan staan (met noppen) als hij op de grond ligt is voor mij wel een kutstreek
Dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
Misselijke hond die Zlatan, maar komt gewoon omdat hij een ajacied was. Oftewel hij heeft gelijk en we moeten Toiboi koesteren. Zo iemand heb je idd nodig. Niet smerig zijn, maar mag wel stinken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Einthovuh het volgende:
We kunnen het ook over iets anders hebben. Bijvoorbeeld: Welke PSV-er zou hier overheen gaan?
[ afbeelding ]
Kijk em zitten xDquote:
Do wantquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajacieden, would you?
Wat verrassend dat jij dat vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Do want
Zo'n shirt past trouwens totaal niet bij haar, casual is ze 10 keer mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |