Ik vind niet dat de rode kaart echt aangenaaid is, dat is ook niet de kutstreek, Gudelj had Toi niet om moeten duwen en die tackle was gewoon te laat, maar expres een tijdje op iemands voet gaan staan (met noppen) als hij op de grond ligt is voor mij wel een kutstreekquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
Iemand op zijn voet staan is geen kutstreek. Omdat de 1e kaart daarvan kwam EN ook zijn 2e na wat doorrollen is er gezeik gekomen. Als het bij die 1e was gebleven was het verder ook nooit in beeld geweest zoals dat 16x in een match gebeurd.
Ik vond het wel vreemd dat het vergeleken werd met Hans van der Haar. Ik had het idee dat Ola wel op zijn tenen stond maar niet echt heel hard.. en dan wordt het vergeleken met een actie van Hans van der Haar die overduidelijk hard op de tenen stampt van een tegenstander..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de rode kaart echt aangenaaid is, dat is ook niet de kutstreek, Gudelj had Toi niet om moeten duwen en die tackle was gewoon te laat, maar expres een tijdje op iemands voet gaan staan (met noppen) als hij op de grond ligt is voor mij wel een kutstreek
Dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
Misselijke hond die Zlatan, maar komt gewoon omdat hij een ajacied was. Oftewel hij heeft gelijk en we moeten Toiboi koesteren. Zo iemand heb je idd nodig. Niet smerig zijn, maar mag wel stinken.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:46 schreef Einthovuh het volgende:
We kunnen het ook over iets anders hebben. Bijvoorbeeld: Welke PSV-er zou hier overheen gaan?
[ afbeelding ]
Kijk em zitten xDquote:
Do wantquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ajacieden, would you?
Wat verrassend dat jij dat vindquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Do want
Zo'n shirt past trouwens totaal niet bij haar, casual is ze 10 keer mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |