Nu nog leren quoten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef psvlijpie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
[/quote
Ouder en[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 februari 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:]
ouder en wijzer dan jij,en meer verstand van voetbal !![]()
Ik heb ook het liefste Tyton eigenlijk, Cilessen ben ik bang dat het een verhaal dat het een verhaal Ten Rouwelaar wordt...quote:
Tyton bewijst het al een lange tijd. Cillessen begint net pas goed te keepen.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb ook het liefste Tyton eigenlijk, Cilessen ben ik bang dat het een verhaal dat het een verhaal Ten Rouwelaar wordt...
Ben jij 12, of heb je gewoon een mentale achterstand?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
kan ik al hahahaha
[ afbeelding ]
of Iker.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat PSV Nikolai Michailov niet kon halen. Prima keeper.
Niet bijzonder hoor...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:07 schreef Einthovuh het volgende:
Jammer dat PSV Nikolai Michailov niet kon halen. Prima keeper.
Zelfde type als Lens.. Hij was sterk en snel. Vind hem wel beter dan Lens.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Ben een held totaal vergeten... Kwam hem net toevallig tegen op Youtube.. Farfan..![]()
![]()
Wat een baas was dat..
[ afbeelding ]
Bij AZ had hij nog best een goed schot..alleen niet goed genoeg voor vrije trappen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Lens is niks vergeleken met Farfan.. Hij had een geweldige trap en voorzet.. Iets waar Lens problemen mee heeft..
ben ouder en mentale voorstand op jou kulekequote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ben jij 12, of heb je gewoon een mentale achterstand?
Overigens hebben wij Verhoeven nog in de aanbieding.
Viel me ook al op. Schijnheilig gewoon dat er niks over Vertonghen werd vermeld. Zo kan iemand die de wedstrijd niet heeft gezien toch geen objectieve mening vormen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef Koenani het volgende:
Frappant dat de actie van Vertonghen niet eens in de samenvatting van PSV AJAX terugkwam op NOS Studio Sport, en dat die van Toivonen zeker 6x herhaald is.
Straks kijken wat ze bij Studio Ajax/Voetbal te melden hebben over de voorvallen![]()
Overigens mag Toivonen best wel geschorst worden hiervoor, want leek net weer of hij vandaag dronken op het veld stond
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Schijnheilig gewoon dat er niks over Vertonghen werd vermeld. Zo kan iemand die de wedstrijd niet heeft gezien toch geen objectieve mening vormen?
Idd, en Jack van Gelder kennende zal het dan ook wel niet besproken wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dat getuigd onder andere weer hoe erg de media en studio voetbal ajax fans zijn.. Iedereen mag van mij voor zijn eigen cluppie zijn maar qua onsportief gedrag en overtredingen moet je neutraal en eerlijk zijn.. en het gebeurd altijd dat ze de zooi van ajax eruit laten en van andere (vooral) PSV lekker 6x herhalen..
Ja toivonen is vervelend en moet ook geschorst worden vanwege die elleboog maar blaas het andere ook op.. misselijk makend is het..
Dat deden ze toch ook bij Suarez? Schwalbes werden 10x herhaald. Smerige overtredingen 10x ..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dat getuigd onder andere weer hoe erg de media en studio voetbal ajax fans zijn.. Iedereen mag van mij voor zijn eigen cluppie zijn maar qua onsportief gedrag en overtredingen moet je neutraal en eerlijk zijn.. en het gebeurd altijd dat ze de zooi van ajax eruit laten en van andere (vooral) PSV lekker 6x herhalen..
Ja toivonen is vervelend en moet ook geschorst worden vanwege die elleboog maar blaas het andere ook op.. misselijk makend is het..
Heb liever dat dat geld naar VI gaat..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen verwoorden. Maar het misselijkmakenste is nog wel dat wij belasting geld hiervoor moeten betalen. Afschaffen die onzin.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb liever dat dat geld naar VI gaat..
Zelfs kritisch over zijn eigen club..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Johan Derksen nog nooit op een partijdige opmerking ofzo kunnen betrappen. Hij is ook neutraal en niet specifiek supporter van een club. Zo hoort elke journalist te zijn.
Dat zeg ik toch.. dat is terecht, maar dan ook bij iedereen. Het gebeurde bij Suarez.. terecht, het gebeurd bij Toivonen (geef ik toe) terecht.. maar dan ook bij Vertonghen of Enoh met affelay vorig jaar.. of bijvoorbeeld Ammi bij Den haag Feyenoord.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook bij Suarez? Schwalbes werden 10x herhaald. Smerige overtredingen 10x ..
Zo is het. Toen werden ajacieden uitgelachen als ze het eenzijdig en oneerlijk vonden, nu valt die eer PSV ten beurt. Ik moet zeggen dat ik er nu ook meer van kan genieten dan destijds met Luis.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook bij Suarez? Schwalbes werden 10x herhaald. Smerige overtredingen 10x ..
Verrassend, in Studio Ajax.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Ze lieten Toivonen zien maar Vertongen niet..
No surprise there.. zal ook vast niet meer komen. Toch wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Ze lieten Toivonen zien maar Vertongen niet..
Had hoge verwachtingen van berg , een berg.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Berg is gewoon prut en hij staat erin omdat in zijn contract staat helft van de prijs om te huren maar zoveel minuten spelen.. kan niet anders....
Hopelijk zijn de vlieguren snel op en dan zeefuik/nijland erin..
Ik ook hoor.. ik dacht dat hij wat in te brengen had, daarna dacht ik ja als hij scoort komt dat wel weer terug.. toen dacht ik Rutten wisselt slecht maar je kan Berg er gewoon niet in latenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef psvlijpie het volgende:
[..]
Had hoge verwachtingen van berg , een berg.
maar zie liever zeefuik erin , was gelijk gevaarlijk toen hij erin kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |