Vandaag ergens denk ik.. Volgens mij meestal begin van de middag.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer wordt het bekend of en wat de KNVB gaat doen aan de kwesties Toivonen en Vertongen?
Vertonghen kan je niet schorsen zonder Marcelo ook aan te pakken. Toivonen was een duidelijkere op zichzelf staande actie.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.
Als justitie zo werkt dan is het cellen tekort zo opgelost.. Want dan slaat iemand mij, steek ik hem neer, en dan wordt ik niet gestraft omdat hij begon
Ehm.. wat wil je Marcelo dan geven voor het vastpakken van een tegenstander?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vertonghen kan je niet schorsen zonder Marcelo ook aan te pakken. Toivonen was een duidelijkere op zichzelf staande actie.
Bij behandeling zal Vertonghen zich dan ook wel gesterkt weten door de beeldenb, waar Toivonen alleeen maar meer het bokje zal zijn.
quote:
Er zijn ongeveer 3x zoveel psvers die zeiden dat wat Toivonen deed geen schorsing verdiende dan Ajacieden die zeiden dat Vertonghen geen schorsing verdiende. Alleen minder lang dan T.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.
Als justitie zo werkt dan is het cellen tekort zo opgelost.. Want dan slaat iemand mij, steek ik hem neer, en dan wordt ik niet gestraft omdat hij begon
Ow.. waar ik keek zag ik vaker Ajacieden die het gedrag van Vertonghen goed praatten omdat Marcelo vasthield dan PSV-ers die vonden dat Ola niet geschorst dient te worden omdat Vertonghen een duwtje gafquote:Op maandag 28 februari 2011 12:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 3x zoveel psvers die zeiden dat wat Toivonen deed geen schorsing verdiende dan Ajacieden die zeiden dat Vertonghen geen schorsing verdiende. Alleen minder lang dan T.
Goed nieuws voor PSVquote:Op maandag 28 februari 2011 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Douglas is door Twente 5 wedstrijden geschorst en de KNVB heeft een voorstel van 6 wedstrijden gedaan.
Ja daaromquote:Op maandag 28 februari 2011 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente heeft het voorstel inmiddels ook geaccepteerd
Staat mij iets bij dat hij de vorige keer 3 duels kreeg en geen onvoorwaardelijke.. Er is in ieder geval een onderzoek gestart naar Ola.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:18 schreef rubbereend het volgende:
Ja laten we een discussie beginnen over wie wat zei in de discussie
Toivonen zat fout, dus schorsing. Ik weet niet hoeveel schorsingen Toivonen al heeft gehad dat telt neem ik aan mee bij een eventuele schorsing.
Volgens mij kan je dat wekelijks met alle spelers voeren. Niemand die zijn handen bij corners thuis houdt. Alleen dit was dan toevallig uitgebreid in beeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Laten we een nieuw discussie topic aanmaken Wie doet wat op het veld #1![]()
Douglas 6.. netjes, had gehoopt op 8.. maar 6 is ook terecht.
Marcello mag ook weleens eens aangesproken worden door PSV zelf want het is niet erg genoeg voor de KNVB maar als je daar een penalty weggeeft kun je ook een wedstrijd weggeven want totaal onnodig is. Dus handen thuis-praatje.
Als je dat geen bewussie vindtquote:Op maandag 28 februari 2011 13:34 schreef Bayswater het volgende:
Vertonghen gaat alleen maar voor Toivonen en totaal niet voor de bal. Was een duidelijke penalty.![]()
en happenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je dat geen bewussie vindt
mooi, linksbacks zijn schaars en doet het op zich primaquote:Op maandag 28 februari 2011 14:28 schreef Frey het volgende:
Contract Pieters verlengd tot en met 2014
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef Geo3kant het volgende:
Marcello mag ook weleens eens aangesproken worden door PSV
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, linksbacks zijn schaars en doet het op zich prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |