abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 februari 2011 @ 19:54:51 #181
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93456255
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Bron?
Het staat maar drie keer in dit topic _O-
AFC AJAX
pi_93456533
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef msnk het volgende:

[..]

Het staat maar drie keer in dit topic _O-
Hilarisch ja :D !
  maandag 28 februari 2011 @ 20:52:37 #183
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_93460134
Kan iemand mij uitleggen waarom Braamhaar die stoot van Vertonghen bagatelliseert na het zien van de beelden? Wat een clown. Ja, Marcelo houdt hem vast, mag hij vervolgens dan gewoon vol uithalen? Goed om te weten als we hem de volgende keer als scheidsrechter hebben, kunnen we lekker boksen bij corners.
  maandag 28 februari 2011 @ 21:04:25 #184
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_93460887
OP moet een maand later,is foutje?

douglas: rood
vertonghen: geen fock..
hjb over toivonen,of zeg iets zinnigs -_-

No Offence.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  maandag 28 februari 2011 @ 21:41:59 #185
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_93463348
quote:
Van Bommel nog steeds welkom bij PSV en Spurs

Mark van Bommel (foto) beslist begin mei over zijn toekomst als voetballer. De aanvoerder van Oranje heeft inmiddels van PSV te horen gekregen dat hij daar na de zomer welkom is. Het Engelse Tottenham Hotspur heeft hem dat ook laten weten.

Beide clubs deden afgelopen winter al een poging om de middenvelder in te lijven, maar werden afgetroefd door AC Milan. 'Er is momenteel nog niets zeker, alleen dat PSV in Nederland voor hem de enige optie is', aldus zaakwaarnemer Mino Raiola in gesprek met Voetbal International.

Bij de koploper van de Serie A tekende Van Bommel in januari een contract voor vijf maanden, met daarin een optie voor nog een extra jaar. 'Als Milan vandaag zou moeten beslissen, dan houden ze hem', legt zaakwaarnemer Mino Raiola de stand van zaken uit. 'Mark is namelijk basisspeler en zeer belangrijk voor Milan. Omdat hij pas in de winter is gekomen, hebben we besloten dat we in mei aan elkaar duidelijk maken hoe we de toekomst zien.'

Van Bommel voerde in januari gesprekken met technisch manager Marcel Brands en hoofdtrainer Fred Rutten van PSV. Zij zien in de Limburger de leider die PSV op dit moment mist. PSV deed hem een contractvoorstel waaruit bleek dat het de club ernst was om hem terug naar Eindhoven te halen. Behoudens een voor Nederlandse begrippen exceptioneel salaris, kreeg Van Bommel de garantie dat hij bij PSV de door hem geambieerde trainerscarrière kon opstarten.

De keuze voor Milan was een streep door de rekening voor de koploper van de eredivisie, maar zij lieten Van Bommel weten dat de aanbieding van PSV blijft staan.

Ook Ruud van Nistelrooy is volgens de clubleiding van PSV een gewenste versterking. De aanvaller van Hamburger SV, die ook een verleden heeft in Eindhoven, liet eerder al weten weten dat hij de Noord-Duitse club in de zomer hoe dan ook zal verlaten. In de winterstop hield HSV een transfer naar Real Madrid tegen.

Voor komend seizoen heeft PSV alleen de zwaargeblesseerde en nog lang niet beschikbare centrumspits Jonathan Reis op de loonlijst staan. Huurling Marcus Berg keert, zoals het er nu voor staat, terug naar HSV. Danny Koevermans wil zijn aflopende contract niet verlengen en Género Zeefuik wil eerst weten hoe groot zijn kansen op speeltijd zijn alvorens hij een nieuw contract tekent.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)bij-PSV-en-Spurs.htm
Groot spitsenprobleem dus :{
pi_93463740
quote:
Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Dan had Bommel moeten komen afgelopen winter. Waarschijnlijk vertrekt ie straks ook gewoon naar de Spurs of blijft bij AC
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93463900
quote:
Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Betere wat?
Gifje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93463942
Zeefuik, denk na.. Alle spitsen zijn weg. Hoe grot denk je nou dat je kansen zijn..? :')
  maandag 28 februari 2011 @ 22:13:00 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_93465555
Zo heel stiekem misschien wel een erg gunstig weekendje voor ons geweest:

1 punt uitlopen
iedereen geschorst. Douglas en Vertongen zullen zwaarder wegen dan Toiboi (vind ik)
Ruiz?

En dan in het achterhoofd dat vooral die andere 2 nog lekker in de beker en Europa (lees Rusland) zitten. Het zijn hem de kleine dingen die het verschil kunnen gaan maken.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:14:40 #190
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_93465660
René van der Gijp zei ook al net in de uitzending dat PSV kampioen gaat worden. En hij heeft altijd gelijk ^O^
pi_93467422
En Manolev speelt goed.. ^O^
pi_93469066
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
Zo heel stiekem misschien wel een erg gunstig weekendje voor ons geweest:

1 punt uitlopen
iedereen geschorst. Douglas en Vertongen zullen zwaarder wegen dan Toiboi (vind ik)
Ruiz?

En dan in het achterhoofd dat vooral die andere 2 nog lekker in de beker en Europa (lees Rusland) zitten. Het zijn hem de kleine dingen die het verschil kunnen gaan maken.
Op al heisa rond toivonen na is het idd een heel gunstig weekend geweest ja. We hebben genoeg vervangers voor hem die als het goed is gebrand zijn zichzelf waar te maken. Dus als die schorsing dan gaat komen, dan hoop ik dat nijland, bakkal of labyad de kans met beide handen aangrijpen. We hebben gezien dat bakkal ook een goede voetballer is met kwaliteiten om te scoren.

Daarnaast kunnen ajax en twente douglas en vertonghen wat minder goed missen. Het zou allemaal best eens goed uit kunnen komen. Sowieso mogen we het nu eigenlijk niet meer weggeven, de meeste wedstrijden die komen moeten gewoon 3 punten zijn, dan mag je tegen twente nog gelijkspelen. Met de selectie die we hebben moet dat eigenlijk gewoon kunnen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2011 @ 23:41:17 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93470735
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pieters is ook blij met nieuw contract...

[ afbeelding ]
ja :D wat was daar eigenlijk het verhaal achter?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 28 februari 2011 @ 23:44:16 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93470888
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:41 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Tja ik denk dat er ingezet wordt op het volgende scenario: Zeefuik houden, Reis tekent bij en komt terug volgend seizoen en Van Nistelrooij komt. Dan zou je opzich prima zitten. Toivonen kan desnoods ook daar spelen. En als je Van Nistelrooij weet te strikken is de kans volgens mij groter dat je Bommel ook kunt binnen halen. Ik denk dat er best een kans bestaat dat ze met elkaar besluiten te komen. Eveneens is de kans natuurlijk ook groot dat ze niet komen :P

Als je beide heren binnen zou halen zou je dat dus kunnen doen zonder transfersom en dat zou wel heel goed uitkomen. En dan heb je een mooie, ervaren, Nederlandse as in het veld.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_93471266
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja :D wat was daar eigenlijk het verhaal achter?
Hij ging naar vrienden van hem toe, en daar deed ihij het dansje voor, op PSV.tv in het stukje over zijn verlengde contract rond 1.20 gaat het daarover
  dinsdag 1 maart 2011 @ 09:20:57 #197
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_93478922
Eerste filmpje kan niet bekeken worden.
The FA (MVR) :r

[ragemode: on]
Zoiezo al die beperkingen :r
Dan zeg ik, als je zonodig beperkingen wilt doorvoeren, gooi jezelf voor een trein.
*zucht*
[ragemode: off]

ah fijn, Van Bommel en Van Nistelrooij terug zou mooi zijn ja.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:32:50 #198
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_93484990
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:35:23 #199
242666 BeamofLight
pi_93485083
Rutten is slim en zet Otti op scherp ivm 5 weken afwezigheid van die blonde ijscoboer
pi_93485305
quote:
Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen :N
Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:48:52 #201
242666 BeamofLight
pi_93485557
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
Engelaar was tegen Lille en ajax gewoon meer dan prima.
Volgens seizoen mag orlando plaatsmaken voor Bommel
pi_93485672
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Engelaar was tegen Lille en ajax gewoon meer dan prima.
Volgens seizoen mag orlando plaatsmaken voor Bommel
Sure die jongen kan ook prima wedstrijden spelen.. maar hij speelt er ook veel bagger en 100% kansen missen en penalties missen. De supporters hebben meteen te hard gereageerd maar ze hadden wel een punt.

Daarnaast vind ik Bakkal meer diepgang hebben en qua spel inzicht veel slimmer. Maargoed op de plek van Toivonen mag ook :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:04:35 #203
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_93486182
Toivonen krijgt schikking voor 4 duels en moet voor 16:30 uur reageren.

Zie ook; Toivonen krijgt schikkingsvoorstel van vier duels
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_93486285
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef Sj0rSz het volgende:
Toivonen krijgt schikking voor 4 duels en moet voor 16:30 uur reageren.
Voorspelbaar, ik zou gewoon in beroep gaan.
Get it and Bet it
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:08:36 #205
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_93486355
Als hij accepteert mist hij N.E.C. Nijmegen, Excelsior, FC Utrecht en FC Twente
pi_93486445
4 wedstrijden.... er zijn volgens mij zat spelers die minder krijgen.
pi_93486783
Ik vond het lijken op een elleboog dus terechte schorsing. En mede dankzij zijn reputatie (en het uitvergroten van de ajax-media) zal de KNJB er niks afgaan halen ben ik bang.
pi_93487456
En vervolgens zelf geen belastende verklaring afleggen tegen Vertonghen. Whatever... :z
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_93487531
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
En vervolgens zelf geen belastende verklaring afleggen tegen Vertonghen. Whatever... :z
:{
Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stom wordt gedaan? :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487570
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stom wordt gedaan? :{
Is inderdaad geseponeerd.
Ik typ straat.
pi_93487632
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:37 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Is inderdaad geseponeerd.
:r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487682
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet zeggen dat er niks met die stomp wordt gedaan? :{
Ben jij verbaasd dan? Ik niet..
pi_93487724
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:39 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ben jij verbaasd dan? Ik niet..
Verbaasd in de zin van dat dat dus blijkbaar mag. Wordt volgende week leuk op de velden, als iedereen elkaar gaat slaan nadat die persoon is vastgehouden ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487767
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Verbaasd in de zin van dat dat dus blijkbaar mag. Wordt volgende week leuk op de velden, als iedereen elkaar gaat slaan nadat die persoon is vastgehouden ^O^
Dan post ik het hier ook maar... Marcelo heeft dus geen belastende verklaring gegeven. Dus als iemand hier de 'schuld' van moet krijgen dan meot je hem dus verrot schelden.
pi_93487789
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dan post ik het hier ook maar... Marcelo heeft dus geen belastende verklaring gegeven. Dus als iemand hier de 'schuld' van moet krijgen dan meot je hem dus verrot schelden.
Is een belastende verklaring nodig dan? :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487800
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
Ik typ straat.
pi_93487854
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
Ja, dat snap ik dus niet. Het woord KNJB heb ik niet gebruikt geloof ik :?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487901
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Is een belastende verklaring nodig dan? :{
Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.
pi_93487925
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Altijd al, zo is Brama zelfs vrij gesproken nadat hij op Everton zijn scheenbeen ging staan door het missen van een belastende verklaring.
Dat wist ik dus niet ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487928
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dus niet. Het woord KNJB heb ik niet gebruikt geloof ik :?
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou. :)
Ik typ straat.
pi_93487961
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou. :)
Oké :s)
Vind het een vreemde regel, dat er een belastende verklaring moet zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_93487964
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn toch beelden van.
Get it and Bet it
pi_93488115
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:45 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn toch beelden van.
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden :W
pi_93488336
Het Calimero imago komt hier wel heel sterk weer naar voren, maar laat ik het gewoon niet meer lezen voordat ik een 'troll' ben.
pi_93488399
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden :W
:') :') :') :') :') _O-
pi_93488846
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
PSV heeft een ontlastende verklaring afgelegd, en daardoor wordt Vertonghen niet geschorst, dat snap ik.

Wat ik alleen niet snap is dat de grensrechter het gezien heeft, en er staat mij iets bij dat slaan rood betekend en dat zowel de grensrechters als scheidsrechter oortjes heeft.
Dus dan snap ik niet dat er geen rood gegeven is..
Had de KNVB wel een zaak gescheeld, want het incident tussen Vertonghen en Marcelo was ruim voor het incident tussen Vertonghen en Toivonen :P

Maarja aan de andere kant.. Hoe je het ook went of keert, de scheidsrechter krijgt vaak de zwarte piet. Maakt er iemand in de 1e minuut een rood waardige overtreding en de scheids geeft geel is hij laf omdat hij geen rood durft te geven, geeft hij wel rood krijgt hij de kritiek dat hij de wedstrijd dood maakt..

[ Bericht 12% gewijzigd door MMUFC op 01-03-2011 14:12:36 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2011 @ 14:56:59 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93490952
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Engelaar was de afgelopen wedstrijden helemaal niet slecht bezig hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_93491338
quote:
Standpunt PSV discussie spelersgedrag

De directie van PSV laat naar aanleiding van de recente discussie over misdragingen op het voetbalveld, het volgende weten: PSV is, en was altijd, fel gekant tegen alle vormen van geweld op en rond het voetbalveld. Misdragingen van PSVers worden zeer serieus genomen en niet getolereerd.

Als de indruk is gewekt dat spelersgedrag pas serieus genomen wordt als dit publiekelijk uitgesproken wordt, nemen wij dit misverstand graag weg. PSV staat voor de normen en waarden die de club al jaren uitdraagt, maar heeft gekozen niet in het openbaar op een toevallig moment een willekeurige speler ten voorbeeld te stellen. Ook hier willen we graag nogmaals herhalen dat elke speler van PSV geacht wordt zich, op en buiten het veld, te realiseren dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Misdragingen, van welke aard dan ook, van wie dan ook, keuren wij ten strengste af.

U kunt er verzekerd van zijn dat onze terughoudendheid naar buiten niet betekent dat intern enige twijfel bestaat over onze mening.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2011 @ 15:29:06 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93492224
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef MMUFC het volgende:

[..]

prima verwoord!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_93492567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

prima verwoord!
Ja inderdaad!
Van mijn hoeft er niet bij ieder incident op de voorgrond gestapt te worden.
Dat ze het zo oplossen vind ik uitstekend!
pi_93492742
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

KNJB ;(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:02:20 #232
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_93493528
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.

Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.

Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:08:32 #233
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93493769
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

KNJB ;(
Niks KNJB. Ola Treurvonen werd te lang de hand boven het hoofd gehouden...
pi_93493812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.

Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.

Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
Helemaal eens!
pi_93498347
quote:

En zelfs ik begrijp je punt :)
Noot noot.
pi_93499721
quote:

Ajax schorstte Suarez ook al voor de schorsing van de KNVB. Daarbij is Twente natuurlijk niet echt een voorbeeld want die wisten ook heus wel dat (Zelfde geld voor Suarez eigenlijk). Met jou theorie zou Psv Toivonen ook al geschorst moeten hebben omdat hij meerdere malen opzettelijk op tenen was gaan staan.

Ik blijf erbij dat de enige die je het kwalijk kunt nemen dat Vertonghen zijn schorsing ontloopt Marcelo is met zijn ontlastende verklaring, maar ik vind het hypocriet om te stellen dat Ajax hun 1 van hun betere spelers maar even zou moeten schorsen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Littlerabbit op 01-03-2011 18:19:45 ]
pi_93500164
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen.. :')
pi_93500339
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen.. :')
tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..
pi_93500350
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Het wordt ook opgeblazen absoluut.. maar Toivonen is dan ook nog zo stom om weer iets te flikken terwijl ze hem toch al in de gaten houden :') (je hebt je sowieso te gedragen maar nu lieten ze er natuurlijk erg op)

Eigen schuld..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2011 @ 18:35:58 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93500713
Nou hij heeft het geaccepteerd, mooi. Klaar en weer over voetbal :P
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')