Nog genoeg meisjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ooit...ooit... maar voorlopig gelukkig nog niet
Ik ben er weer, de laatste dagen veel gelezen, en weer wat lering gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk, aflossing van de wacht!
Avond!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vind er alleen maar verdacht veel oudere mannen tussen zitten...
Gaat allemaal vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou ouder je wordt hoe meer keus je hebt.
Zo, ik hoor een echoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat allemaal vanzelf.![]()
Hou ouder je wordt hoe meer keus je hebt.
Jourequote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar, in het geweldige, fantastische land van Grutte Pier?
Oh ja, is waar ook... volgens mij hadden we het daar al eens over gehad. Stationsstraat was het toch?quote:
Wat vind je, dat ze misschien één van de grootste West Friezen; Jan Pieterszoon Coen zijn beeld gaan weghalen in Hoorn?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar, in het geweldige, fantastische land van Grutte Pier?
jep jepquote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, is waar ook... volgens mij hadden we het daar al eens over gehad. Stationsstraat was het toch?
wie nog meer dan?quote:
Ach, wat moet ik met een hele berg vrouwen aan m'n voeten als ik 30 ben? Met maar één heb je tenminste ook maar van één gezeurquote:
Dat zeg je goed, 1 van de grootste West Friezen. Die kunnen natuurlijk niet in de schaduw staan bij echte Friezen zoals bv. Sytzama en Tjerk Hiddes.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat vind je, dat ze misschien één van de grootste West Friezen; Jan Pieterszoon Coen zijn beeld gaan weghalen in Hoorn?
Beetje afwisseling?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach, wat moet ik met een hele berg vrouwen aan m'n voeten als ik 30 ben? Met maar één heb je tenminste ook maar van één gezeur
Ik ken mijn geschiedenisquote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, 1 van de grootste West Friezen. Die kunnen natuurlijk niet in de schaduw staan bij echte Friezen zoals bv. Sytzama en Tjerk Hiddes.
enkele vrouw is al lastig genoegquote:
Kijk, wist ik niet! Altijd leuk om te weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis![]()
Trouwens, je hebt nu in Roermond de kogel tentoongesteld waarmee de oud stadhouder van Friesland, Ernst Casimir in Roermond dodelijk werd getroffen, dat was trouwens op de plek waar de latere Ernst Casimirkazerne werd geplaatst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ernst_Casimir
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |