Zou het dan toch Fortuna Sittard worden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV...
Met een goeie suikeroom.. Zou het zomaar kunnen..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het dan toch Fortuna Sittard worden?
Niet geheel toevallig Van Geel toen nog bij Ajax...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet persé Ajax.. Maar was gewoon bang dat een andere NL club hem eerder weet te strikken dan PSV.. Gebruikte Ajax als voorbeeld van Jaap Stam.. Van Nistelrooy zou wel naar Ajax kunnen gaan.. Ajax was vroeger zijn lievelingsclub.. Maar hopelijk kiest hij ook voor PSV...
Ajax had geen andere keus op dat moment omdat de media er bovenop zat. Dat is het punt wat ik probeer te maken. Beetje schijnheilig gedrag wat er nu dus wordt vertoont. Onsportief gedrag ook van Vertonghen om het er nog even na de wedstrijd in te wrijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax schorstte Suarez ook al voor de schorsing van de KNVB. Daarbij is Twente natuurlijk niet echt een voorbeeld want die wisten ook heus wel dat (Zelfde geld voor Suarez eigenlijk). Met jou theorie zou Psv Toivonen ook al geschorst moeten hebben omdat hij meerdere malen opzettelijk op tenen was gaan staan.
Ik blijf erbij dat de enige die je het kwalijk kunt nemen dat Vertonghen zijn schorsing ontloopt Marcelo is met zijn ontlastende verklaring, maar ik vind het hypocriet om te stellen dat Ajax hun 1 van hun betere spelers maar even zou moeten schorsen.
Ik maak me daar niet druk overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Van Nistelrooy kijkt uit naar het vriendschappelijke duel met Ajax. 'Het is bijzonder voor mij, omdat je uit Nederland komt', zei de spits in MOPO. 'PSV is natuurlijk de topclub, dat is natuurlijk duidelijk. Maar Ajax is ook een mooie club.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)k-een-mooie-club.htm
Aan het eind van het seizoen zullen we daar wel eens over bijpraten zeikzakquote:
Ach, die Marcelo snapt tenminste dat hij het zelf uitlokte, en het daardoor ook deels z'n eigen schuld was. Moet je toch respect voor hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ajax had geen andere keus op dat moment omdat de media er bovenop zat. Dat is het punt wat ik probeer te maken. Beetje schijnheilig gedrag wat er nu dus wordt vertoont. Onsportief gedrag ook van Vertonghen om het er nog even na de wedstrijd in te wrijven.
Zo'n 250 posts, iemand had een topic moeten openen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
gaat het nou nog over dat schorsingen gezwam?
Mooi dat hij hem krijgt!quote:Jonathan Reis krijgt D'n Opkikker 2011
Tijdens het carnaval vindt op Malle Maandag in Eindhoven jaarlijks de uitreiking van D'n Opkikker plaats. Deze uitreiking wordt georganiseerd door Sociëteit "D'n Opkikker". Deze Carnavalsclub looft ieder jaar een trofee uit aan de voetballer die in het laatste jaar het meest door blessurepech is achtervolgd. D'n Opkikker van 2011 wordt uitgereikt aan Jonathan Reis. Omdat hijzelf in Brazilie bevindt zullen zijn landgenoten Cássio Ramos en Marcelo D'n Opkikker in ontvangst nemen.
Op Malle Maandag 7 maart zal Legendary PSV als onderdeel van het programma een ludieke wedstrijd spelen op de markt tegen oud-FC Eindhoven.
Ben bang van welquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:52 schreef rubbereend het volgende:
gaat het nou nog over dat schorsingen gezwam?
Ik gok Bakkal. Of misschien dat hij Bakkal nu als 1e vervanger van de flanken ziet en dat hij Nijland er neer zet..quote:
Rutten zal 'em wel willen prikkelen, hij had al een voorgevoel dat Toivonen zich ging misdragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:11 schreef Geo3kant het volgende:
Bakkal of Labyadmaar bakkal zat laatst al op de tribune omdat hij zijn felheid miste..
Wat zijn dit voor loze kreten?quote:
Toivonen Alert:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |