abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93488846
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
PSV heeft een ontlastende verklaring afgelegd, en daardoor wordt Vertonghen niet geschorst, dat snap ik.

Wat ik alleen niet snap is dat de grensrechter het gezien heeft, en er staat mij iets bij dat slaan rood betekend en dat zowel de grensrechters als scheidsrechter oortjes heeft.
Dus dan snap ik niet dat er geen rood gegeven is..
Had de KNVB wel een zaak gescheeld, want het incident tussen Vertonghen en Marcelo was ruim voor het incident tussen Vertonghen en Toivonen :P

Maarja aan de andere kant.. Hoe je het ook went of keert, de scheidsrechter krijgt vaak de zwarte piet. Maakt er iemand in de 1e minuut een rood waardige overtreding en de scheids geeft geel is hij laf omdat hij geen rood durft te geven, geeft hij wel rood krijgt hij de kritiek dat hij de wedstrijd dood maakt..

[ Bericht 12% gewijzigd door MMUFC op 01-03-2011 14:12:36 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2011 @ 14:56:59 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93490952
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen :N
Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
Engelaar was de afgelopen wedstrijden helemaal niet slecht bezig hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_93491338
quote:
Standpunt PSV discussie spelersgedrag

De directie van PSV laat naar aanleiding van de recente discussie over misdragingen op het voetbalveld, het volgende weten: PSV is, en was altijd, fel gekant tegen alle vormen van geweld op en rond het voetbalveld. Misdragingen van PSVers worden zeer serieus genomen en niet getolereerd.

Als de indruk is gewekt dat spelersgedrag pas serieus genomen wordt als dit publiekelijk uitgesproken wordt, nemen wij dit misverstand graag weg. PSV staat voor de normen en waarden die de club al jaren uitdraagt, maar heeft gekozen niet in het openbaar op een toevallig moment een willekeurige speler ten voorbeeld te stellen. Ook hier willen we graag nogmaals herhalen dat elke speler van PSV geacht wordt zich, op en buiten het veld, te realiseren dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Misdragingen, van welke aard dan ook, van wie dan ook, keuren wij ten strengste af.

U kunt er verzekerd van zijn dat onze terughoudendheid naar buiten niet betekent dat intern enige twijfel bestaat over onze mening.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2011 @ 15:29:06 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93492224
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef MMUFC het volgende:

[..]

prima verwoord!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_93492567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

prima verwoord!
Ja inderdaad!
Van mijn hoeft er niet bij ieder incident op de voorgrond gestapt te worden.
Dat ze het zo oplossen vind ik uitstekend!
pi_93492742
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden :W
KNJB ;(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:02:20 #232
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_93493528
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.

Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.

Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:08:32 #233
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93493769
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

KNJB ;(
Niks KNJB. Ola Treurvonen werd te lang de hand boven het hoofd gehouden...
pi_93493812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.

Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.

Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
Helemaal eens!
pi_93498347
quote:

En zelfs ik begrijp je punt :)
Noot noot.
pi_93499721
quote:

Ajax schorstte Suarez ook al voor de schorsing van de KNVB. Daarbij is Twente natuurlijk niet echt een voorbeeld want die wisten ook heus wel dat (Zelfde geld voor Suarez eigenlijk). Met jou theorie zou Psv Toivonen ook al geschorst moeten hebben omdat hij meerdere malen opzettelijk op tenen was gaan staan.

Ik blijf erbij dat de enige die je het kwalijk kunt nemen dat Vertonghen zijn schorsing ontloopt Marcelo is met zijn ontlastende verklaring, maar ik vind het hypocriet om te stellen dat Ajax hun 1 van hun betere spelers maar even zou moeten schorsen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Littlerabbit op 01-03-2011 18:19:45 ]
pi_93500164
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen.. :')
pi_93500339
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen.. :')
tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..
pi_93500350
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Het wordt ook opgeblazen absoluut.. maar Toivonen is dan ook nog zo stom om weer iets te flikken terwijl ze hem toch al in de gaten houden :') (je hebt je sowieso te gedragen maar nu lieten ze er natuurlijk erg op)

Eigen schuld..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2011 @ 18:35:58 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_93500713
Nou hij heeft het geaccepteerd, mooi. Klaar en weer over voetbal :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_93500868
Ik heb ergens gelezen dat Ajax flink over de zeik was over de verklaring van PSV bij het "bijt-incident". Zou wellicht verklaren waarom ze ditmaal geen verklaring hebben afgelegd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_93500872
Heb net gelijk een mooie bericht gezien

Van Bommel ziet in NL, PSV als enige optie.. Geweldig, was al bang dat hij net als Stam voor Ajax kiest.. :P (Wat ik Stam absoluut gun _O_ )
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:42:30 #243
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93501044
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Heb net gelijk een mooie bericht gezien

Van Bommel ziet in NL, PSV als enige optie.. Geweldig, was al bang dat hij net als Stam voor Ajax kiest.. :P (Wat ik Stam absoluut gun _O_ )
Waarom dacht je dat hij dat zou doen?
AFC AJAX
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 18:44:39 #244
138438 crew  Pizzakoppo
pi_93501156
Justice will be served
pi_93501214
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Justice will be served
Inderdaad. Landstitel 22 zal dit jaar worden gevierd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 18:47:57 #246
138438 crew  Pizzakoppo
pi_93501340
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Inderdaad. Landstitel 22 zal dit jaar worden gevierd.
Correctie, 30 bedoel je!
pi_93501343
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:42 schreef msnk het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat hij dat zou doen?
PSV speelde toen geweldig... Ik dacht, Stam zag zijn oude club, de grote Milaan verslaan..(Jaar ervoor maar toch) Maar ik was een beetje teleurgesteld maar begreep wel zijn beslissing.. Wat een held.. _O_
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:50:28 #248
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93501468
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV speelde toen geweldig... Ik dacht, Stam zag zijn oude club, de grote Milaan verslaan..(Jaar ervoor maar toch) Maar ik was een beetje teleurgesteld maar begreep wel zijn beslissing.. Wat een held.. _O_
Ik bedoel, waarom dacht je dat Van Bommel naar Ajax zou gaan :P
AFC AJAX
pi_93501651
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik bedoel, waarom dacht je dat Van Bommel naar Ajax zou gaan :P
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV... :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:54:24 #250
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_93501673
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef MMUFC het volgende:

[..]

tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..
Ik zie één van die kranten nog een spelsituatie fotosoepen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')