quote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zo wil ik ook wel oud worden zijn.
Oud??? Jullie zijn pas in de zomer van jullie leventje, ik ook trouwens......quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Op deze manier is het wel een aanrader.
Ja zeker weten. Zit nu aan de dip en sweet tea.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Op deze manier is het wel een aanrader.
Ik zit aan de senseo en de drumquote:Op maandag 28 februari 2011 08:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Zit nu aan de dip en sweet tea.
ik uiteraard, maar.... ik heb echt nog 3x gecontroleerd dat er een scheermes in zou zitten. Nja, niks over gehoord. En de rest van de dag is niks doenquote:
Deal.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste moeten we ook nog een keertje doen, lappen we geld, kopen we een steengoede whisky en een paar goede sigaren. Gaan we lekker genieten
Max. 1 fles!quote:Op maandag 28 februari 2011 08:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
Gaat lotusss maar aan de Baileys
LoLquote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LoL
Maar dan mag ze wel weer ff haar stoofschotel maken, terwijl wij aan de whisky en sigaren zitten
Weet je nou eigenlijk al wie de eigenaar is?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:04 schreef ErwinRommel het volgende:
LOL, die gekke grote kater die Lotusss en ik Mao noemen is ook weer ff binnen en zit nu aan de brokjes
Nope.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weet je nou eigenlijk al wie de eigenaar is?
Omnomnom...quote:
hehehe. leuk beestquote:Op maandag 28 februari 2011 08:04 schreef ErwinRommel het volgende:
LOL, die gekke grote kater die Lotusss en ik Mao noemen is ook weer ff binnen en zit nu aan de brokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |