PSV heeft een ontlastende verklaring afgelegd, en daardoor wordt Vertonghen niet geschorst, dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
Eh, als PSV gewoon verklaring had afgelegd was de kans zeker aanwezig geweest dat die Belg een schorsing had gehad. Dus begin nu niet over "KNJB" en shit, maar vraag je af waarom PSV geen verklaring heeft afgelegd.
Engelaar was de afgelopen wedstrijden helemaal niet slecht bezig hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zie Bakkal ook wel vertrekken aan het eind van het seizoen![]()
Hopelijk mag hij de plek van Toivonen in vullen want Engelaar wordt er niet uitgehaald helaas..
quote:Standpunt PSV discussie spelersgedrag
De directie van PSV laat naar aanleiding van de recente discussie over misdragingen op het voetbalveld, het volgende weten: PSV is, en was altijd, fel gekant tegen alle vormen van geweld op en rond het voetbalveld. Misdragingen van PSVers worden zeer serieus genomen en niet getolereerd.
Als de indruk is gewekt dat spelersgedrag pas serieus genomen wordt als dit publiekelijk uitgesproken wordt, nemen wij dit misverstand graag weg. PSV staat voor de normen en waarden die de club al jaren uitdraagt, maar heeft gekozen niet in het openbaar op een toevallig moment een willekeurige speler ten voorbeeld te stellen. Ook hier willen we graag nogmaals herhalen dat elke speler van PSV geacht wordt zich, op en buiten het veld, te realiseren dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Misdragingen, van welke aard dan ook, van wie dan ook, keuren wij ten strengste af.
U kunt er verzekerd van zijn dat onze terughoudendheid naar buiten niet betekent dat intern enige twijfel bestaat over onze mening.
prima verwoord!quote:
Ja inderdaad!quote:
KNJBquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit dus.. PLUS ik heb het al paar bladzijdes eerder verteld dat voetballers dom zijn met hun 'collega's' beschermen als ze je een elleboog of stomp geven, gewoon zeggen wat er is gebeurd..
En ik blijf wel KNJB zeggen als er video beelden zijn meerdere malen en spelers van alleen Ajax worden vrijgesproken waar andere clubs wel aangepakt worden
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.
Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.
Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
En zelfs ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ik wil niet de troll lopen uithangen maar hij heeft wel een punt. Ajax is zo schijnheilig als het maar kan. Toen met Suarez en Bakkal werd het ook simpel afgedaan als "liefdesbeetje" door Martin Jol. Helaas konden ze er toen niet onderuit ivm een schorsing maar anders hadden ze het zeker gedaan.
Prima dat Toivonen geschorst is. Maar ik wordt zo misselijk van Vertonghen die loopt te roepen "ik duwde Marcelo van me af". Sinds wanneer duw je iemand met een klap vol in zn kruis? Dit had ook zeker bestraft moeten worden en Ajax komt hier weer eens goed weg.
Ajax moet een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Twente en door middel van Vertonghen een voorbeeld stellen en te zeggen we schorsen hem voor 2-3 wedstrijden dat ze dit gedrag niet tolereren.
Ajax schorstte Suarez ook al voor de schorsing van de KNVB. Daarbij is Twente natuurlijk niet echt een voorbeeld want die wisten ook heus wel dat (Zelfde geld voor Suarez eigenlijk). Met jou theorie zou Psv Toivonen ook al geschorst moeten hebben omdat hij meerdere malen opzettelijk op tenen was gaan staan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen..
Het wordt ook opgeblazen absoluut.. maar Toivonen is dan ook nog zo stom om weer iets te flikken terwijl ze hem toch al in de gaten houdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef Doublepain het volgende:
Net een bericht over Bakkal.. Aan het eind zetten ze nog neer dat Toivonen een elleboog gaf aan Vertongen.. Het is gewoon triest hoe erg ze dit willen opblazen..
Waarom dacht je dat hij dat zou doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Heb net gelijk een mooie bericht gezien
Van Bommel ziet in NL, PSV als enige optie.. Geweldig, was al bang dat hij net als Stam voor Ajax kiest..(Wat ik Stam absoluut gun
)
Inderdaad. Landstitel 22 zal dit jaar worden gevierd.quote:
Correctie, 30 bedoel je!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad. Landstitel 22 zal dit jaar worden gevierd.
PSV speelde toen geweldig... Ik dacht, Stam zag zijn oude club, de grote Milaan verslaan..(Jaar ervoor maar toch) Maar ik was een beetje teleurgesteld maar begreep wel zijn beslissing.. Wat een held..quote:
Ik bedoel, waarom dacht je dat Van Bommel naar Ajax zou gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelde toen geweldig... Ik dacht, Stam zag zijn oude club, de grote Milaan verslaan..(Jaar ervoor maar toch) Maar ik was een beetje teleurgesteld maar begreep wel zijn beslissing.. Wat een held..
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel, waarom dacht je dat Van Bommel naar Ajax zou gaan
Ik zie één van die kranten nog een spelsituatie fotosoepen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
tja.. dat noemen ze media,.. Suarez is weg, dus ze zoeken een nieuw "slachtoffer".. En aangezien Toivonen zich 2x vlak achter elkaar heeft laten zien pakken ze nu hem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |