Engelaar was tegen Lille en ajax gewoon meer dan prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen![]()
Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
Sure die jongen kan ook prima wedstrijden spelen.. maar hij speelt er ook veel bagger en 100% kansen missen en penalties missen. De supporters hebben meteen te hard gereageerd maar ze hadden wel een punt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Engelaar was tegen Lille en ajax gewoon meer dan prima.
Volgens seizoen mag orlando plaatsmaken voor Bommel
Voorspelbaar, ik zou gewoon in beroep gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Toivonen krijgt schikking voor 4 duels en moet voor 16:30 uur reageren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
En vervolgens zelf geen belastende verklaring afleggen tegen Vertonghen. Whatever...
Is inderdaad geseponeerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stom wordt gedaan?
Ben jij verbaasd dan? Ik niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stomp wordt gedaan?
Verbaasd in de zin van dat dat dus blijkbaar mag. Wordt volgende week leuk op de velden, als iedereen elkaar gaat slaan nadat die persoon is vastgehoudenquote:
Dan post ik het hier ook maar... Marcelo heeft dus geen belastende verklaring gegeven. Dus als iemand hier de 'schuld' van moet krijgen dan meot je hem dus verrot schelden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verbaasd in de zin van dat dat dus blijkbaar mag. Wordt volgende week leuk op de velden, als iedereen elkaar gaat slaan nadat die persoon is vastgehouden
Is een belastende verklaring nodig dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan post ik het hier ook maar... Marcelo heeft dus geen belastende verklaring gegeven. Dus als iemand hier de 'schuld' van moet krijgen dan meot je hem dus verrot schelden.
Ja, dat snap ik dus niet. Het woord KNJB heb ik niet gebruikt geloof ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is een belastende verklaring nodig dan?
Dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Het woord KNJB heb ik niet gebruikt geloof ik
Okéquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou.
Wat een onzin. Er zijn toch beelden van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn toch beelden van.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |