thnx!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:56 schreef Mores het volgende:
Gefeliciteerd Maitje, die vragenlijsten zijn echt doorzichtig, die kan je zelf sturen
Iets drukker gehad dan ik had gehoopt, maar de kop is er in ieder geval afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Mores het volgende:
Avond![]()
Rustig dagje, ik was al rond 1500 thuis, terwijl ik normaal gewoon tot vijfen werk
En jij?
Dan moet het helemaal lukkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
thnx!
Ik heb de vragenlijst eerder bij defensie gemaakt, daar was ik eerlijk en ben daar toen ook goed op beoordeeld, dus dat komt wel goed
Ook gezelligquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Braamyo het volgende:
Zo, ik kap het helemaal af, en ga gewoon lekker in bed een boek lezen. Dan is mijn dag ook weer ten einde.
Toedels !
Ja, Rubje die lastig doet, en nogmaals Rubje die lastig deed, en ER die zijn buurman op zijn muil wilde slaan, en en en, dat was het zo'n beetjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
Avond!
Heb ik nog wat gemist de afgelopen dagen?
Was er ff een lang weekendje tussenuit.
Dat is normaal...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:48 schreef Mores het volgende:
[..]
Ja, Rubje die lastig doet, en nogmaals Rubje die lastig deed,
Valt mee dus. Geen reden om alle topics terug te lezen.quote:en ER die zijn buurman op zijn muil wilde slaan, en en en, dat was het zo'n beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |