Provoceren vind ik het eigenlijk nog niet eens echt wat hij doet (en al zou dat zo zijn, daar heeft bijna iedereen hier soms wel eens last van).quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.
Ach wat heet provoceren? Als iemand veilig achter zijn schermpje staat te provoceren is het gewoon een looserquote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, vond het inderdaad al op een hakenkruisvlag lijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:38 schreef Vronsky het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=grammar+nazi
Ik geef je ook gelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh, vond het inderdaad al op een hakenkruisvlag lijken![]()
Normaal boeit een kleine spelfout me niet, maar aangezien Maitje hier de laatste tijd gemiddeld zo'n 5 keer per dag roept dat ze altijd gelijk heeft, en anderen ook op spelfouten wijst kon ik het even niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |