thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Mores het volgende:
Gefeliciteerd Maitje, die vragenlijsten zijn echt doorzichtig, die kan je zelf sturen
Iets drukker gehad dan ik had gehoopt, maar de kop is er in ieder geval afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Mores het volgende:
Avond![]()
Rustig dagje, ik was al rond 1500 thuis, terwijl ik normaal gewoon tot vijfen werk
En jij?
Dan moet het helemaal lukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
thnx!
Ik heb de vragenlijst eerder bij defensie gemaakt, daar was ik eerlijk en ben daar toen ook goed op beoordeeld, dus dat komt wel goed
Ook gezelligquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Braamyo het volgende:
Zo, ik kap het helemaal af, en ga gewoon lekker in bed een boek lezen. Dan is mijn dag ook weer ten einde.
Toedels !
Ja, Rubje die lastig doet, en nogmaals Rubje die lastig deed, en ER die zijn buurman op zijn muil wilde slaan, en en en, dat was het zo'n beetjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
Avond!
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
Was er ff een lang weekendje tussenuit.
Dat is normaal...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja, Rubje die lastig doet, en nogmaals Rubje die lastig deed,
Valt mee dus. Geen reden om alle topics terug te lezen.quote:en ER die zijn buurman op zijn muil wilde slaan, en en en, dat was het zo'n beetje
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Cobra, Royyy, AchJa....jij kijkt ook niet op één man
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah soquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah jeager op woensdag en neem do+vrij omdat ik aankomend weekend moet werken.
Nog 52 mins en FTD gaat op zwart...quote:De server is momenteel bezet. Probeer het later opnieuw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ik ben aardig naar iedereen
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...
Ik ben ook gewoon aardig tegen ouwe mannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, op FTD zit iedereen het aftellen van de klok zeker te volgen...
[..]
Nog 52 mins en FTD gaat op zwart...
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...
Ach, ooit ben jij ook op leeftijd en de dertig ruim voorbij en niet alleen de baard in de keel, ik zeg je, ze liggen aan je voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei doeiquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Maarum, ik ben mijn lichaam wat verdiende rust geven
Tjuus!
Ooit...ooit... maar voorlopig gelukkig nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Ach, ooit ben jij ook op leeftijd en de dertig ruim voorbij en niet alleen de baard in de keel, ik zeg je, ze liggen aan je voeten
Truste!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Maitje het volgende:
Maarum, ik ben mijn lichaam wat verdiende rust geven
Tjuus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |