Ik hoop dat het niet bij *was* blijft... maar vandaag tijdens mijn oefen rondje ging het toch niet helemaal lekker....quote:Op maandag 28 februari 2011 14:48 schreef gerco94 het volgende:
jij was toch de man van de conditie?
je snapt wel wat ik bedoelde;)quote:Op maandag 28 februari 2011 15:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet bij *was* blijft... maar vandaag tijdens mijn oefen rondje ging het toch niet helemaal lekker....
absoluut, ben alleen wezen rennen vanmiddag (30 minuutjes geleden) en dat viel echt tegenquote:
feli, wat moest je allemaal doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
* Maitje is door de keuring deel A heen!!
whoot YES meid, goed bezig !!!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
Feli!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef Maitje het volgende:
JAAAAA!!!
oe daar ben je inmiddels vast heel goed in geworden, dat brief schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:05 schreef Maitje het volgende:
Eerst een taaltest waarbij we woorden af moesten maken en daarna moesten we "brieven" schrijven. Dit konden gewoon een brief zijn naar een vriendin, maar ook sollicitatie etc. Je kreeg dus 5 brieven.
Wat vond je van de Famas? Ik hoor altijd zo veel slechte dingen erover, maar volgens mij klopt daar geen fuck vanquote:Op maandag 28 februari 2011 16:57 schreef Bouke-p het volgende:
gefelicteerd maitje!
Zo, van de week ff wezen schieten met de fransen! Was lache, ook ff met mn eigen C8 kunnen schieten en de fransen waren zo aardig om ons ook met hun buksen te laten schieten. De Famas, Minimi(2x 5,56 en 7,62) en 40mm![]()
Zelf gingen ze ook nog AT4 schieten, wat resluteerde in 2x een blindganger![]()
Al met al erg leuk, zeker ook omdat de fransen voor meer dan voldoende munitie gezorgd hadden!
Probleem bij de Famas (en bij andere bullpups) is dat de afstand trigger to sear nogal nadelig is.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat vond je van de Famas? Ik hoor altijd zo veel slechte dingen erover, maar volgens mij klopt daar geen fuck van.
Ghehe nou iddquote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
oe daar ben je inmiddels vast heel goed in geworden, dat brief schrijven
In Maart moet ik voor deel B. Datum houd ik liever nog even stilquote:
Wat voor buks had je?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:22 schreef Bouke-p het volgende:
tsjah op een schietbaan is alles leuk :p maar de buks die ik had, had ook red dot wat wel erg makkelijk is. Wel een fijn wapen verder, weinig terugslag vooral. Enige minpuntje vind ik persoonlijk de plaats van de vuurregelaar, die zit voor de trekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |