Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Cobra, Royyy, AchJa....jij kijkt ook niet op één man
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah soquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah jeager op woensdag en neem do+vrij omdat ik aankomend weekend moet werken.
Nog 52 mins en FTD gaat op zwart...quote:De server is momenteel bezet. Probeer het later opnieuw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...
Ik ben ook gewoon aardig tegen ouwe mannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, op FTD zit iedereen het aftellen van de klok zeker te volgen...
[..]
Nog 52 mins en FTD gaat op zwart...
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...
Ach, ooit ben jij ook op leeftijd en de dertig ruim voorbij en niet alleen de baard in de keel, ik zeg je, ze liggen aan je voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doeiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Maarum, ik ben mijn lichaam wat verdiende rust geven
Tjuus!
Ooit...ooit... maar voorlopig gelukkig nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Ach, ooit ben jij ook op leeftijd en de dertig ruim voorbij en niet alleen de baard in de keel, ik zeg je, ze liggen aan je voeten
Truste!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Maarum, ik ben mijn lichaam wat verdiende rust geven
Tjuus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |