Nu nog leren quoten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef psvlijpie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
[/quote
Ouder en[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:]
ouder en wijzer dan jij,en meer verstand van voetbal !![]()
Ik heb ook het liefste Tyton eigenlijk, Cilessen ben ik bang dat het een verhaal dat het een verhaal Ten Rouwelaar wordt...quote:
Tyton bewijst het al een lange tijd. Cillessen begint net pas goed te keepen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb ook het liefste Tyton eigenlijk, Cilessen ben ik bang dat het een verhaal dat het een verhaal Ten Rouwelaar wordt...
Ben jij 12, of heb je gewoon een mentale achterstand?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
kan ik al hahahaha
[ afbeelding ]
of Iker.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat PSV Nikolai Michailov niet kon halen. Prima keeper.
Niet bijzonder hoor...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat PSV Nikolai Michailov niet kon halen. Prima keeper.
Zelfde type als Lens.. Hij was sterk en snel. Vind hem wel beter dan Lens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Ben een held totaal vergeten... Kwam hem net toevallig tegen op Youtube.. Farfan..![]()
![]()
Wat een baas was dat..
[ afbeelding ]
Bij AZ had hij nog best een goed schot..alleen niet goed genoeg voor vrije trappen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Lens is niks vergeleken met Farfan.. Hij had een geweldige trap en voorzet.. Iets waar Lens problemen mee heeft..
ben ouder en mentale voorstand op jou kulekequote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben jij 12, of heb je gewoon een mentale achterstand?
Overigens hebben wij Verhoeven nog in de aanbieding.
Viel me ook al op. Schijnheilig gewoon dat er niks over Vertonghen werd vermeld. Zo kan iemand die de wedstrijd niet heeft gezien toch geen objectieve mening vormen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Koenani het volgende:
Frappant dat de actie van Vertonghen niet eens in de samenvatting van PSV AJAX terugkwam op NOS Studio Sport, en dat die van Toivonen zeker 6x herhaald is.
Straks kijken wat ze bij Studio Ajax/Voetbal te melden hebben over de voorvallen![]()
Overigens mag Toivonen best wel geschorst worden hiervoor, want leek net weer of hij vandaag dronken op het veld stond
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Schijnheilig gewoon dat er niks over Vertonghen werd vermeld. Zo kan iemand die de wedstrijd niet heeft gezien toch geen objectieve mening vormen?
Idd, en Jack van Gelder kennende zal het dan ook wel niet besproken wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |