Provoceren vind ik het eigenlijk nog niet eens echt wat hij doet (en al zou dat zo zijn, daar heeft bijna iedereen hier soms wel eens last van).quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.
Ach wat heet provoceren? Als iemand veilig achter zijn schermpje staat te provoceren is het gewoon een looserquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, vond het inderdaad al op een hakenkruisvlag lijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Vronsky het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=grammar+nazi
Ik geef je ook gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh, vond het inderdaad al op een hakenkruisvlag lijken![]()
Normaal boeit een kleine spelfout me niet, maar aangezien Maitje hier de laatste tijd gemiddeld zo'n 5 keer per dag roept dat ze altijd gelijk heeft, en anderen ook op spelfouten wijst kon ik het even niet laten
Hij blijft hangen op 32 minuten, maar dat kan er misschien aan liggen dat ik onderwijl ook iets sta te downloaden, en mijn internet is niet snel, morgen maar weer eens proberen, hij staat er toch tien dagen op.quote:
Om het af te maken zou ik zeker tot morgenmiddag aan één stuk door moeten werkenquote:
Nee, niet als ik vlak daar voor al had aangegeven te gaan snurken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Hey Cobra, pisvlek, luister jij je voicemails wel eens af? Heb daarnet een bericht ingesproken
Wie heeft je tas ingepakt?quote:Op maandag 28 februari 2011 06:50 schreef Braamyo het volgende:
Goeie morgen, de vroege vogels !
en ik ben me scheerspullen vergeten...hoe kan dat nou !!!!
Goeiemorgen lieve Maitje!quote:
Nee, want ik heb het niet met jou kunnen vieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cobra4 op 28-02-2011 07:47:45 ]"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nou bij deze mijn late felicitatiesquote:Op maandag 28 februari 2011 06:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, niet als ik vlak daar voor al had aangegeven te gaan snurken.
Mogguh.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou bij deze mijn late felicitaties
Goedemorgen trouwens
Is prima, dan ben ik weer bij Lotusss. Ben nu in Breda, en word zo opgepikt om weer een dagje helpen te verhuizen. Geen weekeinde gehad dusquote:Op maandag 28 februari 2011 07:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Als ik er aan denk bel ik je vanavond even.
Ik had het veel te zwaar afgelopen weekeind. Zaterdag de hele dag op mijn neefje van 6 gepast. (IK 2-17 heeft geen effect!) en zondag daarvan bij moeten komen. Dit onder het genot van een goede fles whisky en een doos sigaren.quote:Op maandag 28 februari 2011 07:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is prima, dan ben ik weer bij Lotusss. Ben nu in Breda, en word zo opgepikt om weer een dagje helpen te verhuizen. Geen weekeinde gehad dus
Ja zo wil ik ook wel oud worden zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
Dit onder het genot van een goede fles whisky en een doos sigaren.
Dat laatste moeten we ook nog een keertje doen, lappen we geld, kopen we een steengoede whisky en een paar goede sigaren. Gaan we lekker genietenquote:Op maandag 28 februari 2011 08:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had het veel te zwaar afgelopen weekeind. Zaterdag de hele dag op mijn neefje van 6 gepast. (IK 2-17 heeft geen effect!) en zondag daarvan bij moeten komen. Dit onder het genot van een goede fles whisky en een doos sigaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |