Nu alquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
Macdonalds weer binnen
Nu binnenhouden. Gister beetje ruzie gehad in de kroeg en met het vrouwmens. Gaaaaat lekkerrr
Voor straf....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef EllaN het volgende:
Ik begon het Franse volkslied te zingen na de eerste 2 tellen.
Gaat lekker Thaboel...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
Macdonalds weer binnen
Nu binnenhouden. Gister beetje ruzie gehad in de kroeg en met het vrouwmens. Gaaaaat lekkerrr
Wat doe jij ook bij de Mac Drek!!!!?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
Macdonalds weer binnen
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor straf....
Ga maar in de voorligsteun liggen, geef er maar 40!!!!!!
Organenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Sod off met dat Franse lied!! Stelletje organenvreters!
Laat ik je teleurstellen, mijn organen zijn rot!quote:
yoghurt yoghurt yoghurt?quote:
You're very very welcome!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
Thx voor de felicitaties allemaal.
En nu ga ik snurken. Morgen om 0500 weer op en ik heb het idee dat ik ga werken met een flinke kater.
nah was mijn schuld. Als ik drink dan word ik soms een beetje jaloers en agresief. Vooral als iemand aan me meissie zit. Toen stond ik ineens buiten met wat mensen die me tegenhielden. En die ruzie.. Zie bovenstaandequote:
Whehehe.....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah was mijn schuld. Als ik drink dan word ik soms een beetje jaloers en agresief. Vooral als iemand aan me meissie zit. Toen stond ik ineens buiten met wat mensen die me tegenhielden. En die ruzie.. Zie bovenstaandeviel niet zo goed bij dr
Aii.. Als een redelijk "nieuwe" relatie mij zoiets zou flikken, zou ik dat niet zo goed trekken.. Succes met goedmakenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah was mijn schuld. Als ik drink dan word ik soms een beetje jaloers en agresief. Vooral als iemand aan me meissie zit. Toen stond ik ineens buiten met wat mensen die me tegenhielden. En die ruzie.. Zie bovenstaandeviel niet zo goed bij dr
Drank schijnt in (DEF) nogal een punt te zijn, is het niet.. en laat drank nu juist net meer kapot maken dan dat je lief is..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aii.. Als een redelijk "nieuwe" relatie mij zoiets zou flikken, zou ik dat niet zo goed trekken.. Succes met goedmaken.
Vrouwen maken meer kapot dan bier goed kan makenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Drank schijnt in (DEF) nogal een punt te zijn, is het niet.. en laat drank nu juist net meer kapot maken dan dat je lief is..
Dit bedoel ik niet fout hoor.. maar hoe komt het dat je dan in dat soort situaties terecht komt? Ik las ook dat verhaal van ER over die buren.. hup, gelijk vol agressiviteit en dit en dat.. is dat dan een soort opstandigheid ofzo die aan iedereen getoond moet worden?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Komt goed hoorTrek het gewoon niet zo goed als mensen 'mij wel even wat manieren willen bij brengen'
Euhm, die buurman zat fout hoor. ER heeft hem netjes doch streng aangesproken en die buurman is nu rustigquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet fout hoor.. maar hoe komt het dat je dan in dat soort situaties terecht komt? Ik las ook dat verhaal van ER over die buren.. hup, gelijk vol agressiviteit en dit en dat.. is dat dan een soort opstandigheid ofzo die aan iedereen getoond moet worden?
Ok, maar die taal die hier tentoongespreid werd.. waarom wordt er gelijk zon mega agressiviteit aangekoppeld?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euhm, die buurman zat fout hoor. ER heeft hem netjes doch streng aangesproken en die buurman is nu rustig
Mannen hèquote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ok, maar die taal die hier tentoongespreid werd.. waarom wordt er gelijk zon mega agressiviteit aangekoppeld?
Ok, daar zit natuurlijk het grootste punt!quote:
na wat waarschuwingen als iemand irritant word verwacht ik dat de boodschap aan is gekomen. En al helemaal niet achter me rug om gaan praten dat je me wel ff gaat aanpakken. Zat ook wat drank achter en dan ben ik wat sneller opgefokt. En dan in me gezicht staan liegen tja.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet fout hoor.. maar hoe komt het dat je dan in dat soort situaties terecht komt? Ik las ook dat verhaal van ER over die buren.. hup, gelijk vol agressiviteit en dit en dat.. is dat dan een soort opstandigheid ofzo die aan iedereen getoond moet worden?
Hmzz.. ik geef jou ook zeker geen schuld ofzo hoor.. maar denk ook aan het meisje hequote:Op zondag 27 februari 2011 22:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
na wat waarschuwingen als iemand irritant word verwacht ik dat de boodschap aan is gekomen. En al helemaal niet achter me rug om gaan praten dat je me wel ff gaat aanpakken. Zat ook wat drank achter en dan ben ik wat sneller opgefokt. En dan in me gezicht staan liegen tja.
Vlissinge is vet relax, ''de dop'' op dinsdag en donderdag avond schijnt echt heel goed te zijn, ik weet uit ervaring alleen van de donderdag....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu tijdelijk in Vlissingen, hoe hou je het daar in hemelsnaam uit
Ben tot nu toe alleen in Popeyes geweest, leuke tent. Waardeer live muziek wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vlissinge is vet relax, ''de dop'' op dinsdag en donderdag avond schijnt echt heel goed te zijn, ik weet uit ervaring alleen van de donderdag....
ja het is gewoon weer ff wennen dat ik niet meer alleen benquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Hmzz.. ik geef jou ook zeker geen schuld ofzo hoor.. maar denk ook aan het meisje he
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Ok, daar zit natuurlijk het grootste punt!
Maar als mijn vrienden (laat staan mn vriend) dat doen, daar zitten er een aantal bij waarvan rubje helemaalzou worden, dan gaan ze onder de koude douche hoor..
Maandag? uuuh nee?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja het is gewoon weer ff wennen dat ik niet meer alleen ben
Mensen alweer zin in de maandag?
Hij is op zich wel een goede gozer, maar hij kan het gewoon af en toe niet laten om te provoceren.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef Mores het volgende:
Ik kan me echt niet druk maken om die Rubje, je kan mensen namelijk ook gewoon negeren, dat is meestal de beste manier om van iemand af te komen
wei hebben hetzelfde probleem vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |