^quote:
in dat geval. Rubje kan je voortaan weg blijven?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef Thaboel het volgende:
- Geen doodsverwensingen graag. Volgende keer krijg je een note. -
Eensquote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
in dat geval. Rubje kan je voortaan weg blijven?
seriously regen?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef Vronsky het volgende:
En hallo DEF, wat een geweldige dag, regen, regen regen.
Lucky mofo.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
seriously regen?
Ik heb de hele dag nog geen druppel gevoeld. Tis hier fantasties in het zonnige zeeland
Geweldig kutweer hier, was ook erg verfrissend met hardlopenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
seriously regen?
Ik heb de hele dag nog geen druppel gevoeld. Tis hier fantasties in het zonnige zeeland
Some people got it ....quote:
Hardlopenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:55 schreef Vronsky het volgende:
Geweldig kutweer hier, was ook erg verfrissend met hardlopen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het niet gestart is door rubje
Uitspraak van de eeuw?quote:mensen die gewoon verzamelaar zijn en alle kennis via Google hebben vergaard en het gewoon leuk vinden zich in de nabijheid vd elite te begeven en erover te praen(iets waar sommigen op FOK ook last van hebben![]()
)
praen?quote:
neeuj, op wat rubje bashen naquote:
Zeeland... Zit er nu alweer ruim een maandquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
seriously regen?
O. My. God.quote:
Geen idee... Snelwegordonnans?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
Een 911 carrera 4s, Was deze niet in 1 of ander spotje gebruikt?
Verhuizen jas, 3 etages op en af, en bij nieuw pand in 020 wederom 3 etages op en af.quote:
* Lotusss geeft ErwinRommel een massagequote:Op zondag 27 februari 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Hallo allemaal, ben redelijk gebroken moet ik zeggen.
Leruk, maar kom ff deze kant opquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss geeft ErwinRommel een massage
En ik denken dat er iets gebeurt isquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verhuizen jas, 3 etages op en af, en bij nieuw pand in 020 wederom 3 etages op en af.
Zusje ff helpen hè?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En ik denken dat er iets gebeurt is!
Wel leuk om te horen!
stop met dat liedjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
De pa van mijn schoonbroer deelt in elok geval de mening dat hij dit ook een lekker nummer vind tijdens het autorijden
Alleen als jij deze gaat beluisterenquote:
Nu alquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
Macdonalds weer binnen
Nu binnenhouden. Gister beetje ruzie gehad in de kroeg en met het vrouwmens. Gaaaaat lekkerrr
Voor straf....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef EllaN het volgende:
Ik begon het Franse volkslied te zingen na de eerste 2 tellen.
Gaat lekker Thaboel...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
Macdonalds weer binnen
Nu binnenhouden. Gister beetje ruzie gehad in de kroeg en met het vrouwmens. Gaaaaat lekkerrr
Wat doe jij ook bij de Mac Drek!!!!?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
Macdonalds weer binnen
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor straf....
Ga maar in de voorligsteun liggen, geef er maar 40!!!!!!
Organenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Sod off met dat Franse lied!! Stelletje organenvreters!
Laat ik je teleurstellen, mijn organen zijn rot!quote:
yoghurt yoghurt yoghurt?quote:
You're very very welcome!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
Thx voor de felicitaties allemaal.
En nu ga ik snurken. Morgen om 0500 weer op en ik heb het idee dat ik ga werken met een flinke kater.
nah was mijn schuld. Als ik drink dan word ik soms een beetje jaloers en agresief. Vooral als iemand aan me meissie zit. Toen stond ik ineens buiten met wat mensen die me tegenhielden. En die ruzie.. Zie bovenstaandequote:
Whehehe.....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah was mijn schuld. Als ik drink dan word ik soms een beetje jaloers en agresief. Vooral als iemand aan me meissie zit. Toen stond ik ineens buiten met wat mensen die me tegenhielden. En die ruzie.. Zie bovenstaandeviel niet zo goed bij dr
Aii.. Als een redelijk "nieuwe" relatie mij zoiets zou flikken, zou ik dat niet zo goed trekken.. Succes met goedmakenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah was mijn schuld. Als ik drink dan word ik soms een beetje jaloers en agresief. Vooral als iemand aan me meissie zit. Toen stond ik ineens buiten met wat mensen die me tegenhielden. En die ruzie.. Zie bovenstaandeviel niet zo goed bij dr
Drank schijnt in (DEF) nogal een punt te zijn, is het niet.. en laat drank nu juist net meer kapot maken dan dat je lief is..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aii.. Als een redelijk "nieuwe" relatie mij zoiets zou flikken, zou ik dat niet zo goed trekken.. Succes met goedmaken.
Vrouwen maken meer kapot dan bier goed kan makenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Drank schijnt in (DEF) nogal een punt te zijn, is het niet.. en laat drank nu juist net meer kapot maken dan dat je lief is..
Dit bedoel ik niet fout hoor.. maar hoe komt het dat je dan in dat soort situaties terecht komt? Ik las ook dat verhaal van ER over die buren.. hup, gelijk vol agressiviteit en dit en dat.. is dat dan een soort opstandigheid ofzo die aan iedereen getoond moet worden?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorTrek het gewoon niet zo goed als mensen 'mij wel even wat manieren willen bij brengen'
Euhm, die buurman zat fout hoor. ER heeft hem netjes doch streng aangesproken en die buurman is nu rustigquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet fout hoor.. maar hoe komt het dat je dan in dat soort situaties terecht komt? Ik las ook dat verhaal van ER over die buren.. hup, gelijk vol agressiviteit en dit en dat.. is dat dan een soort opstandigheid ofzo die aan iedereen getoond moet worden?
Ok, maar die taal die hier tentoongespreid werd.. waarom wordt er gelijk zon mega agressiviteit aangekoppeld?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euhm, die buurman zat fout hoor. ER heeft hem netjes doch streng aangesproken en die buurman is nu rustig
Mannen hèquote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ok, maar die taal die hier tentoongespreid werd.. waarom wordt er gelijk zon mega agressiviteit aangekoppeld?
Ok, daar zit natuurlijk het grootste punt!quote:
na wat waarschuwingen als iemand irritant word verwacht ik dat de boodschap aan is gekomen. En al helemaal niet achter me rug om gaan praten dat je me wel ff gaat aanpakken. Zat ook wat drank achter en dan ben ik wat sneller opgefokt. En dan in me gezicht staan liegen tja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet fout hoor.. maar hoe komt het dat je dan in dat soort situaties terecht komt? Ik las ook dat verhaal van ER over die buren.. hup, gelijk vol agressiviteit en dit en dat.. is dat dan een soort opstandigheid ofzo die aan iedereen getoond moet worden?
Hmzz.. ik geef jou ook zeker geen schuld ofzo hoor.. maar denk ook aan het meisje hequote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na wat waarschuwingen als iemand irritant word verwacht ik dat de boodschap aan is gekomen. En al helemaal niet achter me rug om gaan praten dat je me wel ff gaat aanpakken. Zat ook wat drank achter en dan ben ik wat sneller opgefokt. En dan in me gezicht staan liegen tja.
Vlissinge is vet relax, ''de dop'' op dinsdag en donderdag avond schijnt echt heel goed te zijn, ik weet uit ervaring alleen van de donderdag....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu tijdelijk in Vlissingen, hoe hou je het daar in hemelsnaam uit
Ben tot nu toe alleen in Popeyes geweest, leuke tent. Waardeer live muziek wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vlissinge is vet relax, ''de dop'' op dinsdag en donderdag avond schijnt echt heel goed te zijn, ik weet uit ervaring alleen van de donderdag....
ja het is gewoon weer ff wennen dat ik niet meer alleen benquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Hmzz.. ik geef jou ook zeker geen schuld ofzo hoor.. maar denk ook aan het meisje he
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ok, daar zit natuurlijk het grootste punt!
Maar als mijn vrienden (laat staan mn vriend) dat doen, daar zitten er een aantal bij waarvan rubje helemaalzou worden, dan gaan ze onder de koude douche hoor..
Maandag? uuuh nee?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja het is gewoon weer ff wennen dat ik niet meer alleen ben
Mensen alweer zin in de maandag?
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Mores het volgende:
Ik kan me echt niet druk maken om die Rubje, je kan mensen namelijk ook gewoon negeren, dat is meestal de beste manier om van iemand af te komen
wei hebben hetzelfde probleem vandaagquote:
Provoceren vind ik het eigenlijk nog niet eens echt wat hij doet (en al zou dat zo zijn, daar heeft bijna iedereen hier soms wel eens last van).quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.
Ach wat heet provoceren? Als iemand veilig achter zijn schermpje staat te provoceren is het gewoon een looserquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, vond het inderdaad al op een hakenkruisvlag lijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Vronsky het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=grammar+nazi
Ik geef je ook gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh, vond het inderdaad al op een hakenkruisvlag lijken![]()
Normaal boeit een kleine spelfout me niet, maar aangezien Maitje hier de laatste tijd gemiddeld zo'n 5 keer per dag roept dat ze altijd gelijk heeft, en anderen ook op spelfouten wijst kon ik het even niet laten
Hij blijft hangen op 32 minuten, maar dat kan er misschien aan liggen dat ik onderwijl ook iets sta te downloaden, en mijn internet is niet snel, morgen maar weer eens proberen, hij staat er toch tien dagen op.quote:
Om het af te maken zou ik zeker tot morgenmiddag aan één stuk door moeten werkenquote:
Nee, niet als ik vlak daar voor al had aangegeven te gaan snurken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey Cobra, pisvlek, luister jij je voicemails wel eens af? Heb daarnet een bericht ingesproken
Wie heeft je tas ingepakt?quote:Op maandag 28 februari 2011 06:50 schreef Braamyo het volgende:
Goeie morgen, de vroege vogels !
en ik ben me scheerspullen vergeten...hoe kan dat nou !!!!
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
Nee, want ik heb het niet met jou kunnen vieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cobra4 op 28-02-2011 07:47:45 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nou bij deze mijn late felicitatiesquote:Op maandag 28 februari 2011 06:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, niet als ik vlak daar voor al had aangegeven te gaan snurken.
Mogguh.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou bij deze mijn late felicitaties
Goedemorgen trouwens
Is prima, dan ben ik weer bij Lotusss. Ben nu in Breda, en word zo opgepikt om weer een dagje helpen te verhuizen. Geen weekeinde gehad dusquote:Op maandag 28 februari 2011 07:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Als ik er aan denk bel ik je vanavond even.
Ik had het veel te zwaar afgelopen weekeind. Zaterdag de hele dag op mijn neefje van 6 gepast. (IK 2-17 heeft geen effect!) en zondag daarvan bij moeten komen. Dit onder het genot van een goede fles whisky en een doos sigaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is prima, dan ben ik weer bij Lotusss. Ben nu in Breda, en word zo opgepikt om weer een dagje helpen te verhuizen. Geen weekeinde gehad dus
Ja zo wil ik ook wel oud worden zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
Dit onder het genot van een goede fles whisky en een doos sigaren.
Dat laatste moeten we ook nog een keertje doen, lappen we geld, kopen we een steengoede whisky en een paar goede sigaren. Gaan we lekker genietenquote:Op maandag 28 februari 2011 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had het veel te zwaar afgelopen weekeind. Zaterdag de hele dag op mijn neefje van 6 gepast. (IK 2-17 heeft geen effect!) en zondag daarvan bij moeten komen. Dit onder het genot van een goede fles whisky en een doos sigaren.
quote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zo wil ik ook wel oud worden zijn.
Oud??? Jullie zijn pas in de zomer van jullie leventje, ik ook trouwens......quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Op deze manier is het wel een aanrader.
Ja zeker weten. Zit nu aan de dip en sweet tea.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Op deze manier is het wel een aanrader.
Ik zit aan de senseo en de drumquote:Op maandag 28 februari 2011 08:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Zit nu aan de dip en sweet tea.
ik uiteraard, maar.... ik heb echt nog 3x gecontroleerd dat er een scheermes in zou zitten. Nja, niks over gehoord. En de rest van de dag is niks doenquote:
Deal.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste moeten we ook nog een keertje doen, lappen we geld, kopen we een steengoede whisky en een paar goede sigaren. Gaan we lekker genieten
Max. 1 fles!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
Gaat lotusss maar aan de Baileys
LoLquote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LoL
Maar dan mag ze wel weer ff haar stoofschotel maken, terwijl wij aan de whisky en sigaren zitten
Weet je nou eigenlijk al wie de eigenaar is?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:04 schreef ErwinRommel het volgende:
LOL, die gekke grote kater die Lotusss en ik Mao noemen is ook weer ff binnen en zit nu aan de brokjes
Nope.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weet je nou eigenlijk al wie de eigenaar is?
Omnomnom...quote:
hehehe. leuk beestquote:Op maandag 28 februari 2011 08:04 schreef ErwinRommel het volgende:
LOL, die gekke grote kater die Lotusss en ik Mao noemen is ook weer ff binnen en zit nu aan de brokjes
Ik hoop dat het niet bij *was* blijft... maar vandaag tijdens mijn oefen rondje ging het toch niet helemaal lekker....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef gerco94 het volgende:
jij was toch de man van de conditie?
je snapt wel wat ik bedoelde;)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet bij *was* blijft... maar vandaag tijdens mijn oefen rondje ging het toch niet helemaal lekker....
absoluut, ben alleen wezen rennen vanmiddag (30 minuutjes geleden) en dat viel echt tegenquote:
feli, wat moest je allemaal doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
* Maitje is door de keuring deel A heen!!
whoot YES meid, goed bezig !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
Feli!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
oe daar ben je inmiddels vast heel goed in geworden, dat brief schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef Maitje het volgende:
Eerst een taaltest waarbij we woorden af moesten maken en daarna moesten we "brieven" schrijven. Dit konden gewoon een brief zijn naar een vriendin, maar ook sollicitatie etc. Je kreeg dus 5 brieven.
Wat vond je van de Famas? Ik hoor altijd zo veel slechte dingen erover, maar volgens mij klopt daar geen fuck vanquote:Op maandag 28 februari 2011 16:57 schreef Bouke-p het volgende:
gefelicteerd maitje!
Zo, van de week ff wezen schieten met de fransen! Was lache, ook ff met mn eigen C8 kunnen schieten en de fransen waren zo aardig om ons ook met hun buksen te laten schieten. De Famas, Minimi(2x 5,56 en 7,62) en 40mm![]()
Zelf gingen ze ook nog AT4 schieten, wat resluteerde in 2x een blindganger![]()
Al met al erg leuk, zeker ook omdat de fransen voor meer dan voldoende munitie gezorgd hadden!
Probleem bij de Famas (en bij andere bullpups) is dat de afstand trigger to sear nogal nadelig is.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat vond je van de Famas? Ik hoor altijd zo veel slechte dingen erover, maar volgens mij klopt daar geen fuck van.
Ghehe nou iddquote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
oe daar ben je inmiddels vast heel goed in geworden, dat brief schrijven
In Maart moet ik voor deel B. Datum houd ik liever nog even stilquote:
Wat voor buks had je?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Bouke-p het volgende:
tsjah op een schietbaan is alles leuk :p maar de buks die ik had, had ook red dot wat wel erg makkelijk is. Wel een fijn wapen verder, weinig terugslag vooral. Enige minpuntje vind ik persoonlijk de plaats van de vuurregelaar, die zit voor de trekker.
thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Mores het volgende:
Gefeliciteerd Maitje, die vragenlijsten zijn echt doorzichtig, die kan je zelf sturen
Iets drukker gehad dan ik had gehoopt, maar de kop is er in ieder geval afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Mores het volgende:
Avond![]()
Rustig dagje, ik was al rond 1500 thuis, terwijl ik normaal gewoon tot vijfen werk
En jij?
Dan moet het helemaal lukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
thnx!
Ik heb de vragenlijst eerder bij defensie gemaakt, daar was ik eerlijk en ben daar toen ook goed op beoordeeld, dus dat komt wel goed
Ook gezelligquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Braamyo het volgende:
Zo, ik kap het helemaal af, en ga gewoon lekker in bed een boek lezen. Dan is mijn dag ook weer ten einde.
Toedels !
Ja, Rubje die lastig doet, en nogmaals Rubje die lastig deed, en ER die zijn buurman op zijn muil wilde slaan, en en en, dat was het zo'n beetjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
Avond!
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
Was er ff een lang weekendje tussenuit.
Dat is normaal...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja, Rubje die lastig doet, en nogmaals Rubje die lastig deed,
Valt mee dus. Geen reden om alle topics terug te lezen.quote:en ER die zijn buurman op zijn muil wilde slaan, en en en, dat was het zo'n beetje
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Cobra, Royyy, AchJa....jij kijkt ook niet op één man
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereen
Ah soquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah jeager op woensdag en neem do+vrij omdat ik aankomend weekend moet werken.
Nog 52 mins en FTD gaat op zwart...quote:De server is momenteel bezet. Probeer het later opnieuw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...
Ik ben ook gewoon aardig tegen ouwe mannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, op FTD zit iedereen het aftellen van de klok zeker te volgen...
[..]
Nog 52 mins en FTD gaat op zwart...
[..]
Ach, ooit ben jij ook op leeftijd en de dertig ruim voorbij en niet alleen de baard in de keel, ik zeg je, ze liggen aan je voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doeiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Maarum, ik ben mijn lichaam wat verdiende rust geven
Tjuus!
Ooit...ooit... maar voorlopig gelukkig nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Ach, ooit ben jij ook op leeftijd en de dertig ruim voorbij en niet alleen de baard in de keel, ik zeg je, ze liggen aan je voeten
Truste!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Maarum, ik ben mijn lichaam wat verdiende rust geven
Tjuus!
Nog genoeg meisjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ooit...ooit... maar voorlopig gelukkig nog niet
Ik ben er weer, de laatste dagen veel gelezen, en weer wat lering gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk, aflossing van de wacht!
Avond!
[..]
Gaat allemaal vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou ouder je wordt hoe meer keus je hebt.
Zo, ik hoor een echoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat allemaal vanzelf.![]()
Hou ouder je wordt hoe meer keus je hebt.
Jourequote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar, in het geweldige, fantastische land van Grutte Pier?
Oh ja, is waar ook... volgens mij hadden we het daar al eens over gehad. Stationsstraat was het toch?quote:
Wat vind je, dat ze misschien één van de grootste West Friezen; Jan Pieterszoon Coen zijn beeld gaan weghalen in Hoorn?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar, in het geweldige, fantastische land van Grutte Pier?
jep jepquote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook... volgens mij hadden we het daar al eens over gehad. Stationsstraat was het toch?
wie nog meer dan?quote:
Ach, wat moet ik met een hele berg vrouwen aan m'n voeten als ik 30 ben? Met maar één heb je tenminste ook maar van één gezeurquote:
Dat zeg je goed, 1 van de grootste West Friezen. Die kunnen natuurlijk niet in de schaduw staan bij echte Friezen zoals bv. Sytzama en Tjerk Hiddes.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat vind je, dat ze misschien één van de grootste West Friezen; Jan Pieterszoon Coen zijn beeld gaan weghalen in Hoorn?
Beetje afwisseling?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach, wat moet ik met een hele berg vrouwen aan m'n voeten als ik 30 ben? Met maar één heb je tenminste ook maar van één gezeur
Ik ken mijn geschiedenisquote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, 1 van de grootste West Friezen. Die kunnen natuurlijk niet in de schaduw staan bij echte Friezen zoals bv. Sytzama en Tjerk Hiddes.
enkele vrouw is al lastig genoegquote:
Kijk, wist ik niet! Altijd leuk om te weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis![]()
Trouwens, je hebt nu in Roermond de kogel tentoongesteld waarmee de oud stadhouder van Friesland, Ernst Casimir in Roermond dodelijk werd getroffen, dat was trouwens op de plek waar de latere Ernst Casimirkazerne werd geplaatst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernst_Casimir
Denk het ook.. www.ftd.nu is down.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik denk dit...
http://webwereld.nl/de-vijf/105693/5-alternatieven-voor-ftd.html
Volgens mij was AchJa FTD, want hij lijkt ook 'plat te liggen'quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef AchJa het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Mores het volgende:
Wat gaat e
Internet klapte er weer eens uit...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgens mij was AchJa FTD, want hij lijkt ook 'plat te liggen'
Het nieuwsgroep index programma wat ik na het headeren (19 lang geleden) gebruikt heb! In 2002 ofzo begonnen en is nu verboden... Met dank aan Brein.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Mores het volgende:
Wat gaat er over 10 minuten gebeuren? ( ik weet niet wat FTD is )
Haha zal morgen eens langs het werk van mn pa gaan. Brein zit in het zelfde gebouw. Heb daar wel eens in de kelder rond gelopen en echt kamers vol dvd's/cd's en hardeschijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het nieuwsgroep index programma wat ik na het headeren (19 lang geleden) gebruikt heb! In 2002 ofzo begonnen en is nu verboden... Met dank aan Brein.
Wat doet je denken dat hij dat niet doetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:08 schreef Thaboel het volgende:
@ellan ja zit weer goed. Moet jou menneke niet met rave in de schnee zitten?
Brein zijn ook een stelletje ........ die staan ook geld in hun eigen zak te steken door vuile spelletjes, maar goed, mooi klootte dus, ik kende het iig niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het nieuwsgroep index programma wat ik na het headeren (19 lang geleden) gebruikt heb! In 2002 ofzo begonnen en is nu verboden... Met dank aan Brein.
en hopelijk ook nog wat uurtjes bij jou tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat hij dat niet doet? Ach, hij is overal en nergens
.
Als de baas het toe laatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
en hopelijk ook nog wat uurtjes bij jou toch
En zo hoort het, een vent in het veld, en een vent.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Als de baas het toe laat. Ik maak maar grapjes, ik heb niets te klagen
.
http://www.ftd.nu/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:15 schreef Mores het volgende:
[..]
Brein zijn ook een stelletje ........ die staan ook geld in hun eigen zak te steken door vuile spelletjes, maar goed, mooi klootte dus, ik kende het iig niet.
Slaap lekker EllaNquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef EllaN het volgende:
on that note ga ik lekker slapen.
Goede nacht heren!
Pfff, ik ben oldskool, dus ook zonder FTD kom ik nog wel aan mijn films, porno, muziek, software etc. Het is alleen jammer dat je na een jaar of negen afscheid moet nemen van iets wat je eigenlijk dagelijks gebruikte.quote:
Tja, weet wat je bedoelt, maar goed, er zullen altijd wel weer nieuwe sites opkomen die onder die jurisprudentie uitkomen, trust me.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pfff, ik ben oldskool, dus ook zonder FTD kom ik nog wel aan mijn films, porno, muziek, software etc. Het is alleen jammer dat je na een jaar of negen afscheid moet nemen van iets wat je eigenlijk dagelijks gebruikte.
Het is een beetje hetzelfde als ze morgen FOK! op zwart gaan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |