Ja klinkt echt lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Nou een nieuw woord.. Een Toivoontje..
ach hele hype nuquote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Nou een nieuw woord.. Een Toivoontje..
Manolev speelt steeds beter...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Deed Berg het maar (nog een keer)..![]()
Btw ik denk dat Van der Gijp weinig te klagen heeft morge over Manolev
Van der Gijp vind wel wat hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Gijpie vindt altijd wel iets.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Geo3kant het volgende:
Haha wat is dat heerlijk zeg! Twee keer een B-team opstellen omdat de competitie belangrijker is en dan 2x verliezenquote:
As said.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toivonen is de hype.. Ze moeten de tijd ook vullen daar..
omg..quote:'Toivonen had die overtreding met een vijfde en zesde man niet gemaakt'
Eric Braamhaar gaf na afloop van de topper tussen PSV en Ajax (0-0) toe dat hij Ola Toivonen van het veld had moeten sturen. De aanvaller van PSV deelde in een duel met Jan Vertonghen een elleboogstoot uit en lijkt een schorsing tegemoet te kunnen zien. "Toivonen geeft een elleboog", vertelt de arbiter schuldbewust in De Telegraaf. "Als ik dat had gezien, was het een abctje: rood."
"Ik heb de situatie niet waargenomen", vervolgt Braamhaar in het dagblad. "Ik baal ervan dat dit me is ontgaan. Het is pijnlijk. Dit horen we te zien en is nu werk voor de aanklager." Braamhaar merkte al dat hij fout zat toen hij zijn mobiele telefoon weer aanzette. "Ik kreeg allerlei smsjes dat dit me was ontgaan." De leidsman had graag extra hulp gehad. "Met een vijfde en zesde man was dit niet gebeurd. Die had er met zijn neus bovenop gestaan. Daar was een preventieve werking van uitgegaan zodat Toivonen deze overtreding niet had gemaakt."
Vertonghen zal Toivonen in zijn verklaring niet sparen. "Ik heb nu vijf of zes keer tegen hem gespeeld en er is altijd wel wat aan de hand. Toivonen deelt het hele duel uit, maar moet eens leren incasseren. Ik zag hem niet slaan, maar voelde een klap bij mijn oog. Daarna lag ik op de grond." Toivonen was na afloop van slag. "Volgens mij was het een normaal luchtduel, waarbij ik zo hoog mogelijk spring." De Zweed is bevreesd voor de aanklager. "Natuurlijk, ik ben altijd bang in Nederland. Ik heb een historie."
Denk inderdaad dat het er 3 of 4 worden. Zou PSV nu echt slechter zijn zonder de blonde?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel 4 wedstrijden worden zodat hij Twente uit mist.
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV
Toivonen schorsenwas gewoon een kutactie. Vertongen moet ook geschorst worden. Reactie was buitenproportioneel op wat Marcelo deed.
Hoop niet dat je daarmee op mij doelt?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die vinden dat Vertonghen niet geschorst mag worden omdat Marcelo ook iets bij hem deed.. Dan snap je het spelletje ook niet helemaal.
Als justitie zo werkt dan is het cellen tekort zo opgelost.. Want dan slaat iemand mij, steek ik hem neer, en dan wordt ik niet gestraft omdat hij begon
Nee hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop niet dat je daarmee op mij doelt?
Nee oké, ik ben het namelijk volkomen met je eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nee hoor
Doel meer op een gedeelte Ajax supporters(ze zijn niet allemaal zo) die moord en brand schreeuwen dat Toivonen geschorst moet worden en dat wat Vertonghen bij Marcelo deed niets was..
Slaan/slaande beweging mag niet en moet bestraft worden, net zoals een elleboogstoot..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |